Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукція для чищення (Засоби для прання і миття)
Очікувана вартість
39 470,40 UAH
UA-2020-05-29-001926-b 0ca6164779304ae79165715e4d5dfe7c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Анатоліївна Чередніченко

+380989869445 internat8@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "КРИВОРІЗЬКА САНАТОРНА ШКОЛА № 8 " ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 20204696
Місцезнаходження: 50047, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг , ВУЛИЦЯ СЕРГІЯ КОЛАЧЕВСЬКОГО, будинок 86 А
Контактна особа: Олена Анатоліївна Чередніченко
+380989869445
internat8@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2020 11:50
Звернення за роз’ясненнями: до 04 червня 2020 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2020 08:00
Початок аукціону: 11 червня 2020 11:57
Очікувана вартість: 39 470,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 197,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
863.3 кілограми
Продукція для чищення (Засоби для прання і миття)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50047, Україна, Дніпропетровська область, м.Крвий Ріг, вул.С.Колачевського,86а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів в безготівковій формі на реєстраційний рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів (з урахуванням строків фактичного фінансування закладу за кошторисом витрат на поточний фінансовий рік) після отримання накладної на товар . Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 травня 2020 12:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 12:23
Оголошення.doc
29 травня 2020 11:50
Документація.doc
29 травня 2020 12:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 11:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 12:23
Оголошення.doc
29 травня 2020 11:50
Оголошення.doc
29 травня 2020 11:50
Документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Еквівалент
Дата подання: 02 червня 2020 12:04
Дата відповіді: 02 червня 2020 13:24
Підкажіть, будь ласка, чи можливо пропонувати еквівалент, назва якого не зазначена в додатку 1?
Відповідь: Шановний Учасник! У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
В документації до закупівлі чітко прописані еквіваленти товару ,які будуть прийматися в пропозиції Учасника до розгляду Замовником.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-29-001926-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ", Код ЄДРПОУ:43160066
Дата подання: 15 червня 2020 17:04
Вимога щодо усунення порушень
Шановний Замовник!
Звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень при виборі переможця закупівлі. В пакеті документів, що надані переможцем ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ", допущено ряд невідповідностей. А саме:
1) на вимогу Замовника, встановлену в п. 7.2 документації, надати свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або витяг з реєстру платників ПДВ, учасником надано не ормгинал, а копії документів;
2)в довідці у довільній формі, в якій учасник мав зазначити, що він ознайомлений зі змістом Закону України «Про санкції», відсутня інформація що учасник ознайомлений зі змістом Указу Президента від 15 травня 2017 року № 133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), та підтверджує відсутність до нього санкцій та обмежувальних заходів, що не відповідає вимогам документації;
3) у Пропозиції, а саме позиція 4, учасником змінено кількість товару, що невідповідає Технічним вимогам Документації, замість 270 кг запропоновано 272 кг.
У разі Вашої бездіяльності, будемо вимушені звернутися до відповідних контролюючих органів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 червня 2020 12:31
Шановний Учасник!
Щодо першого зауваження Учасник ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" в своїй пропозиції завантажив скановану кольорову копію витягу з реєстру платників ПДВ, який за змістом відповідає вимогам документації;
- що до другого зауваження в 7.1. документації є опис формальних(несутєвих) помилок в яких прописано «…зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації;….»,дана невідповідність документа віднесена до формальної помилки Учасника.
- Щодо третього зауваження то Учасник після аукціону завантажив в систему остаточну цінову пропозицію ,яка відповідає вимогам замовника.
Слід зауважити що Законом “Про Публічні закупівлі 922-VIII від 25.12.2015 року допорогові закупівлі не регулюються, на них поширюється лише стаття 5 даного Закону, яка визначає основні принципи здійснення закупівель в тому числі максимальна економія.
Пропозиція Учасника є максмально економічною та відповідає технічним вимогам до товару Додатку 1 документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2020 12:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЯКОВЕНКО КАТЕРИНА ВІТАЛІЇВНА" 22 036,00
UAH з ПДВ
19 066,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 27 146,04
UAH з ПДВ
19 067,04
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БЕРДНИК ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ" 28 167,00
UAH з ПДВ
25 642,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 32 018,70
UAH з ПДВ
25 642,14
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СВІКОМ" 26 422,62
UAH з ПДВ
26 422,62
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ" 32 475,17
UAH з ПДВ
31 999,92
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОФIКС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 35 747,28
UAH з ПДВ
35 747,28
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 червня 2020 12:04
Електронний підпис
09 червня 2020 18:08
Електронний підпис
09 червня 2020 18:06
Згода з договором.pdf

Публічні документи

09 червня 2020 15:14
Електронний підпис
09 червня 2020 15:12
Стаття 17.pdf
09 червня 2020 15:12
Паспорт повний.pdf
09 червня 2020 15:12
Лист - відгук.pdf
09 червня 2020 15:12
ІПН.PDF
09 червня 2020 15:12
Договір і видаткова.pdf
09 червня 2020 15:12
Довідка щодо підпису.pdf
09 червня 2020 15:12
Довідка статут..pdf
09 червня 2020 15:12
Довідка про виконання.pdf
09 червня 2020 15:12
Довідка працівники.pdf
09 червня 2020 15:12
Довідка Ліцензії.pdf
09 червня 2020 15:12
Довідка довкілля.pdf
09 червня 2020 15:12
Витяг з ЄДРЮО ФОП.pdf
09 червня 2020 15:12
ЦП.pdf
09 червня 2020 15:12
Технічні вимоги.pdf
09 червня 2020 15:12
сангиг_чистящ.порошок.pdf
09 червня 2020 15:12
Довідка санкції.pdf

Публічні документи

09 червня 2020 17:22
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.pdf

Публічні документи

09 червня 2020 17:36
Лоск сес.pdf
09 червня 2020 17:36
Гала чищення сес.pdf
09 червня 2020 17:36
Накладна.pdf
09 червня 2020 17:36
Договір.pdf
09 червня 2020 17:36
ЛГ надан сертифікатів.pdf
09 червня 2020 17:36
Захист довкілля.pdf
09 червня 2020 17:36
_Довідка право підпису.pdf
09 червня 2020 17:36
Протокол.pdf
09 червня 2020 17:36
Наказ.pdf
09 червня 2020 17:36
ПДВ.pdf
09 червня 2020 17:36
Статут.pdf
09 червня 2020 17:36
Санкції.pdf

Публічні документи

09 червня 2020 17:00
Електронний підпис
09 червня 2020 16:58
Технічні вимоги.PDF
09 червня 2020 16:58
Статут.PDF
09 червня 2020 16:58
Пропозиція.PDF
09 червня 2020 16:58
Про санкції.PDF
09 червня 2020 16:58
Про захист довкілля.PDF
09 червня 2020 16:58
Погодження з іст. дог.PDF
09 червня 2020 16:58
Повноваження.PDF
09 червня 2020 16:58
Витяг ПДВ.PDF
09 червня 2020 16:58
Аналог. договір.PDF

Публічні документи

09 червня 2020 11:54
Пропозиція ТОВ Офікс.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЯКОВЕНКО КАТЕРИНА ВІТАЛІЇВНА"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ФОП "БЕРДНИК ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ"

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

ТОВ "СВІКОМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ"

ТОВ "ОФIКС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЯКОВЕНКО КАТЕРИНА ВІТАЛІЇВНА"
#3486504888
Відхилено 19 066,00
UAH з ПДВ
12 червня 2020 10:12
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Переможець 19 067,04
UAH з ПДВ
15 червня 2020 14:18

Документи

12 червня 2020 10:12
Електронний підпис

Документи

15 червня 2020 14:18
Електронний підпис
15 червня 2020 14:17
Рішення переможець.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 червня 2020 14:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
19 067,04
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 червня 2020 14:18
Електронний підпис
15 червня 2020 14:17
Рішення переможець.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 червня 2020 09:52
Договір 001926-b.pdf укладений
18 червня 2020 15:11