Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція даху в Дмитрівській середній загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів Дмитрівської сільської ради Полтавської області по вул. Молодіжна, 7 в с. Дмитрівка міста Горішні Плавні Полтавської області (кошти місцевого бюджету)
Очікувана вартість
5 045 575,20 UAH
UA-2020-05-29-002127-b 8f616fa0df404de5beea87351379ca9e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Громова

+380977128390 dmitrivkar@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дмитрівська сільська рада міста Горішні Плавні Полтавської області
Код ЄДРПОУ: 21063418
Вебсайт: http://www.dmitrivskarada.gov.ua
Місцезнаходження: 39891, Україна , Полтавська обл., м.Горішні Плавні, с. Дмитрівка, вул. Шевченка, буд. 12
Контактна особа: Інна Громова
+380977128390
dmitrivkar@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2020 12:08
Звернення за роз’ясненнями: до 07 червня 2020 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 червня 2020 21:00
Початок аукціону: 18 червня 2020 13:53
Очікувана вартість: 5 045 575,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 3 відсотки вартості договору.
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається.
Мова, якою мають бути подані тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською або російською мовами.
Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документу на українській мові.
Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською або російською мовами. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному або російськомовному тексту.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція даху в Дмитрівській середній загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів Дмитрівської сільської ради Полтавської області по вул. Молодіжна, 7 в с. Дмитрівка міста Горішні Плавні Полтавської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39891, Україна, Полтавська область, м. Горішні Плавні с. Дмитрівка , вул. Шевченка, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Попередня оплата, на підставі отриманих рахунків від Генпідрядника на розрахунковий рахунок відкритий в органах Державної казначейської служби України на строк не більше трьох місяців в межах 30% від річного обсягу робіт протягом 10 банківських днів згідно Плану фінансування робіт (Додаток 3), але не раніше отримання Замовником дозволу на початок виконання будівельних робіт, які Генпідрядник зобов’язаний виконати протягом поточного бюджетного періоду. Використання попередньої оплати Генпідрядник повинен підтвердити (Актами приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в та Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3). Надану попередню оплату Генпідрядник зобов’язаний використати в зазначений термін. Невикористані в зазначений термін кошти повертаються Замовнику протягом 3-х банківських днів з дня настання підстави для повернення. Якщо надання попередньої оплати припадає на IV квартал, то невикористані в зазначений термін кошти повертаються Замовнику не пізніше 20 грудня поточного року. Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Поетапна оплата проміжними платежами в міру виконання робіт, що проводяться Замовником протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3. Проміжні платежі за фактично виконані роботи здійснюються в межах не більш, як 95 (дев’яносто п’ять) % їх загальної вартості. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 червня 2020 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2020 14:45
Тендерна_документацiя (нова редакція).doc
09 червня 2020 14:45
Перелік змін 2.pdf
09 червня 2020 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2020 12:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 12:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2020 14:45
Тендерна_документацiя (нова редакція).doc
09 червня 2020 12:27
Тендерна_документацiя (нова редакція).doc
29 травня 2020 12:09
Тендерна_документацiя.doc
09 червня 2020 14:45
Перелік змін 2.pdf
09 червня 2020 12:27
перелік змін.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-29-002127-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "БУДМОНТАЖ-М", Код ЄДРПОУ:41854167
Дата подання: 17 липня 2020 17:31
Скарга на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі
Деталі у файлі з текстом скарги
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 липня 2020 19:51
рішення від 22.07.2020 № 14108+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 22 липня 2020 19:51
рішення від 10.08.2020 №15291 .pdf
Дата публікації: 13 серпня 2020 21:46
Коментар замовника щодо усунення порушення: Щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БУДМОНТАЖ-М» та рішення про відміну процедуру відкритих торгів.
Дата виконання рішення замовником: 14 серпня 2020 13:10

Документи подані скаржником

17 липня 2020 16:25
Скарга.pdf

Документи подані замовником

24 липня 2020 14:40
Лист.pdf
14 серпня 2020 13:10
протокол 68.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2020 14:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОТЕКО" 4 148 750,40
UAH з ПДВ
4 148 750,40
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПРОЦЕНКО ІГОР АНДРІЙОВИЧ" 4 402 035,00
UAH з ПДВ
4 339 999,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю будівельна компанія "Віват Груп" 4 425 034,12
UAH з ПДВ
4 340 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧА ФІРМА "АЛЬТА-СТРОЙ" 4 846 086,82
UAH з ПДВ
4 820 086,82
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДМОНТАЖ-М" 5 035 575,60
UAH з ПДВ
5 035 575,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 червня 2020 20:55
Електронний підпис
17 червня 2020 20:49
тендерна пропозиція.pdf
17 червня 2020 20:49
відгук.pdf
17 червня 2020 20:49
ПД 1 квартал — копия.pdf
17 червня 2020 20:49
Сухинівка — копия.pdf
17 червня 2020 20:49
проєкт договору.pdf
17 червня 2020 20:49
ЄДРПОУ ІА — копия.doc
17 червня 2020 20:49
квитанція 2 — копия.pdf

Публічні документи

30 червня 2020 18:22
лист відгук.pdf
30 червня 2020 17:59
аналогічний.pdf
30 червня 2020 17:49
Договір оренди.pdf
30 червня 2020 17:43
Наказ Ісаєнко.pdf
17 червня 2020 20:52
Електронний підпис
17 червня 2020 20:50
untitled.zip
17 червня 2020 20:50
17.imd
17 червня 2020 20:50
1-10.zip
17 червня 2020 20:50
довідки до договору.pdf

Публічні документи

03 липня 2020 09:18
Електронний підпис
17 червня 2020 18:14
Електронний підпис
17 червня 2020 18:05
32.Кошторисна докум.pdf
17 червня 2020 18:05
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.rar

Публічні документи

19 серпня 2020 09:58
Електронний підпис
19 серпня 2020 09:54
Справка_об_отс_задолж.pdf
19 серпня 2020 09:54
Довiдки_п12___ч2_ст17.pdf
19 серпня 2020 09:54
довiдка_МВС.pdf
19 серпня 2020 09:54
160350026693642.XML
17 червня 2020 19:04
Електронний підпис
17 червня 2020 18:57
14 Проєкт договору.pdf
17 червня 2020 18:57
14 згода, тех. завдання.pdf
17 червня 2020 18:57
13.Відомість ЄДРПОУ.pdf
17 червня 2020 18:57
13 Статут и Опис.pdf
17 червня 2020 18:57
12 Ст.17 и Ант.прогр.pdf
17 червня 2020 18:57
10 Тендерна пропозиція.pdf
17 червня 2020 18:57
8 Довідки ч.3.pdf
17 червня 2020 18:57
7.imd
17 червня 2020 18:57
7 Кошторис та К. графік.pdf
17 червня 2020 18:57
7 Довідка ч.2 (директор).pdf
17 червня 2020 18:57
6 довідки ч.1.pdf
17 червня 2020 18:57
5 Ліцензія та дозвіл.pdf
17 червня 2020 18:57
4 Фин. спроможність.pdf
17 червня 2020 18:57
3 Аналогічні договори.pdf
17 червня 2020 18:57
2 Дов. Працівники.pdf
17 червня 2020 18:57
1 Дов. Машины, Оборуд..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОТЕКО"

ФОП "ПРОЦЕНКО ІГОР АНДРІЙОВИЧ"

ТОВ БК "Віват Груп"

ТОВ "ВИРОБНИЧА ФІРМА "АЛЬТА-СТРОЙ"

ТОВ "БУДМОНТАЖ-М"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ОТЕКО"
#41418687
Рішення скасоване 4 148 750,40
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 13:02
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 червня 2020 11:59
ФОП "ПРОЦЕНКО ІГОР АНДРІЙОВИЧ"
#2496011751
Рішення скасоване 4 339 999,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 13:02
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 червня 2020 14:56
Товариство з обмеженою відповідальністю будівельна компанія "Віват Груп"
#41782522
Рішення скасоване 4 340 000,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 13:02
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 липня 2020 09:35
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ВИРОБНИЧА ФІРМА "АЛЬТА-СТРОЙ"
#39425281
Рішення скасоване 4 820 086,82
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 13:02
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 липня 2020 10:09
ТОВ "БУДМОНТАЖ-М"
#41854167
Рішення скасоване 5 035 575,60
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 13:02
ТОВ "ОТЕКО"
#41418687
Відхилено 4 148 750,40
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 09:55
ФОП "ПРОЦЕНКО ІГОР АНДРІЙОВИЧ"
#2496011751
Відхилено 4 339 999,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 09:59
Товариство з обмеженою відповідальністю будівельна компанія "Віват Груп"
#41782522
Відхилено 4 340 000,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 10:02
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ВИРОБНИЧА ФІРМА "АЛЬТА-СТРОЙ"
#39425281
Відхилено 4 820 086,82
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 10:09
ТОВ "БУДМОНТАЖ-М"
#41854167
Переможець 5 035 575,60
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 10:14

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до вимог п.п. 5.1.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації у якості документального підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій передбачалось надання довідки у довільній формі, яка містить інформацію про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати для виконання замовлення, з наданням копій документів, що підтверджують право власності або користування або залучення (довідка про наявність на балансі (для юридичних осіб) складена відповідно до вимог бухгалтерського обліку, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей, або договір оренди, або договір купівлі – продажу, або договір про співпрацю). При цьому, виходячи з вимог тендерної документації передбачено, що залучення автотранспорту/будівельних машин на підставі договору про надання послуг підтверджується копією договору про надання послуг відповідно до якого залучається транспортний засіб. На виконання зазначеної вище вимоги у складі тендерної пропозиції ТОВ «ОТЕКО» надано довідку від 09.06.2020 №09-06/12, виходячи зі змісту якої передбачено залучення навантажувача UNC-60 на умовах оренди згідно договору від 05.06.2020 №05-06/2020, укладеного з ФОП Галайда І.М. За результатами перегляду зазначеного вище договору було встановлено, що предметом оренди є декілька транспортних засобів, зокрема, навантажувач UNC-060. Дана модель також зазначена у свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу, що свідчить про невідповідність поданої інформації у довідці від 09.06.2020 №09-06/12. Окрім цього, виходячи з інформації викладеної у довідці від 09.06.2020 №09-06/12 зазначеним вище учасником передбачено залучення на умовах договору про надання послуг від 01.06.2020 №06, укладеного з ФОП Довгопол О.Д. спеціального автокрану більше 20Т-С (спеціальний вантажний КРАЗ 250) та спеціальний автокран більше 20Т-С (спеціальний вантажний КРАЗ 65101). Дані марки та моделі також зазначені у свідоцтвах про реєстрацію транспортних засобів. У свою чергу, виходячи зі змісту договору від 01.06.2020 №06, укладеного з ФОП Довгопол О.Д., зокрема, Додатку 1 передбачено автокран Машека КС-55727-1 (на базі КРАЗ 25 т та автокран КС-557 Краян (на базі Краз) 30т, що унеможливлює у повній мірі ідентифікувати відповідність між інформацією зазначеною у довідці та договорі про надання послуг. Разом з цим, виходячи з вимог п.п. 5.1.2. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що при використанні власного або орендованого автотранспорту/будівельних машин надається копія (копії) дозволу на експлуатацію вантажопідіймальних механізмів. При залученні автотранспорту/будівельних машин на підставі договору про надання послуг надається копія (копії) дозволу на експлуатацію вантажопідіймальних механізмів виконавця послуг. Однак, всупереч встановленій вимозі у складі тендерної пропозиції ТОВ «ОТЕКО» надано дозвіл №152.19.53 лише на стріловий самохідний на шасі автомобіля КрАЗ-250, вантажопідіймальністю 30т, модель КС-557Кр, ідентифікація якого за назвою є неможливою, ані з інформацією викладеною у довідці від 09.06.2020 №09-06/12, ані з договором та свідоцтвами про реєстрацію транспортних засобів. Виходячи з вимог п.п. 5.2.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації у якості документального підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід передбачалось надання довідки у довільній формі, яка містить інформацію про кваліфікацію, досвід керівника(ів) та ІТП, а також працівників робочих професій із зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності та досвіду роботи на аналогічній посаді (років). На підтвердження відносин надати копії наказів про прийняття на роботу, копії трудових книжок (перша сторінка з ПІБ працівника та сторінка, яка містить запис про прийняття працівника на роботу до учасника) та/або трудових договорів та/або цивільно-правових угод. Однак, всупереч встановленій вимозі у складі тендерної пропозиції ТОВ «ОТЕКО» не надано копії трудових книжок (перша сторінка з ПІБ працівника та сторінка, яка містить запис про прийняття працівника на роботу до учасника). Окрім цього, виходячи з вимог п.п. 5.3.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації у якості документального підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) передбачалось надання інформаційної довідки про виконання аналогічних договорів*, в якій повинно бути зазначено: повне найменування контрагента з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, адреса; телефон, П.І.П особи, яка відповідала за виконання договору та адреса, телефон, П.І.П особи контрагента яка може підтвердити інформацію зазначену в цій довідці; предмет Закупівлі; сума договору. *У складі тендерної пропозиції надаються договори без додатків. Аналогічними договорами у розумінні цієї тендерної документації вважаються договори на виконання робіт з нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту та реставрації за період з 2018 по 2020 р. Виходячи з даної вимоги, Замовником передбачалось необхідність надання інформації про щонайменше два договори. Це також додатково підтверджується вимогою згідно з п.п. 5.3.2. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації, якою передбачено надання договорів, які вказані в Інформаційній довідці, з обов’язковим наданням форми КБ-3* (вимога викладена також у множині, що вимагає надання не менше двох договорів). Однак, всупереч встановленим вимогам згідно з умовами тендерної документації під час детального розгляду та аналізу тендерної пропозиції поданої ТОВ «ОТЕКО» було виявлено довідку від 11.06.2020 №11-06/13, яка містить інформацію лише про один договір, укладений з Приватним підприємством «ПАЛАДІУМ-360» та копію лише одного договору, інформація про який зазначена у довідці, що свідчить про невідповідність поданої інформації та документів, і як наслідок порушення. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п. 5.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації; п.п. 5.2. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації; п.п. 5.3. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Приведені у відповідність довідка та документи, що підтверджують право власності або користування або залучення обладнання та іншої матеріально-технічної бази. 2. Копії трудових книжок (перша сторінка з ПІБ працівника та сторінка, яка містить запис про прийняття працівника на роботу до учасника). 3. Приведена у відповідність довідка про виконання аналогічних договорів та копії інших документів, які вимагалися виходячи з вимог п.п. 5.3. пункту 5 тендерної документації.

Документи

25 червня 2020 14:51
Електронний підпис
25 червня 2020 14:46
Протокол 50.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

від 25.06.2020 №10-03-18/529 Фізичній особі-підприємцю Проценко Ігорю Андрійовичу ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах 1. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до вимог п.п. 5.3.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації у якості документального підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) передбачалось надання інформаційної довідки про виконання аналогічних договорів*, в якій повинно бути зазначено: повне найменування контрагента з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, адреса; телефон, П.І.П особи, яка відповідала за виконання договору та адреса, телефон, П.І.П особи контрагента яка може підтвердити інформацію зазначену в цій довідці; предмет Закупівлі; сума договору. За результатами детального розгляду та аналізу тендерної пропозиції ФОП Проценко І.А. було встановлено, що надана у складі тендерної пропозиції довідка №10 містить інформацію лише про прізвище та ім’я , адресу та телефон особи контрагента яка може підтвердити інформацію зазначену в цій довідці, тобто дана довідка не містить інформації про «по-батькові» даної особи, що не відповідає вимогам тендерної документації. Виходячи з вимог п.п. 5.4.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації передбачалось надання Балансу та Звіту про фінансові результати (для юридичних осіб) або «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» (для суб’єктів малого підприємництва – фізичних осіб та юридичних осіб) або «Фінансовий звіт мікропідприємства» в складі Балансу (форма № 1-мс) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-мс) (для суб'єктів малого підприємництва - юpидичних осіб, які відповідають кpитеріям мікропідприємництва) за останній звітний період з відміткою органу статистики або скановану квитанцію про отримання. У свою чергу, відповідно до норм частини першої статті 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Таким чином, у складі тендерної пропозиції учаснику необхідно було надати фінансову звітність за 2019 рік. Однак, всупереч встановленій вимозі у складі тендерної пропозиції ФОП Проценко І.А. надано податкову декларацію за І-й квартал 2020 року. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п. 5.3.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації; п.п. 5.4.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації; 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів. 2. Податкова декларація за 2019 рік. Голова тендерного комітету І.О. Громова

Документи

30 червня 2020 09:12
Електронний підпис
30 червня 2020 09:11
Протокол 52.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

від 30.06.2020 № 10-03-18/533 Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Віват Груп» ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах 1. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до вимог п.п. 5.1.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації у якості документального підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати для виконання замовлення, з наданням копій документів, що підтверджують право власності або користування або залучення (довідка про наявність на балансі (для юридичних осіб) складена відповідно до вимог бухгалтерського обліку, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей, або договір оренди, або договір купівлі – продажу, або договір про співпрацю, або договір користування чи надання послуг). На виконання зазначеної вище вимоги, у складі тендерної пропозиції ТОВ «БК «Віват Груп» надано довідку від 15.06.2020 №105 виходячи зі змісту, якої передбачено залучення нежитлової будівлі (виробничої бази) на умовах оренди з громадянкою Петрушенко Оксаною Миколаївною від 04.07.2018 №2/07/18 зі строком дії до 31.12.2021 року, тобто зі строком дії 3 роки і 5 місяців, що тягне за собою необхідність нотаріального посвідчення такого договору виходячи з положень статті 793 Цивільного Кодексу України. Такі договори, з урахуванням приписів ч. 3 ст. 640 і ч. 4 статті 639 Цивільного Кодексу України, вважаються укладеними з моменту нотаріального посвідчення. У свою чергу, виходячи з положень норм ч. 1 статті 220 Цивільного Кодексу України відсутність нотаріального посвідчення робить договір нікчемним. Виходячи з вимог п.п. 5.2.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації у якості документального підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про кваліфікацію, досвід керівника(ів) та ІТП, а також працівників робочих професій із зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності та досвіду роботи на аналогічній посаді (років). На підтвердження відносин надати копії наказів про прийняття на роботу, копії трудових книжок (перша сторінка з ПІБ працівника та сторінка, яка містить запис про прийняття працівника на роботу до учасника) та/або трудових договорів та/або цивільно-правових угод. На виконання зазначеної вище вимоги у складі тендерної пропозиції ТОВ «БК «Віват Груп» надано довідку від 15.06.2020 №130 за результатами аналізу та розгляду, якої було встановлено, що Ісаєнко О.М. займає посаду інженера будівельника та інженера з охорони праці. При цьому, за результатами перегляду інших документів наданих з метою підтвердження відносин з учасником було встановлено, що дана особа прийнята на посаду інженера-будівельника (наказ від 04.10.2018 №04). Це додатково підтверджується записом у трудовій книжці. Будь-якого іншого документу на підтвердження сумісництва посад у складі тендерної пропозиції даним учасником не надано, що знову дає можливість стверджувати про невідповідність поданої тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. Окрім цього, виходячи з вимог п.п. 5.3.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації у якості документального підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) передбачалось надання інформаційної довідки про виконання аналогічних договорів*, в якій повинно бути зазначено: повне найменування контрагента з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, адреса; телефон, П.І.П особи, яка відповідала за виконання договору та адреса, телефон, П.І.П особи контрагента яка може підтвердити інформацію зазначену в цій довідці; предмет Закупівлі; сума договору. *У складі тендерної пропозиції надаються договори без додатків. Аналогічними договорами у розумінні цієї тендерної документації вважаються договори на виконання робіт з нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту та реставрації за період з 2018 по 2020 р. Виходячи з даної вимоги, Замовником передбачалось необхідність надання інформації про щонайменше два договори. Це також додатково підтверджується вимогою згідно з п.п. 5.3.2. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, якою передбачено надання договорів, які вказані в Інформаційній довідці, з обов’язковим наданням форми КБ-3* (вимога викладена також у множині, що вимагає надання не менше двох договорів). Однак, всупереч встановленим вимогам згідно з умовами тендерної документації під час детального розгляду та аналізу тендерної пропозиції поданої ТОВ «БК «Віват Груп» було виявлено довідку від 15.06.2020 №123, яка містить інформацію лише про один договір, укладений з Виконавчим комітетом Оболонської сільської ради Семенівського району Полтавської області та копію лише одного договору, інформація про який зазначена у довідці, що свідчить про невідповідність поданої інформації та документів, і як наслідок порушення. Разом з цим, відповідно до вимог п.п. 5.3.3. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації у складі тендерної пропозиції передбачалось надання оригінал(и) листа(ів), відгука(ів) про виконання договору(ів), що наведено у довідці. Відгук повинен бути адресований замовнику та бути належно оформлений (містити вихідний номер та дату) із зазначенням дати і номера договору (на який надано відгук), предмета та суми договору та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п. 5.1.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації; п.п. 5.2.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації; п.п. 5.3. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації; 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Нотаріально посвідчений договір оренди з громадянкою Петрушенко Оксаною Миколаївною від 04.07.2018 №2/07/18 зі строком дії до 31.12.2021 року. 2. Документ на підтвердження посади інженера з охорони праці Ісаєнка О.М. 3. Приведена у відповідність довідка про виконання аналогічних договорів та копії інших документів, які вимагалися виходячи з вимог п.п. 5.3. пункту 5 тендерної документації. Голова тендерного комітету І.О. Громова

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю будівельна компанія "Віват Груп" #41782522

№ рішення у справі

70/29-р/к

Дата рішення у справі

05.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

02 липня 2020 09:25
Електронний підпис
02 липня 2020 09:24
Протокол 55.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

від 02.07.2020 № 10-03-18-553 Товариство з обмеженою відповідальністю «ВФ «АЛЬТА-СТРОЙ» ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах 1. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до вимог п.п. 5.1.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації у якості документального підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати для виконання замовлення, з наданням копій документів, що підтверджують право власності або користування або залучення (довідка про наявність на балансі (для юридичних осіб) складена відповідно до вимог бухгалтерського обліку, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей, або договір оренди, або договір купівлі – продажу, або договір про співпрацю, або договір користування чи надання послуг). На виконання зазначеної вище вимоги, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ВФ «АЛЬТА-СТРОЙ» надано довідку від 17.06.2020 №13 виходячи зі змісту, якої передбачено залучення крану автомобільного КС 55712 в/п 25т. У свою чергу, виходячи зі змісту договору оренди автотранспорту №16/08-19 від 16.08.2019 предметом оренди є вантажний автокран марки КАМАЗ КС-3575-А, що не відповідає інформації зазначеній у довідці. При цьому, у складі тендерної пропозиції надано свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на спеціальний вантажний автокран 10-20 т КАМАЗ 53212, що не відповідає ані інформації зазначеній у довідці ані інформації зазначеній у договорі оренди. Виходячи з вимог п.п. 5.2.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації у якості документального підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про кваліфікацію, досвід керівника(ів) та ІТП, а також працівників робочих професій із зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності та досвіду роботи на аналогічній посаді (років). На підтвердження відносин надати копії наказів про прийняття на роботу, копії трудових книжок (перша сторінка з ПІБ працівника та сторінка, яка містить запис про прийняття працівника на роботу до учасника) та/або трудових договорів та/або цивільно-правових угод. На виконання зазначеної вище вимоги у складі тендерної пропозиції ТОВ «ВФ «АЛЬТА-СТРОЙ» надано довідку від 17.06.2020 №15 та документи, які вимагалися у якості підтвердження відносин з учасником. За результатами детального розгляду та аналізу даних документів було встановлено відсутність копії трудових книжок (перша сторінка з ПІБ працівника та сторінка, яка містить запис про прийняття працівника на роботу до учасника), що знову дає можливість стверджувати про невідповідність поданої тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. Окрім цього, виходячи з вимог п.п. 5.3.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації у якості документального підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) передбачалось надання інформаційної довідки про виконання аналогічних договорів*, в якій повинно бути зазначено: повне найменування контрагента з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, адреса; телефон, П.І.П особи, яка відповідала за виконання договору та адреса, телефон, П.І.П особи контрагента яка може підтвердити інформацію зазначену в цій довідці; предмет Закупівлі; сума договору. *У складі тендерної пропозиції надаються договори без додатків. Аналогічними договорами у розумінні цієї тендерної документації вважаються договори на виконання робіт з нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту та реставрації за період з 2018 по 2020 р. Виходячи з даної вимоги, Замовником передбачалось необхідність надання інформації про щонайменше два договори. Це також додатково підтверджується вимогою згідно з п.п. 5.3.2. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, якою передбачено надання договорів, які вказані в Інформаційній довідці, з обов’язковим наданням форми КБ-3* (вимога викладена також у множині, що вимагає надання не менше двох договорів). Однак, всупереч встановленим вимогам згідно з умовами тендерної документації під час детального розгляду та аналізу тендерної пропозиції поданої ТОВ «ВФ «АЛЬТА-СТРОЙ» було виявлено довідку від 17.06.2020 №14, яка містить інформацію лише про один договір, укладений з Спеціалізованою загальноосвітньою школою І-ІІІ ступенів №5 ім. Л.І. Бугаєвської Горішньоплавнівської міської ради Полтавської області та копію лише одного договору, інформація про який зазначена у довідці, що свідчить про невідповідність поданої інформації та документів, і як наслідок порушення. Разом з цим, згідно вимог тендерної документації встановлено, що довідка повинна містити інформацію про адреса, телефон, П.І.П особи контрагента яка може підтвердити інформацію зазначену в цій довідці, однак, всупереч встановленій вимозі довідка не містить даної інформації, що відповідно є порушенням. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п. 5.1.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації; п.п. 5.2.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації; п.п. 5.3. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації; 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Приведена у відповідність довідка у довільній формі, яка містить інформацію про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати для виконання замовлення та/або документи надані у якості документального підтвердження права власності або користування або залучення. 2. Копії трудових книжок (перша сторінка з ПІБ працівника та сторінка, яка містить запис про прийняття працівника на роботу до учасника) Іванової В.А. та Жакова І.П. 3. Приведена у відповідність довідка про виконання аналогічних договорів та копії інших документів, які вимагалися виходячи з вимог п.п. 5.3. пункту 5 тендерної документації. Заступник голови тендерного комітету О.М. Гніденко

Документи

06 липня 2020 09:40
Електронний підпис
06 липня 2020 09:39
Протокол 57.pdf

Документи

10 липня 2020 13:28
Електронний підпис
10 липня 2020 13:27
Протокол 59.pdf

Документи

17 серпня 2020 09:55
Електронний підпис
17 серпня 2020 09:53
Протокол 69.pdf

Документи

17 серпня 2020 09:59
Електронний підпис
17 серпня 2020 09:58
Протокол 69.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю будівельна компанія "Віват Груп" #41782522

№ рішення у справі

70/29-р/к

Дата рішення у справі

05.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

17 серпня 2020 10:02
Електронний підпис
17 серпня 2020 10:01
Протокол 69.pdf

Документи

17 серпня 2020 10:09
Електронний підпис
17 серпня 2020 10:07
Протокол 69.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2020 10:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДМОНТАЖ-М"
#41854167
5 035 575,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 08:59
Електронний підпис укладений
31 серпня 2020 13:13
Будмонтаж договір.pdf укладений
31 серпня 2020 12:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 035 575,60
UAH (в тому числі ПДВ 839 262,60 UAH)