Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство «Запоріжремсервіс» Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 22144952 |
Місцезнаходження: | 69061, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вулиця Добролюбова, 23а |
Контактна особа: |
Козицька Ксенія Борисівна zrs.kovaleva@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 травня 2020 13:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 червня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 червня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 16 червня 2020 13:59 |
Початок аукціону: | 16 червня 2020 13:59 |
Очікувана вартість: | 3 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться у національній валюті України – гривні, в наступний спосіб: - безготівкового перерахунку Замовником грошових коштів Виконавцю за надані послуги після підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих послуг в межах ціни цього Договору, у строк до 90 календарних днів | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 травня 2020 13:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 травня 2020 13:35 |
ТД т.о. транспорта.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури
закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу II
Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого наказом Мінекономрозвитку від
17.03.2016 № 454 та є правом, а не обов’язком замовника. Якщо Замовник вважає за
потрібне, то ділить предмет закупівлі на лоти, якщо це недоцільно — не ділить. Замовник
може ділити або не ділити предмет закупівлі, як вважає зручним, як йому доцільно і
вигідно.
В тендерній документації визначено, що техніка аварійної служби Замовника має
великий термін експлуатації, що є підставою ризику одночасного виходу з ладу декілька
одиниць. При цьому Замовник не може передбачити, який саме транспортний засіб буде
мати потребу в ремонті – легковий або вантажний. Тому для Замовника дуже зручно мати
можливість ремонту будь-якої категорії автотранспорту за однім договором у одного
виконавця. На підставі вищевикладеного Замовником не передбачається поділу предмету
закупівлі на частини (лоти).
Щодо дискримінаційності. Поняття «дискримінація» Законом не визначено.
Загальне поняття дискримінації (лат. discriminatio «розрізнення») – це будь-яка
відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне
здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів
певної групи відносно можливостей інших груп. Отже поняття дискримінації є
суб'єктивне та може стосуватися певних осіб, які певні вимоги виконати не зможуть. У
даному ж випадку вимоги тендерної документації Замовника поширюються не лише на
конкретного суб`єкта господарювання та/або конкретну групу суб`єктів господарювання,
а на всіх потенційних учасників публічних торгів і обов`язкові до виконання не кимось
конкретно, а всіма суб`єктами господарювання, які бажають взяти участь у таких торгах.
відносин зі спеціалізованими підприємствами, які мають ліцензію на утилізацію таких
відходів (відпрацьовані масла, автошини, АКБ та відходи, забруднені нафтопродуктами).
Предметом закупівлі є послуги, тому в Додатку №1 до тендерної документації
визначено саме ціну на послуги.
Відповідно до п.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» проєкт договору про
закупівлю визначено відомостями, які зазначаються в тендерної документації. Саме в
проєкті договору, як однієї з відомостей тендерної документації визначено, що ціна
послуг може складатись з вартості людино-годин та вартості запасних частин,
співвідношення також вказано - до 60% від загальної ціни може становити вартість
людино-годин, до 40% може становити вартість запасних частин та витратних матеріалів.
Вимоги про усунення порушення
Згідно інформації про відхилення тендерної пропозиції, підставою про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГРАД АВТО» є невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації (абз. 1 ч.3ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі»), а саме:
-В гарантійному листі щодо згоди з істотними умовами (Гарантійний лист від 12.06.2020р. № 104/06) учасник не зазначив посилання на процедуру закупівлі, що є невідповідністю до вимог Додатку №5 до тендерної документації «Технічна специфікація» Звертаю вашу увагу на те, що ТОВ «ГРАД АВТО» неухильно дотримувався вимог тендерної документації та законодавства України у сфері публічних закупівель та зазначив посилання на процедуру закупівлі.
- У довідці учасника про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі №113 від 12.06.2020 р. відсутня інформація щодо п.5 ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно п.5 ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» саме фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі може бути засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. ТОВ «ГРАД АВТО» є юридичною особою та не має підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, про що зазначила у довідці.
- Учасником було надано довідку №127/06 від 12.06.2020р., в якій зазначено 16 працівників (разом зі згодою на обробку персональних даних), які будуть залучені до виконання робіт. Учасником були дотримані вимоги замовника щодо обов’язкову наявність працівників: не менше 10 осіб, обов’язкова наявність слюсарів з ремонту автомобілів – не менш ніж 3 чол., механіків – не менш, ніж 3 чол., фахівець-електрик - не менш ніж 1 чол., майстрів – не менш ніж 1 чол. Також учасником було надано копію звіту у повному обсязі по єдиному соціальному внеску за останній період перед датою аукціону, у якому зазначені усі 48 працівників учасника з причини неможливості надання звіту на окремих 16 працівників.
Замовником не надано в повному обсязі належного обґрунтування підстав відхилення тендерної пропозиції, що суперечить принципам публічних закупівель, зазначених в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», дотримання яких є загальнообов’язковим усіма суб’єктами публічних закупівель, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Із наведених у інформації про відхилення тендерної пропозиції підстав не можливо зрозуміти, які саме помилки допущені ТОВ «ГРАД АВТО» і які саме порушення виявлені Замовником у тендерній пропозиції ТОВ «ГРАД АВТО».
Дії Замовника свідчать про явне порушення чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Згідно ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Враховуючи вищенаведене, прошу членів тендерного комітету здовольнити Вимогу та надати відповідь ії зазначенням інформації стосовно обґрунтування причини невідповідності пропозиції ТОВ «ГРАД АВТО» умовам тендерної документації,
Згідно інформації про відхилення тендерної пропозиції, підставою про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГРАД АВТО» є невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації (абз. 1 ч.3ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідь:
Добрий день!
Просимо Вас уважно дивиться інформацію, що оприлюднена замовником. Так, Ваше ствердження про те що «… підставою про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГРАД АВТО» є невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації», - не відповідає дійсності. ТОВ «ГРАД АВТО» було відхилено замовником із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель на підставі абзацу другого п. 1. ч.1 ст. 31 Закону – як учасник процедури закупівлі, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Текст вимоги:
В гарантійному листі щодо згоди з істотними умовами (Гарантійний лист від 12.06.2020р. № 104/06) учасник не зазначив посилання на процедуру закупівлі, що є невідповідністю до вимог Додатку №5 до тендерної документації «Технічна специфікація» Звертаю вашу увагу на те, що ТОВ «ГРАД АВТО» неухильно дотримувався вимог тендерної документації та законодавства України у сфері публічних закупівель та зазначив посилання на процедуру закупівлі.
Відповідь:
Додаток №5 до тендерної документації встановлює, що гарантійні листи повинні містити посилання на процедуру закупівлі, предмет закупівлі, номер закупівлі в електронній системі закупівель. Учасником ТОВ «ГРАД АВТО» надано гарантійний лист від 12.06.2020р. №104/06 без посилання на процедуру закупівлі. Відповідно до оголошення про закупівлю процедурою закупівлі є відкриті торги. У п.1.8. Розділу ІІІ тендерної документації визначено, що замовник на підставі п.3 ст.22 визначає, що завантаження в електронну систему закупівель документів або матеріалів або інформації, … не в повному обсязі, надання не за визначеними тендерною документацією формами, …вважається в цій тендерній документації невідповідністю учасника встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника.
В п.3.9. Розділу V тендерної документації визначено, що відсутність будь-яких запитань під час періоду уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі є ознакою того, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь, повністю усвідомлюють зміст цієї документації, визнають вимоги замовника до наявності інформації в цій тендерній документації такими, що передбачені законодавством.
Учасник ТОВ «ГРАД АВТО» не звертався з запитаннями, уточненнями, скаргами стосовно передбачених Додатком №5, п.1.8. Розділу ІІІ, п.3.9. Розділу V тендерної документації вимог, чим підтвердив, що вимоги замовника по цих пунктах (додатках) тендерній документації є такими, що передбачені законодавством.
Відповідно до вище викладеного, тендерний комітет замовника надійшов висновку, що з причини відсутності посилання на процедуру закупівлі в гарантійному листі від 12.06.2020р. №104/06, наявні підстави відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГРАД АВТО», як учасника процедури закупівлі, що не відповідає встановленим абз.1 ч.3 ст.22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Текст вимоги:
У довідці учасника про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі №113 від 12.06.2020 р. відсутня інформація щодо п.5 ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно п.5 ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» саме фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі може бути засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. ТОВ «ГРАД АВТО» є юридичною особою та не має підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, про що зазначила у довідці.
Відпоівідь:
Відповідно до п.5.3. розділу ІІІ тендерної документації, учасник та переможець надають документи та/або інформацію про відповідність підставам, встановленим ст. 17 Закону відповідно до передбачених в Законі вимог. В ч.3 ст.17 Закону зазначено, що учасник підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 ч.1 ст.17 Закону. При цьому відсутнє ствердження «5 або 6», тобто вимагається підтвердження як п.5, так і п.6 ч.1 ст.17 Закону.
Додатком №5 до тендерної документації, передбачено, що у разі , якщо учасник не надає вказаний в … вимогах щодо предмета закупівлі документ, то він надає роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.
Учасником ТОВ «ГРАД АВТО» у складі тендерної пропозиції підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктом 5 ч.1 ст.17 Закону не надано, роз’яснення щодо законодавчих підстав ненадання в тендерній пропозиції учасника підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктом 5 ч.1 ст.17 Закону відсутні.
У п.3.11. Розділу V тендерної документації визначено, що не виконання учасником вимог надання документів під час процедури закупівлі, які встановлені для нього Законом, вважається в цій тендерній документації не відповідністю учасника встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
В п.3.9. Розділу V тендерної документації визначено, що відсутність будь-яких запитань під час періоду уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі є ознакою того, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь, повністю усвідомлюють зміст цієї документації, визнають вимоги замовника до наявності інформації в цій тендерній документації такими, що передбачені законодавством.
Учасник ТОВ «ГРАД АВТО» не звертався з запитаннями, уточненнями, скаргами стосовно передбачених Додатком №5, п.5.3. розділу ІІІ, п.3.11. Розділу V, п.3.9. Розділу V тендерної документації вимог, чим підтвердив, що вимоги замовника по цих пунктах (додатках) тендерній документації є такими, що передбачені законодавством.
Відповідно до вище викладеного, тендерний комітет замовника надійшов висновку, що з причини не надання в тендерній пропозиції учасника підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктом 5 ч.1 ст.17 Закону, наявні підстави відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГРАД АВТО», як учасника процедури закупівлі, що не відповідає встановленим абз.1 ч.3 ст.22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Додатково визначаємо, що у супереч Вашому ствердженню про те, що «ТОВ «ГРАД АВТО» є юридичною особою та не має підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, про що зазначила у довідці», у складі тендерної пропозиції ТОВ «ГРАД АВТО» довідка с таким текстовим фрагментом відсутня.
Текст вимоги:
- Учасником було надано довідку №127/06 від 12.06.2020р., в якій зазначено 16 працівників (разом зі згодою на обробку персональних даних), які будуть залучені до виконання робіт. Учасником були дотримані вимоги замовника щодо обов’язкову наявність працівників: не менше 10 осіб, обов’язкова наявність слюсарів з ремонту автомобілів – не менш ніж 3 чол., механіків – не менш, ніж 3 чол., фахівець-електрик - не менш ніж 1 чол., майстрів – не менш ніж 1 чол. Також учасником було надано копію звіту у повному обсязі по єдиному соціальному внеску за останній період перед датою аукціону, у якому зазначені усі 48 працівників учасника з причини неможливості надання звіту на окремих 16 працівників.
Замовником не надано в повному обсязі належного обґрунтування підстав відхилення тендерної пропозиції, що суперечить принципам публічних закупівель, зазначених в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», дотримання яких є загальнообов’язковим усіма суб’єктами публічних закупівель, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Відповідь:
У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ГРАД АВТО» було надано копію звіту по єдиному соціальному внеску (Додаток №4 табл. 1) за останній період перед датою аукціону, в якому зазначено 48 працівників, з них 16 працівників зазначені у довідці №127/06 від 12.06.2020р. та надано відповідно, 16 листів щодо згоди на обробку персональних даних.
Додатком №3 до тендерної документації було визначено, що звіт по єдиному соціальному внеску вимагається для підтвердження зазначених саме у довідці (формі Додатку №3) даних працівників учасника. Дані (в т.ч. персональні дані) саме всіх працівників штатного розпису учасника в звіті по єдиному соціальному внеску не вимагалось тендерною документацією, учасник за власною ініціативою визначив у тендерній пропозиції персональні дані на 48 працівників. При цьому лист-згода на обробку персональних даних не надано на 32 працівників учасника, також відсутні роз’яснення учасника щодо законодавчих підстав ненадання листів-згоди у повному обсязі.
Тендерна документація передбачала можливість приховання конфедіційної інформації учасником. Так, у п.3.18. Розділу V тендерної документації визначено, що учасник може мати у власних документах сховані фрагменти із конфедіційною інформацією відповідно до вимог частини другої статті 28 Закону. Відповідно, в тендерній документації були надані учаснику можливості не розкриття інформації, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Тобто замовник передбачив, що учасник, наприклад, при копіюванні документу (інформації) може скрити деякі фрагменти документу (інформації) з персональними даними працівників (тих працівників, що не вказані при підтвердженні кваліфікаційних критеріїв) та завантажити у складі тендерної пропозиції такий документ (інформацію) у вигляді копії зі скритими фрагментами. При цьому тендерна документація, на підтвердження принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, не містить обмежень щодо надання документів учасником у будь-якому вигляді - оригіналів, копій, завірених учасником копій, електронних документів, завірених нотаріально копій тощо.
Пунктом.3.4 розділу V тендерної документації визначено: «Замовник вважає за необхідне на підставі п.3 ст.22 Закону включити до тендерної документації інформацію про документальне підтвердження захисту персональних даних. Лист-згода на обробку персональних даних надається на кожного з працівників учасника, чиї персональні дані визначені в документах тендерної пропозиції. …. Невиконання вимог абз.8 п.1.1. Розділу ІІІ стосовно надання довідки відповідно до Додатку 11 до тендерної документації буде вважатись замовником не відповідністю учасника встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства».
В п.3.9. Розділу V тендерної документації визначено, що відсутність будь-яких запитань під час періоду уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі є ознакою того, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь, повністю усвідомлюють зміст цієї документації, визнають вимоги замовника до наявності інформації в цій тендерній документації такими, що передбачені законодавством.
Учасник ТОВ «ГРАД АВТО» не звертався з запитаннями, уточненнями, скаргами стосовно передбачених Додатком №3, Додатком №11, п.3.18. Розділу V, п. 3.4 розділу V, п.3.9. Розділу V, абз.8 п.1.1. Розділу ІІІ тендерної документації вимог, чим підтвердив, що вимоги замовника по цих пунктах (додатках) тендерній документації є такими, що передбачені законодавством.
Відповідно до вище викладеного, тендерний комітет замовника надійшов висновку, що з причини не надання в тендерній пропозиції учасника ТОВ «ГРАД АВТО» листів щодо згоди на обробку персональних даних на 32 працівників учасника, чиї персональні дані визначені в документах тендерної пропозиції, наявні підстави відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГРАД АВТО», як учасника процедури закупівлі, що не відповідає встановленим абз.1 ч.3 ст.22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-08-19-000017 ● 842b2bf5fa574905aeb4f39654af82ed
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 серпня 2020 15:03 |
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.08.2020 № 171
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі UA-2020-05-29-000766-c, ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, яка проводиться Комунальним підприємством «Запоріжремсервіс» Запорізької міської ради.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 вересня 2020 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 червня 2020 14:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю Град Авто |
2 955 000,00
UAH з ПДВ
|
1 990 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Регион-Авто" |
3 200 000,00
UAH з ПДВ
|
2 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СТО "КАХОВСКАЯ" |
3 400 000,00
UAH з ПДВ
|
3 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю Град Авто #37301466 |
Відхилено |
1 990 000,00
UAH з ПДВ
|
18 червня 2020 10:23
|
|
ТОВ "Регион-Авто" #37573361 |
Переможець |
2 000 000,00
UAH з ПДВ
|
22 червня 2020 09:08
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 червня 2020 14:12
Обґрунтування аномально низької ціни
до 19 червня 2020 10:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2021 09:32
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 11:18
|
ДУ до Д1549 від 03.07.20р Регіон (сума).pdf | зміни до договору |
04 січня 2021 11:18
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 10:07
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 10:07
|
Електронний підпис | укладений |
03 липня 2020 08:32
|
Договір №1549 від 03.07.2020 - Регіон Авто.pdf | укладений |
03 липня 2020 08:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю продовжена на строк до 31.03.2021р. |
Номер договору про закупівлю: | 1549 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1549 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 1549 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1549 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |