Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вулиці Старий Поділ (від вул. Вузька до вул. Панянка) у місті Полтава (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
5 968 664,40 UAH
UA-2020-05-29-001403-c 19fd01dfc2eb403ab25918bbb0eec64a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шанько Анна Ігорівна

+380532609432 zakupivli_uprav_zhkg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365854
Місцезнаходження: 36020, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Стрітенська, 19, м. Полтава
Контактна особа: Шанько Анна Ігорівна
+380532609432
zakupivli_uprav_zhkg@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2020 17:26
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 червня 2020 10:00
Початок аукціону: 16 червня 2020 15:15
Очікувана вартість: 5 968 664,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 29800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Українська, більш детально про мову описано в тендерній документації; Умови надання забезпечення тендерних пропозицій : згідно тендерної документації; Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): PP = P/(1 + F1/PV) де: PP – приведена ціна; P – ціна; F1– питома вага іншого критерію оцінки (відстрочення оплати за виконані роботи), запропонованих учасником; PV – питома вага критерію “ціна”.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт вулиці Старий Поділ (від вул. Вузька до вул. Панянка) у місті Полтава (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, Полтава, вулиця Старий Поділ (від вул. Вузька до вул. Панянка)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунок здійснюється Замовником у безготівковій формі. Замовник може здійснити перерахування попередньої оплати Підряднику в розмірі 30 % вартості робіт на умовах передбачених проектом Договору підряду Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник здійснює оплату за фактично виконані роботи на умовах передбачених проектом Договору підряду. Можливе відстрочення платежу за виконані роботи, відповідно до тендерної пропозиції Підрядника за результатами аукціону Пiсляоплата 241 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Відстрочення оплати за виконані роботи: 30%
на строк від 241 і більше днів: 30%
на строк від 181 до 240 днів: 15%
на строк від 121 до 180 днів: 10%
на строк від 61 до 120 днів: 5%
на строк, що складає менш ніж 60 днів: 0%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

КЕП/ЕЦП
Дата подання: 03 червня 2020 15:51
Дата відповіді: 05 червня 2020 15:18
Надайте відповідь чи потрібно подавати в складі тендерної пропозиції сканкопію сертифікату ЕЦП/КЕП на підтвердження строку дії посиленого сертифіката відкритого ключа, чи Замовник сам перевірить строк дії сертифікату на сайті центрального засвідчувального органу?
Відповідь: Замовник перевіряє КЕП/ЕЦП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify . Також, це зазначено у п. 1 р. 3 тендерної документації (5 абз. Стор. 9). Надавати окремо сканкопію сертифікату ЕЦП/КЕП на підтвердження строку дії посиленого сертифіката відкритого ключа не потрібно. Разом з цим повідомляємо, що Ви маєте право завантажувати будь-які додаткові відомості за вашим бажанням та на Ваш розсуд.
Звертаємо увагу, що ЕЦП/КЕП повинен бути створений, як посадової особи учасника яку уповноважено на підпис тендерної пропозиції або як ФОП. Також, накладений на тендерну пропозицію ЕЦП/КЕП або підписаний електронний документ ЕЦП/КЕП повинен належити особі яку уповноважено на підпис тендерної пропозиці учасника
Співвиконавці
Дата подання: 03 червня 2020 15:52
Дата відповіді: 05 червня 2020 15:19
В зв’язку з відсутністю в ЗУ «Про публічні закупівлі» вичерпного поняття співвиконавців, та відповідними положеннями Замовника в Тендерній документації (Додаток № 1 до тендерної документації), та виникненням непорозумінь при подачі тендерних пропозицій, прохаємо роз’яснити, хто в розумінні Замовника вважається співвиконавцем, в разі залучення до даної процедури закупівлі, із залученням яких можливо підтверджувати відповідність кваліфікаційним критеріям? Чи вважається співвиконавцем (юридична чи фізична особа), що за договором про надання послуг надає послуги автомобілем, будівельною технікою? Крім того, оскільки, залучення автомобіля, будівельної техніки на підставі договору про надання послуг передбачає наявність екіпажу (працівників виконавця послуги), надайте відповідь чи потрібно подавати відповідну інформацію на працівника (водія, машиніста) власника такого механізму – надавача послуги, у відповідності до Додатку № 1 до тендерної документації? Чи вважається співвиконавцем юридична особа, що надала в оренду той чи інший механізм для здійснення закупівлі? Чи вважається співвиконавцем (юридична чи фізична особа), що за договором оренди надає в оренду приміщення (базу) для зберігання матеріалів? Як визначити відсоток виконання договору про закупівлю в даному випадку? Прохаємо відобразити відповідні роз’яснення (зміни) в тендерній документації Замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Термін поняття «співвиконавці» в чинному законодавстві України не визначено. Зазначене в тендерній документації поняття «субпідрядник/співвиконавці» зазначено з огляду на формулювання зазначеного в Законі України «Про публічні закупівлі». Але, у законодавстві України є поняття субпідрядник. Під час укладання договорів підряду підрядник може для виконання робіт залучити субпідрядника. Оскільки предметом закупівлі є підрядні роботи то співвиконавець ототожнюється із поняттям субпідрядник, який може бути залучений учасником для виконання робіт. Слід зазначити, що враховуючи положення Закону України «Про публічні закупівлі» субпідрядником/співвиконавцем може бути лише суб’єкт господарювання. Хто належить до суб’єктів господарювання зазначено у ст. 75 Господарського кодексу України.
Якщо між учасником та контрагентом укладено договір про надання послуг та предметом такого договору є надання послуги автомобілем, будівельною технікою, то учасник таким договором може підтвердити наявність автомобіля, будівельної техніки залученої на незаборонених чинним законодавством умовах.
У разі якщо учаснику будуть надаватися послуги автомобіля, будівельної техніки з екіпажем (працівників виконавця послуги) на договірних умовах не виключно для цього предмету закупівлі та відсутній укладений між учасником та суб’єктом господарювання, який надає такі послуги, договір субпідряду або гарантійний лист на залучення таких працівників для підтвердження кваліфікаційного критерію: «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» то не потрібно подавати відповідну інформацію на працівника (водія, машиніста) власника такого механізму – надавача послуги, у відповідності до Додатку № 1.
Якщо між учасником та контрагентом укладено договір на оренду того чи іншого механізму для здійснення закупівлі та приміщення (бази) для зберігання матеріалів, то учасник підтверджує такими договорами наявність у нього того чи іншого механізму та приміщення (бази) для зберігання матеріалів на правах оренди.
Стосовно обрахунку відсотка виконання договору про закупівлю, методика або формула обрахунку відсотка виконання договору про закупівлю для субпідрядників/співвиконавців в Законі України «Про публічні закупівлі» не визначення та Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлено норму, що замовник повинен встановлювати методику або формулу обрахунку відсотка виконання договору про закупівлю для субпідрядників/співвиконавців. Тому учасник, у разі залучення субпідрядників/співвиконавців може самостійно обрахувати відсоток виконання договору про закупівлю для субпідрядників/співвиконавців виходячи з обсягів робіт (які зазначені у Додатку № 3 тендерної документації), для яких учасник планує залучити субпідрядника.
Подача оригіналів чи копій документів
Дата подання: 04 червня 2020 16:47
Дата відповіді: 09 червня 2020 17:03
На сторінці 8 Тендерної документації Замовника, зазначено: «Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без ЕЦП/КЕП на документі) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитка печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документу (окрім документів, виданих іншими підприємствами/установами/організаціями, а також статут, рішення засновників, накази учасника, опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії). Надайте роз’яснення з приводу подачі Статуту, наказу, рішення засновників, які подаються державному реєстратору для проведення реєстраційних дій? Які документи необхідно подавати як сканкопію з оригіналу? Чи правильно розуміємо вимогу? Сканкопія оригіналу Статуту, рішення загальних зборів засновників, наказ про призначення директора (без підпису уповноваженої особи учасника та печатки)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Стосовно надання Статуту: у разі якщо Статут учасника розміщений в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та відповідно до умов тендерної документації учасник може надати лист в довільній формі із зазначенням коду доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації та/або опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії, тоді сканований з оригіналу Статут учасник може не надавати. У разі якщо учасник планує надати сканований Статут, то він надається у тому вигляді та з тими підписами, який існує у вашій організації.
Рішення загальних зборів засновників, наказ про призначення директора надається у вигляді сканованованого оригіналу документів, додатково ставити підпис уповноваженої особи учасника на підписання тендерної пропозиції та ставити додатково печатку учасника на підпис не потрібно
Згода на збір та обробку персональних даних
Дата подання: 04 червня 2020 16:47
Дата відповіді: 09 червня 2020 17:08
В тендерній документації на сторінці 21 зазначено: «факт подання тендерної пропозиції учасником – юридичною особою, що є розпорядником персональних даних, вважається підтвердженням наявності у неї права на обробку персональних даних, а також надання такого права замовнику, як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця). Таким чином, відповідальність за неправомірну передачу замовнику персональних даних, а також їх обробку, несе виключно учасник процедури закупівлі, що подав тендерну пропозицію». В зв’язку з виникненням неоднозначного та не зрозумілого трактування даного положення, що призведе до непорозумінь при подачі тендерних пропозицій учасниками, просимо надати відповідь чи потрібно подавати заяву про згоду на збір та обробку персональних даних, що містяться в тендерній пропозиції учасника у відповідності до ЗУ «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 р.?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Надавати заявки про згоду на збір та обробку персональних даних у складі тендерної пропозиції, які учасник отримає від осіб чиї персональні дані будуть відображені у тендерній пропозиції для формування тендерної пропозиції не є обов’язковим. У разі ненадання заявок про згоду на збір та обробку персональних даних це не буде підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Разом з цим повідомляємо, що Ви маєте право завантажувати будь-які додаткові відомості за Вашим бажанням та на Ваш розсуд
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-29-001403-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА", Код ЄДРПОУ:34011607
Дата подання: 03 червня 2020 15:51
Незрозумілий зміст умов тендерної документації
На сторінці 3 (останнє речення), Замовником зазначено: «Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд». З даного пункту виникає питання, що Замовник вважає додатковими документами. Якщо учаснику необхідно пояснити той чи інший документ, котрий вимагався Замовником (нестандартна ситуація) та поданий в складі тендерної пропозиції, проте був не передбачений умовами Тендерної документації? Замовник не розгляне даний «додатковий» документ та відхилить пропозицію учасника, як таку яка не відповідає вимогам тендерної документації? В зв’язку з виникненням неоднозначного та не зрозумілого трактування даного положення, що призведе до непорозумінь при подачі тендерних пропозицій учасниками, вимагаємо виключити дане положення з умов тендерної документації?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 червня 2020 15:31
Вимога врахована та у тендерну документацію внесені зміни, а саме виключено останнє речення п. 7 р. 1 ст. 3 тендерної документації.
При цьому, звертаємо Вашу увагу, що Замовник може не брати до відома додатково надані документи, в разі якщо вони не стосуються вимог тендерної документації та не обґрунтовують (пояснюють) підстав подання або неподання того чи іншого документу котрий вимагає замовник в тендерній документації та враховуючи положення Закону України «Про публічні закупівлі».
Звертаємо увагу, що у разі невиконання вимог тендерної документації учасником та встановлення замовником підстав відповідно до ч. 1 ст 31 замовник відхиляє пропозицію учасника чи переможця.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 червня 2020 15:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИК 2016"" 5 911 808,17
UAH з ПДВ
5 034 285,71
UAH з ПДВ
1.4285714286 3 524 000 Документи
ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА" 5 071 092,64
UAH з ПДВ
4 878 571,42
UAH з ПДВ
1.4285714286 3 414 999.99 Документи
ТОВ ГРАНІТ-001 5 353 456,80
UAH з ПДВ
4 714 285,71
UAH з ПДВ
1.4285714286 3 300 000 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСФЕР ГРУП" 5 255 254,80
UAH з ПДВ
4 710 000,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 3 297 000 Документи

Публічні документи

12 червня 2020 16:00
Електронний підпис
12 червня 2020 15:54
Гарантія Старий Поділ.rar
12 червня 2020 15:54
Договір гарантії.pdf
12 червня 2020 15:54
Тендерна пропозиція.pdf
12 червня 2020 15:54
Техзавдання ч.2.pdf
12 червня 2020 15:54
Техзавдання ч.1.pdf
12 червня 2020 15:54
Статутні.pdf
12 червня 2020 15:54
Кваліфікаційні ч.2.pdf
12 червня 2020 15:54
Кваліфікаційні ч.1.pdf

Публічні документи

12 червня 2020 16:43
Електронний підпис
12 червня 2020 16:36
Garantiya_29 800.zip
12 червня 2020 16:36
9. Лист-розяснення.pdf
12 червня 2020 16:36
6. Кошторис.pdf

Публічні документи

15 червня 2020 01:22
Електронний підпис
15 червня 2020 01:20
Банківська гарантія.zip
15 червня 2020 01:20
Fwd_ юр.док. банка.zip
15 червня 2020 01:20
15 Лист від банку.pdf
15 червня 2020 01:20
14 Довіреності банку.pdf
15 червня 2020 01:20
12 ДЦ та розрахунки.pdf
15 червня 2020 01:20
11 Інші довідки.PDF
15 червня 2020 01:20
10 Технічне завдання.PDF
15 червня 2020 01:20
4 Стаття 17.PDF

Публічні документи

22 липня 2020 15:47
Електронний підпис
22 липня 2020 15:46
ст 41.pdf
22 липня 2020 15:06
Статут з описом.pdf
17 липня 2020 14:41
Електронний підпис
17 липня 2020 14:39
Додаток 7 ч2.pdf
17 липня 2020 14:39
додаток 7 ч1.pdf
19 червня 2020 12:24
Електронний підпис
19 червня 2020 10:49
Лист.pdf
15 червня 2020 09:51
Електронний підпис
15 червня 2020 09:49
кваліфікаційні 2.pdf
15 червня 2020 09:49
ліцензія.PDF
15 червня 2020 09:49
Статут з описом.pdf
15 червня 2020 09:49
Garantiya_29 800,00.zip
15 червня 2020 09:49
кваліфікаційні 1.pdf
15 червня 2020 09:48
ЗВВ, АВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНИК 2016""

ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА"

ТОВ ГРАНІТ-001

ТОВ "АСФЕР ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСФЕР ГРУП"
#41864437
Переможець 4 710 000,00
UAH з ПДВ
08 липня 2020 18:16
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 червня 2020 17:23

Вимога про усунення невідповідностей

Закупівля: Капітальний ремонт вулиці Старий Поділ (від вул. Вузька до вул. Панянка) у місті Полтава (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (№ UA-2020-05-29-001403-c). Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «АСФЕР ГРУП» ЄДРПОУ: 41864437. Усунення невідповідностей в інформації та/або документах що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону: Перелік невідповідностей: у п. 4 Довідки про власні технічні можливості (машини, механізми, обладнання, устаткування тощо) та технічні можливості (машини, механізми, обладнання, устаткування тощо) та/або орендовані та/або залучені на основі договірних відносинах та/або інших не заборонених чинним законодавством умовах для виконання предмету закупівлі «Капітальний ремонт вулиці Старий Поділ (від вул.. Вузька до вул.. Панянка) у місті Полтава (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)» № 6/15-6 від 15.06.2020 вказаний молоток відбійний METAВО MHE 5 SDS-max у кількості 3 шт., який залучений учасником на основі договірних відносин, договір № 8/03 від 02.03.2020р. Але згідно наданого для підтвердження договору про надання послуг обладнання № 8/03 від 02.03.2020р передбачена послуга молотка відбійного METAВО MHE 5 SDS-max, тобто 1 одиниця. Документи, що підтверджують наявність ще 2-х одиниць відбійних молотків METAВО MHE 5 SDS-max та вимагалися п.п. 1 п. 1 Додатку № 1 до тендерної документації, які зазначені у вищезазначеній довідці № 6/15-6 від 15.06.2020 учасник не надав. Посилання на вимогу в тендерній документації: п. 1.1. п.1 Додатку № 1 до тендерної документації стор. 28. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Вищезазначену невідповідність учасник може виправити двома способами: 1-й спосіб: надати скановані документ (-и) про право власності ( свідоцтво (-а) на право власності, та/або акт (-и), що посвідчують право власності, та/або документ (-и) бухгалтерського обліку основних засобів та/або інформація (ї) з державного реєстру речових прав на нерухоме майно тощо) та/або договір(-и ) оренди та/або договір(-и ) лізингу та/або договір(-и ) суборенди та/або договір(-и ), які свідчать про найм та/або залучення технічних можливостей (машини, механізми, обладнання, устаткування тощо) на не заборонених чинним законодавством підставах, які підтверджують наявність в учасника ще 2-х одиниць відбійних молотків METAВО MHE 5 SDS-max, які були зазначені у Довідці № 6/15-6 від 15.06.2020; у разі необхідності та внесення змін у Довідку про власні технічні можливості (машини, механізми, обладнання, устаткування тощо) та технічні можливості (машини, механізми, обладнання, устаткування тощо) та/або орендовані та/або залучені на основі договірних відносинах та/або інших не заборонених чинним законодавством умовах для виконання предмету закупівлі «Капітальний ремонт вулиці Старий Поділ (від вул.. Вузька до вул.. Панянка) у місті Полтава (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) № 6/15-6 від 15.06.2020 року - надати оновлену Довідку про власні технічні можливості (машини, механізми, обладнання, устаткування тощо) та технічні можливості (машини, механізми, обладнання, устаткування тощо) та/або орендовані та/або залучені на основі договірних відносинах та/або інших не заборонених чинним законодавством умовах для виконання предмету закупівлі «Капітальний ремонт вулиці Старий Поділ (від вул.. Вузька до вул.. Панянка) у місті Полтава (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) із внесеними змінами. Або 2-й спосіб: Оскільки відповідно п.п. 1.1 п. 1 Додатку № 1 до тендерної документації передбачено обов’язкова наявність в учасника молотка відбійного не менше 1 од. та враховуючи те, що учасник надав договір про надання послуг обладнання № 8/03 від 02.03.2020р, який підтверджує наявність 1 од. відбійного молотка, як це передбачено вимогами тендерної документації, - учасник надає оновлену Довідку про власні технічні можливості (машини, механізми, обладнання, устаткування тощо) та технічні можливості (машини, механізми, обладнання, устаткування тощо) та/або орендовані та/або залучені на основі договірних відносинах та/або інших не заборонених чинним законодавством умовах для виконання предмету закупівлі «Капітальний ремонт вулиці Старий Поділ (від вул.. Вузька до вул.. Панянка) у місті Полтава (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт), де зазначає у п. 4 гр. 3 «наявна кількість» - 1шт. Учасник виправляє невідповідність одним із вищеперелічених способів. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 липня 2020 18:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСФЕР ГРУП"
#41864437
4 710 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 15:36
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 16:42
Додаткова угода № 1 до Договору підряду № 7 від 22.07.2020 (1).PDF зміни до договору
10 грудня 2020 16:42
Електронний підпис укладений
23 липня 2020 19:00
Договір № 7 від 22.07.2020 року з додатками.PDF укладений
23 липня 2020 18:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягу складових роботи з капітального ремонту вулиці Старий Поділ (від вул. Вузька до вул. Панянка) у місті Полтава (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт), які наведені у Додатку № 1 до Додаткової угоди № 1 від 08.12.2020
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 липня 2020 — 08 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 946 176,24
UAH (в тому числі ПДВ 657 696,04 UAH)