Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Колодка електровоза
Electric locomotive
Очікувана вартість
1 209 825,00 UAH
UA-2020-05-29-001354-c d29870fc0ba34f5da155a91cf7de117a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Порохнавець Оксана Михайлівна

(032)226-19-80 elzakup.nh@railway.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081195
Вебсайт: http://railway.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79007, Україна , Львівська область обл., Львів, Галицький р-н, вул. Гоголя, буд. 1
Контактна особа: Порохнавець Оксана Михайлівна
(032)226-19-80
elzakup.nh@railway.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: structural unit "Service Logistics" Regional branch "Lviv Railway" JSC "Ukrzaliznytsia .
National ID: 40081195
Contact point: Spilnyk Anna
(032)226-19-80
elzakup.nh@railway.lviv.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 29 травня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 28 червня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2020 17:00
Початок аукціону: 22 липня 2020 14:50
Очікувана вартість: 1 209 825,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 098,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 29 травня 2020 16:48
Enquiries until: 28 червня 2020 17:00
Complaints submission until: до 04 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 08 липня 2020 17:00

Information

Estimated total value: 1 209 825 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 12 098 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Scope of the procurement
Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4500 шт.
Колодка гальмівна чавунна для електровозів типу ЧС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Широка, 2, Львів, Львівська область, 79025, Україна
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Enter the name of the 1 position
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ: Розрахунки проводяться у безготівковій формі: Із контрагентами, які є платниками ПДВ: - Покупець здійснює розрахунок за поставлений товар за умови наявності належним чином оформлених документів, передбачених умовами договору (акт приймання-передачі, видаткова накладна, рахунок-фактура, тощо), що підтверджують отримання товару, протягом 10 банківських днів з дати реєстрації Постачальником податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. У випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування Постачальника, розрахунок здійснюється протягом 10 банківських днів з дня отримання Покупцем від Постачальника копії рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування. Із контрагентами, які не є неплатниками ПДВ: - Покупець здійснює розрахунок за поставлений товар протягом 10 банківських днів від дати отримання товару за умови наявності належним чином оформлених документів, передбачених умовами договору (акт приймання-передачі, видаткова накладна, рахунок-фактура тощо). Усі платіжні документи за договором оформлюються з дотриманням законодавства. Постачальник надсилає Покупцеві рахунок протягом 3 (трьох) банківських днів з дня поставки товару. Датою оплати вважається дата перерахування Покупцем коштів на рахунок Постачальника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 16 липня 2020
UA-2020-05-29-001354-cd29870fc0ba34f5da155a91cf7de117a
Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081195
Місцезнаходження: 79007, Україна, Львівська область обл., Львів, Галицький р-н, вул. Гоголя, буд. 1
Учасник Документи Рішення Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ "БУДКОМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 липня 2020 16:54

Документи

Публічні документи

28 липня 2020 11:47
101950025920732.XML
28 липня 2020 10:21
Dovidka МВС від 23.07.2020.pdf
28 липня 2020 10:20
Пропозиція ЧС4500.pdf
06 липня 2020 09:14
Кресленик ЧС.pdf
01 липня 2020 09:11
Відгук ОЗ 30.06.2020.pdf
30 червня 2020 10:45
ТС ЧС 4500.pdf
30 червня 2020 10:44
Сертифікат М,ЧС до 2021.pdf
30 червня 2020 10:44
Протокол-дозвіл 01.01.2019.pdf
30 червня 2020 10:44
Пропозиція Чс4500.pdf
30 червня 2020 10:44
Етикетка ЧС.pdf
30 червня 2020 10:44
Довiдка_4-ОПП.pdf
30 червня 2020 10:44
Довідка дані про товар.pdf
30 червня 2020 10:44
ГОСТ1205.pdf
30 червня 2020 10:44
ГОСТ 26645 3.pdf
30 червня 2020 10:44
Відгук ОЗ.pdf
30 червня 2020 10:44
Атестат акредитації.pdf
30 червня 2020 10:44
Акт.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення про усунення невідповідностей на закупівлю колодки електровоза, номер оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-05-29-001354-c. Відповідно до п.1.1 додатку 1 тендерної документації учасник повинен надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою. Під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідність оформлення довідки, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що суперечить п.1.1 додатку 1 тендерної документації. Відповідно до ч.16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо Вас протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення виправити дану невідповідність через електронну систему закупівель. Дата та номер прийняття рішення про усунення невідповідностей: протокол № 1 від 14.07.2020р.

Документи

Публічні документи

15 липня 2020 10:45
Електронний підпис
15 липня 2020 10:45
Електронний підпис
07 липня 2020 11:38
Електронний підпис
07 липня 2020 11:38
Електронний підпис
07 липня 2020 11:36
Довідки.pdf
07 липня 2020 11:36
Документ_ЄДР_1006853848.zip
07 липня 2020 11:36
СТАТУТ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод"

ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ "БУДКОМ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2020 15:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод" 1 207 125,00
UAH
1 207 125,00
UAH
Документи
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ "БУДКОМ" 1 209 825,00
UAH
1 209 825,00
UAH
Документи

Публічні документи

28 липня 2020 11:47
101950025920732.XML
28 липня 2020 10:21
Dovidka МВС від 23.07.2020.pdf
28 липня 2020 10:20
Пропозиція ЧС4500.pdf
06 липня 2020 09:14
Кресленик ЧС.pdf
01 липня 2020 09:11
Відгук ОЗ 30.06.2020.pdf
30 червня 2020 10:45
ТС ЧС 4500.pdf
30 червня 2020 10:44
Сертифікат М,ЧС до 2021.pdf
30 червня 2020 10:44
Протокол-дозвіл 01.01.2019.pdf
30 червня 2020 10:44
Пропозиція Чс4500.pdf
30 червня 2020 10:44
Етикетка ЧС.pdf
30 червня 2020 10:44
Довiдка_4-ОПП.pdf
30 червня 2020 10:44
Довідка дані про товар.pdf
30 червня 2020 10:44
ГОСТ1205.pdf
30 червня 2020 10:44
ГОСТ 26645 3.pdf
30 червня 2020 10:44
Відгук ОЗ.pdf
30 червня 2020 10:44
Атестат акредитації.pdf
30 червня 2020 10:44
Акт.pdf

Публічні документи

15 липня 2020 10:45
Електронний підпис
15 липня 2020 10:45
Електронний підпис
07 липня 2020 11:38
Електронний підпис
07 липня 2020 11:38
Електронний підпис
07 липня 2020 11:36
Довідки.pdf
07 липня 2020 11:36
Документ_ЄДР_1006853848.zip
07 липня 2020 11:36
СТАТУТ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод"

ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ "БУДКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод"
#36500140
Переможець 1 207 125,00
UAH
23 липня 2020 09:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2020 09:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод"
#36500140
1 207 125,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 серпня 2020 17:02
Договір.pdf укладений
07 серпня 2020 17:01
Електронний підпис зміни до договору
21 квітня 2021 16:52
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 17:23
ДУ-1 (15) (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2020 17:23
1_ДУ-1.pdf укладений
24 грудня 2020 17:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі", Покупець і Постачальник дійшли згоди продовжити строк дії договору до 31.03.2021р., в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної у договорі.
Номер договору про закупівлю: Л/НХ-20327/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 серпня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 448 550,00
UAH