Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Очікувана вартість
3 800 000,00 UAH
UA-2020-05-29-000766-c 0bfee27452f347ea8e561e4c6806bc62
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козицька Ксенія Борисівна

zrs.kovaleva@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Запоріжремсервіс» Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 22144952
Місцезнаходження: 69061, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вулиця Добролюбова, 23а
Контактна особа: Козицька Ксенія Борисівна
zrs.kovaleva@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2020 13:33
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 червня 2020 12:00
Початок аукціону: 16 червня 2020 13:59
Початок аукціону: 16 червня 2020 13:59
Очікувана вартість: 3 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Місцезнаходження: 69006, Україна, Запорізька обл.., м. Запоріжжя, вул. Добролюбова, 23-А. Категорії замовника зазначається у п.3 ч.4 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: підприємства, установи, організації, зазначені у п.3 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі: процедура закупівлі – відкриті торги.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться у національній валюті України – гривні, в наступний спосіб: - безготівкового перерахунку Замовником грошових коштів Виконавцю за надані послуги після підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих послуг в межах ціни цього Договору, у строк до 90 календарних днів Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 травня 2020 13:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 13:35
ТД т.о. транспорта.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Неможливість усунення порушень
Дата подання: 01 червня 2020 10:17
Дата відповіді: 05 червня 2020 08:10
Доброго дня! Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дані положення тендерної документації суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Просимо Вас розділити закупівлю на різні лоти легкові і вантажні автомобілі, для більш конкурентних торгів. Без розділення на лоти дана закупівля не буде прозорою, а створена для "свого" постачальника, так як показує практика немає достатньої кількості постачальників, які мають дану можливість. Просимо неігнорувати наше прохання та розділити закупівлю на декілька лотів для справедливої конкуренції, зручності учасників та замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури
закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу II
Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого наказом Мінекономрозвитку від
17.03.2016 № 454 та є правом, а не обов’язком замовника. Якщо Замовник вважає за
потрібне, то ділить предмет закупівлі на лоти, якщо це недоцільно — не ділить. Замовник
може ділити або не ділити предмет закупівлі, як вважає зручним, як йому доцільно і
вигідно.
В тендерній документації визначено, що техніка аварійної служби Замовника має
великий термін експлуатації, що є підставою ризику одночасного виходу з ладу декілька
одиниць. При цьому Замовник не може передбачити, який саме транспортний засіб буде
мати потребу в ремонті – легковий або вантажний. Тому для Замовника дуже зручно мати
можливість ремонту будь-якої категорії автотранспорту за однім договором у одного
виконавця. На підставі вищевикладеного Замовником не передбачається поділу предмету
закупівлі на частини (лоти).
Щодо дискримінаційності. Поняття «дискримінація» Законом не визначено.
Загальне поняття дискримінації (лат. discriminatio «розрізнення») – це будь-яка
відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне
здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів
певної групи відносно можливостей інших груп. Отже поняття дискримінації є
суб'єктивне та може стосуватися певних осіб, які певні вимоги виконати не зможуть. У
даному ж випадку вимоги тендерної документації Замовника поширюються не лише на
конкретного суб`єкта господарювання та/або конкретну групу суб`єктів господарювання,
а на всіх потенційних учасників публічних торгів і обов`язкові до виконання не кимось
конкретно, а всіма суб`єктами господарювання, які бажають взяти участь у таких торгах.
Неможливість усунення порушень
Дата подання: 01 червня 2020 13:52
Дата відповіді: 05 червня 2020 08:10
Доброго дня! Згідно Договору ТД п. 2.9. «Виконавець по закінченню робіт приймає та утилізує відходи та інші речовини (відпрацьовані масла, автошини, АКБ та відходи, забруднені нафтопродуктами), з дотримання всіх необхідних природоохоронних заходів, згідно чинного законодавства.» Просимо надати роз’яснення, щодо даного пункту, а саме: ви мали на увазі, наявність договірних відносин з спеціалізованими підприємствами, які мають ліцензію на утилізацію таких відходів (відпрацьовані масла, автошини, АКБ та відходи, забруднені нафтопродуктами)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Тендерна документація не передбачає підтвердження договірних
відносин зі спеціалізованими підприємствами, які мають ліцензію на утилізацію таких
відходів (відпрацьовані масла, автошини, АКБ та відходи, забруднені нафтопродуктами).
Неможливість усунення порушень
Дата подання: 01 червня 2020 16:40
Дата відповіді: 05 червня 2020 08:10
Доброго дня! Вивчивши тендерну документацію, в нас, як потенційного Учасника виникло питання: Що включається до тендерної пропозиції? 1.Згідно ТД Додатку 1 ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» «п.2 Послуги: на загальну суму (з ПДВ) __________________________грн. словами: _____________________________________________ (ПДВ)____________________________________________грн. на загальну суму (без ПДВ)________________________грн. Умови оплати: ______» Ціна включає в себе тільки послуги? А матеріали не зазначаються? 2.Згідно ТД Додатку 9 Проект договору про закупівлю «п. 3.2 Розрахунок вартості (Додаток №2 до договору) додається до цього договору і є його невід’ємною частиною. Ціна договору розраховується виходячи з кількості людини-годин, необхідних для надання послуг відповідно до заявки Замовника у співвідношенні: до 60% від загальної ціни Договору становить вартість людино-годин, до 40% від загальної ціни договору становить вартість запасних частин та витратних матеріалів.» Як саме формувати тендерну пропозицію? Що в себе включає ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ? Яку кількість людино-годин закладено, у якому співвідношенні? Внесіть зміни, роз’яснення до Додатку 1 ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» та Додатку 9 Проект договору про закупівлю так, щоб вони не суперечили один одному. Сума закупівлі вказана з урахуванням автозапчастин чи тільки послуги без урахування автозапчастин? Якщо сума закупівлі включає в себе послуги з автозапчастинами, то дайте посилання на пункт тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Предметом закупівлі є послуги, тому в Додатку №1 до тендерної документації
визначено саме ціну на послуги.
Відповідно до п.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» проєкт договору про
закупівлю визначено відомостями, які зазначаються в тендерної документації. Саме в
проєкті договору, як однієї з відомостей тендерної документації визначено, що ціна
послуг може складатись з вартості людино-годин та вартості запасних частин,
співвідношення також вказано - до 60% від загальної ціни може становити вартість
людино-годин, до 40% може становити вартість запасних частин та витратних матеріалів.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-29-000766-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю Град Авто, Код ЄДРПОУ:37301466
Дата подання: 22 червня 2020 14:47
Вимога на рішення Замовника
ВИМОГА
Згідно інформації про відхилення тендерної пропозиції, підставою про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГРАД АВТО» є невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації (абз. 1 ч.3ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі»), а саме:
-В гарантійному листі щодо згоди з істотними умовами (Гарантійний лист від 12.06.2020р. № 104/06) учасник не зазначив посилання на процедуру закупівлі, що є невідповідністю до вимог Додатку №5 до тендерної документації «Технічна специфікація» Звертаю вашу увагу на те, що ТОВ «ГРАД АВТО» неухильно дотримувався вимог тендерної документації та законодавства України у сфері публічних закупівель та зазначив посилання на процедуру закупівлі.
- У довідці учасника про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі №113 від 12.06.2020 р. відсутня інформація щодо п.5 ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно п.5 ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» саме фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі може бути засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. ТОВ «ГРАД АВТО» є юридичною особою та не має підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, про що зазначила у довідці.
- Учасником було надано довідку №127/06 від 12.06.2020р., в якій зазначено 16 працівників (разом зі згодою на обробку персональних даних), які будуть залучені до виконання робіт. Учасником були дотримані вимоги замовника щодо обов’язкову наявність працівників: не менше 10 осіб, обов’язкова наявність слюсарів з ремонту автомобілів – не менш ніж 3 чол., механіків – не менш, ніж 3 чол., фахівець-електрик - не менш ніж 1 чол., майстрів – не менш ніж 1 чол. Також учасником було надано копію звіту у повному обсязі по єдиному соціальному внеску за останній період перед датою аукціону, у якому зазначені усі 48 працівників учасника з причини неможливості надання звіту на окремих 16 працівників.
Замовником не надано в повному обсязі належного обґрунтування підстав відхилення тендерної пропозиції, що суперечить принципам публічних закупівель, зазначених в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», дотримання яких є загальнообов’язковим усіма суб’єктами публічних закупівель, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Із наведених у інформації про відхилення тендерної пропозиції підстав не можливо зрозуміти, які саме помилки допущені ТОВ «ГРАД АВТО» і які саме порушення виявлені Замовником у тендерній пропозиції ТОВ «ГРАД АВТО».
Дії Замовника свідчать про явне порушення чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Згідно ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Враховуючи вищенаведене, прошу членів тендерного комітету здовольнити Вимогу та надати відповідь ії зазначенням інформації стосовно обґрунтування причини невідповідності пропозиції ТОВ «ГРАД АВТО» умовам тендерної документації,
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 червня 2020 10:52
Текст вимоги:
Згідно інформації про відхилення тендерної пропозиції, підставою про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГРАД АВТО» є невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації (абз. 1 ч.3ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідь:
Добрий день!
Просимо Вас уважно дивиться інформацію, що оприлюднена замовником. Так, Ваше ствердження про те що «… підставою про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГРАД АВТО» є невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації», - не відповідає дійсності. ТОВ «ГРАД АВТО» було відхилено замовником із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель на підставі абзацу другого п. 1. ч.1 ст. 31 Закону – як учасник процедури закупівлі, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.

Текст вимоги:
В гарантійному листі щодо згоди з істотними умовами (Гарантійний лист від 12.06.2020р. № 104/06) учасник не зазначив посилання на процедуру закупівлі, що є невідповідністю до вимог Додатку №5 до тендерної документації «Технічна специфікація» Звертаю вашу увагу на те, що ТОВ «ГРАД АВТО» неухильно дотримувався вимог тендерної документації та законодавства України у сфері публічних закупівель та зазначив посилання на процедуру закупівлі.
Відповідь:
Додаток №5 до тендерної документації встановлює, що гарантійні листи повинні містити посилання на процедуру закупівлі, предмет закупівлі, номер закупівлі в електронній системі закупівель. Учасником ТОВ «ГРАД АВТО» надано гарантійний лист від 12.06.2020р. №104/06 без посилання на процедуру закупівлі. Відповідно до оголошення про закупівлю процедурою закупівлі є відкриті торги. У п.1.8. Розділу ІІІ тендерної документації визначено, що замовник на підставі п.3 ст.22 визначає, що завантаження в електронну систему закупівель документів або матеріалів або інформації, … не в повному обсязі, надання не за визначеними тендерною документацією формами, …вважається в цій тендерній документації невідповідністю учасника встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника.
В п.3.9. Розділу V тендерної документації визначено, що відсутність будь-яких запитань під час періоду уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі є ознакою того, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь, повністю усвідомлюють зміст цієї документації, визнають вимоги замовника до наявності інформації в цій тендерній документації такими, що передбачені законодавством.
Учасник ТОВ «ГРАД АВТО» не звертався з запитаннями, уточненнями, скаргами стосовно передбачених Додатком №5, п.1.8. Розділу ІІІ, п.3.9. Розділу V тендерної документації вимог, чим підтвердив, що вимоги замовника по цих пунктах (додатках) тендерній документації є такими, що передбачені законодавством.
Відповідно до вище викладеного, тендерний комітет замовника надійшов висновку, що з причини відсутності посилання на процедуру закупівлі в гарантійному листі від 12.06.2020р. №104/06, наявні підстави відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГРАД АВТО», як учасника процедури закупівлі, що не відповідає встановленим абз.1 ч.3 ст.22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.

Текст вимоги:
У довідці учасника про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі №113 від 12.06.2020 р. відсутня інформація щодо п.5 ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно п.5 ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» саме фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі може бути засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. ТОВ «ГРАД АВТО» є юридичною особою та не має підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, про що зазначила у довідці.

Відпоівідь:
Відповідно до п.5.3. розділу ІІІ тендерної документації, учасник та переможець надають документи та/або інформацію про відповідність підставам, встановленим ст. 17 Закону відповідно до передбачених в Законі вимог. В ч.3 ст.17 Закону зазначено, що учасник підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 ч.1 ст.17 Закону. При цьому відсутнє ствердження «5 або 6», тобто вимагається підтвердження як п.5, так і п.6 ч.1 ст.17 Закону.
Додатком №5 до тендерної документації, передбачено, що у разі , якщо учасник не надає вказаний в … вимогах щодо предмета закупівлі документ, то він надає роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.
Учасником ТОВ «ГРАД АВТО» у складі тендерної пропозиції підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктом 5 ч.1 ст.17 Закону не надано, роз’яснення щодо законодавчих підстав ненадання в тендерній пропозиції учасника підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктом 5 ч.1 ст.17 Закону відсутні.
У п.3.11. Розділу V тендерної документації визначено, що не виконання учасником вимог надання документів під час процедури закупівлі, які встановлені для нього Законом, вважається в цій тендерній документації не відповідністю учасника встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
В п.3.9. Розділу V тендерної документації визначено, що відсутність будь-яких запитань під час періоду уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі є ознакою того, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь, повністю усвідомлюють зміст цієї документації, визнають вимоги замовника до наявності інформації в цій тендерній документації такими, що передбачені законодавством.
Учасник ТОВ «ГРАД АВТО» не звертався з запитаннями, уточненнями, скаргами стосовно передбачених Додатком №5, п.5.3. розділу ІІІ, п.3.11. Розділу V, п.3.9. Розділу V тендерної документації вимог, чим підтвердив, що вимоги замовника по цих пунктах (додатках) тендерній документації є такими, що передбачені законодавством.
Відповідно до вище викладеного, тендерний комітет замовника надійшов висновку, що з причини не надання в тендерній пропозиції учасника підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктом 5 ч.1 ст.17 Закону, наявні підстави відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГРАД АВТО», як учасника процедури закупівлі, що не відповідає встановленим абз.1 ч.3 ст.22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Додатково визначаємо, що у супереч Вашому ствердженню про те, що «ТОВ «ГРАД АВТО» є юридичною особою та не має підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, про що зазначила у довідці», у складі тендерної пропозиції ТОВ «ГРАД АВТО» довідка с таким текстовим фрагментом відсутня.

Текст вимоги:

- Учасником було надано довідку №127/06 від 12.06.2020р., в якій зазначено 16 працівників (разом зі згодою на обробку персональних даних), які будуть залучені до виконання робіт. Учасником були дотримані вимоги замовника щодо обов’язкову наявність працівників: не менше 10 осіб, обов’язкова наявність слюсарів з ремонту автомобілів – не менш ніж 3 чол., механіків – не менш, ніж 3 чол., фахівець-електрик - не менш ніж 1 чол., майстрів – не менш ніж 1 чол. Також учасником було надано копію звіту у повному обсязі по єдиному соціальному внеску за останній період перед датою аукціону, у якому зазначені усі 48 працівників учасника з причини неможливості надання звіту на окремих 16 працівників.
Замовником не надано в повному обсязі належного обґрунтування підстав відхилення тендерної пропозиції, що суперечить принципам публічних закупівель, зазначених в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», дотримання яких є загальнообов’язковим усіма суб’єктами публічних закупівель, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.

Відповідь:
У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ГРАД АВТО» було надано копію звіту по єдиному соціальному внеску (Додаток №4 табл. 1) за останній період перед датою аукціону, в якому зазначено 48 працівників, з них 16 працівників зазначені у довідці №127/06 від 12.06.2020р. та надано відповідно, 16 листів щодо згоди на обробку персональних даних.
Додатком №3 до тендерної документації було визначено, що звіт по єдиному соціальному внеску вимагається для підтвердження зазначених саме у довідці (формі Додатку №3) даних працівників учасника. Дані (в т.ч. персональні дані) саме всіх працівників штатного розпису учасника в звіті по єдиному соціальному внеску не вимагалось тендерною документацією, учасник за власною ініціативою визначив у тендерній пропозиції персональні дані на 48 працівників. При цьому лист-згода на обробку персональних даних не надано на 32 працівників учасника, також відсутні роз’яснення учасника щодо законодавчих підстав ненадання листів-згоди у повному обсязі.
Тендерна документація передбачала можливість приховання конфедіційної інформації учасником. Так, у п.3.18. Розділу V тендерної документації визначено, що учасник може мати у власних документах сховані фрагменти із конфедіційною інформацією відповідно до вимог частини другої статті 28 Закону. Відповідно, в тендерній документації були надані учаснику можливості не розкриття інформації, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Тобто замовник передбачив, що учасник, наприклад, при копіюванні документу (інформації) може скрити деякі фрагменти документу (інформації) з персональними даними працівників (тих працівників, що не вказані при підтвердженні кваліфікаційних критеріїв) та завантажити у складі тендерної пропозиції такий документ (інформацію) у вигляді копії зі скритими фрагментами. При цьому тендерна документація, на підтвердження принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, не містить обмежень щодо надання документів учасником у будь-якому вигляді - оригіналів, копій, завірених учасником копій, електронних документів, завірених нотаріально копій тощо.
Пунктом.3.4 розділу V тендерної документації визначено: «Замовник вважає за необхідне на підставі п.3 ст.22 Закону включити до тендерної документації інформацію про документальне підтвердження захисту персональних даних. Лист-згода на обробку персональних даних надається на кожного з працівників учасника, чиї персональні дані визначені в документах тендерної пропозиції. …. Невиконання вимог абз.8 п.1.1. Розділу ІІІ стосовно надання довідки відповідно до Додатку 11 до тендерної документації буде вважатись замовником не відповідністю учасника встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства».
В п.3.9. Розділу V тендерної документації визначено, що відсутність будь-яких запитань під час періоду уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі є ознакою того, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь, повністю усвідомлюють зміст цієї документації, визнають вимоги замовника до наявності інформації в цій тендерній документації такими, що передбачені законодавством.
Учасник ТОВ «ГРАД АВТО» не звертався з запитаннями, уточненнями, скаргами стосовно передбачених Додатком №3, Додатком №11, п.3.18. Розділу V, п. 3.4 розділу V, п.3.9. Розділу V, абз.8 п.1.1. Розділу ІІІ тендерної документації вимог, чим підтвердив, що вимоги замовника по цих пунктах (додатках) тендерній документації є такими, що передбачені законодавством.
Відповідно до вище викладеного, тендерний комітет замовника надійшов висновку, що з причини не надання в тендерній пропозиції учасника ТОВ «ГРАД АВТО» листів щодо згоди на обробку персональних даних на 32 працівників учасника, чиї персональні дані визначені в документах тендерної пропозиції, наявні підстави відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГРАД АВТО», як учасника процедури закупівлі, що не відповідає встановленим абз.1 ч.3 ст.22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.

Документи подані скаржником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-19-000017 ● 842b2bf5fa574905aeb4f39654af82ed
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 серпня 2020 15:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

19.08.2020 № 171

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі UA-2020-05-29-000766-c, ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, яка проводиться Комунальним підприємством «Запоріжремсервіс» Запорізької міської ради.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.


В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 05 вересня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 червня 2020 14:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Град Авто 2 955 000,00
UAH з ПДВ
1 990 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Регион-Авто" 3 200 000,00
UAH з ПДВ
2 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СТО "КАХОВСКАЯ" 3 400 000,00
UAH з ПДВ
3 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 червня 2020 11:49
Електронний підпис
15 червня 2020 11:49
Електронний підпис
15 червня 2020 11:43
Скан Оригінал акти 2.pdf
15 червня 2020 11:43
Скан Оригінал акти 1.pdf
15 червня 2020 11:43
Скан Оригінал акти.pdf
15 червня 2020 11:23
Електронний підпис
15 червня 2020 11:21
Додаток 4 Відгук АТП 2.pdf
15 червня 2020 10:45
Електронний підпис
15 червня 2020 10:40
Додаток 10 Згоди.pdf
15 червня 2020 10:40
Витяг ЄДРС.pdf
15 червня 2020 10:40
Додаток 6 3 Протокол зб..pdf
15 червня 2020 10:40
Статистика.pdf
15 червня 2020 10:39
3.16 Санкції.pdf
15 червня 2020 10:39
Додаток 5 Тех. спец.pdf
15 червня 2020 10:39
Доступ до СТО.pdf
15 червня 2020 10:39
Субпідряд.pdf
15 червня 2020 10:39
Гар. лист СТО.pdf
15 червня 2020 10:39
Додаток 4 Договор АТП.pdf
15 червня 2020 10:39
Додаток 3 Фін. звіт.pdf
15 червня 2020 10:39
Ст 17.pdf
15 червня 2020 10:39
Додаток 4 Відгук АТП.pdf
15 червня 2020 10:39
Додаток 2 МТБ.pdf
15 червня 2020 10:39
Додаток 2 оренди СТО.pdf
15 червня 2020 10:39
Додаток 3 Працівники.pdf
15 червня 2020 10:39
Додаток 2 Обладнання.pdf

Публічні документи

25 червня 2020 15:25
Електронний підпис
25 червня 2020 15:22
Довідки ст.17.pdf
25 червня 2020 15:22
Довідка.pdf
25 червня 2020 15:22
Довідка п.2ч.1 ст17.pdf
25 червня 2020 15:22
Довідка ДПС.pdf
25 червня 2020 15:22
ДЕГТЯРЬОВ (1).pdf
25 червня 2020 15:22
InformDovidka.pdf
19 червня 2020 17:45
Електронний підпис
19 червня 2020 08:05
Електронний підпис
19 червня 2020 08:04
Обгрунтування.pdf
19 червня 2020 08:04
Обгрунтування.pdf
12 червня 2020 15:23
Електронний підпис
12 червня 2020 13:38
Електронний підпис
12 червня 2020 13:33
Акти.rar
12 червня 2020 13:33
Штатний розклад.pdf
12 червня 2020 13:33
Технічна специфікація.pdf
12 червня 2020 13:33
Тендерна пропозиція.pdf
12 червня 2020 13:33
Статут.pdf
12 червня 2020 13:33
Свідоцтво ПДВ.pdf
12 червня 2020 13:33
Лист відгук.pdf
12 червня 2020 13:33
Звіт ЕСВ травень 2020.pdf
12 червня 2020 13:33
Додаткова угода 30-307.pdf
12 червня 2020 13:33
Довідка статистика.pdf
12 червня 2020 13:33
Довідка про довкілля.pdf
12 червня 2020 13:33
Довідка працівники.pdf
12 червня 2020 13:33
Довідка по ст. 17.pdf
12 червня 2020 13:33
Довідка МТБ.pdf
12 червня 2020 13:33
Витяг.pdf

Публічні документи

12 червня 2020 16:08
Електронний підпис
12 червня 2020 16:04
Статут.pdf
12 червня 2020 16:04
Выписка из ЄДР.pdf
12 червня 2020 16:04
Накази працівників.pdf
12 червня 2020 16:04
Договори і відзиви.PDF
12 червня 2020 16:04
Договір на евакуатор.pdf
12 червня 2020 16:04
Довідка ст.17.pdf
12 червня 2020 16:04
Довідка працівники.pdf
12 червня 2020 16:04
Графік роботи.pdf
12 червня 2020 16:04
Витяг КАХОВСКАЯ.pdf
12 червня 2020 16:04
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
12 червня 2020 16:04
ПРОТОКОЛ НА УЧАСТЬ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю Град Авто

ТОВ "Регион-Авто"

ТОВ "СТО "КАХОВСКАЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю Град Авто
#37301466
Відхилено 1 990 000,00
UAH з ПДВ
18 червня 2020 10:23
ТОВ "Регион-Авто"
#37573361
Переможець
2 000 000,00
UAH з ПДВ
22 червня 2020 09:08
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 червня 2020 14:12
Обґрунтування аномально низької ціни
до 19 червня 2020 10:23

Документи

18 червня 2020 10:23
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1) Перелік виявлених невідповідностей у учасника ТОВ «Регион-Авто»: - Акт наданих послуг №0000000592 від 11.06.2018р. – відсутня дата засвідчення. - Акт наданих послуг №0000000601 від 13.06.2018р. – частково відсутні ініціали та прізвище особи яка засвідчила документ, та відсутня дата засвідчення. - Акт наданих послуг №0000000599 від 13.06.2018р. – відсутня дата засвідчення. - Акт наданих послуг №0000000598 від 12.06.2018р. – відсутня дата засвідчення. - Акт наданих послуг №0000000595 від 12.06.2018р. - частково відсутні ініціали та прізвище особи яка засвідчила документ. - Акт наданих послуг №0000000594 від 11.06.2018р. – частково відсутня дата засвідчення. - Акт наданих послуг №0000000593 від 11.06.2018р. – частково відсутня дата засвідчення. - Акт наданих послуг №0000000475 від 07.05.2018р. - частково відсутні ініціали та прізвище особи яка засвідчила документ. - Акт наданих послуг №0000000404 від 17.04.2018р. – частково відсутня дата засвідчення. - Акт наданих послуг №0000000398 від 17.04.2018р. – частково відсутня дата засвідчення. - Акт наданих послуг №0000000388 від 17.04.2018р. – частково відсутня дата засвідчення. - Акт наданих послуг №0000000386 від 17.04.2018р. – частково відсутня дата засвідчення. - На стр.3 звіту по єдиному соціальному внеску – відсутні ініціали та прізвище особи яка засвідчила документ. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до абз.2 п.1.4. розділу ІІІ тендерної документації, відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації визначення завірення документів належним чином як виконання норм оформлення документу, що визначено пунктами 5.26, 5.27 Національного стандарту України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно - розпорядчої документації ”Вимоги до оформлювання документів” (ДСТУ 4163-2003), затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 № 55. 3) Перелік документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник ТОВ «Регион-Авто» повинен підкріпити документи в електронній системі закупівель, одним файлом /документом та назвати «Виправлення невідповідностей», в якому будуть виправлені невідповідності, які визначені у п.1 цієї інформації, а саме: на документах проставити дату засвідчення «10.06.2020р.» та прописати ініціали та прізвище уповноваженої особи для підписання пропозиції.

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 червня 2020 09:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Регион-Авто"
#37573361
2 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 09:32
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 11:18
ДУ до Д1549 від 03.07.20р Регіон (сума).pdf зміни до договору
04 січня 2021 11:18
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:07
Додаткова угода.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:07
Електронний підпис укладений
03 липня 2020 08:32
Договір №1549 від 03.07.2020 - Регіон Авто.pdf укладений
03 липня 2020 08:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю продовжена на строк до 31.03.2021р.
Номер договору про закупівлю: 1549
Договір:
Номер додаткової угоди: 1549
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 1549
Договір:
Номер додаткової угоди: 1549
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 липня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 549 321,52
UAH (в тому числі ПДВ 91 553,59 UAH)