Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Штангенциркулі
Очікувана вартість
59 299,00 UAH
UA-2020-05-29-000707-c ● ccaacb0267c64226bd2adf6f320e5b20
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЕПЕТІВСЬКИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД" |
Код ЄДРПОУ: | 08396724 |
Місцезнаходження: | 30400, Україна , Хмельницька обл., Шепетівка, Хмельницька обл., м. Шепетівка, вул. Гагаріна, 10 |
Контактна особа: |
Щесняк Олександр Миколайович 0671637288 SHRZ.TENDER@UKROBORONPROM.COM |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 травня 2020 13:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 червня 2020 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 червня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 10 червня 2020 15:35 |
Очікувана вартість: | 59 299,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 592,99 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38340000-0: Прилади для вимірювання величин
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 шт
Штангенциркуль аналоговий ШЦ-І-150-0.02 (вимоги згідно технічного завдання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2020
—
30 липня 2020
ДК 021:2015: 38340000-0 — Прилади для вимірювання величин
15 шт
Штангенциркуль аналоговий ШЦ-І-200-0.05 (вимоги згідно технічного завдання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 червня 2020
—
30 червня 2020
ДК 021:2015: 38340000-0 — Прилади для вимірювання величин
15 шт
Штангенциркуль аналоговий ШЦ-ІІ-250-0.05 (вимоги згідно технічного завдання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 червня 2020
—
30 червня 2020
ДК 021:2015: 38340000-0 — Прилади для вимірювання величин
1 шт
Штангенциркуль аналоговий ШЦ-ІІІ-1000/300-0.02 (вимоги згідно технічного завдання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 червня 2020
—
30 червня 2020
ДК 021:2015: 38340000-0 — Прилади для вимірювання величин
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Сплата авансу в розмірі 50% від загальної суми Товару, у термін 15-ти календарних днів, який відраховується з дати отримання рахунку. | Аванс | 15 | Календарні | 50 |
Поставка товару | Остаточний розрахунок після фактичного отримання Товару Покупцем у термін 25-ти календарних днів від дати отримання позитивного результату вхідного контролю на ДП «Шепетівський ремонтний завод», але не пізніше 30 календарних днів від дати отримання Товару. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 травня 2020 13:04 |
Додаток 1 Повний перелік документів що вимагається.docx |
29 травня 2020 13:04 |
Додаток 4 Проект договору разовий (платник ПДВ) передплата 50%.docx |
29 травня 2020 13:04 |
Додаток 4 Проект договору разовий (неплатник ПДВ) передплата 50%.docx |
29 травня 2020 13:04 |
Додаток 3 Кваліфікаційні Критерії.docx |
29 травня 2020 13:04 |
Додаток 5 Конкурсно-цінова пропозиція.docx |
29 травня 2020 13:04 |
Конкурсна документація №139.docx |
29 травня 2020 13:04 |
Технічна специфікація Штангенциркуль аналоговий ШЦ-І-150-0.02 Додаток №2.docx |
29 травня 2020 13:04 |
Технічна специфікація Штангенциркуль аналоговий ШЦ-І-200-0.05 Додаток №2.docx |
29 травня 2020 13:04 |
Технічна специфікація Штангенциркуль аналоговий ШЦ-ІІ-250-0.05 Додаток №2.docx |
29 травня 2020 13:04 |
Технічна специфікація Штангенциркуль аналоговий ШЦ-ІІІ-1000(300-0.02 Додаток №2.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-29-000707-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ШЕВЧЕНКО ОЛЕКСАНДРА МИКИТІВНА", Код ЄДРПОУ:1623900568
Дата подання: 24 червня 2020 17:47
Вимога щодо скасування Рішення відповідальної особи від 23 червня 2020 року.
Шановні колеги,
23 червня 2020 року щодо ФОП Шевченко О.М. були прийняте необгрунтоване рішення щодо дискваліфікації мене, як переможця закупівлі UA-2020-05-29-000707-c.
Згідно вимог замовника та чинного законодавства мною було надано в установленому порядку всі необхідні документи щодо участі у закупівлі та успішній кваліфікації в ній.
В рішенні від 23 червня 2020 року вказано причину дискваліфікації, зокрема: «не додали до конкурсної документації шляхом завантаження у систему наступних документів: копій документів щодо походження Товару та документи щодо калібрування ISO 17025».
У зв’язку з цим зазначаємо наступне:
1. Єдиним 100% критерієм оцінки даної закупівлі є ціна. Ми запропонували ціну на 12 418,15 грн дешевше, ніж інші учасники Закупівлі. Підтверджуємо якість та відповідність товару вимогам Закупівлі.
2. У Документах закупівлі, а саме Технічній специфікації стояла вимога: «Завірені підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (за наявності) копій документів щодо походження Товару (сертифікат відповідності, паспорт тощо).» Дані документи були надані у форматі pdf, з ЕЦП, печаткою та підписом, у сканованому вигляді, а саме: Паспорта на Товар з печаткою ОТК, а також Сертифікат виробника. Зазначаємо, що оригінали паспортів з печаткою ОТК та мокрими печатками надаються дистриб’ютором під час поставки конкретних партій Товару.
Отже, дана вимога була виконана цілком та повністю. Якщо з прочитанням даних файлів виникли якісь складнощі, додаємо їх ще раз до даної ВИМОГИ.
3. З 2018 року в Україні втратив чинність Перелік продукції, що підлягає обов’язковому сертифікуванню. Згідно Закону України «Про технічні регламенти та процедури оцінки відповідності» обов’язкове проведення оцінки відповідності вимогам технічних регламентів. Виробник продукції складає декларацію про відповідність на підставі протоколу випробувань введених в обіг товарів, які є об’єктами технічних регламентів: побутова техніка, телекомунікаційне обладнання, побутова електронна аппаратура, освітлювальні прилади, електроінструменти, іграшки, обладнання для відпочинку та спорт, медичні вироби, пристрої моніторингу і контролю, автоматичні пристрої роздачі і дозування продукції. Якщо раніше виробники мали підтверджувати відповідність продукції в рамках ГОСТів, багато з яких вже не є актуальними, то добровільна сертифікація дозволяє виробнику чи імпортеру самостійно вибрати характеристики своєї продукції, які він бажає підтвердити для споживача.
Вимогою Закупівлі було надання паспортів, сертифікатів, але ніде і ніяк не було зазначено якого саме змісту мають бути дані паспорти та сертифікати, які характеристики мають підтверджувати та в якому місці має стояти печатка виробництва.
Отже, з цього погляду Ваші вимоги також були виконані цілком та повністю.
4. Документи щодо відповідності калібрування ISO 17025 не були ніде зазначені у вимогах документів закупівлі. Відповідно, ми не були зобов’язані їх надавати. Ця вимога надіслана електронним листом не є ані офіційною, ані зобов'язуючою нас до виконання. Вимога виглядає додатковою та штучною. Ми сумлінно виконали всі Ваші вимоги, зазначені у Документах закупівлі. Будь ласка, виконайте й Ви Ваші власні зобов’язання, як Замовник.
Однак, хочемо ще раз, як ми неодноразово заявляли відповідальній особі Замовника по телефону, висловити свою готовність до проходження повірок та перевірок поставленого нами Товару. Це звична та нормальна процедура на ринку. А в разі виявлення невідповідності наданим Паспортам, зробити заміну Товару за власний рахунок.
5. Всі документи згідно Додатку 1 були надані в повному обсязі.
6. Ще раз наголошуємо на готовності поставити Товар в строк та на умовах Договору: якісно, швидко та професійно.
Спираючись на вищевикладене, вимагаємо:
• Скасувати або переглянути Рішення відповідальної особи від 23 червня 2020 року щодо дискваліфікації нас, як переможця тендеру.
• Кваліфікувати нас як Переможця Закупівлі.
• Зекономити 12.418,15 грн (більше 20% від плану закупівлі) коштів Вашого підприємства, коштів платників податків.
У разі ігнорування наших законних вимог, маємо намір та залишаємо за собою право відстоювати власні права у всіх відповідних інстанціях: система Dozorro, громадський та публічний моніторинг, вище керівництво Замовника, керівництво та відповідні підрозділи концерну Укроборонпром, Державна Аудиторська Служба, АМКУ, органи прокуратури.
З повагою, 24/06/2020 р.
ФОП Шевченко О.М.
Розгорнути
Згорнути
23 червня 2020 року щодо ФОП Шевченко О.М. були прийняте необгрунтоване рішення щодо дискваліфікації мене, як переможця закупівлі UA-2020-05-29-000707-c.
Згідно вимог замовника та чинного законодавства мною було надано в установленому порядку всі необхідні документи щодо участі у закупівлі та успішній кваліфікації в ній.
В рішенні від 23 червня 2020 року вказано причину дискваліфікації, зокрема: «не додали до конкурсної документації шляхом завантаження у систему наступних документів: копій документів щодо походження Товару та документи щодо калібрування ISO 17025».
У зв’язку з цим зазначаємо наступне:
1. Єдиним 100% критерієм оцінки даної закупівлі є ціна. Ми запропонували ціну на 12 418,15 грн дешевше, ніж інші учасники Закупівлі. Підтверджуємо якість та відповідність товару вимогам Закупівлі.
2. У Документах закупівлі, а саме Технічній специфікації стояла вимога: «Завірені підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (за наявності) копій документів щодо походження Товару (сертифікат відповідності, паспорт тощо).» Дані документи були надані у форматі pdf, з ЕЦП, печаткою та підписом, у сканованому вигляді, а саме: Паспорта на Товар з печаткою ОТК, а також Сертифікат виробника. Зазначаємо, що оригінали паспортів з печаткою ОТК та мокрими печатками надаються дистриб’ютором під час поставки конкретних партій Товару.
Отже, дана вимога була виконана цілком та повністю. Якщо з прочитанням даних файлів виникли якісь складнощі, додаємо їх ще раз до даної ВИМОГИ.
3. З 2018 року в Україні втратив чинність Перелік продукції, що підлягає обов’язковому сертифікуванню. Згідно Закону України «Про технічні регламенти та процедури оцінки відповідності» обов’язкове проведення оцінки відповідності вимогам технічних регламентів. Виробник продукції складає декларацію про відповідність на підставі протоколу випробувань введених в обіг товарів, які є об’єктами технічних регламентів: побутова техніка, телекомунікаційне обладнання, побутова електронна аппаратура, освітлювальні прилади, електроінструменти, іграшки, обладнання для відпочинку та спорт, медичні вироби, пристрої моніторингу і контролю, автоматичні пристрої роздачі і дозування продукції. Якщо раніше виробники мали підтверджувати відповідність продукції в рамках ГОСТів, багато з яких вже не є актуальними, то добровільна сертифікація дозволяє виробнику чи імпортеру самостійно вибрати характеристики своєї продукції, які він бажає підтвердити для споживача.
Вимогою Закупівлі було надання паспортів, сертифікатів, але ніде і ніяк не було зазначено якого саме змісту мають бути дані паспорти та сертифікати, які характеристики мають підтверджувати та в якому місці має стояти печатка виробництва.
Отже, з цього погляду Ваші вимоги також були виконані цілком та повністю.
4. Документи щодо відповідності калібрування ISO 17025 не були ніде зазначені у вимогах документів закупівлі. Відповідно, ми не були зобов’язані їх надавати. Ця вимога надіслана електронним листом не є ані офіційною, ані зобов'язуючою нас до виконання. Вимога виглядає додатковою та штучною. Ми сумлінно виконали всі Ваші вимоги, зазначені у Документах закупівлі. Будь ласка, виконайте й Ви Ваші власні зобов’язання, як Замовник.
Однак, хочемо ще раз, як ми неодноразово заявляли відповідальній особі Замовника по телефону, висловити свою готовність до проходження повірок та перевірок поставленого нами Товару. Це звична та нормальна процедура на ринку. А в разі виявлення невідповідності наданим Паспортам, зробити заміну Товару за власний рахунок.
5. Всі документи згідно Додатку 1 були надані в повному обсязі.
6. Ще раз наголошуємо на готовності поставити Товар в строк та на умовах Договору: якісно, швидко та професійно.
Спираючись на вищевикладене, вимагаємо:
• Скасувати або переглянути Рішення відповідальної особи від 23 червня 2020 року щодо дискваліфікації нас, як переможця тендеру.
• Кваліфікувати нас як Переможця Закупівлі.
• Зекономити 12.418,15 грн (більше 20% від плану закупівлі) коштів Вашого підприємства, коштів платників податків.
У разі ігнорування наших законних вимог, маємо намір та залишаємо за собою право відстоювати власні права у всіх відповідних інстанціях: система Dozorro, громадський та публічний моніторинг, вище керівництво Замовника, керівництво та відповідні підрозділи концерну Укроборонпром, Державна Аудиторська Служба, АМКУ, органи прокуратури.
З повагою, 24/06/2020 р.
ФОП Шевченко О.М.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 червня 2020 13:04
Відхилити пропозицію ФОП "ШЕВЧЕНКО ОЛЕКСАНДРА МИКИТІВНА" на підставах зазначених у рішенні відповідальної особи, а саме, ненадання документів щодо походження Товару, та відповідність калібрування ISO 17025
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ШЕВЧЕНКО ОЛЕКСАНДРА МИКИТІВНА" #1623900568 |
Відхилено |
46 880,85
UAH
|
23 червня 2020 09:45
|
Частное научно-производственное предприятие "МИКРОТЕХ" #30291682 |
Переможець |
59 299,00
UAH
|
20 липня 2020 13:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір ПНВП МІКРОТЕХ.pdf | укладений |
11 серпня 2020 15:51
|