Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дизельне паливо
Diesel fuel
Очікувана вартість
9 696 791,04 UAH
UA-2020-05-29-001193-a 2ef0fa2271af4a7e9f563762f7a20ff4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жешко Світлана Степанівна

+380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15
Контактна особа: Жешко Світлана Степанівна
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
National ID: 40081347
Contact point: Zheshko Svitlana
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 29 травня 2020 16:51
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 30 липня 2020 11:13
Очікувана вартість: 9 696 791,04 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 48 483,96 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 290903 UAH
Publication date: 29 травня 2020 16:51
Enquiries until: 22 червня 2020 10:00
Complaints submission until: до 28 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 липня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 9 696 791 UAH including VAT
Minimal lowering step: 48 484 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Scope of the procurement
Дизельне паливо
Diesel fuel
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
450176 л.
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

diesel fuel
CPV: 09130000-9
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 червня 2020 17:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 червня 2020 17:00
4014 ТД дизель нова редакція 22 06 2020.docx
22 червня 2020 17:00
Зміни до тендеру 4014 22 06 2020.doc
29 травня 2020 16:48
Додаток №9.doc
22 червня 2020 17:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 червня 2020 17:00
4014 ТД дизель нова редакція 22 06 2020.docx
29 травня 2020 16:48
4014 ТД дизель.docx
22 червня 2020 17:00
Зміни до тендеру 4014 22 06 2020.doc
29 травня 2020 16:48
Додаток №9.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-29-001193-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:32489155
Дата подання: 17 червня 2020 14:09
Вимога щодо усунення порушення
Детальніше у файлі, що додається
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 червня 2020 17:01
1. Щодо вимоги здійснити закупівлі палива через мережі АЗС за талонами або виокремити частину закупівлі палива за паливними картками в окремі лоти (чи процедури) – Замовник не вважає необхідним відокремлювати закупівлю за картками або талонами в окремі лоти.
2. Щодо вимоги виключити умови, згідно з якими паливні картки і талони мають бути єдиного уніфікованого зразка, замість цього дозволити можливість запропонувати талони різних брендів (мереж АЗС), різних зразків – Замовник повідомляє, що технічні складнощі в адмініструванні та обліку талонів та карток різного бренда не дають змоги замовнику відмовитись від умови уніфікованого талону. Разом з тим, замовник повідомляє, умова тендерної документації щодо уніфікованого бренду талону картки та запропонованої учасником АЗС серед АЗС партерів може бути виконана шляхом розміщення логотипу назви бренду на стелі власної або залученої АЗС постачальника.
3. Щодо вимоги розділити закупівлі на лоти за принципом – «одна область – окремий лот» – наразі процедури закупівлі розділені за територіальним принципом кожної Регіональної філії та Філій, Замовник не вважає доцільним додатково розділяти процедури закупівлі.
4. Щодо вимоги виключити умови щодо конкретної мінімальної кількості АЗС, які повинен мати учасник в певній конкретній адміністративній одиниці (області, місті тощо) –
кількість АЗС на їх місце розташування визначено Замовником з метою забезпечення економії коштів Товариства за рахунок зменшення додаткових витрат, пов’язаних з переміщенням транспортних засобів.

Документи подані скаржником

17 червня 2020 14:09
вимога.docx
17 червня 2020 14:09
вимога.docx(3).p7s

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-02-15-000007 ● 73f3e956991d43d4b3eb5b8766ba1cb5
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 лютого 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 лютого 2021 15:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

Н А К А З

15.02.2021 № 91


Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 25.11.2020 № 003100-18/7905-2020 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА


Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 15 лютого 2021 року № 91

№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2020-05-29-001193-a від 29.05.2020 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-02-15 15:57:34

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Дизельне паливо» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-05-29-001193-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із такого питання:
1) Чи виконано договір від 14.08.2020 № ЦЗВ-14-07520-01 в повному обсязі? Якщо так, то надайте копію документу (-ів), що підтверджують здійснення розрахунків (оплату) за договором.

Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-02-18 16:49:49

Відповідь на запит

Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 15.02.2021 (15:59:29), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі Дизельного палива (Код за ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти), очікуваною вартістю 9 696 791,04 грн, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-05-29-001193-a) та повідомляє наступне.
1. Замовником здійснені всі розрахунки за поставлену продукцію за договором поставки від 14.08.2020 № ЦЗВ-14-07520-01. В якості документу, що підтверджує оплату по даному договору надаємо акти звірок взаєморозрахунків (Додаток № 3 в форматі PDF файлу з назвою «акт звірки 4014»)

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-05-29-001193-a Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 01 березня 2021 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі дизельного палива (ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-05-29-001193-a). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. Відповідно до частини восьмої статті 8 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону. Замовник повідомляє про те, що ним було здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом оприлюднення звіту про виконання договору за зазначеною процедурою та в подальшому зобов’язується не допускати таких порушень. 2. Щодо порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. Згідно з висновком ДАСУ, учасник ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» не підтвердив наявність достатньої кількості АЗС в Івано-Франківській області (не менше 16 АЗС), та наявність АЗС у м. Долина Івано-Франківської області, м. Хуст Закарпатської області, м. Володимир-Волинський та с. Вишнів Волинської області, що не відповідає вимогам Додатку №1 до тендерної документації. Відповідно до умов тендерної документації учасник має надати у складі тендерної пропозиції перелік АЗС у листі за формою, згідно з додатком №1 із зазначенням назви АЗС або бренду, та адрес їх розташування. Учасник ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» у складі тендерної пропозиції надав файли «АЗС.pdf» та «Техначна чатисна.pdf», із сукупних даних яких можна встановити наявність необхідної кількості АЗС у зазначених регіонах. Також, відповідно до пункту 5.1 тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме — технічні помилки та описки. Технічні помилки та описки будуть сприйматися замовником, як формальна (несуттєва) помилка в разі, якщо така помилка не призводить до значного спотворення інформації, допущена очевидно не навмисно та не з метою надання недостовірної інформації, та при умові, що при комплексному розгляді документів можливо встановити інформацію, яка відповідає дійсності, та встановити, що така помилка не навмисна. До формальних (несуттєвих) помилок зокрема відноситься зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, наданому в складі тендерної пропозиції учасника. Отже, тендерний комітет на підставі інформації, що міститься у файлах «АЗС.pdf» та «Техначна чатисна.pdf» встановив наявність у учасника ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» необхідної кількості АЗС.

2021-03-09 17:40:57


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 березня 2021
Кінцевий строк оскарження: 17 березня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 24 липня 2020
UA-2020-05-29-001193-a2ef0fa2271af4a7e9f563762f7a20ff4
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна, Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15
Учасник Документи Рішення Додатково
ПП "ОККО КОНТРАКТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 липня 2020 17:26

Документи

Публічні документи

06 серпня 2020 22:51
Електронний підпис
06 серпня 2020 22:50
пропозиція 1193.pdf
03 серпня 2020 15:29
Електронний підпис
03 серпня 2020 15:27
Довідка.pdf
03 серпня 2020 15:24
пропозиція 1193.pdf
03 серпня 2020 15:24
завірені установчі.pdf
03 серпня 2020 15:24
довідка з банку.pdf
03 серпня 2020 15:24
ССС_.pdf
03 серпня 2020 15:24
ССС_.p7s
03 серпня 2020 15:24
ССС.zip
03 серпня 2020 15:24
КІО_.pdf
03 серпня 2020 15:24
КІО_.p7s
03 серпня 2020 15:24
КІО.zip
03 серпня 2020 15:24
ДФС до 06.08.pdf
03 серпня 2020 15:24
довідки.pdf
03 серпня 2020 15:24
Довідка.pdf.p7s
01 липня 2020 17:21
Електронний підпис
01 липня 2020 17:21
Електронний підпис
01 липня 2020 17:20
Установчі документи.7z
01 липня 2020 17:20
Інші документи.7z
01 липня 2020 17:20
забезпечення.7z
01 липня 2020 17:20
цінова пропозиція.pdf
01 липня 2020 17:20
Технічна частина.7z

Документи

Публічні документи

01 липня 2020 19:04
Електронний підпис
01 липня 2020 19:04
Електронний підпис
01 липня 2020 19:03
Цінова пропозиція.pdf
01 липня 2020 19:03
Гарантійний лист ВПМ.pdf
01 липня 2020 19:03
Довіреність Грицак.pdf
01 липня 2020 19:03
Банківська ліцензія.pdf
01 липня 2020 19:03
Гарант_1543_GR_6.pdf
01 липня 2020 19:03
Дог№78.pdf
01 липня 2020 19:03
Договір 2001000081.pdf
01 липня 2020 19:03
Лист відгук УДЦР.pdf
01 липня 2020 19:03
Лист відгук.pdf
01 липня 2020 19:03
Довідка про учасника.pdf
01 липня 2020 19:03
Гарантійний лист.pdf
01 липня 2020 19:03
Статут.pdf
01 липня 2020 19:03
01 10 договор ВПМ.zip
01 липня 2020 19:03
Ліцензія ВОГ КАРД.pdf
01 липня 2020 19:03
Атестат ООВ 08 11 2019.pdf
01 липня 2020 19:03
OPYS-STVOREN 2 стр.pdf
01 липня 2020 19:03
Витяг ПДВ.pdf
01 липня 2020 19:03
Наказ Бойко СЛ.pdf
01 липня 2020 19:03
Витяг з ЄДР.pdf
01 липня 2020 19:03
Сертифікат ІСО.pdf
01 липня 2020 19:03
Довіреність.pdf
01 липня 2020 19:03
Наказ Йоржик.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах за процедурою № UA-2020-05-29-001193-a на закупівлю Дизельного палива (ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти) учасника ТОВ «Лівайн Торг»: 1. Перелік виявлених невідповідностей: - в довідці, складеній у довільній формі зазначена контактна особа: Заєць Сергій Олександрович, директор. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлено невідповідності: - п.п. 1.1. Додатку 2 Тендерної документації вимагається надання довідки, складеній у довільній формі, яка повинна містити, в тому числі, інформацію про керівництво та/або уповноважену особу учасника на підписання пропозиції та договору про закупівлю. 3. Перелік інформації/документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідка, складена у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою. Довідка має містити відомості про юридичну особу, а саме: а) реквізити (місцезнаходження (місце проживання), телефон, факс, телефон для контактів); б) керівництво та/або уповноважена(і) особа(и) учасника на підписання пропозиції та договору про закупівлю (посада, прізвище, ім’я, по батькові); в) інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором. Заступник голови тендерного комітету філії «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» Д.В.Нікішин

Документи

Публічні документи

23 липня 2020 08:22
Електронний підпис
23 липня 2020 08:22
28 Про підприємство.pdf
02 липня 2020 09:09
Електронний підпис
02 липня 2020 09:09
Електронний підпис
02 липня 2020 09:08
Установчі документи.pdf
02 липня 2020 09:08
Техначна чатисна.pdf
02 липня 2020 09:08
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
02 липня 2020 09:08
Протокол НР.7Z
02 липня 2020 09:08
Наказ Фролова Ю.М.7Z
02 липня 2020 09:08
Лист-згода.pdf
02 липня 2020 09:08
Лист для клієнтів.7z
02 липня 2020 09:08
ІНФОРМАЦІЯ 17.pdf
02 липня 2020 09:08
Дані на товар.pdf
02 липня 2020 09:08
Гарантія 5474-20.7z
02 липня 2020 09:08
Гарантійний лист.pdf
02 липня 2020 09:08
Витяг із Статуту.7z
02 липня 2020 09:08
Банківська ліцензія.7z
02 липня 2020 09:08
АЗC.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2020 11:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 8 751 241,44
UAH з ПДВ
8 751 241,44
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" 8 778 432,00
UAH з ПДВ
8 778 432,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" 8 913 484,80
UAH з ПДВ
8 913 484,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2020 22:51
Електронний підпис
06 серпня 2020 22:50
пропозиція 1193.pdf
03 серпня 2020 15:29
Електронний підпис
03 серпня 2020 15:27
Довідка.pdf
03 серпня 2020 15:24
пропозиція 1193.pdf
03 серпня 2020 15:24
завірені установчі.pdf
03 серпня 2020 15:24
довідка з банку.pdf
03 серпня 2020 15:24
ССС_.pdf
03 серпня 2020 15:24
ССС_.p7s
03 серпня 2020 15:24
ССС.zip
03 серпня 2020 15:24
КІО_.pdf
03 серпня 2020 15:24
КІО_.p7s
03 серпня 2020 15:24
КІО.zip
03 серпня 2020 15:24
ДФС до 06.08.pdf
03 серпня 2020 15:24
довідки.pdf
03 серпня 2020 15:24
Довідка.pdf.p7s
01 липня 2020 17:21
Електронний підпис
01 липня 2020 17:21
Електронний підпис
01 липня 2020 17:20
Установчі документи.7z
01 липня 2020 17:20
Інші документи.7z
01 липня 2020 17:20
забезпечення.7z
01 липня 2020 17:20
цінова пропозиція.pdf
01 липня 2020 17:20
Технічна частина.7z

Публічні документи

23 липня 2020 08:22
Електронний підпис
23 липня 2020 08:22
28 Про підприємство.pdf
02 липня 2020 09:09
Електронний підпис
02 липня 2020 09:09
Електронний підпис
02 липня 2020 09:08
Установчі документи.pdf
02 липня 2020 09:08
Техначна чатисна.pdf
02 липня 2020 09:08
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
02 липня 2020 09:08
Протокол НР.7Z
02 липня 2020 09:08
Наказ Фролова Ю.М.7Z
02 липня 2020 09:08
Лист-згода.pdf
02 липня 2020 09:08
Лист для клієнтів.7z
02 липня 2020 09:08
ІНФОРМАЦІЯ 17.pdf
02 липня 2020 09:08
Дані на товар.pdf
02 липня 2020 09:08
Гарантія 5474-20.7z
02 липня 2020 09:08
Гарантійний лист.pdf
02 липня 2020 09:08
Витяг із Статуту.7z
02 липня 2020 09:08
Банківська ліцензія.7z
02 липня 2020 09:08
АЗC.pdf

Публічні документи

01 липня 2020 19:04
Електронний підпис
01 липня 2020 19:04
Електронний підпис
01 липня 2020 19:03
Цінова пропозиція.pdf
01 липня 2020 19:03
Гарантійний лист ВПМ.pdf
01 липня 2020 19:03
Довіреність Грицак.pdf
01 липня 2020 19:03
Банківська ліцензія.pdf
01 липня 2020 19:03
Гарант_1543_GR_6.pdf
01 липня 2020 19:03
Дог№78.pdf
01 липня 2020 19:03
Договір 2001000081.pdf
01 липня 2020 19:03
Лист відгук УДЦР.pdf
01 липня 2020 19:03
Лист відгук.pdf
01 липня 2020 19:03
Довідка про учасника.pdf
01 липня 2020 19:03
Гарантійний лист.pdf
01 липня 2020 19:03
Статут.pdf
01 липня 2020 19:03
01 10 договор ВПМ.zip
01 липня 2020 19:03
Ліцензія ВОГ КАРД.pdf
01 липня 2020 19:03
Атестат ООВ 08 11 2019.pdf
01 липня 2020 19:03
OPYS-STVOREN 2 стр.pdf
01 липня 2020 19:03
Витяг ПДВ.pdf
01 липня 2020 19:03
Наказ Бойко СЛ.pdf
01 липня 2020 19:03
Витяг з ЄДР.pdf
01 липня 2020 19:03
Сертифікат ІСО.pdf
01 липня 2020 19:03
Довіреність.pdf
01 липня 2020 19:03
Наказ Йоржик.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
Переможець 8 751 241,44
UAH з ПДВ
31 липня 2020 16:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2020 16:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
8 751 241,44
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 лютого 2021 15:56
ЦЗВ-14-07520-01.pdf укладений
18 лютого 2021 15:56
Електронний підпис зміни до договору
09 вересня 2020 13:31
ЦЗВ-14-07520-01 (1).pdf зміни до договору
09 вересня 2020 13:30
Електронний підпис укладений
19 серпня 2020 16:18
ЦЗВ-14-07520-01.pdf укладений
19 серпня 2020 16:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5, ч.5, ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-14-07520-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 8 737 799,70
UAH (в тому числі ПДВ 1 456 299,95 UAH)