Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 44190000-8 — Конструкційні матеріали різні
Очікувана вартість
233 000,00 UAH
UA-2020-05-29-001102-b 2220a3094c114382a28ae3fda67de055
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Лещенко

+380575833187 bogod.buh@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сектор освіти Богодухівської районної державної адміністрації Харківської області
Код ЄДРПОУ: 22719536
Місцезнаходження: 62103, Україна , Харківська обл., м. Богодухів, вул. Троїцька, буд. 15
Контактна особа: Олександр Лещенко
+380575833187
bogod.buh@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2020 10:46
Звернення за роз’ясненнями: до 04 червня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 червня 2020 17:00
Очікувана вартість: 233 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 330,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44190000-8: Конструкційні матеріали різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3020 штуки
Плита, ДВП лист, гіпсокартон, профільний лист, панель пластикова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62103, Україна, Харківська область, місто Богодухів, вулиця Троїцька, будинок 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2020
ДК 021:2015: 44190000-8 — Конструкційні матеріали різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюватиметься після постачання товару на підставі підписаної накладної протягом 30 банківських днів після отримання. Категорія замовника - юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територальної громади. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 травня 2020 10:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 10:46
ТД_плити.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

разгрузка авто
Дата подання: 01 червня 2020 13:21
Дата відповіді: 01 червня 2020 13:58
Прошу сообщить разгрузку авто делает победитель или организатор торгов?
Відповідь: в ціну договора входять всі витрати в тому числі розвантаження, Розвантажувальні роботи проводить переможець
занос продукции в здание
Дата подання: 01 червня 2020 13:22
Дата відповіді: 01 червня 2020 13:59
Прошу сообщить занос продукции делает организатор или победитель торгов?
Відповідь: Переможець торгів
количество партий поставки
Дата подання: 01 червня 2020 13:22
Дата відповіді: 01 червня 2020 14:00
Какое ориентировочное количество партий поставки товара?
Відповідь: Поставка повинна буди здійснена однією партією
разовая отгрузка всего обьема продукции
Дата подання: 01 червня 2020 13:23
Дата відповіді: 01 червня 2020 14:01
Будет разовая отгрузка всего обьема продукции?
Відповідь: Да!
заніс продукції у споруду
Дата подання: 01 червня 2020 14:13
Дата відповіді: 01 червня 2020 14:22
Просимо сповістити заніс продукції у споруду робить переможець торгів? Якщо так на який поверх необхідний заніс та чи є працюючий вантажний ліфт?
Відповідь: Приміщення одноповерхове.Заносить переможець
тех.вимоги
Дата подання: 02 червня 2020 13:12
Дата відповіді: 03 червня 2020 16:27
Згідно вимог ТД Вам необхідний Панель пластикова ламінована 0,25*6,0*0,008м бежевий. Чи допускається 3 м довжина? Чи це недопустимо та така пропозиція буде дискваліфікована?
Відповідь: Поставка згідно вимогам тендерної документації
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-29-001102-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ЛАТИШ ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2800306650
Дата подання: 04 червня 2020 11:06
Вимога
Шановний Замовнику! У технічних вимогах до закупівлі зазначено, що товщина листа ДВП повинна бути не менше 3,2 мм. Згідно з будівельними нормативами лист ДВП виготовляється товщиною 2,5 мм та 4 мм. Для відділу освіти достатнім є розмір 2,5 мм. Вимагаємо привести документацію у відповідність до будівельних нормативів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 червня 2020 15:40
Замовник складає тендерну документацію та технічні характеристики відповідно до потреби закладів освіти кожного року. У технічних вимогах до закупівлі ДВП зазначено, що товщина листа ДВП повинна бути не менше 3,2 мм.Ця вимога є цілком правдоподібна.У 2019 році Сектором освіти проводилася закупівля відповідного товару. Учасник ні в якому разі не повинен втручатися в діяльність Замовника, щодо визначення потреби в будь якому товарі.Ваша вимога є суто особистого характеру та не буде задовільнена.

Інформація про відміну

Дата відміни
14 червня 2020 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій