Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, молоді та спорту Горохівської районної державної адміністрації Волинської області |
Код ЄДРПОУ: | 02141710 |
Місцезнаходження: | 45700, Україна , Волинська обл., Горохів, вулиця Шевченка, будинок 15 |
Контактна особа: |
Лиса Юлія Володимирівна 380337921391 gor-osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 травня 2020 10:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 червня 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 червня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 18 червня 2020 11:10 |
Очікувана вартість: | 714 021,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 140,21 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 травня 2020 10:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 травня 2020 10:46 |
ДОГОВІР проект.doc | |
29 травня 2020 10:43 |
ТД Ноутбуки НУШ.docx |
29 травня 2020 10:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
29 травня 2020 10:46 |
ДОГОВІР проект.doc
|
||
29 травня 2020 10:43 |
ТД Ноутбуки НУШ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-04-000066 ● 5cf18351a25d4acbbacbe341b057c4b4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 червня 2020 11:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.06.2020 № 28-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 03.06.2020 № 28-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-05-29-001008-b від 29.05.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Тендерним комітетом прийнято рішення відмінити процедуру відкритих торгів по предмету закупівлі Код ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбуки для комплектування кабінетів початкових класів "Нова українська школа") у зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, відповідно до п.2. ч.1 ст. 32 Закону.
2020-06-11 17:00:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення : 1) Вимог частини 2 статті 4 Закону (Річний план не містить інформації про місцезнаходження та категорію Замовника) 2) Вимог частини 2 статті 21 Закону ( Оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції))
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 11 червня 2020 17:05 |
Кінець періоду оскарження: | 22 червня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 22 червня 2020 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Тендерним комітетом прийнято рішення відмінити процедуру відкритих торгів по предмету закупівлі Код ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбуки для комплектування кабінетів початкових класів "Нова українська школа") у зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, відповідно до п.2. ч.1 ст. 32 Закону. |
11 червня 2020 17:05
|
Електронний підпис |
11 червня 2020 17:04
|
протокол відміни торгів.pdf |