Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Очікувана вартість
80 500,00 UAH
UA-2020-05-29-000731-b 69ccb4fdef1e4887a5cb0f0d15cc8fb6
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Красніцька

+380522553334 kol.zakupki1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Кіровоградська обласна лікарня Кіровоградської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01994942
Місцезнаходження: 25030, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, просп. Університетський, 2/5
Контактна особа: Вікторія Красніцька
+380522553334
kol.zakupki1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2020 10:10
Звернення за роз’ясненнями: до 04 червня 2020 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2020 07:00
Початок аукціону: 11 червня 2020 11:32
Очікувана вартість: 80 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 402,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 упаковка
Смуги індикаторні 4 класу для контролю параметрів стерилізації гарячим повітрям зовні упаковки 180/60хв. №1000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25030, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, проспект Університетський, 2/5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
12 упаковка
Смуги індикаторні 5 класу для контролю параметрів парової стерилізації всередині упаковки 120/45хв. №1000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25030, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, проспект Університетський, 2/5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
50 упаковка
Смуги індикаторні 5 класу для контролю параметрів парової стерилізації всередині упаковки132/20хв. №1000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25030, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, проспект Університетський, 2/5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
50 упаковка
Смуги індикаторні 4 класу для контролю параметрів парової стерилізації зовні упаковки 132/20хв. №1000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25030, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, проспект Університетський, 2/5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
10 упаковка
Індикатори багатопараметричні хімічні одноразові для контролю парової стерилізації типу (ТВП) універсальні 134/5хв. №1000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25030, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, проспект Університетський, 2/5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата вартості товару здійснюється у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів після повної поставки товару, у разі отримання Покупцем бюджетних коштів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 травня 2020 10:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 10:10
оголошення.doc
29 травня 2020 10:10
Проєкт договору.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2020 11:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КІХТЕНКО НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА 40 160,00
UAH з ПДВ
40 160,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СІМЕСТА 68 900,00
UAH з ПДВ
68 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 червня 2020 23:54
Електронний підпис

Публічні документи

09 червня 2020 15:55
Статут .pdf
09 червня 2020 15:55
Рішення засновника.pdf
09 червня 2020 15:55
Копія Витягу ПДВ.pdf
09 червня 2020 15:55
Копія витяг ЄДР.pdf
09 червня 2020 15:54
Опис.pdf
09 червня 2020 15:54
Відомості ЕДРПОУ.pdf
09 червня 2020 15:54
Виписка реєстр.pdf
09 червня 2020 15:54
Проект договору.pdf
09 червня 2020 15:54
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КІХТЕНКО НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА

ТОВ СІМЕСТА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КІХТЕНКО НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА
#2937220823
Переможець 40 160,00
UAH з ПДВ
11 червня 2020 15:27

Документи

11 червня 2020 15:27
Електронний підпис
11 червня 2020 15:24
Протокол №41.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 червня 2020 15:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП КІХТЕНКО НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА
#2937220823
40 160,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 червня 2020 15:27
Електронний підпис
11 червня 2020 15:24
Протокол №41.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 16:05
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 16:04
ДУ 1.pdf зміни до договору
04 січня 2021 16:02
Електронний підпис укладений
22 червня 2020 13:21
Д №СП-184.pdf укладений
22 червня 2020 13:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму договору
Номер договору про закупівлю: СП-184
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 19 426,40
UAH