Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція мереж теплопостачання – ділянки мережі теплопостачання від МК-5211А/5 до МК-5211А/6 по просп. Ювілейному в м. Харкові (45000000-7 – будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
5 628 958,00 UAH
UA-2020-05-29-001248-a 1c1e1bf97fdb4cb69c2a41c5eef22e8f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Червякова Катерина Олегівна

+380577252385 ZAKUPKA_DKH@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34393088
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ПРОВУЛОК СОБОРНИЙ, будинок 1
Контактна особа: Червякова Катерина Олегівна
+380577252385
ZAKUPKA_DKH@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2020 17:33
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 червня 2020 09:00
Початок аукціону: 16 червня 2020 15:45
Очікувана вартість: 5 628 958,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 144,79 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 28000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції-українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція мереж теплопостачання – ділянки мережі теплопостачання від МК-5211А/5 до МК-5211А/6 по просп. Ювілейному в м. Харкові (45000000-7 – будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61111, Україна, Харківська область, Харків, Московський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника на підставі акта приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3). Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт протягом 30 банківських днів шляхом післяоплати. Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з міського бюджету в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати робіт Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 травня 2020 17:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 17:30
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
29 травня 2020 17:30
Додаток № 1.doc
29 травня 2020 17:30
Додаток № 4.doc
29 травня 2020 17:30
Додаток № 3.docx
29 травня 2020 17:30
Додаток № 2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 червня 2020 16:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №460 5 550 000,00
UAH з ПДВ
5 550 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АЛЬПАКС-СК" 5 628 900,00
UAH з ПДВ
5 628 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2020 14:08
Електронний підпис
26 червня 2020 13:59
Довідка з Податкової
26 червня 2020 13:59
Довідка МВС
13 червня 2020 13:25
Електронний підпис
13 червня 2020 13:21
35. Довідка МВС.PDF
13 червня 2020 13:21
30. Договір КП ХТМ 68112707.pdf
13 червня 2020 13:21
29. Договір КП ХТМ 68050206.pdf
13 червня 2020 13:21
27. Рішення засновника.PDF
13 червня 2020 13:21
25. Витяг ПДВ.PDF
13 червня 2020 13:21
24. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
13 червня 2020 13:21
23. Виписка ЄДРПОУ.pdf
13 червня 2020 13:21
22. Опис до Статуту.pdf
13 червня 2020 13:21
21. Статут ТОВ БМУ 460.pdf
13 червня 2020 13:21
20. Дозвіл 582.18.63.PDF
13 червня 2020 13:21
19. Ліцензія ТОВ БМУ 460.pdf
13 червня 2020 13:21
10. Гарантійний лист.PDF
13 червня 2020 13:21
9. Довідка ПДВ.PDF
13 червня 2020 13:21
13. Довідка про санкції.PDF
13 червня 2020 13:21
3. Аналогічні договори.pdf

Конфіденційні документи

13 червня 2020 13:21
26. Паспорт Директора.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденційний документ - паспорт

Публічні документи

12 червня 2020 18:04
Пропозиція 5211.pdf
12 червня 2020 18:04
Копія Статуту та Опису.pdf
12 червня 2020 18:04
Копія витягу ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №460

ПП "АЛЬПАКС-СК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №460
#42316673
Переможець 5 550 000,00
UAH з ПДВ
23 червня 2020 19:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 червня 2020 19:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №460
#42316673
5 550 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 13:23
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2020 14:18
Додаткова угода № 4 (1).pdf зміни до договору
17 листопада 2020 14:17
Електронний підпис зміни до договору
24 вересня 2020 18:13
Додаткова угода № 3 (3) (1).pdf зміни до договору
24 вересня 2020 18:13
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2020 18:37
Додаткова угода № 2 (1) (1).pdf зміни до договору
03 серпня 2020 18:37
Електронний підпис зміни до договору
10 липня 2020 16:44
Додаткова угода № 1 (1).pdf зміни до договору
10 липня 2020 16:44
Електронний підпис укладений
10 липня 2020 16:34
Договір.pdf укладений
10 липня 2020 16:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Підпункт 6.4.4.2. пункту 6.4. розділу VІ. «ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН» викласти в новій редакції: «6.4.4.2. Підрядник має право залучати на договірній основі до виконання робіт субпідрядників, погодивши це питання із Замовником, в обсязі менше ніж 20% від вартості Договору.».
Номер договору про закупівлю: 616
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти в новій редакції план фінансування робіт (Додаток № 4).
Номер договору про закупівлю: 616
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти в новій редакції план фінансування робіт (Додаток № 5).
Номер договору про закупівлю: 616
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.1. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору складає – 5 347 331 грн. 66 коп. (п’ять мільйонів триста сорок сім тисяч триста тридцять одна грн. 66 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 891 221 грн. 94 коп.». 2. Пункт 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.7. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 6).». 3. Пункт 5.1. розділу V. «ВИКОНАННЯ РОБІТ» викласти в новій редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 20.11.2020р. Період виконання робіт: липень 2020р. – листопад 2020р.». 4. Пункт 11.1. розділу XІ. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 20.11.2020 року, в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов'язань.». 5. Викласти в новій редакції план фінансування робіт (Додаток № 7), договірну ціну.
Номер договору про закупівлю: 616
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 липня 2020 — 20 листопада 2020
Сума оплати за договором: 5 347 331,66
UAH (в тому числі ПДВ 891 221,94 UAH)