Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код за ДК 021:2015 – 39150000-8 - Меблі та приспособи різні (Меблі)
Очікувана вартість
280 000,00 UAH
UA-2020-05-29-001165-b 650f609f3bf04c43a4250cfc921f90cd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яковлев Олександр Вікторович

380986589880 inbox@circusacademy.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київська муніципальна академія естрадного та циркового мистецтв
Код ЄДРПОУ: 02214952
Вебсайт: http://circusacademy.kiev.ua
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, Жилянська, 88
Контактна особа: Яковлев Олександр Вікторович
380986589880
inbox@circusacademy.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2020 10:51
Звернення за роз’ясненнями: до 06 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 17 червня 2020 11:25
Очікувана вартість: 280 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 комплект
код за ДК 021:2015 – 39150000-8 - Меблі та приспособи різні (Меблі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01032, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Жилянська, 88
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2020
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 травня 2020 11:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 10:56
Тенд.документ. (відкриті торги) меблі 280.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-29-001165-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Розком, Код ЄДРПОУ:32210799
Дата подання: 01 червня 2020 12:15
Невідповідність ЗУ "Про публічні закупівлі", дискримінаційні вимоги.
Шановний замовник.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників та встановлено наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно правових форм, також забороняється замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Зокрема п.22 ч.1 статті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі», предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку

В тендерній документації в Додатку 2 містяться вимоги до предмету закупівлі:
- попередній безкоштовний виїзд учасника (представника учасника) до початку аукціону для ознайомлення та визначення детального обсягу щодо постачання товару по закупівлі (меблів);
- обов’язкове проведення необхідних вимірювань приміщень, де будуть розташовані меблі, з урахуванням усіх комунікацій, виступів, плінтусів, нерівностей стін тощо;
- в пропозиції учасник повинен надати проект візуалізації розташування меблів у приміщеннях у зазначених кольорах (згідно технічного опису);
Зазначаємо, що предметом закупівлі відповідно торгів є товар - код за ДК 021:2015 – 39150000-8 - Меблі та приспособи різні (Меблі)
Вважаємо, що тендерна документація складена із порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі», що виражається вимогах надати послуги які не мають відношення до предмета закупівлі та не є умовами щодо доставки товару, збирання або інших технічних вимог які замовник має право ставити до предмету закупівлі.
Відповідно ви не мали права встановлювати в даній процедурі закупівлі вимоги щодо надання окремих послуг, які відповідають коду за ДК 021:2015, який відсутній в предметі закупівлі згідно тендерної документації.
Вказані вимоги є дискримінаційними відносно учасників та несуть корупційні ризики та порушують діюче законодавство в сфері публічних закупівель.

Учасникам які є виробниками але знаходяться в інших містах України відносно замовника, на великій відстані, необхідно буде витратити значні кошті для таких послуг, і це навіть до початку аукціону, відповідно учасники, які не виконають такі дискримінаційні та недоцільні вимоги будуть дискваліфіковані, що порушує принципи здійснення закупівель.

Вважаємо, вищевказані вимоги порушують принципи здійснення публічних закупівель та звужують коло підприємств, які мають бажання брати участь у закупівлі та мають необхідний досвід для виконання договору про закупівлю.

Відповідно, вимагаємо виключити з тендерної документації наступні вимоги до предмету закупівлі:
- попередній безкоштовний виїзд учасника (представника учасника) до початку аукціону для ознайомлення та визначення детального обсягу щодо постачання товару по закупівлі (меблів);
- обов’язкове проведення необхідних вимірювань приміщень, де будуть розташовані меблі, з урахуванням усіх комунікацій, виступів, плінтусів, нерівностей стін тощо;
- в пропозиції учасник повинен надати проект візуалізації розташування меблів у приміщеннях у зазначених кольорах (згідно технічного опису).
В разі залишення вимоги без задоволення залишаємо за собою право на звернення до органу оскарження у сфері публічних закупівель - Антимонопольного комітету України відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Також просимо пояснити необхідність встановлення таких вимог.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 червня 2020 10:32
Шановний учасник! Твердження викладені у вимозі не відповідають дійсності, враховуючи наступне. Відповідно до п.5. Розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, якщо під час здійснення замовником закупівлі товарів передбачається також закупівля послуги (послуг), пов'язаної (пов'язаних) з поставкою товарів (зокрема послуги з транспортування, установки, монтажу, наладки, інсталяції програмного забезпечення, навчання персоналу тощо), предметом закупівлі в такому разі є товари за умови, що вартість такої послуги (таких послуг) не перевищує вартості самих товарів. Вказані послуги є необхідними, оскільки Замовнику потрібні меблі, які він в подальшому зможе використовувати. Неврахування у складі своїх тендерних пропозицій особливостей не нової будівлі (комунікації, виступи, плінтуси, нерівності стін тощо), може призвести до постачання невідповідного Товару, який неможливо буде встановити в необхідних місцях. Додатково зазначаємо, що зазначені вимоги ні в якому разі не є дискримінаційними, оскільки відповідні заміри можуть зробити будь-які Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 червня 2020 11:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ВОВКОТРУБ ТЕТЯНА ГРИГОРІВНА 278 200,00
UAH з ПДВ
276 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "ТЕХ-ПРОМ" 276 300,00
UAH з ПДВ
276 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2020 10:29
Довідка стаття 17.pdf
26 червня 2020 10:29
public_doc (1).pdf
26 червня 2020 10:29
public_doc (1).p7s
22 червня 2020 18:59
Електронний підпис
22 червня 2020 18:58
Dovidka_20169531690940176689.pdf
19 червня 2020 13:42
Електронний підпис
16 червня 2020 16:09
Електронний підпис
16 червня 2020 16:07
Тех.pdf
16 червня 2020 16:07
Ст 17 загальна.pdf
16 червня 2020 16:07
Виписка з ЄДР.pdf
16 червня 2020 16:07
ТП.pdf
16 червня 2020 16:07
Проект договору.pdf
16 червня 2020 16:07
Захист довкілля.pdf
16 червня 2020 16:07
Дилерський контракт.pdf
16 червня 2020 16:07
Договір № 51 від 19.07.2019.PDF
16 червня 2020 16:07
Обробка персональних.pdf
16 червня 2020 16:07
Витяг з ЄДР.pdf
16 червня 2020 16:07
Гарантійний лист.pdf
16 червня 2020 16:07
Довідка аналог дог.pdf
16 червня 2020 16:07
Договір №17-04 від 17.04.2019.PDF
16 червня 2020 16:07
Висновок ДСЕЕ на меблі.pdf
16 червня 2020 16:07
Паспорт (завірений).pdf
16 червня 2020 16:07
МТБ.pdf

Публічні документи

15 червня 2020 17:46
IMG_00011.jpg
15 червня 2020 17:46
SWScan00423.jpg
15 червня 2020 17:46
SWScan00422.jpg
15 червня 2020 17:46
SWScan00421.jpg
15 червня 2020 17:46
SWScan00420.jpg
15 червня 2020 17:46
SWScan00419.jpg
15 червня 2020 17:46
SWScan00412.jpg
15 червня 2020 17:46
SWScan00411.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Вовкотруб Тетяна Григорiвна

Приватне підприємство "ТЕХ-ПРОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ВОВКОТРУБ ТЕТЯНА ГРИГОРІВНА
#2835216785
Переможець 276 000,00
UAH з ПДВ
18 червня 2020 13:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2020 13:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ВОВКОТРУБ ТЕТЯНА ГРИГОРІВНА
#2835216785
276 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 12:23
Електронний підпис зміни до договору
21 липня 2020 16:33
Дод угода меблі 152020.pdf зміни до договору
21 липня 2020 16:29
Електронний підпис укладений
07 липня 2020 15:24
Дог.меблі 276.pdf укладений
07 липня 2020 15:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.10.4, п. 10.5 Договору та керуючись ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" Сторони дійшли згоди продовжити строк поставки товару до 17 серпня 2020 року у зв'язку з тим, що в будівлі замовника ведуться роботи по капітальному ремонту покрівлі будівлі Київської муніципальної академії естрадного та циркового мистецтв по вул. Жилянській, 88, капітальні роботи з благоустрою території з боку головного фасаду КМАЕЦМ на вул. Жилянській, 88, капітальний ремонт систем водопостачання та теплопостачання будівлі КМАЕЦМ на вул. Жилянській, 88, що унеможливлює заїзд на територію Замовника, здійснення встановлення та монтажу Товару в точному місці експлуатації в будівлі Замовника у встановлений Договором строк . Дані обставини підтверджуються чинними договорами підряду на проведення капітальних робіт. Всі інші умови Договору № 15/2020 від 07.07.2020 р. залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 15/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 276 000,00
UAH