Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Корекційно-розвиткове обладнання для дітей з особливими освітніми потребами
Очікувана вартість
435 499,00 UAH
UA-2020-05-29-000955-b 427895517b664a579bb38a0775ac194f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гуцуляк М. В.

+380575741145 rvo_barv@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Барвінківської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02146357
Місцезнаходження: 64701, Україна , Харківська обл., Барвінкове, Барвінківський район, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 3
Контактна особа: Гуцуляк М. В.
+380575741145
rvo_barv@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2020 10:36
Звернення за роз’ясненнями: до 03 червня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 червня 2020 12:00
Початок аукціону: 15 червня 2020 15:33
Очікувана вартість: 435 499,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 354,99 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37530000-2: Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор


Всі технічні та якісні характеристики зазначено у тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 шт
Корекційно-розвиткове обладнання для дітей з особливими освітніми потребами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64701, Україна, Харківська область, Барвінкове, Центральна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 серпня 2020
ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом безготівкової оплати Замовником протягом 10 (десяти) робочих днів після постачання товару та пред`явлення Постачальником накладної та акта приймання-передачі. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 червня 2020 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 15:19
Перелік змін.docx
01 червня 2020 14:59
ТД інклюзія.docx
01 червня 2020 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 14:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 10:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 15:19
Перелік змін.docx
01 червня 2020 14:59
ТД інклюзія.docx
29 травня 2020 10:33
ТД інклюзія.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо усунення дискримінаційної умови
Дата подання: 29 травня 2020 11:32
Дата відповіді: 01 червня 2020 14:29
Шановний замовник, в Додатку 1 до ТД Вами вказано дискримінаційну умову, а саме : ."... у разі, якщо матеріально - технічна база та обладнання, яке буде використовуватися, є власним, надати документальне підтвердження його володіння – для фізичних осіб-підприємців." Для фізичних-осіб підприємців діючим законодаством України на 1,2 та 3 группі без ПДВ не передбачено ведення бухгалтерського обліку, а тільки ведення Книги обліку доходів за формою встановленою наказом Міністерства фінансів України від 19.06.2015 № 579. Тобто ви обмежеуєте коло осіб потенційних Учасників чим грубо порушуєте норми чинного законодавтсва, а саме ст. 5 ЗУ "Про публічні Закупівлі" - дисримінуєте Учасників ФОП, за що передбачена відповідальність зач. 1 ст. 164-14 КУпАП - так як тендерна документація складена не відповідно до Вимог Закону. Прошу пояснити як наявність документів про придбання матеріально - технічної бази та обладнання буде впливати на поставку? Та прошу виключити цю норму з ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. На підставі цього Замовником було встановлено одним із кваліфікаційних критеріїв - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. На підтвердження такої наявності Замовником висунуто вимогу, а саме: у разі, якщо матеріально - технічна база та обладнання, яке буде використовуватися, є власним, надати витяг з оборотно-сальдової відомості по рахунку 10, 11, 22 бухгалтерського обліку (підписану головним бухгалтером (за умови наявності) або уповноваженою особою учасника та скріпленою печаткою) – для юридичних осіб; у разі, якщо матеріально - технічна база та обладнання, яке буде використовуватися, є власним, надати документальне підтвердження його володіння – для фізичних осіб-підприємців. Замовником визначено дану вимогу для підтвердження законності користування матеріально-технічною базою та обладнанням, яке учасник буде використовувати при поставці товару.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-29-000955-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ПЛАХТА ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2822306554
Дата подання: 01 червня 2020 10:50
Порушення ЗУ "Про публічні закупівлі"
Шановний замовник. Вами висунуто вимогу про те, що учасник надає "лист-відгук, а дата складання листа-відгуку повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу, а також справжність підпису особи, яка підписала лист-відгук повинна бути нотаріально засвічена". Повідомляємо вам, що згідно ЗУ "Про публічні закупівлі", ст. 16 Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі, п. 3 визначає кваліфікаційним критерієм - "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)" Таким чином, законом чітко визначено перелік документів, які ви маєте законне право вимагати, а саме "аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)". Як випливає зі змісту закону, там не передбачено такого кваліфікаційного критерію, як "лист відгук, підписаний особою, де справжність підпису особи, яка підписала лист-відгук повинна бути нотаріально засвічена". Таким чином, вами незаконно штучно висунуто перешкоду для участі в тендері, адже лист-відгук має надати третя особа, на яку учасник не має впливу, та яка не зобов'язана жодним чинним нормативно-правовим актом видавати такий непередбачений жодним законом документ, здійснювати нотаріальне засвідчення підпису, що вимагає фінансових витрат третьої сторони на нотаріальні послуги. Учаник не має права здійснювати будь-який тиск чи примус на третіх осіб для вчинення певних дій пов'язаних із участю в тендерній закупівлі. Закон передбачає в якості кваліфікаційного критерію подання ВИКЛЮЧНО " аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)". Це пов'язано з тим, що учасник має свій екземпляр договору із аналогічних закупівель, як одна із сторін договору попередніх закупівель, тому учасник має абсолютну власну можливість надати, згідно закону, такий договір та не звертатись до третіх осіб. Отже, ваша вимога про надання в якості кваліфікаційного критерію "листа-відгуку" та "нотаріальне засвідчення підпису на листі-відгуку" є незаконною та підлягає виключенню з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 червня 2020 15:16
Відповідно ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. На підставі цього Замовником було встановлено одним із кваліфікаційних критеріїв - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Законом України «Про публічні закупівлі» зазначено саме наявність ДОКУМЕНТАЛЬНО ПІДТВЕРДЖЕНОГО досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), одним із способів документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору є лист-відгук від замовника такого аналогічного договору про співпрацю з Учасником. Тому вимога, щодо надання Учасником листа-відгуку від замовника за аналогічним договором є цілком законною. Також Замовник зазначає, що вимога щодо нотаріального засвідчення листа-відгуку виключена з Тендерної Документації.
Номер вимоги: UA-2020-05-29-000955-b.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ПЛАХТА ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2822306554
Дата подання: 01 червня 2020 21:33
Обгрунтування незаконності вимоги надання « листа-відгуку»
Шановний замовник.
У тендерній документації ви зазначили що «До кожного договору потрібно надати скановану копію листа-відгуку від підприємства (установи, організації) тощо з яким укладено аналогічний договір наведеного у п. 3.1 Додатку 2 тендерної документації з посиланням на номер, дату, вартість договору, кількості поставленого товару та наявності або відсутності зауважень до учасника та строку поставки товару (дата складання листа-відгуку повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу).».
Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», ст.. 1, п. 6 – «договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару».
Відповідно до ст..41 ч.1 «Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом».
Шановний замовник, будь ласка, наведіть безпосередньо норму закону «Про публічні закупівлі» або норму Цивільного чи Господарського кодексів України та вкажіть номер статті, в якій буде зазначено, що «одним із способів документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору є лист-відгук від замовника такого аналогічного договору про співпрацю з Учасником», або, принаймі, взагалі буде згадано такий вид документу, як «лист-відгук». Більш детальну інформацію викладенно у вкладеному файлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 червня 2020 09:22
Відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Відповідно до ч.1.ст16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до п.2 ч. 2 ст. 22 Закону У тендерній документації зазначаються один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Згідно роз’яснення Мінекономрозвитку № 3302-06/3812-06 від 07.02.2017 р. «Щодо розроблення тендерної документації» замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Також Законом не передбачено яке саме підтвердження кваліфікаційним критеріям надає Учасник.
Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
У цій закупівлі Замовником зазначено копію аналогічного договору та лист-відгук що дасть Замовнику змогу зрозуміти, що Постачальник вже постачав товари, аналогічні предмету закупівлі, робив це якісно і сумлінно, а значить, збільшується вірогідність того, що цей постачальник надійний і виконає взяті на себе зобов'язання.
Ще зазначаємо, що нами як Замовником неодноразово було надано листи-відгуки Постачальникам щодо якісного виконання зобов’язань за договорами по процедурам закупівель для подання ними на участь у тендерах. Вимогу щодо завіряння листа-відгуку нотаріусом, що потягне витрати зі сторони Контрагента, Замовником було виключено з тендерної документації. У зв’язку з чим Замовник не бачить перепон звернутися до Контрагентів за минулими договорами. Також відмова від надання листа-відгуку викликає у Замовника сумнів щодо якісного та своєчасного виконання Учасником минулих договорів.
Номер вимоги: UA-2020-05-29-000955-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ПЛАХТА ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2822306554
Дата подання: 02 червня 2020 13:20
Щодо встановлення кваліфікаційних критеріїв та вимог в тендерній документації
Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, фінансової спроможності.

Згідно з частиною четвертою статті 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.

При цьому відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.

Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.

Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).

Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Отже - якщо законодавством не визначене існування такого документу, як "лист-відгук", не визначено законодавстіом його форму та зміст (на відміну від договору чи накладної), то ви не маєте права виходити за межі закону та придумувати свої власні документи. Ви можете просити лише документи, ЯКІ ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, згідно ст 16. Або все ж надайте чітке посилання, де в якому законі чи кодексі згадується документ - лист відгук?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 червня 2020 11:50
Відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Відповідно до ч.1.ст16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до п.2 ч. 2 ст. 22 Закону У тендерній документації зазначаються один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Згідно роз’яснення Мінекономрозвитку № 3302-06/3812-06 від 07.02.2017 р. «Щодо розроблення тендерної документації» замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Також Законом не передбачено яке саме підтвердження кваліфікаційним критеріям надає Учасник.
Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Законом не передбачено надання саме копії аналогічного договору, а зазначено лише наявність документально-підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Замовник не зазначає жодних форм листа-відгуку, тобто Учасник надає лист-відгук у довільній формі. Також Законом не заборонено вимагати підтвердження кваліфікаційним критеріям іншими документами.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2020 15:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПАВЛЮК ОЛЕГ ІГОРОВИЧ" 347 000,00
UAH з ПДВ
347 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ" 433 872,00
UAH з ПДВ
433 872,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 червня 2020 17:45
Електронний підпис
12 червня 2020 17:43
48. Банківська гарантія.rar
12 червня 2020 17:43
45. Дилерський договор.pdf
12 червня 2020 17:43
28.1 Лист-Відгук .pdf
12 червня 2020 17:43
22.1 Підтвердження МТБ.pdf
12 червня 2020 17:43
11. Гарантійний строк.pdf
12 червня 2020 17:43
4. Проект договору.pdf
12 червня 2020 17:43
2. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

30 червня 2020 11:15
Електронний підпис
30 червня 2020 11:10
Документи переможця.pdf.zip
30 червня 2020 11:10
Dovidka_20164550120030976049.pdf
30 червня 2020 11:10
Dovidka_20164550120030976049.pdf.p7s
12 червня 2020 13:25
Електронний підпис
12 червня 2020 12:50
3 Реєстр.pdf
12 червня 2020 12:50
2 Реєстр.pdf
12 червня 2020 12:50
1 Реєстр.pdf
12 червня 2020 12:50
Тендерна пропозиція.pdf.zip
12 червня 2020 12:50
Тендерна пропозиція.pdf
12 червня 2020 12:50
4 частина.pdf
12 червня 2020 12:50
5 частина.pdf
12 червня 2020 12:50
2 частина.pdf
12 червня 2020 12:50
3 частина.pdf
12 червня 2020 12:50
1 частина.pdf
12 червня 2020 12:50
Витягу ПДВ копія.pdf
12 червня 2020 12:50
Витягу ПДВ копія.pdf.zip
12 червня 2020 12:50
1 частина.pdf.zip
12 червня 2020 12:50
4 частина.pdf.zip
12 червня 2020 12:50
2 частина.pdf.zip
12 червня 2020 12:50
3 частина.pdf.zip
12 червня 2020 12:50
5 частина.pdf.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПАВЛЮК ОЛЕГ ІГОРОВИЧ"

ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПАВЛЮК ОЛЕГ ІГОРОВИЧ"
#3255305130
Відхилено 347 000,00
UAH з ПДВ
22 червня 2020 15:50
ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ"
#42186354
Переможець 433 872,00
UAH з ПДВ
26 червня 2020 13:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2020 13:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ"
#42186354
433 872,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 13:25
Електронний підпис укладений
13 липня 2020 15:06
Договір ООП.pdf укладений
13 липня 2020 15:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — не вказанa
Сума оплати за договором: 433 872,00
UAH (в тому числі ПДВ 72 312,00 UAH)