Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання ремонтних робіт за об’єктом: «Ремонт аварійної ділянки теплової мережі з заміною зношених існуючих трубопроводів від ЦТП на просп. Свободи, 15/1 до ж/б на просп. Свободи, 15/1, вул. Порика, 3, 3-А, д/з на вул. Порика, 3-Б у м. Києві»
Execution of repair works on the object: Svobody, 15/1 to the railway station on Ave. Svobody, 15/1, vul. Porika, 3, 3-A, d / s on the street. Poryka, 3-B in Kyiv. "
Очікувана вартість
7 654 587,83 UAH
UA-2020-05-29-000757-a 9be23feb14b64ca49066568a39e1495a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кононенко Лариса Олексіївна

+380442076792 KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 40538421
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська область обл., Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5
Контактна особа: Кононенко Лариса Олексіївна
+380442076792
KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: KOMUNALNE PIDPRYYeMSTVO VYKONAVChOGO ORGANU KYYiVRADY (KYYiVSKOYi MISKOYi DERZhAVNOYi ADMINISTRATsIYi) "KYYiVTEPLOENERGO"
National ID: 40538421
Contact point: Kononenko Larysa Alexeyevna
+380442076792
KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 29 травня 2020 14:02
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 14:26
Очікувана вартість: 7 654 587,83 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 76 545,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 229638 UAH
Publication date: 29 травня 2020 14:02
Enquiries until: 26 червня 2020 10:00
Complaints submission until: до 02 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 06 липня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 7 654 588 UAH including VAT
Minimal lowering step: 76 546 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Виконання ремонтних робіт за об’єктом: «Ремонт аварійної ділянки теплової мережі з заміною зношених існуючих трубопроводів від ЦТП на просп. Свободи, 15/1 до ж/б на просп. Свободи, 15/1, вул. Порика, 3, 3-А, д/з на вул. Порика, 3-Б у м. Києві»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Renovation of the object: "Repair of the emergency section of the heat network with the replacement of worn existing pipelines from CHP on Ave. Svobody, 15/1 to the railway station on Ave. Svobody, 15/1, vul. Porika, 3, 3-A, d / s on the street. Poryka, 3-B in Kyiv »
CPV: 45000000-7
Період постачання: по 15 жовтня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник перераховує Підряднику попередню оплату (аванс) у розмірі 30% від загальної ціни цього Договору, що становить ___________ грн. (_____________ коп.) без ПДВ, крім того, ПДВ 20% - ____________ грн. (________________ коп.), всього з урахуванням ПДВ становить ____________ грн. (______________ коп.), протягом 10-ти банківських днів з дня настання відкладальної обставини (п. 10.1. Договору). Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки за якісно та вчасно виконані роботи проводяться Замовником на підставі Актів КБ-2в, Довідок КБ-3, з урахуванням раніше сплаченого авансу, протягом 45 (сорок п’ять) банківських днів, за умови наявності фінансування. Пiсляоплата 45 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 червня 2020 16:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 14:51
Перелік змін 25.06.2020.docx
25 червня 2020 14:51
ТД 4500 Свободи Поріка.doc
25 червня 2020 14:51
оголошення_4500 Свободи Поріка.doc
25 червня 2020 14:51
ПЕРЕКЛАД Оголошення 4500 Свободи Порика.docx
01 червня 2020 17:37
Перелік змін 01.06.2020.docx
25 червня 2020 16:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 17:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 13:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 14:51
Перелік змін 25.06.2020.docx
25 червня 2020 14:51
ТД 4500 Свободи Поріка.doc
01 червня 2020 17:37
ТД 4500 Свободи Поріка.doc
29 травня 2020 13:59
ТД 4500 Свободи Поріка (1).doc
25 червня 2020 14:51
оголошення_4500 Свободи Поріка.doc
29 травня 2020 13:59
оголошення_4500 Свободи Поріка (1).doc
25 червня 2020 14:51
ПЕРЕКЛАД Оголошення 4500 Свободи Порика.docx
29 травня 2020 13:59
ПЕРЕКЛАД Оголошення 4500 Свободи Порика (1).docx
01 червня 2020 17:37
Перелік змін 01.06.2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання до тендерної документації щодо результатів експертизи кошторисів, проектної документації, дозвільних документів, показників прибутку та адміністративних витрат та терміну надання послуг
Дата подання: 19 червня 2020 14:25
Дата відповіді: 23 червня 2020 14:58
1. Запитання до п.3.2 Додатку №4 до тендерної документації та п.1.4 Додатку №6 до тендерної документації щодо результатів експертизи кошторисів: 1.1 Що саме мається на увазі під визначенням «виконання експертизи (отримання результатів експертизи) кошторисної документації на виконання ремонтних робіт»? Отримання Підрядником експертного звіту чи експертної оцінки? 1.2 У разі отримання Підрядником експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації, на які нормативні акти та державні стандарти посилається розробник дефектного акту для розрахунку класу наслідків (відповідальності) об’єкту СС1? 1.3 У разі отримання Підрядником експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації, як Замовник буде компенсувати витрати Підряднику на розробку проектно-кошторисної документації об’єкту для комплексної експертизи, у разі необхідності, для класу наслідків (відповідальності) об’єкту СС2, що не є предметом Закупівлі? 1.3 У разі отримання Підрядником експертної оцінки кошторисної документації проекту, яким чином Замовник гарантує наявність дозвільних документів для початку виконання ремонтних робіт? 1.4 В ході проведення експертизи кошторисів на виконання ремонтних робіт, що повинні бути складені Учасником у повній відповідності до дефектного акту, який розроблено іншою особою (підприємством) на вимогу експертної організації може виникнути необхідність змінити вид робіт, що призведе до невідповідності кошторису до початкового дефектного акту. Тендерною документацією не передбачено можливість зміни дефектного акту Підрядником. Які шляхи вирішення такої ситуації? Обґрунтування: Діючий ДСТУ 8855:2019 «ВИЗНАЧЕННЯ КЛАСУ НАСЛІДКІВ (ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ) БУДІВЕЛЬ І СПОРУД» передбачає, що лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури можуть бути віднесені до об’єктового рівня лише у випадку забезпечення ресурсом будівлі (будинку), що за всіма характеристиками таблиці 1 зазначеного ДСТУ зараховують до класу наслідків за сукупними показниками, що не перевищують рівень, установлений для об’єктів класу наслідків (відповідальності) СС1. Теплова мережа, що розглядається даною ТД не належить до об’єктового рівня, тобто відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС2. В свою чергу, відповідно до пункту 10 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. №560 (зі змінами), обов'язковій експертизі підлягають проекти будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, - щодо додержання нормативів з питань санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, охорони праці, енергозбереження, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, міцності, надійності, довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі щодо додержання нормативів з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення. Згідно п.4.9 ДСТУ 8907:2019 «Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво», з наданням чинності з 01 липня 2020 року, за бажанням Замовника або проектувальника для підтвердження правильності прийнятих проектних рішень може бути проведена експертиза проектної документації на будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з: ‒ незначними наслідками (СС1) в цілому, за окремими напрямами, зазначеними у 4.2, та окремими розділами проектної документації на будівництво; ‒ середніми наслідками (СС2) та значними наслідками (СС3) за окремими напрямами та окремими розділами проектної документації на будівництво. У разі такого звернення замовник експертизи та експертна організація мають укласти договір, умовами якого передбачити, що результатом його виконання має бути експертна оцінка щодо розгляду проектної документації на будівництво (або її окремих розділів) на відповідність чи невідповідність нормативним вимогам за окремими напрямами. Така оцінка не є підставою для затвердження (схвалення) проектної документації на будівництво та отримання документів дозвільного характеру для виконання будівельних робіт. 2. Запитання до п.п. 6.1.2 та 6.3.5 Додатку №6 до тендерної документації щодо проектної документації: 2.1 Яку проектну документацію повертає Підрядник Замовнику у випадку розірвання Договору? 3. Запитання до п.6.3.2 Додатку №6 до тендерної документації щодо дозвільних документів: 3.1 Наявність лише одного дефектного акту не є підставою для надання Підрядником всіх необхідних дозволів та розпоряджень для проведення робіт та отримання ордеру. Які необхідні документи є у Замовника, що не вказані в тендерній документації? 3.2 Як Замовник, у разі відсутності необхідної документації, буде компенсувати витрати Підряднику на розробку, погодження та супровід проектної документації для отримання всіх необхідних дозволів та ордеру, що не є предметом Закупівлі? 3.3 В ході отримання дозволу на порушення об’єктів благоустрою та погодження з КО «Київзеленбуд» за наявності зелених насаджень може виникнути потреба в додаткових видах робіт, що не передбачені дефектним актом. Внесення змін Підрядником до дефектного акту тендерною документацією не можливе. Які шляхи вирішення такої ситуації? 4. Запитання до п.4.4 Додатку №4 до тендерної документації щодо показників прибутку та адміністративних витрат: 4.1 Чи може Учасник закупівлі застосувати дані показники як для Об'єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2? 4.2 Застосування показників для СС2 може бути причиною відхилення тендерної пропозиції як невідповідність іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації і т.п.? Обґрунтування: Згідно діючого ДСТУ 8855:2019 «ВИЗНАЧЕННЯ КЛАСУ НАСЛІДКІВ (ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ) БУДІВЕЛЬ І СПОРУД» теплова мережа, що розглядається даною тендерною документацією, належить до місцевого рівня та відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС2. 5. Запитання до п. 9 ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів, п. 4.4 розділу I. Загальні положення тендерної документації, п. 7 Додатку №4 до тендерної документації щодо терміну надання послуг: 5.1 Яким чином Учасник відкритих торгів може виконати послуги до 31 липня 2020 року включно без укладеного Договору, якщо прийом пропозицій до 30 червня, протягом 30 днів строк проходження експертизи та запланований аукціон очікується 05 серпня 2020 року? 5.2 Чи має право Учасник подавати графік виконання робіт з іншими строками (орієнтовно друга половина серпня – листопад 2020 року) на стадії прекваліфікації та кваліфікації? 5.3 Подання графіка Учасником з іншими строками робіт може бути причиною відхилення тендерної пропозиції як невідповідність вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації і т.п., як на стадії прекваліфікації, так і на стадії кваліфікації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Запитання до п.3.2 Додатку №4 до тендерної документації та п.1.5 Додатку №6 до тендерної документації щодо результатів експертизи кошторисів: 1.1 Що саме мається на увазі під визначенням «виконання експертизи (отримання результатів експертизи) кошторисної документації на виконання ремонтних робіт»? Отримання Підрядником експертного звіту чи експертної оцінки?
Відповідь: Отримання експертної оцінки. (Зміни будуть внесені до Тендерної документації).
1.2 Запитання: У разі отримання Підрядником експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації, на які нормативні акти та державні стандарти посилається розробник дефектного акту для розрахунку класу наслідків (відповідальності) об’єкту СС1?
Відповідь: В отриманні експертного звіту немає потреби. (Зміни будуть внесені до Тендерної документації).
1.3 Запитання: У разі отримання Підрядником експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації, як Замовник буде компенсувати витрати Підряднику на розробку проектно-кошторисної документації об’єкту для комплексної експертизи, у разі необхідності, для класу наслідків (відповідальності) об’єкту СС2, що не є предметом Закупівлі?
Відповідь: Необхідно отримати експертну оцінку. Клас наслідків СС1. В компенсуванні Підряднику витрат на розробку проектно-кошторисної документації об’єкту для комплексної експертизи немає потреби.
1.3 Запитання: У разі отримання Підрядником експертної оцінки кошторисної документації проекту, яким чином Замовник гарантує наявність дозвільних документів для початку виконання ремонтних робіт?
Відповідь: Дозвільні документи для початку виконання ремонтних робіт отримують співробітники відповідних районів теплових мереж служби Замовника.
1.4 Запитання: В ході проведення експертизи кошторисів на виконання ремонтних робіт, що повинні бути складені Учасником у повній відповідності до дефектного акту, який розроблено іншою особою (підприємством) на вимогу експертної організації може виникнути необхідність змінити вид робіт, що призведе до невідповідності кошторису до початкового дефектного акту. Тендерною документацією не передбачено можливість зміни дефектного акту Підрядником. Які шляхи вирішення такої ситуації? Обґрунтування: Діючий ДСТУ 8855:2019 «ВИЗНАЧЕННЯ КЛАСУ НАСЛІДКІВ (ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ) БУДІВЕЛЬ І СПОРУД» передбачає, що лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури можуть бути віднесені до об’єктового рівня лише у випадку забезпечення ресурсом будівлі (будинку), що за всіма характеристиками таблиці 1 зазначеного ДСТУ зараховують до класу наслідків за сукупними показниками, що не перевищують рівень, установлений для об’єктів класу наслідків (відповідальності) СС1. Теплова мережа, що розглядається даною ТД не належить до об’єктового рівня, тобто відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС2. В свою чергу, відповідно до пункту 10 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. №560 (зі змінами), обов'язковій експертизі підлягають проекти будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, - щодо додержання нормативів з питань санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, охорони праці, енергозбереження, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, міцності, надійності, довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі щодо додержання нормативів з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення. Згідно п.4.9 ДСТУ 8907:2019 «Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво», з наданням чинності з 01 липня 2020 року, за бажанням Замовника або проектувальника для підтвердження правильності прийнятих проектних рішень може бути проведена експертиза проектної документації на будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з: ? незначними наслідками (СС1) в цілому, за окремими напрямами, зазначеними у 4.2, та окремими розділами проектної документації на будівництво; ? середніми наслідками (СС2) та значними наслідками (СС3) за окремими напрямами та окремими розділами проектної документації на будівництво. У разі такого звернення замовник експертизи та експертна організація мають укласти договір, умовами якого передбачити, що результатом його виконання має бути експертна оцінка щодо розгляду проектної документації на будівництво (або її окремих розділів) на відповідність чи невідповідність нормативним вимогам за окремими напрямами. Така оцінка не є підставою для затвердження (схвалення) проектної документації на будівництво та отримання документів дозвільного характеру для виконання будівельних робіт.
Відповідь: Клас наслідків СС1. Отримання експертної оцінки. Дозвільні документи для початку виконання ремонтних робіт отримують співробітники відповідних районів теплових мереж служби Замовника.
2. Запитання до п.п. 6.1.2 та 6.3.5 Додатку №6 до тендерної документації щодо проектної документації: 2.1 Яку проектну ремонтну документацію повертає Підрядник Замовнику у випадку розірвання Договору?
Відповідь: Проектну ремонтну документацію Підряднику повертати не треба.

3. Запитання до п.6.3.2 Додатку №6 до тендерної документації щодо дозвільних документів: 3.1 Наявність лише одного дефектного акту не є підставою для надання Підрядником всіх необхідних дозволів та розпоряджень для проведення робіт та отримання ордеру. Які необхідні документи є у Замовника, що не вказані в тендерній документації? 3.2 Як Замовник, у разі відсутності необхідної документації, буде компенсувати витрати Підряднику на розробку, погодження та супровід проектної документації для отримання всіх необхідних дозволів та ордеру, що не є предметом Закупівлі? 3.3 В ході отримання дозволу на порушення об’єктів благоустрою та погодження з КО «Київзеленбуд» за наявності зелених насаджень може виникнути потреба в додаткових видах робіт, що не передбачені дефектним актом. Внесення змін Підрядником до дефектного акту тендерною документацією не можливе. Які шляхи вирішення такої ситуації?
Відповідь: Дозвіл на порушення об’єктів благоустрою та погодження з КО «Київзеленбуд» за наявності зелених насаджень для початку виконання ремонтних робіт отримують співробітники відповідних районів теплових мереж служби Замовника.

4. Запитання до п.4.4 Додатку №4 до тендерної документації щодо показників прибутку та адміністративних витрат: 4.1 Чи може Учасник закупівлі застосувати дані показники як для Об'єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2?.4.2 Застосування показників для СС2 може бути причиною відхилення тендерної пропозиції як невідповідність іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації і т.п.? Обґрунтування: Згідно діючого ДСТУ 8855:2019 «ВИЗНАЧЕННЯ КЛАСУ НАСЛІДКІВ (ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ) БУДІВЕЛЬ І СПОРУД» теплова мережа, що розглядається даною тендерною документацією, належить до місцевого рівня та відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС2.
Відповідь: У в зв’язку з тим, що вказаний вище предмет закупівлі відноситься до класу наслідків СС1, Учасник не може застосовувати показники прибутку та адміністративних витрат
класу наслідків (відповідальності) СС2.

5. Запитання до п. 9 ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів, п. 4.4 розділу I. Загальні положення тендерної документації та п. 7 Додатку №4 до тендерної документації щодо терміну надання послуг: 5.1 Яким чином Учасник відкритих торгів може виконати послуги до 15 вересня 2020 року включно без укладеного Договору, якщо запланований аукціон очікується 19 серпня 2020 року та до виконання робіт протягом 30 днів строк проходження експертизи? 5.2 Чи має право Учасник подавати графік виконання робіт з іншими строками (орієнтовно вересень – листопад 2020 року) на стадії прекваліфікації та кваліфікації? 5.3 Подання графіка Учасником з іншими строками робіт може бути причиною відхилення тендерної пропозиції, як невідповідність вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації і т.п., як на стадії прекваліфікації, так і на стадії кваліфікації?
Відповідь: До Тендерної документації будуть внесені зміни в частині терміну виконання ремонтних робіт та викладені у такій редакції: «Термін виконання ремонтних робіт: не пізніше 15 жовтня 2020 року».

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 21 липня 2020
UA-2020-05-29-000757-a9be23feb14b64ca49066568a39e1495a
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 40538421
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська область обл., Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5
Учасник Документи Рішення
ТОВ ТМК Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВНИЦТВО ТЕХНОЛОГІЇ СИСТЕМИ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Елітводотепломонтаж" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

03 липня 2020 10:31
Електронний підпис
03 липня 2020 10:31
Електронний підпис
03 липня 2020 09:46
Працівники.rar
03 липня 2020 09:46
кошториси2.rar
03 липня 2020 09:46
кошториси1.rar
03 липня 2020 09:46
Досв_д роботи.rar
03 липня 2020 09:46
ДокументаціяТМК.rar
03 липня 2020 09:46
Банківська гарантія.rar

Документи

Публічні документи

31 липня 2020 10:48
Цінова пропозиція.pdf
31 липня 2020 10:48
Довідка МВС.rar
31 липня 2020 10:48
Довідка з ДПС.rar
03 липня 2020 14:31
Електронний підпис
03 липня 2020 14:31
Електронний підпис
03 липня 2020 14:21
1378 БТС.imd
03 липня 2020 14:21
12. Договірна ціна.pdf
03 липня 2020 14:21
1379 БТС Нулевка.imd
03 липня 2020 14:21
11.8. Дозвіл.pdf
03 липня 2020 14:21
11.7. Ліцензія.pdf
03 липня 2020 14:21
8. Витяг платник ПДВ.pdf
03 липня 2020 14:21
7. Витяг з ЄДР.pdf
03 липня 2020 14:21
6. Статут.pdf
03 липня 2020 14:21
5. Лист санкцій.pdf
03 липня 2020 14:21
4.1. Проект договору.pdf
03 липня 2020 14:21
3.2. Довідки ст.17.pdf
03 липня 2020 14:21
2.2.1. Копії трудових.pdf
03 липня 2020 14:21
2.2. Довідка персонал.pdf
03 липня 2020 14:21
2.1.2. Відгуки.pdf
03 липня 2020 14:21
2.1. Довідка досвід.pdf

Документи

Публічні документи

05 липня 2020 22:18
Електронний підпис
05 липня 2020 22:18
Електронний підпис
05 липня 2020 22:17
Зварники Електрик.pdf
05 липня 2020 18:50
Відгуки.pdf
05 липня 2020 18:49
Дог. 0405 від 04.05.2020.pdf
05 липня 2020 18:49
Дог. 09-11 від 09.11.2018.pdf
05 липня 2020 18:49
Дог. 2-01-8 від 20.08.2019.pdf
05 липня 2020 18:49
Дог. 1-30-07 від 30.07.2019.pdf
05 липня 2020 18:49
Дог. 1-03-9 від 01.10.2018.pdf
05 липня 2020 18:49
Дог. 1-02-08 від 02.08.2018.pdf
05 липня 2020 18:49
Відгук.pdf
05 липня 2020 18:45
Про санкції.pdf
05 липня 2020 18:45
МВС Бондаренко О.В..PDF
05 липня 2020 18:45
Лiцензiя, дозвіл.pdf
05 липня 2020 18:45
Довідки ст.17.pdf
05 липня 2020 18:45
Довідка ДПС.pdf
05 липня 2020 18:45
Довідка відрядження.pdf
05 липня 2020 18:45
Графік виконання.pdf
05 липня 2020 18:45
Витяг з ЕДР.pdf
05 липня 2020 18:45
Банківська гарантія.zip
05 липня 2020 18:45
Аркуш оцінки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТМК

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВНИЦТВО ТЕХНОЛОГІЇ СИСТЕМИ"

ТОВ "Елітводотепломонтаж"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 14:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВНИЦТВО ТЕХНОЛОГІЇ СИСТЕМИ" 7 637 042,26
UAH з ПДВ
7 637 042,26
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТМК 7 650 310,96
UAH з ПДВ
7 650 310,96
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Елітводотепломонтаж" 7 654 587,83
UAH з ПДВ
7 654 587,83
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2020 10:48
Цінова пропозиція.pdf
31 липня 2020 10:48
Довідка МВС.rar
31 липня 2020 10:48
Довідка з ДПС.rar
03 липня 2020 14:31
Електронний підпис
03 липня 2020 14:31
Електронний підпис
03 липня 2020 14:21
1378 БТС.imd
03 липня 2020 14:21
12. Договірна ціна.pdf
03 липня 2020 14:21
1379 БТС Нулевка.imd
03 липня 2020 14:21
11.8. Дозвіл.pdf
03 липня 2020 14:21
11.7. Ліцензія.pdf
03 липня 2020 14:21
8. Витяг платник ПДВ.pdf
03 липня 2020 14:21
7. Витяг з ЄДР.pdf
03 липня 2020 14:21
6. Статут.pdf
03 липня 2020 14:21
5. Лист санкцій.pdf
03 липня 2020 14:21
4.1. Проект договору.pdf
03 липня 2020 14:21
3.2. Довідки ст.17.pdf
03 липня 2020 14:21
2.2.1. Копії трудових.pdf
03 липня 2020 14:21
2.2. Довідка персонал.pdf
03 липня 2020 14:21
2.1.2. Відгуки.pdf
03 липня 2020 14:21
2.1. Довідка досвід.pdf

Публічні документи

03 липня 2020 10:31
Електронний підпис
03 липня 2020 10:31
Електронний підпис
03 липня 2020 09:46
Працівники.rar
03 липня 2020 09:46
кошториси2.rar
03 липня 2020 09:46
кошториси1.rar
03 липня 2020 09:46
Досв_д роботи.rar
03 липня 2020 09:46
ДокументаціяТМК.rar
03 липня 2020 09:46
Банківська гарантія.rar

Публічні документи

05 липня 2020 22:18
Електронний підпис
05 липня 2020 22:18
Електронний підпис
05 липня 2020 22:17
Зварники Електрик.pdf
05 липня 2020 18:50
Відгуки.pdf
05 липня 2020 18:49
Дог. 0405 від 04.05.2020.pdf
05 липня 2020 18:49
Дог. 09-11 від 09.11.2018.pdf
05 липня 2020 18:49
Дог. 2-01-8 від 20.08.2019.pdf
05 липня 2020 18:49
Дог. 1-30-07 від 30.07.2019.pdf
05 липня 2020 18:49
Дог. 1-03-9 від 01.10.2018.pdf
05 липня 2020 18:49
Дог. 1-02-08 від 02.08.2018.pdf
05 липня 2020 18:49
Відгук.pdf
05 липня 2020 18:45
Про санкції.pdf
05 липня 2020 18:45
МВС Бондаренко О.В..PDF
05 липня 2020 18:45
Лiцензiя, дозвіл.pdf
05 липня 2020 18:45
Довідки ст.17.pdf
05 липня 2020 18:45
Довідка ДПС.pdf
05 липня 2020 18:45
Довідка відрядження.pdf
05 липня 2020 18:45
Графік виконання.pdf
05 липня 2020 18:45
Витяг з ЕДР.pdf
05 липня 2020 18:45
Банківська гарантія.zip
05 липня 2020 18:45
Аркуш оцінки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВНИЦТВО ТЕХНОЛОГІЇ СИСТЕМИ"

ТОВ ТМК

ТОВ "Елітводотепломонтаж"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВНИЦТВО ТЕХНОЛОГІЇ СИСТЕМИ"
#35645596
Переможець 7 637 042,26
UAH з ПДВ
31 липня 2020 09:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2020 09:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВНИЦТВО ТЕХНОЛОГІЇ СИСТЕМИ"
#35645596
7 637 042,26
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 грудня 2020 16:31
Угода про розірвання Договору № 1001_КТМ_31_20_ТОВ_БТС.pdf укладений
04 грудня 2020 16:31
Електронний підпис укладений
21 серпня 2020 15:21
Дод 3_Дефектний акт_до Дог_101_КТМ-31-20_compressed.pdf укладений
21 серпня 2020 15:21
Договір_Графік_1001_КТМ-31-20_Свободи_Порика_compressed.pdf укладений
21 серпня 2020 15:21
Дод 1_Договірна ціна_до Дог_1001_КТМ-31-20_compressed.pdf укладений
21 серпня 2020 15:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: керуючись частиною першою статті 651 Цивільного кодексу України, дійшли згоди укласти дану Угоду про розірвання (додається у вкладенні)