Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шкільні меблі. Меблі для кабінетів КЗ "Маріупольська школа мистецтв Маріупольської міської ради"
Очікувана вартість
110 000,00 UAH
UA-2020-05-29-001278-a ● 8031a6088b6b4ce0befc8e31c9b7bae6
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ МАРІУПОЛЬСЬКА ШКОЛА МИСТЕЦТВ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02218915 |
Вебсайт: | http://artschool.ucoz.com |
Місцезнаходження: | 87500, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, просп. Миру, буд. 48 |
Контактна особа: |
Клочко Тетяна Олександрівна +380967414125 tenderschool48@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 травня 2020 18:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 червня 2020 18:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 червня 2020 18:30 |
Початок аукціону: | 09 червня 2020 12:30 |
Очікувана вартість: | 110 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 550,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
53 шт
Шкільні меблі. Меблі для кабінетів КЗ "Маріупольська школа мистецтв Маріупольської міської ради"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87515, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, пр. Миру, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 липня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 травня 2020 18:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 травня 2020 18:26 |
оголошення.docx | |
29 травня 2020 18:26 |
4 Проект договору.docx | |
29 травня 2020 18:26 |
3 Технічне завдання.docx | |
29 травня 2020 18:26 |
2 Комерційна пропозиція.docx | |
29 травня 2020 18:26 |
1 Вимоги до кваліфікації учасника.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-29-001278-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП Черних Андрій Володимирович, Код ЄДРПОУ:2787115991
Дата подання: 12 червня 2020 14:04
скасування рішення щодо Переможця
ФОП Черних Андрій Володимирович звертається до Вас з вимогою скасувати рішення по призначення Переможцем ФОП ЛИСКОВ ЄВГЕН ОЛЕКСАНДРОВИЧ (протокол № 25 від 12.06.2020року , учасника аукціону Шкільні меблі. Меблі для кабінетів КЗ "Маріупольська школа мистецтв Маріупольської міської ради" ідентифікатор закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-29-001278-a , т.я. Учасником не надано ряд документів,які вимагалися тендерною документацією та не засвідчені підписом деякі документи
Розгорнути
Згорнути
Скасована
Дата: 12 червня 2020 14:12
Причина: уточнення щодо вимог
Номер вимоги: UA-2020-05-29-001278-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Черних Андрій Володимирович, Код ЄДРПОУ:2787115991
Дата подання: 12 червня 2020 14:15
оскарження рІшення щодо визначення Переможця
ФОП Черних Андрій Володимирович звертається до Вас з вимогою скасувати рішення по призначення Переможцем ФОП ЛИСКОВ ЄВГЕН ОЛЕКСАНДРОВИЧ (протокол № 25 від 12.06.2020року , учасника аукціону Шкільні меблі. Меблі для кабінетів КЗ "Маріупольська школа мистецтв Маріупольської міської ради" ідентифікатор закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-29-001278-a , т.я. Учасником були надані не всі документи
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 червня 2020 17:25
Шановний, Андрію Володимировичу!
В складі документів до тендерної пропозиції Учасник , що визнано переможцем ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Лисков Євген Олександрович надав документи перелічені у Додатку №1 для «ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ», а саме
- Сканована копія документа (сторінок паспорта уповноваженої особи (осіб) на підписання документів пропозиції та/або договору;
- витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців;
- витяг з реєстру платників єдиного податку або витяг з реєстру платників ПДВ , що підтверджує форму оподаткування учасника;
- довідку у довільній формі за підписом відповідальної особи та печаткою (у разі використання) про згоду з укладанням договору у редакції, що викладена в умовах оголошення про проведення закупівлі;
- довідку про відсутність діяльності яку необхідно ліцензувати;
- інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Також було надано згоду з проектом договору, комерційною пропозицією, технічним завданням, про що засвідчує особиста підпис цими під документами. Надані висновок та сертифікати з чинним терміном їх придатності.
- Учасник скористувався пропозицією Замовника не засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи», згідно з Додатком №1.
Також, за Єдиним державним реєстром фізичних осіб ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Лисков Євген Олександрович займається підприємницькою діяльністю кодом 16.10 та згідно загально - публічної інформації є виробником меблі, тому Учасник скористувався пропозицією Замовника ( Додаток №1) и деякі документи ( Додаток№3) , що не передбачені законодавством для учасників - фізичних осіб - підприємців, не подав у складі пропозиції, але надасть , згідно з договором, при доставці товару.
З повагою,
Уповноважена особа
Клочко Т. О.
В складі документів до тендерної пропозиції Учасник , що визнано переможцем ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Лисков Євген Олександрович надав документи перелічені у Додатку №1 для «ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ», а саме
- Сканована копія документа (сторінок паспорта уповноваженої особи (осіб) на підписання документів пропозиції та/або договору;
- витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців;
- витяг з реєстру платників єдиного податку або витяг з реєстру платників ПДВ , що підтверджує форму оподаткування учасника;
- довідку у довільній формі за підписом відповідальної особи та печаткою (у разі використання) про згоду з укладанням договору у редакції, що викладена в умовах оголошення про проведення закупівлі;
- довідку про відсутність діяльності яку необхідно ліцензувати;
- інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Також було надано згоду з проектом договору, комерційною пропозицією, технічним завданням, про що засвідчує особиста підпис цими під документами. Надані висновок та сертифікати з чинним терміном їх придатності.
- Учасник скористувався пропозицією Замовника не засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи», згідно з Додатком №1.
Також, за Єдиним державним реєстром фізичних осіб ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Лисков Євген Олександрович займається підприємницькою діяльністю кодом 16.10 та згідно загально - публічної інформації є виробником меблі, тому Учасник скористувався пропозицією Замовника ( Додаток №1) и деякі документи ( Додаток№3) , що не передбачені законодавством для учасників - фізичних осіб - підприємців, не подав у складі пропозиції, але надасть , згідно з договором, при доставці товару.
З повагою,
Уповноважена особа
Клочко Т. О.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 червня 2020 12:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Іванова Аліна Павлівна |
58 300,00
UAH з ПДВ
|
58 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Черних Андрій Володимирович |
92 560,00
UAH з ПДВ
|
90 140,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛИСКОВ ЄВГЕН ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
108 350,00
UAH з ПДВ
|
90 150,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Іванова Аліна Павлівна #2916607444 |
Відхилено |
58 300,00
UAH з ПДВ
|
10 червня 2020 08:16
|
ФОП Черних Андрій Володимирович #2787115991 |
Відхилено |
90 140,00
UAH з ПДВ
|
11 червня 2020 08:10
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛИСКОВ ЄВГЕН ОЛЕКСАНДРОВИЧ #3034604236 |
Переможець |
90 150,00
UAH з ПДВ
|
12 червня 2020 12:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2020 10:22
|
звіт | укладений |
01 вересня 2020 10:20
|
протокол | укладений |
01 вересня 2020 10:20
|
Електронний підпис | укладений |
27 липня 2020 15:42
|
додаткова угода 1.JPG | зміни до договору |
27 липня 2020 15:32
|
Електронний підпис | укладений |
30 червня 2020 18:49
|
протокол 43 тех помилка.JPG | зміни до договору |
30 червня 2020 18:46
|
Електронний підпис | укладений |
30 червня 2020 18:38
|
договір 9 додаток 2 стор 4 | укладений |
30 червня 2020 18:08
|
договір 9 додаток 2 стор3 | укладений |
30 червня 2020 18:08
|
договір 9 додаток 2 стор2 | укладений |
30 червня 2020 18:08
|
договір 9 додаток 2 стор1 | укладений |
30 червня 2020 18:08
|
договір 9 додаток 1 | укладений |
30 червня 2020 18:08
|
договір 9 стор4 | укладений |
30 червня 2020 18:08
|
договір 9 стор 3 | укладений |
30 червня 2020 18:08
|
договір 9 стор 2 | укладений |
30 червня 2020 18:08
|
договір 9 стор1 | укладений |
30 червня 2020 18:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | тех помилка ( без ПДВ) |
Номер договору про закупівлю: | 9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | протокол 43 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | срок поставки товару до 10.08.2020 |
Номер договору про закупівлю: | 9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |