Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
347 875,00 UAH
UA-2020-05-29-000679-c 940c9c617aab43dd851901a37aeed5b1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шпак Катерина Олегівна

+380457256853 ekshpak8800@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБУХІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ «ОБУХІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ»
Код ЄДРПОУ: 01994155
Місцезнаходження: 08720, Україна , Київська обл., місто Українка, вул. Київська, буд. 1
Контактна особа: Шпак Катерина Олегівна
+380457256853
ekshpak8800@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2020 12:48
Звернення за роз’ясненнями: до 04 червня 2020 12:53
Оскарження умов закупівлі: до 10 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 червня 2020 12:53
Початок аукціону: 15 червня 2020 12:50
Очікувана вартість: 347 875,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 739,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 шт
Комп’ютер в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08704, Україна, Київська область, м.Обухів, вул.Каштанова 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 травня 2020 12:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 12:49
Додаток 6.docx
29 травня 2020 12:49
Додаток 5.docx
29 травня 2020 12:49
Додаток 4.docx
29 травня 2020 12:49
Додаток 3.docx
29 травня 2020 12:49
Додаток 2.docx
29 травня 2020 12:49
Додаток 1.docx
29 травня 2020 12:49
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Дата подання: 29 травня 2020 13:01
Дата відповіді: 01 червня 2020 11:29
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання." Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Статті 3 Закону, принципи здійснення закупівель. Під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватись таких принципів закупівлі як, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Крім цього, така вимога демонструє ознаки змови між Замовником та певним учасником, що призводе до корупції. Зазначена вимога, являється дискримінаційної та протиправною, так як протирічить ст.3, ст. 5, п.4 ст.16, п.4 ст22 Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII. відповідно до п.4. ст. 16 Закону України
«Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII.

Відповідно до розділу 4., ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 02 червня 2020 14:12
Дата відповіді: 02 червня 2020 16:08
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник допускає на торги аналоги або еквіваленти товару, що є предметом закупівлі, але за технічними характеристиками товар повинен відповідати технічним вимогам, які зазначені в Тендерній документації, також Учасник може пропонувати товар з кращими параметрами.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-29-000679-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 29 травня 2020 13:01
Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.

Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладенні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 червня 2020 11:32
Відповідно до Статті 3 Закону, принципи здійснення закупівель. Під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватись таких принципів закупівлі як, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Крім цього, така вимога демонструє ознаки змови між Замовником та певним учасником, що призводе до корупції. Зазначена вимога, являється дискримінаційної та протиправною, так як протирічить ст.3, ст. 5, п.4 ст.16, п.4 ст22 Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII. відповідно до п.4. ст. 16 Закону України
«Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII.

Відповідно до розділу 4., ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.

Документи подані скаржником

Документи

01 червня 2020 11:32
Відповідь на скаргу

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2020 13:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" 271 992,00
UAH з ПДВ
271 992,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Лисак Наталія Володимирівна 291 130,00
UAH з ПДВ
281 740,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Лещенко Лідія Іванівна 307 580,00
UAH з ПДВ
281 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" 300 674,50
UAH з ПДВ
290 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" 338 100,00
UAH з ПДВ
338 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 червня 2020 18:22
Електронний підпис
24 червня 2020 18:21
МК_довідка згідно ст. 17.pdf
24 червня 2020 18:21
Довідка ДФС.pdf
24 червня 2020 18:21
Dovidka_20170206370440652625_21.06.2020.pdf
12 червня 2020 21:40
Електронний підпис
12 червня 2020 21:38
Висновок СЕЕ ПРИВАТУМ.pdf
12 червня 2020 21:38
Висновок СЕЕ Philips_.pdf
12 червня 2020 21:38
ISO 9001.pdf
12 червня 2020 21:38
14001_Приватум_ориг.pdf
12 червня 2020 21:38
МК_Статут_копія.pdf
12 червня 2020 21:38
Сертифікат інженера.pdf
12 червня 2020 21:38
МК_гар лист про ГЗ_.pdf
12 червня 2020 21:38
МК_Технічні вимоги_.pdf

Публічні документи

13 червня 2020 11:07
Електронний підпис
13 червня 2020 11:02
Технічні вимоги.pdf
13 червня 2020 11:02
Тендерна пропозиція.pdf
13 червня 2020 11:02
Проект договору.pdf
13 червня 2020 11:02
Паспорт.pdf
13 червня 2020 11:02
Несертифікація.pdf
13 червня 2020 11:02
Лист-погодження.pdf
13 червня 2020 11:02
Листи та довідки.pdf
13 червня 2020 11:02
Код.pdf
13 червня 2020 11:02
квал_сертиф.pdf
13 червня 2020 11:02
Згода-повідомлення.pdf
13 червня 2020 11:02
Звіт 2019.pdf
13 червня 2020 11:02
Довідка-погодження.pdf
13 червня 2020 11:02
Довідка ст. 17.pdf
13 червня 2020 11:02
Довідка підпис.pdf
13 червня 2020 11:02
Довідка з банку.pdf
13 червня 2020 11:02
Декларації_товар.pdf
13 червня 2020 11:02
Гарантійний лист.pdf
13 червня 2020 11:02
Витяг2.pdf
13 червня 2020 11:02
Витяг.pdf
13 червня 2020 11:01
Виписка.pdf
13 червня 2020 11:01
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ"

ФОП Лисак Наталія Володимирівна

ФОП Лещенко Лідія Іванівна

ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"

ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ"
#41783730
Переможець 271 992,00
UAH з ПДВ
18 червня 2020 12:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2020 12:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ"
#41783730
271 992,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 10:43
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 10:41
додаткова угода _ 1 до Договору _ 366.PDF зміни до договору
15 липня 2020 10:27
Електронний підпис укладений
03 липня 2020 12:51
Договір укладений
03 липня 2020 12:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, з метою покращення якості предмета закупівлі, за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі, керуючись п. 3 ч. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Номер договору про закупівлю: 366
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 271 922,00
UAH (в тому числі ПДВ 45 262,00 UAH)