Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Нове будівництво амбулаторії монопрактики за адресою: с. Кам’янське, вул. Таврійська, 4, Василівського району, Запорізької області»
Очікувана вартість
2 311 418,00 UAH
UA-2020-05-29-001479-b 18f1564eaa63456bac67bad41761df98
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Мірошниченко

+380612246542 mirolga180@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 04054079
Місцезнаходження: 69107, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, просп. Соборний, 164
Контактна особа: Ольга Мірошниченко
+380612246542
mirolga180@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2020 11:16
Звернення за роз’ясненнями: до 07 червня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 червня 2020 16:00
Початок аукціону: 18 червня 2020 12:55
Очікувана вартість: 2 311 418,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 557,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закінчення робіт. Тендерна пропозиція складається українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, вони повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Нове будівництво амбулаторії монопрактики за адресою: с. Кам’янське, вул. Таврійська, 4, Василівського району, Запорізької області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71612, Україна, Запорізька область, Василівський район, с. Кам’янське, , вул. Таврійська, 4.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2021
ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник може перерахувати Генпідряднику аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів у розмірі до 30% вартості річного обсягу будівельних робіт строком на 3 місяці. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 30 банківських днів з дня підписання документів Замовником при наявності бюджетних призначень. Пiсляоплата 30 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 травня 2020 11:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 11:16
Додаток 4.docx
29 травня 2020 11:16
Додаток 2 ТЗ Камянське.xlsx
29 травня 2020 11:16
Додаток 3 Проект Договору про закупівлю.docx
29 травня 2020 11:16
Тендерна документація.docx
29 травня 2020 11:16
Додаток 1.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2020 13:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІГМА АВК" 2 197 217,00
UAH з ПДВ
2 098 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ГРИФОН ГРУП 2 210 633,75
UAH з ПДВ
2 098 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАГІСТРАЛЬБУДМОНТАЖ" 2 311 000,00
UAH з ПДВ
2 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПМК-21" 2 311 417,20
UAH з ПДВ
2 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНО-ФОРТ, ЛТД" 2 306 428,80
UAH з ПДВ
2 306 428,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2020 11:13
Електронний підпис
26 червня 2020 11:12
КБ3 червень 2019.pdf
26 червня 2020 11:12
КБ3 лютий 2019.pdf
26 червня 2020 11:12
КБ3 грудень 2018.pdf
26 червня 2020 11:12
ДЦ.pdf
26 червня 2020 11:12
Договір.pdf
26 червня 2020 11:12
Відгук.pdf
26 червня 2020 11:12
771_КБ2.pdf
26 червня 2020 11:12
562_КБ2.pdf
26 червня 2020 11:12
561_КБ2.pdf
26 червня 2020 11:12
542_КБ2.pdf
26 червня 2020 11:12
541_КБ2.pdf
26 червня 2020 11:12
500221_ДЦ_ДЦ.pdf
26 червня 2020 11:12
500221_7_7-1_ПД_КБ2В.pdf
26 червня 2020 11:12
500221_5_6-2_ПД_КБ2В.pdf
26 червня 2020 11:12
500221_5_6-1_ПД_КБ2В.pdf
26 червня 2020 11:12
500221_5_4-2_ПД_КБ2В.pdf
26 червня 2020 11:12
500221_5_4-1_ПД_КБ2В.pdf
26 червня 2020 11:12
500221_1_2-1_ПД_КБ2В.pdf
26 червня 2020 11:12
121_КБ2.pdf
26 червня 2020 11:11
500221_ДЦ_ЛС1_7-1-1.pdf
26 червня 2020 11:11
500221_ДЦ_ЛС1_6-2-1.pdf
26 червня 2020 11:11
500221_ДЦ_ЛС1_6-1-1.pdf
26 червня 2020 11:11
500221_ДЦ_ЛС1_4-2-1.pdf
26 червня 2020 11:11
500221_ДЦ_ЛС1_4-1-1.pdf
26 червня 2020 11:11
500221_ДЦ_ЛС1_2-1-9.pdf
26 червня 2020 11:11
500221_ДЦ_ЛС1_2-1-8.pdf
26 червня 2020 11:11
500221_ДЦ_ЛС1_2-1-7.pdf
26 червня 2020 11:11
500221_ДЦ_ЛС1_2-1-6.pdf
26 червня 2020 11:11
500221_ДЦ_ЛС1_2-1-5.pdf
26 червня 2020 11:11
500221_ДЦ_ЛС1_2-1-4.pdf
26 червня 2020 11:11
500221_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf
26 червня 2020 11:11
500221_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
26 червня 2020 11:11
500221_ДЦ_ЛС1_2-1-10.pdf
26 червня 2020 11:11
500221_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
26 червня 2020 11:11
500221_ДЦ_ИВР.pdf
26 червня 2020 11:11
500221_7_7-1_ПД_ИВР.pdf
26 червня 2020 11:11
500221_5_6-2_ПД_ИВР.pdf
26 червня 2020 11:11
500221_5_6-1_ПД_ИВР.pdf
26 червня 2020 11:11
500221_5_4-2_ПД_ИВР.pdf
26 червня 2020 11:11
500221_5_4-1_ПД_ИВР.pdf
26 червня 2020 11:11
500221_3_2-1_ПД_ИВР.pdf
26 червня 2020 11:11
500221_1_2-1_ПД_ИВР.pdf
26 червня 2020 11:11
36_Лист-відгук ЗРФСК.pdf
26 червня 2020 11:11
07_Договір №3.12 ЗРФСК.pdf
26 червня 2020 11:11
Наказ Тарунін.pdf
26 червня 2020 11:11
Наказ Саламон.pdf
26 червня 2020 11:11
Наказ Омельчак.pdf
26 червня 2020 11:11
Наказ Залюбовський.pdf
17 червня 2020 15:20
Електронний підпис
17 червня 2020 15:19
22_Статут_СІГМА АВК.pdf
17 червня 2020 15:19
02_Лист - гарантія.pdf
17 червня 2020 15:19
01_Гарантійний лист.pdf
17 червня 2020 15:19
06_Витяг 2020 ЄДР.pdf
17 червня 2020 15:19
05_Будівельна Ліцензія.pdf
17 червня 2020 15:19
04_Статут_СІГМА АВК.pdf
17 червня 2020 15:19
02_ПРОТОКОЛ_Директор.pdf
17 червня 2020 15:19
36_Лист-відгук ЗРФСК.pdf
17 червня 2020 15:19
35_Лист-відгук ФОРТ.pdf
17 червня 2020 15:18
15_Договір ФОРТ.pdf
17 червня 2020 15:18
07_Договір №3.12 ЗРФСК.pdf
17 червня 2020 15:18
02_Технічне завдання.pdf
17 червня 2020 15:17
03_Договірна ціна.pdf
17 червня 2020 15:17
02_Календарний план.pdf
17 червня 2020 15:17
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

21 липня 2020 14:10
Електронний підпис
21 липня 2020 14:06
МВС.zip
21 липня 2020 14:06
Довідки по ст.17.pdf
21 липня 2020 14:06
довідка податкова.pdf
17 червня 2020 13:37
Електронний підпис
17 червня 2020 12:59
9.6. Сертифікат ISO.pdf
17 червня 2020 12:59
9.5. Декларація МТБ.pdf
17 червня 2020 12:59
9.4. Ліцензія.pdf
17 червня 2020 12:59
9.2. Копія Статуту.pdf
17 червня 2020 12:59
6.4. Копія паспорту +ІПН.pdf
17 червня 2020 12:59
6.1.1. Лист-пояснення.pdf
17 червня 2020 12:59
6.1. Рішення учасника.pdf
17 червня 2020 12:59
5.1. Договірна ціна.pdf
17 червня 2020 12:59
3.3.5. Листи-відгуки.pdf
17 червня 2020 12:59
2.1. Гарантійний лист.pdf
17 червня 2020 12:59
2. Тендерна пропозиція.pdf
17 червня 2020 12:59
1. Реєстр.pdf

Публічні документи

16 червня 2020 08:58
Електронний підпис

Публічні документи

17 червня 2020 13:27
Електронний підпис
17 червня 2020 13:24
29.робота_понадурочні.pdf
17 червня 2020 13:24
27.захист_довкілля.pdf
17 червня 2020 13:24
24.Підстави за ст.17 ЗУ.pdf
17 червня 2020 13:24
23.Ліцензія_дозвіл.pdf
17 червня 2020 13:24
22.Витяг ОКПО.pdf
17 червня 2020 13:24
21.Свідоцтво_ПДВ.pdf
17 червня 2020 13:24
20.Статут.pdf
17 червня 2020 13:24
16.Повноваження_Наказ.pdf
17 червня 2020 13:24
14.Графік_робіт_Каменск.pdf
17 червня 2020 13:24
13.ДЦ_ИВР.pdf
17 червня 2020 13:24
12.Локальні кошториси.pdf
17 червня 2020 13:24
11.ДЦДЦ_Каменск.pdf
17 червня 2020 13:23
10.Проект_договору.pdf
17 червня 2020 13:23
9.Тендерна пропозиція.pdf
17 червня 2020 13:23
7.відповідність_ТЗ.pdf
17 червня 2020 13:23
6.Таб6_ЄСВ_працівники.pdf
17 червня 2020 13:23
5.Працівники_довідка.pdf
17 червня 2020 13:23
1.Обладнання_перелік.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІГМА АВК"

ТОВ ГРИФОН ГРУП

ТОВ "МАГІСТРАЛЬБУДМОНТАЖ"

ТОВ "ПМК-21"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНО-ФОРТ, ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІГМА АВК"
#40691906
Відхилено 2 098 990,00
UAH з ПДВ
02 липня 2020 13:21
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 червня 2020 11:14
ТОВ ГРИФОН ГРУП
#39519966
Відхилено 2 098 998,00
UAH з ПДВ
16 липня 2020 12:57
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 липня 2020 11:55
ТОВ "МАГІСТРАЛЬБУДМОНТАЖ"
#42879486
Переможець 2 100 000,00
UAH з ПДВ
20 липня 2020 11:12

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів «Нове будівництво амбулаторії монопрактики за адресою: с. Кам’янське, вул. Таврійська, 4, Василівського району, Запорізької області», (ДК 021:2015: 45215000-7 Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень) виявлено невідповідності в документах, що подані учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІГМА АВК" код ЄДРПОУ 40691906 у складі тендерної пропозиції подання яких вимагалось тендерною документацією: Перелік виявлених невідповідностей: 1. Згідно 2 абзацу приміток Довідки «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до тендерної документації, вимогою Замовника щодо надання необхідних документів зазначене наступне: в додаток до довідки надати копію документу, що підтверджує кваліфікацію спеціаліста-кошторисника (будь-який з документів: сертифікат, диплом, свідоцтво про підвищення кваліфікації тощо). Проте, Учасник надав Довідку «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» до тендерної пропозиції де зазначив в п. 6 Храпко О.А. – за посадою кошторисник, але згідно наданого наказу № 2001-2 від 20.02.2020 р. Храпко О.А. зазначена за посадою інженер-проектувальник. В п. 5 цієї довідки, що підтверджено наданим наказом № 1902-1 від 19.02.2020 р. зазначено що Перепелкіна Т. О. за посадою інженер з проектно-кошторисної роботи, проте підтверджуючі документи кваліфікації інженера з проектно-кошторисної роботи на неї відсутні. Для усунення невідповідності необхідно підтвердити кваліфікацію спеціаліста кошторисника згідно вимог приміток Довідки «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Також, необхідно виправити посаду Храпко О.А. в довідці відповідно до наказу. Посилання на вимогу Довідки «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до тендерної документації та примітки до неї. 2. Відсутня в Наказах про прийняття на роботу дата «З наказом ознайомлений» у працівників: Омельчак А.О., Саломон В.І., Залюбовський В.І., Тарунін А.М. Для усунення невідповідності необхідно надати підтверджені накази на працівників. 3. Згідно 3 абзацу приміток Довідки «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази» Додатку 1 до тендерної документації, вимогою Замовника щодо надання необхідних документів зазначене наступне: Для підтвердження наявності зазначеної в таблиці довідки «Про наявність техніки, обладнання та матеріально-технічної бази» техніки, що знаходиться у користуванні, учасник повинен надати скановані копії відповідного договору (-ів) (оренда, лізинг, надання послуг, тощо) та надати копії технічних паспортів, які підтверджують права власності на неї. Учасником надано договір оренди № 47/04 від 07.04.2020 р. та Додаткову угоду № 1 яка є його невід’ємною частиною, але додаткова угода № 1 надана до Договору № 47/07 від 07.04.2020 р. Для усунення невідповідності необхідно завантажити додаткову угоду № 1 до договору № 47/04 від 07.04.2020 р. Посилання на вимогу: Довідка «Наявність обладнання, 4. В останньому стовбці Довідки «Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку № 1 до тендерної документації необхідно зазначити Термін виконання робіт, початок, закінчення (рік, місяць). Проте, Участник в наданій довідці «Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» не вказав термін виконання робіт. Згідно Приміток Довідки «Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку № 1 до тендерної документації, вимогою Замовника щодо надання необхідних документів зазначене наступне: аналогічним(и) договором(ами) відповідно до умов цієї Документації є договір(ори), якій(и) підтверджує(ють) наявність в учасника досвіду виконання робіт у сфері: будівництва, чи капітального ремонту, чи реконструкції житлових будинків / або закладів медичного, освітнього чи оздоровчого призначення, які у своєму складі містять роботи, які подібні за технічними вимогами даної закупівлі. Договір повинен бути виконаний. Факт виконання договору підтверджується наданням наступних документів: - договір разом з невід’ємними його частинами відповідно до довідки (не менше одного – на вибір). Проте, в наданому учасником Договорі субпідряду № 7-08/18 від 12.09.2018 р., відсутні: кошторис та договірна ціна, яка згідно п. 2.2 договору є його невід’ємними частинами. В договорі підряду № 3/12 від 31.12.2019 р. також відсутні кошторис та договірна ціна, які є його невід’ємними частинами. Також, вищезазначені договори лише частково підтверджують вимоги тендерної документації щодо аналогічності. Надані Договори № 239 від 25.10.2018р., № М 262 від 07.10.2019р., № М/124 від 06.05.2019р., № 3-49 від 21.05.2019р., № 3-71 від 05.08.2019р., № 3-51 від 10.06.2019р., № 01-270519 від 31.12.2019р. - не є аналогічними договорами згідно кваліфікаційних вимог, зазначених у примітках Довідки «Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку № 1 до тендерної документації. Лист-відгук наданий раніше ніж за 10 календарних днів до дати кінцевого строку подання тендерної пропозиції Учасником що не відповідає вимогам приміткок довідки «Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку № 1 до тендерної документації, а саме: оригінал позитивного листа - відгука (якщо в довідці зазначено декілька аналогічних догорів, лист-відгук надається до кожного договору зазначеного в довідці) (дата повинна бути не раніше ніж за 10 календарних днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій) за підписом посадової особи організації із якою укладено договір, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. Для усунення невідповідностей необхідно доповнити аналогічний договір оформленими Додатками до нього та підтвердити наявність у учасника досвід виконання аналогічного(их) договора(ів) згідно вимогами приміток вищезазначеної Довідки. В Довідці «Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку № 1 до тендерної документації необхідно зазначити окрім початку та закінчення (рік, місяць) термін виконання робіт. Також надати Лист-відгук згідно вимог Довідки. Посилання на вимогу: Довідка «Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку № 1 та примітки до неї. Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів «Нове будівництво амбулаторії монопрактики за адресою: с. Кам’янське, вул. Таврійська, 4, Василівського району, Запорізької області», (ДК 021:2015: 45215000-7 Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень) виявлено невідповідності в документах, що подані учасником ТОВ «ГРИФОН ГРУП» код ЄДРПОУ 39519966 у складі тендерної пропозиції подання яких вимагалось тендерною документацією: Перелік виявлених невідповідностей: 1. Згідно 4 абзацу приміток Довідки «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до тендерною документації, вимогою Замовника щодо надання необхідних документів зазначене наступне: Для підтвердження наявності власних працівників (ІТР, робочі професії) зазначених в таблиці надати копію Таблиці 6 відомостей про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб звіту по єдиному соціальному внеску за квітень 2020 року, чи документів, що підтверджують трудові відносини робітників з учасником торгів (копії трудових книжок, а саме сторінку із даними працівника та сторінку з відміткою про прийняття на роботу до Учасника та/або копії наказів про прийняття на роботу до Учасника). Проте, Учасник надав копію Таблиці 6 відомостей про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб звіту по єдиному соціальному внеску за травень 2020 року, чим не дотримався вищезазначеної вимоги та не підтвердив наявність зазначеного в довідці власного персоналу. Для усунення невідповідності необхідно подати документи, що підтверджують наявність власних працівників (ІТР, робочі професії) зазначених в таблиці довідки, а саме: надати копію Таблиці 6 відомостей про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб звіту по єдиному соціальному внеску за квітень 2020 року чи документів, що підтверджують трудові відносини робітників з учасником торгів (копії трудових книжок, а саме сторінку із даними працівника та сторінку з відміткою про прийняття на роботу до Учасника та/або копії наказів про прийняття на роботу до Учасника). Посилання на вимогу: 4 абзац приміток Довідки «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до тендерною документації. 2. В останньому стовбці Довідки «Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку № 1 до тендерною документації необхідно зазначити Термін виконання робіт, початок, закінчення (рік, місяць). Проте, Участник в наданій довідці «Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» не вказав термін виконання робіт. Згідно Приміток Довідки «Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку № 1 до тендерною документації, вимогою Замовника щодо надання необхідних документів зазначене наступне: аналогічним(и) договором(ами) відповідно до умов цієї Документації є договір(ори), якій(и) підтверджує(ють) наявність в учасника досвіду виконання робіт у сфері: будівництва, чи капітального ремонту, чи реконструкції житлових будинків / або закладів медичного, освітнього чи оздоровчого призначення, які у своєму складі містять роботи, які подібні за технічними вимогами даної закупівлі. Договір повинен бути виконаний. Факт виконання договору підтверджується наданням наступних документів: - договір разом з невід’ємними його частинами відповідно до довідки (не менше одного – на вибір). Наданий Учасником аналогічний договір не в повному обсязі, а саме: відсутній розділ 16 договору; надані Додатки 4, 5, 6, 7 до аналогічного договору оформлені не в повному обсязі, відсутні підпис та печатка Замовника. Також відсутня додаткова угода № 1 до аналогічного договору. Для усунення невідповідностей необхідно доповнити аналогічний договір оформленими Додатками до нього, або надати обгрунтоване по’яснення щодо оформлення додатків, відсутності розділу 16, та додати Додаткову угоду № 1. В Довідці «Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку № 1 до тендерної документації необхідно зазначити окрім початку та закінчення (рік, місяць) термін виконання робіт. Посилання на вимогу: Довідка «Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку № 1 та примітки до неї. Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 липня 2020 11:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МАГІСТРАЛЬБУДМОНТАЖ"
#42879486
2 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2024 13:30
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 08:10
Додаткова угода №9 до Договору №05 08-К від 07 08 2020.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 08:07
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2021 19:00
Додаткова угода № 8 до договору № 05 08- К від 07.08.2020.pdf зміни до договору
01 грудня 2021 18:58
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2021 19:31
Додаткова угода № 7 до договору № 05 08-К від 07.08.2020.pdf зміни до договору
16 листопада 2021 19:30
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2021 16:34
Додаткова угода № 6 до договору № 05 08 -К від 07.08.2020.pdf зміни до договору
01 жовтня 2021 16:33
Електронний підпис зміни до договору
25 серпня 2021 18:35
Додаткова угода № 5 до договору № 05 08-К від 07.08.20.pdf зміни до договору
25 серпня 2021 18:34
Електронний підпис зміни до договору
17 травня 2021 16:17
Дод угода № 4 до договору № 05 08 К від 07 08 2020.pdf зміни до договору
17 травня 2021 16:13
Електронний підпис зміни до договору
21 квітня 2021 17:49
ДУ 3 від 21.04.2021 дог. 05_08 К Кам'янське.pdf зміни до договору
21 квітня 2021 17:45
Електронний підпис зміни до договору
19 лютого 2021 14:40
Дод.угода №2 до договору №05_08-К.pdf зміни до договору
19 лютого 2021 14:37
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2020 13:34
ДУ № 1 до Д № 05 08 К від 07.08.2020.pdf зміни до договору
30 вересня 2020 13:32
Електронний підпис укладений
10 серпня 2020 14:49
Д № 05 08 К.pdf укладений
10 серпня 2020 14:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 5.8.5. договору (у зв`язку із звільненням з посади директора, та призначення на посаду директора)
Номер договору про закупівлю: Д № 05/08-К
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із відсутністю фінансування продовжити строк дії договору до 31.10.2021
Номер договору про закупівлю: Д № 05/08-К
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фінансування на 2021 рік У зв'язку із відсутністю фінансування продовжити строк дії договору до 30.04.2022
Номер договору про закупівлю: Д № 05/08-К
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна назви Замовника з ДКПАРТАМЕНТУ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ на УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Номер договору про закупівлю: Д № 05/08-К
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна строку дії договору. Дія до 30.09.2021р
Номер договору про закупівлю: Д № 05/08-К
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна строку дії договору до 31.10.2021
Номер договору про закупівлю: Д № 05/08-К
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ст 631 Цивільного кодексу України, сторони дійшли згоди викласти п.5.1 та п. 10.1 Договору у наступній редакції: п.5.1 Початок виконання робіт - серпень 2020 року Закінчення виконання робіт - листопад 2021року п. 10.1 Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 30.11.2021 року.
Номер договору про закупівлю: Д № 05/08-К
Договір:
Номер додаткової угоди: Додатков аугода № 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: Д № 05/08-К
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дiйшли згоди викласти п.п.3.1., п.п.5.1. та п.п. 10.1 договору вiд о7.08.2020 №05/08-К в такiй редакцi.і.: «3.1. Цiна предмету договору визначаеться на пiдставi договiрної цiни, що додається до цього договору i розрахованої вiдповiдно до вимог ДСТУ БД.1.1 -1 :2013 . договiрна цiна складае 2100,000 тис. грн. (два мiльйони сто тисяч гривень оо копiйок), у тому числi (будiвельнi роботи -2071,212 тис. грн., вартiсть обладнання -28,788 тис. грн.), у тому числi ПДВ 20°/о - 350,000 тис. грн., у тому числi на 2021 рiк -906,21360 тис.грн. (будiвельнi роботи - 906,21360 тис.1рн.) в тому числi ПДВ 20% - 151,03560 тис.грн.». «5 .1. Початок виконання робiт -серпень 2020 року; Закiнчення виконання робiт -квітень 2022 року».
Номер договору про закупівлю: Д № 05/08-К
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №9 від 17.12.2021
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 серпня 2020 — 30 квітня 2022
Сума оплати за договором: 2 100 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 350 000,00 UAH)