Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція пішохідних переходів по вул. Міцкевича з влаштуванням зовнішнього освітлення в м. Рівному
Очікувана вартість
755 074,00 UAH
UA-2020-05-29-001960-b 171c05432d3a4d3abedbd0e773ce0a7a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Андрій

380978697432 melnik2292@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Рівненської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26259965
Місцезнаходження: 33013, Україна , Рівненська обл., Рівне, Шевченка, 45
Контактна особа: Мельник Андрій
380978697432
melnik2292@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2020 11:52
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 червня 2020 09:00
Очікувана вартість: 755 074,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція пішохідних переходів по вул. Міцкевича з влаштуванням зовнішнього освітлення в м. Рівному
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33000, Україна, Рівненська область, Рівне, вулиця Міцкевича
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2021
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Реконструкція пішохідних переходів по вул. Міцкевича з влаштуванням зовнішнього освітлення в м. Рівному (джерело фінансування - місцевий бюджет) Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Реконструкція пішохідних переходів по вул. Міцкевича з влаштуванням зовнішнього освітлення в м. Рівному (джерело фінансування - місцевий бюджет) Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 червня 2020 12:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 12:21
Опора освітлення вул. Міцкевича.pdf
29 травня 2020 12:18
прєкт договору.docx
29 травня 2020 11:57
ОГОЛОШЕННЯ міцкевича освітлення.docx
01 червня 2020 12:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 12:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 12:21
Опора освітлення вул. Міцкевича.pdf
29 травня 2020 12:18
прєкт договору.docx
29 травня 2020 11:57
ОГОЛОШЕННЯ міцкевича освітлення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічна документація
Дата подання: 01 червня 2020 11:16
Дата відповіді: 01 червня 2020 12:23
Просимо надати більше технічних даних. Оскільки ні в Технічному Завданні, ні в Відомості Будівельних Матеріалів не вказується необхідна висота опор.
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення, щодо відсутності технічних даних на необхідну висоту опор освітлення, повідомляємо, що до оголошення про спрощену закупівлю (UA-2020-05-29-001960-b) були внесені зміни, а саме додано файл «Опора освітлення вул. Міцкевича» (у форматі pdf) з відповідними технічними показниками для опор освітлення. Звертаємо Вашу увагу, що у зв'язку з внесенням змін за результатами розгляду звернення, строк подання пропозицій продовжується на 2 робочі дні, а саме до 16.06.2020 року 09:00 ранку.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 червня 2020 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУД-СКВЕР" 754 767,46
UAH з ПДВ
754 767,46
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 червня 2020 10:52
Електронний підпис
13 червня 2020 10:51
mizk_kosht_07.pdf
13 червня 2020 10:51
mizk_kosht_06.pdf
13 червня 2020 10:51
mizk_kosht_05.pdf
13 червня 2020 10:51
mizk_kosht_04.pdf
13 червня 2020 10:51
mizk_kosht_03.pdf
13 червня 2020 10:51
mizk_kosht_02.pdf
13 червня 2020 10:51
mizk_kosht_01.pdf
13 червня 2020 10:51
mizk_kvalif.pdf
13 червня 2020 10:51
mizk_cina.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУД-СКВЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУД-СКВЕР"
#41894833
Переможець 754 767,46
UAH з ПДВ
16 червня 2020 16:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 червня 2020 16:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУД-СКВЕР"
#41894833
754 767,46
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2024 15:31
Електронний підпис зміни до договору
25 грудня 2023 11:49
749_7.PDF зміни до договору
25 грудня 2023 11:48
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2022 11:15
749_6.PDF зміни до договору
22 грудня 2022 11:15
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 17:00
749_5.PDF зміни до договору
28 грудня 2021 16:59
Електронний підпис зміни до договору
06 серпня 2021 09:42
749_4.PDF зміни до договору
06 серпня 2021 09:41
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2020 12:35
документальне підтвердження необхідності змін.PDF зміни до договору
25 листопада 2020 12:32
ду 2 до 749.PDF зміни до договору
25 листопада 2020 12:32
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2020 15:53
ду 1 до 749.PDF зміни до договору
23 листопада 2020 15:52
Електронний підпис зміни до договору
07 липня 2020 14:33
Рішення УО щодо виправлення технічної помилки.PDF зміни до договору
07 липня 2020 14:32
Електронний підпис укладений
01 липня 2020 11:36
749.PDF укладений
01 липня 2020 11:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із технічною помилкою, а саме, при публікації звіту про укладений договір №749, через авторизований майданчик «E-tender», була допущена технічна помилка – інформації щодо строку дії договору була вказана 31.07.2020 року, що не відповідає дійсності. Для попередження можливих технічних проблем при публікації звіту про виконання вищевказаного договору виникла необхідність виправити таку технічну помилку, єдиним технічно можливим способом, а саме внесення змін до договору на майданчику «E-tender». Додатково варто зазначити, що у сканованій копії договору, яка опублікована на «Prozorro», інформація щодо строку дії договору вказана вірно, а тому необхідності укладання додаткового договору немає.
Номер договору про закупівлю: 749
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни до п.4.1 Розділу 4 договору №749 від 01.07.2020 року
Номер договору про закупівлю: 749
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до пунктів 1.5,9.2. Продовження терміну до 31.12.2021 року у зв'язку з необхідністю коригування проектно-кошторисної документації. Зміни до п.2.1 у зв'язку із зміною бюджетних призначень на 2020 рік.
Номер договору про закупівлю: 749
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замінити одну із сторін договору в порядку правонаступництва, а саме: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Рівненської міської ради (ЄДРПОУ 26259965) на Департамент інфраструктури та благоустрою Рівненської міської ради (ЄДРПОУ 44250562)
Номер договору про закупівлю: 749
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Договірна ціна є твердою і становить 737869,48грн. Бюджетні зобов'язання на 2020 рік - 737869,48грн. Бюджетні зобов'язання на 2021 рік - 0,00грн. Термін дії договору - до 31.12.2022року
Номер договору про закупівлю: 749
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Договір діє до 31.12.2023 року та до повного виконання своїх зобов'язань
Номер договору про закупівлю: 749
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2023 рік становлять 36 893.47 грн
Номер договору про закупівлю: 749
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 737 869,48
UAH (в тому числі ПДВ 122 978,25 UAH)