Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дороги по «Переїзд з вул. Миру на вул. Первомайська» в с. Старовірівка Нововодолазького району Харківської області (коригування)
Очікувана вартість
5 058 990,00 UAH
UA-2020-05-29-001844-b db084acd6d75424fa3bf203f260749c3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Миколайович Товстик

+380574051145 staroverovkass@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СТАРОВІРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04398092
Місцезнаходження: 63250, Україна , Харківська обл., Нововодолазький р-н., с. Старовірівка
Контактна особа: Олександр Миколайович Товстик
+380574051145
staroverovkass@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2020 11:43
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 червня 2020 11:00
Початок аукціону: 16 червня 2020 11:26
Очікувана вартість: 5 058 990,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 294,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


якість відповідає вимогам ДБН, ДСТУ та інших нормативно-правових актів даній сфері
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт дороги по «Переїзд з вул. Миру на вул. Первомайська» в с. Старовірівка Нововодолазького району Харківської області (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63251, Україна, Харківська область, с.Старовірівка, переїзд з вул. Миру на вул. Первомайська.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку на вимогу Підрядника, на підставі наданного рахунку, може здійснюватися авансовий платіж Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт розрахунок здійснюється шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника після підписання Сторонами акту виконаних робіт (№КБ-2в, КБ-3). Пiсляоплата 20 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 червня 2020 11:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 11:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 11:00
тендерна документація (зі змінами).doc
03 червня 2020 11:00
Перелік змін.doc
29 травня 2020 11:44
додаток 2 (стаття 17).docx
29 травня 2020 11:44
додаток 1 (кваліфікаційні критерії).docx
29 травня 2020 11:44
додаток 3 (технічне завдання).docx
29 травня 2020 11:44
додаток 5 (проект договору).docx
29 травня 2020 11:44
додаток 4 (тендерна пропозиція).docx
29 травня 2020 11:44
тендерна документація.doc
29 травня 2020 11:44
додаток 6 (інші документи).docx
29 травня 2020 11:44
додаток 7 (лист згода).docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-10-000076 ● d9004c7aa52442c4a216a4539e0e2279
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 липня 2020 15:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

10.07.2020 № 136
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 10.07.2020 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ


Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 10.07.2020 №136

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

6 UA-2020-05-29-001844-b 29.05.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-08-05 13:43:46

Пояснення

На виконання Висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 29 липня 2020 року, щодо встановлення порушення законодавства в частині не оприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу, в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї, в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) до закупівлі Капітальний ремонт дороги по «Переїзд з вул. Миру на вул. Первомайська» в с. Старовірівка Нововодолазького району Харківської області (коригування), ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-29-001844-b, Тендерний комітет Старовірівської сільської ради надає інформацію- пояснення, а саме:
Враховуючи вищевикладене, тендерний комітет вирішив скасувати дану закупівлю «Капітальний ремонт дороги по «Переїзд з вул. Миру на вул. Первомайська» в с. Старовірівка Нововодолазького району Харківської області (коригування)», ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-29-001844-b, на виконання висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, в зв’язку з чим, сільський голова Старовірівської сільської ради Біндус Микола Васильович звернувся до директора ТОВ «ДНІПРОДОР» Демченко Андрія Федоровича, листом, вихідний № 1239 від 05.08.2020року, з пропозицією про розірвання даного Договору №183 від 08.07.2020 р.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

На лист, надісланий сільським головою Біндус М.В., вих № 1239 від 05.08.2020р., на прохання розірвати Договір підряду №183 від 08.07.2020р., керівництво ТОВ «ДНІПРОДОР» надало відповідь про відмову від укладання додаткової угоди щодо розірвання Договіру підряду №183 від 08.07.2020 р. на виконня робіт: «Капітальний ремонт дороги по «Переїзд з вул. Миру на вул. Первомайська» в с. Старовірівка Нововодолазького району Харківської області (коригування)», ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-29-001844-b.

2020-08-05 15:08:20


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 13 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 червня 2020 12:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР" 4 249 519,80
UAH з ПДВ
3 680 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СПЕЦБУД-3 ЛТД" 4 341 441,60
UAH з ПДВ
3 690 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ "РЕГІОН-БУД" 4 217 571,60
UAH з ПДВ
3 789 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" 5 040 074,50
UAH з ПДВ
4 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Данко 4 680 000,00
UAH з ПДВ
4 680 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Дочірнє підприємство "Харківський облавтодор" відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" 4 843 069,00
UAH з ПДВ
4 843 069,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКТ"" 4 938 849,60
UAH з ПДВ
4 938 849,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ДБК "РАФ-1" 5 020 565,00
UAH з ПДВ
5 020 565,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2020 14:30
Електронний підпис
25 червня 2020 12:38
Електронний підпис
15 червня 2020 10:55
Електронний підпис
15 червня 2020 10:52
54 ліцензія.pdf
15 червня 2020 10:52
14 Договірна ціна.pdf
15 червня 2020 10:52
13 тендерна пропозиція.pdf
13 червня 2020 14:35
Електронний підпис
13 червня 2020 14:34
15. Технічне завдання.pdf
13 червня 2020 14:34
14 Договірна ціна.pdf
13 червня 2020 14:34
13 тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

15 червня 2020 10:36
Електронний підпис
15 червня 2020 10:30
9-Копії техпаспортів.pdf
15 червня 2020 10:30
8-Договірна ціна.pdf
15 червня 2020 10:30
3-Мат.техн. база.pdf
15 червня 2020 10:30
1-Пропозиція додаток 4.pdf
15 червня 2020 10:30
7-Листи інше.pdf
15 червня 2020 10:30
Капінус паспорт.pdf
15 червня 2020 10:30
Опис Регіонбуд.PDF
15 червня 2020 10:30
Установчі копії.pdf
15 червня 2020 10:30
Довідки банки 12.06.pdf
15 червня 2020 10:30
6-Ст.17.pdf

Публічні документи

13 червня 2020 12:21
Електронний підпис
13 червня 2020 12:19
3.1. Проект договору.pdf
13 червня 2020 12:19
3.11. Копія ліцензії.pdf

Публічні документи

12 червня 2020 17:11
Електронний підпис

Публічні документи

12 червня 2020 10:32
Електронний підпис
12 червня 2020 10:29
Щодо захисту довкілля.pdf
12 червня 2020 10:29
Тендерна пропозиція.pdf
12 червня 2020 10:28
Проект договору.pdf
12 червня 2020 10:27
Ліцензія.pdf
12 червня 2020 10:24
Доручення.pdf
12 червня 2020 10:23
Довідка щодо ст.17.pdf
12 червня 2020 10:23
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

14 червня 2020 22:26
1.rar

Публічні документи

15 червня 2020 10:31
19.Ліцензія.pdf
15 червня 2020 10:31
17.Копія статуту.pdf
15 червня 2020 10:31
14.Копія паспорту.pdf
15 червня 2020 10:31
5.Диплом інженера.pdf
15 червня 2020 10:31
4.Гарантійний лист.pdf
15 червня 2020 10:31
3.Витяг з ЄДР.pdf
15 червня 2020 10:31
2.Витяг ПДВ.pdf
15 червня 2020 10:31
1.Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР"

ТОВ "СПЕЦБУД-3 ЛТД"

ТОВ "КОМПАНІЯ "РЕГІОН-БУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"

ТОВ Данко

Дочірнє підприємство "Харківський облавтодор" відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України"

ПП "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКТ""

ТОВ ДБК "РАФ-1"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР"
#32835987
Переможець 3 680 000,00
UAH з ПДВ
23 червня 2020 10:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 червня 2020 10:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР"
#32835987
3 680 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 15:37
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 14:17
додаткова угода №3.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 14:16
календарний графік виконання робіт.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 14:16
план фінансування.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 14:16
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2020 09:18
розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №2-1-5.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 09:18
розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №2-1-3.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 09:18
підсумкова відомість до лакального кошторису №2-1-1.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 09:18
локальний кошторис №2-1-3.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 09:18
дефектний акт.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 09:18
додаткова угода №2.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 09:18
локальний кошторис №2-1-2.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 09:18
локальний кошторис №2-1-1.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 09:18
підсумкова відомість до лакального кошторису №2-1-3.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 09:18
договірна ціна.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 09:18
підсумкова відомість до лакального кошторису №2-1-5.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 09:18
розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №2-1-1.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 09:18
розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №2-1-2.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 09:18
розрахунки №1-4.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 09:18
загальновиробничі витрати.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 09:18
підсумкова відомість ресурсів.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 09:18
локальний кошторис №2-1-5.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 09:18
підсумкова відомість до лакального кошторису №2-1-2.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 09:18
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2020 11:22
календарний графік.pdf зміни до договору
28 вересня 2020 11:22
план фінансування.pdf зміни до договору
28 вересня 2020 11:22
додаткова угода.pdf зміни до договору
28 вересня 2020 11:22
Електронний підпис укладений
08 липня 2020 09:42
підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 2-1-3.pdf укладений
08 липня 2020 09:40
локальний кошторис № 2-1-2.pdf укладений
08 липня 2020 09:40
договірна ціна.pdf укладений
08 липня 2020 09:40
розрахунки №1-4.pdf укладений
08 липня 2020 09:40
дефектний акт.pdf укладений
08 липня 2020 09:40
локальний кошторис № 2-1-3.pdf укладений
08 липня 2020 09:40
розрахунок загальновиробничих витрат № 2-1-4.pdf укладений
08 липня 2020 09:40
розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №2-1-2.pdf укладений
08 липня 2020 09:40
календарний графік виконання робіт.pdf укладений
08 липня 2020 09:40
підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 2-1-2.pdf укладений
08 липня 2020 09:40
підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису №2-1-1.pdf укладений
08 липня 2020 09:40
локальний кошторис №2-1-1.pdf укладений
08 липня 2020 09:40
пояснювальна записка.pdf укладений
08 липня 2020 09:40
план фінансування.pdf укладений
08 липня 2020 09:40
локальний кошторис №2-1-4.pdf укладений
08 липня 2020 09:40
розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №2-1-1.pdf укладений
08 липня 2020 09:40
розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №2-1-3.pdf укладений
08 липня 2020 09:40
підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 2-1-4.pdf укладений
08 липня 2020 09:39
договір №183.pdf укладений
08 липня 2020 09:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Сума договору 3 680 000 грн з ПДВ
Номер договору про закупівлю: договір №183
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): в зв’язку з перглядом договірної ціни, керуючись обгрунтуваними розрахунками викласти додатки до Договору, а саме договірну ціну та дефектний акт в новій редакції. Сума договору – 3 680 000,00 грн.
Номер договору про закупівлю: договір №183
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Строк виконання робіт до 15 грудня 2020року. Сума договору 3 680 000 грн з ПДВ
Номер договору про закупівлю: договір №183
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 липня 2020 — 21 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 680 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 613 333,33 UAH)