Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реалізація заходів з управління старінням елементів і конструкцій енергоблоку №1 ВП "Хмельницька АЕС", визначених за результатами оцінки технічного стану при продовженні строку експлуатації.
Ageing Management of Components and Structures at Khmelnitsky 1, determined by technical condition assessment carried out during life-time extension
Очікувана вартість
105 000 000,00 UAH
UA-2020-05-29-001215-c a1ce33cf95d94bdd8b788a38312b7a8d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковальчук Олена

(03842) 6-37-54 KOVALCHUK.OLENA@KHNPP.ATOM.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ВП ХАЕС ДП "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 21313677
Вебсайт: http://www.xaec.org.ua/
Місцезнаходження: 30100, Україна , Хмельницька область обл., Нетішин, 30100, Хмельницька обл., м. Нетішин, вул. енергетиків, 20
Контактна особа: Ковальчук Олена
(03842) 6-37-54
KOVALCHUK.OLENA@KHNPP.ATOM.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: State Enterprise “National Nuclear Energy Generating Company “Energoatom”, Separated Entity “Khmelnitsky NPP”
National ID: 21313677
Contact point: Kovalchuk Olena
(03842) 6-37-54
KOVALCHUK.OLENA@KHNPP.ATOM.GOV.UA

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 29 травня 2020 15:49
Звернення за роз’ясненнями: до 19 червня 2020 16:30
Оскарження умов закупівлі: до 25 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 червня 2020 16:30
Початок аукціону: 13 липня 2020 12:39
Очікувана вартість: 105 000 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,95%
Publication date: 29 травня 2020 15:49
Enquiries until: 19 червня 2020 16:30
Complaints submission until: до 25 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 29 червня 2020 16:30

Information

Estimated total value: 105 000 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 1 000 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,95 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71620000-0: Аналітичні послуги


Scope of the procurement
Реалізація заходів з управління старінням елементів і конструкцій енергоблоку №1 ВП "Хмельницька АЕС", визначених за результатами оцінки технічного стану при продовженні строку експлуатації. (детально у додатку №3 до ТД).
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: тендерні пропозиції викладаються українською мовою (детальніше у пункті 7 Загальних положень тендерної документації).
Розгорнути Згорнути
Ageing Management of Components and Structures at Khmelnitsky 1, determined by technical condition assessment carried out during life-time extension (see attachment number 3).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Реалізація заходів з управління старінням елементів і конструкцій енергоблоку №1 ВП "Хмельницька АЕС", визначених за результатами оцінки технічного стану при продовженні строку експлуатації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 71620000-0 — Аналітичні послуги

Ageing Management of Components and Structures at Khmelnitsky 1, determined by technical condition assessment carried out during life-time extension
CPV: 71620000-0
Період постачання: по 31 грудня 2029

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Протягом 45 кал. днів з дати підписання сторонами акту наданих послуг по відповідному етапу. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Виконання умов договору
Дата подання: 15 червня 2020 12:46
Дата відповіді: 18 червня 2020 10:37
Оплата здійснюється згідно умов договору? Чи наявні випадки простроченя оплат?
Відповідь: Поставлене Вами запитання не стосується роз’яснення змісту цієї тендерної документації і не є зверненням з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
вимог п.4
Дата подання: 19 червня 2020 11:58
Дата відповіді: 23 червня 2020 13:16
згідно вимог п.4 розділу ІІІ Тендерної документації: «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (Згідно з Додатком №3-«Технічна спеціфікація») Чи повинен Учасник та субвиконавці, яких планується залучати для надання послуг в захищеній зоні, надавати у складі тендерної пропозиції підтверджену інформацію про допуск до робіт в захищеній зоні у відповідності до вимог п 5.16 Технічної спеціфікації: «При наданні послуг виконавці необхідно мати допуск до робіт в «захищенній зоні» з дотриманням вимог фізичного захисту»? Надайте інформацію якими документами це повинно підтверджуватись та відповідно внесить зміни в Тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник має усі підстави вважати, що потенційний виконавець має усі можливості для виконання робіт, які є предметом закупівлі. Оскільки робота, яка є предметом закупівлі, значно розтягнута в часі, а наявність певних дозволів та допусків вимагають постійного оновлення, то Замовник виходить із того, що потенційний учасник маючи досвід, персонал та матеріальну базу, матиме всі можливості отримати дані документи. Однак, ці документи необхідно мати перед початком виконання відповідних робіт, про що буде зазначено в договорі про закупівлю з переможцем процедури.
П. 1.1 Технічної специфікації зазначено, що послуга надаватиметься на території промислового майданчика (в захищеній зоні) ВП ХАЕС відповідно до Закону України «Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку» № 39/95-ВР від 08.02.1995 та «Порядку проведення спеціальної перевірки для надання фізичним особам допуску до виконання особливих робіт на ядерних установках з ядерними матеріалами, радіоактивними відходами, іншими джерелами іонізуючого випромінювання», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.1997 № 1471.
Зміни в тендерну документацію вноситись не будуть.
зобов'язання учасника
Дата подання: 19 червня 2020 11:59
Дата відповіді: 23 червня 2020 13:17
Чи повинен Учасник у складі тендерної пропозиції надавати на субвиконавця, якого планує залучити для надання послуг для ДП «НАЕК «Енергоатом» копію рішення про затвердження учасника постачальником послуг для ДП «Енергоатом»? Якщо так, то внесить відповідні зміни У ТД
Відповідь: Оскільки субвиконавці є постачальниками послуг для Учасника торгів, то рішення про затвердження постачальком послуг ДП "НАЕК ЕНЕРГОАТОМ" або лист із зобов'язанням пройти оцінку постачальника до початку надання послуг, подає Учасник процедури закупівлі у складі своєї пропозиції.
Відповідно до п. 5.6, 5.7 Технічної спеціфікації, послуги надаються виконавцем самостійно або з залученням субпідрядних організацій, за якість та дотримання строків виконання кожного етапу несе відповідальність Виконавець в повному обсязі.
Зміни в тендерну документацію вноситись не будуть.
Щодо надання інформації
Дата подання: 19 червня 2020 12:00
Дата відповіді: 23 червня 2020 13:18
Яку інформацію Учасник повинен надавати у листі-згоді відносно обсягу послуг, які будуть виконанні субпідрядником: у відсотковому чи грошовому вимірах?
Відповідь: Відповідно до п. 4 Додатку 1 Тендерної документації, субпідрядник повинен надати лист-згоду (копія договору про співпрацю, договору про наміри тощо) за підписом уповноваженої посадової особи (з документальним підтвердженням її повноважень) цього підприємства (субпідрядника) про готовність надавати відповідні послуги. У документі зазначаються види та обсяг послуг, які будуть виконані субпідрядником. Під обсягом послуг слід розуміти обсяг (перелік) робіт, передбачених Технічною специфікацією, які будуть виконуватися субпідряною організацією.
Зміни в тендерну документацію вноситись не будуть.
щодо вимог розділу III
Дата подання: 19 червня 2020 12:01
Дата відповіді: 23 червня 2020 13:19
Згідно вимог п.4 розділу ІІІ Тендерної документації: «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (Згідно з Додатком №3-«Технічна спеціфікація») Чи повинен Учасник та субвиконавці, яких планується залучати для надання послуг, надавати у складі тендерної пропозиції документально підтверджену інформацію у відповідності до вимог п. 5.17 Технічної спеціфікації: «Послуги мають надаватися відповідно до вимог Законів у сфері охорони праці, норм, правил стандартів з ядерної і радіаційної безпеки та діючих процедур, встановлених у ДП «НАЕК Енергоатом» ? Надайте інформацію якими документами це повинно підтверджуватись та відповідно внесить зміни в Тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: П.5.17 Технічної специфікації не вимагається від потенційного Учасника надання жодних додаткових документів, а лише наголошується, що вказана робота є особливою і може реалізовуватись відповідно до вимог Законів у сфері охорони праці, норм, правил стандартів з ядерної і радіаційної безпеки та діючих процедур, встановлених у ДП «НАЕК Енергоатом».
Зміни в тендерну документацію вноситись не будуть.
Щодо характеристики обладнання
Дата подання: 19 червня 2020 12:02
Дата відповіді: 23 червня 2020 13:20
Прошу визначити, які конкретні характеристики обладнання та матеріально-технічної бази (лабораторії та інше), достатньої для виконання всього комплексу послуг зазначених в Технічних специфікаціях, повинен надати Учасник для підтвердження відповідності вимогам ТД?
Відповідь: Відповідно до Технічної специфікації (ТС) на закупівлю послуг запланована робота становить комплекс розрахунково-експериментальних робіт, спрямованих на вирішення поставлених завдань в рамках заходів з управління старінням. Зважаючи на це, ВП ХАЕС встановлена вимога до можливості використання потенційним виконавцем матеріально-технічної бази достатньої для виконання всього переліку послуг (робіт), яка в даному випадку включає як розрахункові засоби (персональні комп'ютери, сервери, розрахункові коди тощо), так і обладнання для проведення експериментальних досліджень (вимірювальні прилади, інструменти, установки для експериментальних досліджень тощо). Очевидно, що одну і ту ж роботу (послугу) можливо виконати кількома методами, зрозуміло, що, на даний час неможливо встановити уніфіковані характеристики до матеріально-технічної бази, так як у випадку їх конкретного визначення носило б дискрімінаційний характер.
Зважаючи на викладене, при оцінці пропозицій Учасників ВП ХАЕС буде аналізувати інформацію щодо матеріально-технічної бази, якої буде достатньо для виконання усього переліку послуг, визначених ТС.
Зміни в тендерну документацію вноситись не будуть.
Роз'язнити вимоги
Дата подання: 19 червня 2020 12:03
Дата відповіді: 23 червня 2020 13:21
Прошу роз'язнити наступні вимоги: Згідно вимог тендерної документації, «Враховуючи, що найскладніша частина послуг буде пов’язана з обґрунтуванням безпечної експлуатації елементів реактора(…), персонал учасника повинен мати досвід роботи в наданні всього переліку аналогічних послуг для енергоблоків з серійною реакторною установкою ВВЕР-1000/В-320». Учасник планує для підтвердження своєї відповідності даному критерію частково залучити потужності субвиконавця. Чи повинен Учасник на підтвердження п.4.3 Додатку №1 ТД надати інформацію про наявність у субвиконавця працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи з надання послуг для енергоблоків з серійною реакторною установкою ВВЕР-1000/В-320?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимоги щодо документів, які надаються субвиконавцем, зазначені у відповідному пункті Тендерної документації (ТД). Відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" та ТД, у випадку залучення субпідрядної організації незалежно від того, яка мета її залучення, учасник повинен надати увесь пакет документів та інформацію, вказану у ТД (лист-згоду із зазначеннями обсягу робіт, довідку щодо наявної матеріально-технічної бази, довідку щодо наявності кваліфікованого персоналу, довідку щодо відсутності підстав згідно зі ст.17.)
Зміни в тендерну документацію вноситись не будуть.
Щодо довідки
Дата подання: 19 червня 2020 12:04
Дата відповіді: 23 червня 2020 13:22
Згідно вимог ТД Учасник повинен надати «Інформаційну довідку в довільній формі про наявність та можливість(право) використання розрахункових кодів для виконання всього комплексу послуг, перелік яких наведено в ТС. Учасник планує для підтвердження своєї відповідності даному критерію частково залучити потужності субвиконавця. Чи повинен Учасник на підтвердження можливості (права) використання розрахункових кодів надавати скан копії ліцензій або авторских свідоцтв субвиконавців на той обсяг послуг для яких вони залучаються?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На підтвердження можливості (права) використання розрахункових кодів учасник має надати скан-копії ліцензій або авторських свідоцтв на ці коди або інші обґрунтовуючи матеріали. Зазначені коди мають бути включені до «Переліку дозволених до використання в ДП «НАЕК «Енергоатом» розрахункових кодів для обґрунтування безпеки ядерних установок», або їх використання дозволено Держатомрегулювання України.
У випадку залучення субвиконавців, учасник надає увесь обсяг інформацїі, зазначений у відповідному пункті ТД щодо субпідрядних організацій.
Зміни в тендерну документацію вноситись не будуть.
Питання стосовно кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 19 червня 2020 12:32
Дата відповіді: 23 червня 2020 13:23
У відповідності до вимог додатку 1 до тендерної документації учасник у складі «довідки щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (договорів)» має підтвердити досвід успішного виконання «оцінки технічного стану, обґрунтування та продовження терміну безпечної експлуатації (ОТС та ПТЕ) корпусу реактора, ВБ, ГРР, ВКП і ОЕ енергоблоків з серійною реакторною установкою ВВЕР-1000/В-320 … Учасник буде вважатися таким, що відповідає даному кваліфікаційному критерію, якщо зазначені ним у даній довідці аналогічні договори (або договір) є повністю завершеними, їх результати прийняті Держатомрегулювання …». Слід відмітити, що дана вимога значно звужує число потенційних учасників закупівлі, обмежуючи коло учасників лише організаціями та підприємствами, що виконували роботи з продовження терміну експлуатації АЕС України. Дана вимога протирічить Статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині «добросовісна конкуренція серед учасників» та п.4 Статті 22 Закону «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». Слід відмітити, що на даний момент ряд західних організацій, країн членів WENRA, мають досвід аналогічних робіт з продовження терміну експлуатації енергоблоків з серійною реакторною установкою ВВЕР-1000/В-320, що виконувалися за межами України. Відповідні роботи виконувалися у відповідності до рекомендацій МАГАТЕ та узгоджувалися відповідними західноєвропейськими регулюючими органами, членами WENRA, наприклад, регулюючими органами Чехії і Болгарії для АЕС Темелін та АЕС Козлодуй, відповідно. Зазначені роботи в повній мірі відповідають методиці VERLIFE, що було застосовано при обґрунтуванні та продовженні терміну безпечної експлуатації (ОТС та ПТЕ) корпусу реактора, ВБ, ГРР, ВКП і ОЕ енергоблоків з серійною реакторною установкою ВВЕР-1000/В-320 для АЕС України (наприклад ЮУАЕС-1, РАЕС-3 та інш.). Зазначену методику при виконання робіт з продовження терміну експлуатації енергоблоків АЕС з реакторами ВВЕР-1000 було узгоджено Держатомрегулювання України. Просимо усунути дискримінаційні вимоги, замінивши формулювання «їх результати прийняті Держатомрегулювання …» на «їх результати прийняті Держатомрегулювання або регулюючим органом іншої країни, в якій існує досвід експлуатації енергоблоків з серійною реакторною установкою ВВЕР-1000/В-320В320 … ».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Комплекс робіт, що передбачений Технічними вимогами передбачає виконання складного комплексу спеціалізованих робіт, переважна більшість яких прямо або опосередковано стосуються реактора та його елементів.
Зазначимо, що навіть на методику VERLIFE, яка згадується у запитанні, перед застосуванням для обгрунтування безпеки елементів реактора АЕС України, потрібно було отримувати дозвіл Держатомрегулювання.
Зважаючи на викладене та те, що результати даної роботи підлягають обов'язковому погодженню з Держатомрегулювання України і, враховуючи п.2 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовником встановлено обов'язкову вимогу щодо наявності відповідного досвіду у потенційного Учасника. Дана вимога мінімізує ризики, пов'язані із проходженням звітною документацією Державної експертизи ЯРБ, і сприяє вчасному та якісному наданню послуги.
Зміни в тендерну документацію вноситись не будуть.
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-08-11-000046 ● 92acb132f1084372aef583a020ee8049
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 серпня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 серпня 2021 15:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
10.08.2021 № 500
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедури закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника Західного
офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток до наказу від 10.08.2021 № 500
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
1 UA-2020-05-29-001215-c 29.05.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Болдецька Н.П.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 серпня 2021
Кінцевий строк оскарження: 21 серпня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 07 липня 2020
UA-2020-05-29-001215-ca1ce33cf95d94bdd8b788a38312b7a8d
Найменування: ВП ХАЕС ДП "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 21313677
Місцезнаходження: 30100, Україна, Хмельницька область обл., Нетішин, 30100, Хмельницька обл., м. Нетішин, вул. енергетиків, 20
Учасник Документи Рішення
a.s. ÚJV Řež Документи
Допущено до аукціону
ТОВ "ІПП-ЦЕНТР" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

26 червня 2020 19:55
05-Технічна_пропозиція.pdf
26 червня 2020 19:55
04-5_Санкції.pdf
26 червня 2020 19:55
04-3_Персонал.pdf
26 червня 2020 19:55
04-1_Досвід.pdf
26 червня 2020 19:55
02-1_Право_підпису.pdf

Документи

Публічні документи

17 липня 2020 11:07
Електронний підпис
17 липня 2020 11:04
Документи переможця
15 липня 2020 13:26
Електронний підпис
15 липня 2020 13:21
Документи переможця
28 червня 2020 13:31
Електронний підпис
28 червня 2020 13:31
Електронний підпис
28 червня 2020 13:27
15_ЕНЕРГОРЕСУРС.pdf
28 червня 2020 13:27
14_ЕНЕРГОБЕЗПЕКА.pdf
28 червня 2020 13:27
13_ПДАБА.pdf
28 червня 2020 13:27
12_SKODA.pdf
28 червня 2020 13:27
11_Цінова пропозиція.pdf
28 червня 2020 13:27
10_Технічна пропозиція.pdf
28 червня 2020 13:26
09_Антикор.pdf
28 червня 2020 13:26
08_Санкції.pdf
28 червня 2020 13:26
07_17 ст.pdf
28 червня 2020 13:26
06_Субпідряд.pdf
28 червня 2020 13:26
05_Персонал.pdf
28 червня 2020 13:26
04_Матеріальна база.pdf
28 червня 2020 13:26
02_Повноваження.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

a.s. ÚJV Řež

ТОВ "ІПП-ЦЕНТР"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІПП-ЦЕНТР" 103 636 569,60
UAH
102 585 638,40
UAH
Документи
a.s. ÚJV Řež 104 000 000,00
UAH
103 000 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

17 липня 2020 11:07
Електронний підпис
17 липня 2020 11:04
Документи переможця
15 липня 2020 13:26
Електронний підпис
15 липня 2020 13:21
Документи переможця
28 червня 2020 13:31
Електронний підпис
28 червня 2020 13:31
Електронний підпис
28 червня 2020 13:27
15_ЕНЕРГОРЕСУРС.pdf
28 червня 2020 13:27
14_ЕНЕРГОБЕЗПЕКА.pdf
28 червня 2020 13:27
13_ПДАБА.pdf
28 червня 2020 13:27
12_SKODA.pdf
28 червня 2020 13:27
11_Цінова пропозиція.pdf
28 червня 2020 13:27
10_Технічна пропозиція.pdf
28 червня 2020 13:26
09_Антикор.pdf
28 червня 2020 13:26
08_Санкції.pdf
28 червня 2020 13:26
07_17 ст.pdf
28 червня 2020 13:26
06_Субпідряд.pdf
28 червня 2020 13:26
05_Персонал.pdf
28 червня 2020 13:26
04_Матеріальна база.pdf
28 червня 2020 13:26
02_Повноваження.pdf

Публічні документи

26 червня 2020 19:55
05-Технічна_пропозиція.pdf
26 червня 2020 19:55
04-5_Санкції.pdf
26 червня 2020 19:55
04-3_Персонал.pdf
26 червня 2020 19:55
04-1_Досвід.pdf
26 червня 2020 19:55
02-1_Право_підпису.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІПП-ЦЕНТР"

a.s. ÚJV Řež

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІПП-ЦЕНТР"
#24264063
Переможець 102 585 638,40
UAH
14 липня 2020 14:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 липня 2020 14:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІПП-ЦЕНТР"
#24264063
102 585 638,40
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 лютого 2024 15:58
Додаткова угода №1.PDF зміни до договору
13 лютого 2024 15:58
Електронний підпис укладений
29 липня 2020 13:12
Договір №20-124-01-20-12411 від 28072020.pdf укладений
29 липня 2020 13:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
13 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Заміна сторони відповідно до додаткової угоди №1 від 12.02.2024
Номер договору про закупівлю: 20-124-01-20-12411
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML