Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбуки для комплектування кабінетів початкових класів "Нова українська школа")
Очікувана вартість
714 021,00 UAH
UA-2020-05-29-001008-b 8192b2b36aa84ad8baef0220c69a9fde
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лиса Юлія Володимирівна

380337921391 gor-osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Горохівської районної державної адміністрації Волинської області
Код ЄДРПОУ: 02141710
Місцезнаходження: 45700, Україна , Волинська обл., Горохів, вулиця Шевченка, будинок 15
Контактна особа: Лиса Юлія Володимирівна
380337921391
gor-osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2020 10:37
Звернення за роз’ясненнями: до 07 червня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 червня 2020 15:00
Початок аукціону: 18 червня 2020 11:10
Очікувана вартість: 714 021,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 140,21 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
42 штуки
Код ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбуки для комплектування кабінетів початкових класів "Нова українська школа")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45700, Україна, Волинська область, Горохів, вул. Шевченка, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 травня 2020 10:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 10:46
ДОГОВІР проект.doc
29 травня 2020 10:43
ТД Ноутбуки НУШ.docx
29 травня 2020 10:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 10:46
ДОГОВІР проект.doc
29 травня 2020 10:43
ДОГОВІР проект.doc
29 травня 2020 10:43
ТД Ноутбуки НУШ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики
Дата подання: 29 травня 2020 13:29
Дата відповіді: 02 червня 2020 11:52
Добрий день! Просимо зробити уточнення щодо діапазону тактової частоти процесору Дякуємо!
Відповідь: Додатком 1 до Тендерної документації на закупівлю, який містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, замовником встановлено вимоги до процесора ноутбука, зокрема, тактова частота повинна бути не менше ніж 2,0 GHz.
ПЗ
Дата подання: 29 травня 2020 13:35
Дата відповіді: 02 червня 2020 11:51
Доброго дня! Просимо зробити уточнення. Чи планується використання ОС на основі Лінукс? В ТЗ не зазначено необхідність попередньо встановленої Win10 Pro, що не усуває можливості пропозицій обладнання на основі ОС Лінукс. У разі необхідності використання ліцензованої попередньо встановленої Win10 Pro просимо зробити відповідні зміни в ТЗ Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Відповідно до Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України №1440 від 02.11.2020 року, яким встановлено вимоги до програмного забезпечення, вимагається попередньо встановлена операційна система на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарна з підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з україномовним інтерфейсом.
Уточнення
Дата подання: 02 червня 2020 14:25
Дата відповіді: 04 червня 2020 10:44
Шановний Замовник! Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Додатком 1 до Тендерної документації на закупівлю, затвердженої рішенням тендерного комітету згідно протоколу № 1 від 29 травня 2020 р. передбачено, що Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування, занос в приміщення, налаштування та інших витрат, визначених законодавством.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-04-000066 ● 5cf18351a25d4acbbacbe341b057c4b4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 червня 2020 11:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
03.06.2020 № 28-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 03.06.2020 № 28-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-05-29-001008-b від 29.05.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерним комітетом прийнято рішення відмінити процедуру відкритих торгів по предмету закупівлі Код ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбуки для комплектування кабінетів початкових класів "Нова українська школа") у зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, відповідно до п.2. ч.1 ст. 32 Закону.

2020-06-11 17:00:27


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 25 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення : 1) Вимог частини 2 статті 4 Закону (Річний план не містить інформації про місцезнаходження та категорію Замовника) 2) Вимог частини 2 статті 21 Закону ( Оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції))

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 11 червня 2020 17:05
Кінець періоду оскарження: 22 червня 2020 00:00
Дата відміни: 22 червня 2020 00:00
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Тендерним комітетом прийнято рішення відмінити процедуру відкритих торгів по предмету закупівлі Код ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбуки для комплектування кабінетів початкових класів "Нова українська школа") у зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, відповідно до п.2. ч.1 ст. 32 Закону.
Документи:
11 червня 2020 17:05
Електронний підпис
11 червня 2020 17:04
протокол відміни торгів.pdf