Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Продукція для чищення (Засоби для прання і миття)
Очікувана вартість
39 470,40 UAH
UA-2020-05-29-001926-b ● 0ca6164779304ae79165715e4d5dfe7c
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "КРИВОРІЗЬКА САНАТОРНА ШКОЛА № 8 " ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 20204696 |
Місцезнаходження: | 50047, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг , ВУЛИЦЯ СЕРГІЯ КОЛАЧЕВСЬКОГО, будинок 86 А |
Контактна особа: |
Олена Анатоліївна Чередніченко +380989869445 internat8@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 травня 2020 11:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 червня 2020 08:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 червня 2020 08:00 |
Початок аукціону: | 11 червня 2020 11:57 |
Очікувана вартість: | 39 470,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 197,35 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
863.3 кілограми
Продукція для чищення (Засоби для прання і миття)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50047, Україна, Дніпропетровська область, м.Крвий Ріг, вул.С.Колачевського,86а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів в безготівковій формі на реєстраційний рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів (з урахуванням строків фактичного фінансування закладу за кошторисом витрат на поточний фінансовий рік) після отримання накладної на товар . | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 травня 2020 12:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 травня 2020 12:23 |
Оголошення.doc | |
29 травня 2020 11:50 |
Документація.doc |
29 травня 2020 12:24 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 травня 2020 12:23 |
Оголошення.doc
|
|||
29 травня 2020 11:50 |
Документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Еквівалент
Дата подання: 02 червня 2020 12:04
Дата відповіді: 02 червня 2020 13:24
Підкажіть, будь ласка, чи можливо пропонувати еквівалент, назва якого не зазначена в додатку 1?
Відповідь: Шановний Учасник! У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
В документації до закупівлі чітко прописані еквіваленти товару ,які будуть прийматися в пропозиції Учасника до розгляду Замовником.
В документації до закупівлі чітко прописані еквіваленти товару ,які будуть прийматися в пропозиції Учасника до розгляду Замовником.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-29-001926-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ", Код ЄДРПОУ:43160066
Дата подання: 15 червня 2020 17:04
Вимога щодо усунення порушень
Шановний Замовник!
Звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень при виборі переможця закупівлі. В пакеті документів, що надані переможцем ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ", допущено ряд невідповідностей. А саме:
1) на вимогу Замовника, встановлену в п. 7.2 документації, надати свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або витяг з реєстру платників ПДВ, учасником надано не ормгинал, а копії документів;
2)в довідці у довільній формі, в якій учасник мав зазначити, що він ознайомлений зі змістом Закону України «Про санкції», відсутня інформація що учасник ознайомлений зі змістом Указу Президента від 15 травня 2017 року № 133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), та підтверджує відсутність до нього санкцій та обмежувальних заходів, що не відповідає вимогам документації;
3) у Пропозиції, а саме позиція 4, учасником змінено кількість товару, що невідповідає Технічним вимогам Документації, замість 270 кг запропоновано 272 кг.
У разі Вашої бездіяльності, будемо вимушені звернутися до відповідних контролюючих органів.
Розгорнути
Згорнути
Звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень при виборі переможця закупівлі. В пакеті документів, що надані переможцем ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ", допущено ряд невідповідностей. А саме:
1) на вимогу Замовника, встановлену в п. 7.2 документації, надати свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або витяг з реєстру платників ПДВ, учасником надано не ормгинал, а копії документів;
2)в довідці у довільній формі, в якій учасник мав зазначити, що він ознайомлений зі змістом Закону України «Про санкції», відсутня інформація що учасник ознайомлений зі змістом Указу Президента від 15 травня 2017 року № 133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), та підтверджує відсутність до нього санкцій та обмежувальних заходів, що не відповідає вимогам документації;
3) у Пропозиції, а саме позиція 4, учасником змінено кількість товару, що невідповідає Технічним вимогам Документації, замість 270 кг запропоновано 272 кг.
У разі Вашої бездіяльності, будемо вимушені звернутися до відповідних контролюючих органів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 червня 2020 12:31
Шановний Учасник!
Щодо першого зауваження Учасник ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" в своїй пропозиції завантажив скановану кольорову копію витягу з реєстру платників ПДВ, який за змістом відповідає вимогам документації;
- що до другого зауваження в 7.1. документації є опис формальних(несутєвих) помилок в яких прописано «…зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації;….»,дана невідповідність документа віднесена до формальної помилки Учасника.
- Щодо третього зауваження то Учасник після аукціону завантажив в систему остаточну цінову пропозицію ,яка відповідає вимогам замовника.
Слід зауважити що Законом “Про Публічні закупівлі 922-VIII від 25.12.2015 року допорогові закупівлі не регулюються, на них поширюється лише стаття 5 даного Закону, яка визначає основні принципи здійснення закупівель в тому числі максимальна економія.
Пропозиція Учасника є максмально економічною та відповідає технічним вимогам до товару Додатку 1 документації.
Щодо першого зауваження Учасник ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" в своїй пропозиції завантажив скановану кольорову копію витягу з реєстру платників ПДВ, який за змістом відповідає вимогам документації;
- що до другого зауваження в 7.1. документації є опис формальних(несутєвих) помилок в яких прописано «…зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації;….»,дана невідповідність документа віднесена до формальної помилки Учасника.
- Щодо третього зауваження то Учасник після аукціону завантажив в систему остаточну цінову пропозицію ,яка відповідає вимогам замовника.
Слід зауважити що Законом “Про Публічні закупівлі 922-VIII від 25.12.2015 року допорогові закупівлі не регулюються, на них поширюється лише стаття 5 даного Закону, яка визначає основні принципи здійснення закупівель в тому числі максимальна економія.
Пропозиція Учасника є максмально економічною та відповідає технічним вимогам до товару Додатку 1 документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 червня 2020 12:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ЯКОВЕНКО КАТЕРИНА ВІТАЛІЇВНА" |
22 036,00
UAH з ПДВ
|
19 066,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
27 146,04
UAH з ПДВ
|
19 067,04
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "БЕРДНИК ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ" |
28 167,00
UAH з ПДВ
|
25 642,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" |
32 018,70
UAH з ПДВ
|
25 642,14
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СВІКОМ" |
26 422,62
UAH з ПДВ
|
26 422,62
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ" |
32 475,17
UAH з ПДВ
|
31 999,92
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОФIКС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" |
35 747,28
UAH з ПДВ
|
35 747,28
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЯКОВЕНКО КАТЕРИНА ВІТАЛІЇВНА" #3486504888 |
Відхилено |
19 066,00
UAH з ПДВ
|
12 червня 2020 10:12
|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" #41925714 |
Переможець |
19 067,04
UAH з ПДВ
|
15 червня 2020 14:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 червня 2020 09:52
|
Договір 001926-b.pdf | укладений |
18 червня 2020 15:11
|