Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт асфальтового покриття пішохідного тротуару по вул. Зелінського в районі будинків 39-41, 67-69
Очікувана вартість
139 514,12 UAH
UA-2020-05-29-000671-a 45cd9c4a3d8b48c4b5cc3ee04499fa36
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вєрютіна Дар'я Миколаївна

+380963425464 darya.veryutina@mariupolrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04052784
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, пр. Миру, 70
Контактна особа: Вєрютіна Дар'я Миколаївна
+380963425464
darya.veryutina@mariupolrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2020 13:24
Звернення за роз’ясненнями: до 03 червня 2020 13:28
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 червня 2020 13:28
Очікувана вартість: 139 514,12 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,54%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт асфальтового покриття пішохідного тротуару по вул. Зелінського в районі будинків 39-41, 67-69
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Зелінського в районі будинків 39-41, 67-69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 травня 2020 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 13:24
Проект договору асфальт спрощена.docx
29 травня 2020 13:24
ДФ Зелінського.pdf
29 травня 2020 13:24
ТЗ Зелінського_ 39-41_ 67-69.docx
29 травня 2020 13:24
Оголошення Зелінського.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 червня 2020 13:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ВЕСНА 116 102,69
UAH з ПДВ
116 102,69
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ВЕСНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ВЕСНА
#23173140
Переможець 116 102,69
UAH з ПДВ
16 червня 2020 11:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 червня 2020 11:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ВЕСНА
#23173140
116 102,69
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2021 11:28
Звіт про виконання договору укладений
27 січня 2021 11:26
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2020 17:10
Повідомлення про внесення змін до договору зміни до договору
19 жовтня 2020 16:12
додаткова угода №4 від 15.10.2020 зміни до договору
19 жовтня 2020 16:12
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2020 17:51
Повідомлення про внесення змін до договору зміни до договору
05 жовтня 2020 17:44
додаткова угода № 3 від 01.10.2020 зміни до договору
05 жовтня 2020 17:44
Електронний підпис укладений
20 серпня 2020 17:06
Повідомлення про внесення змін до договору зміни до договору
20 серпня 2020 17:02
додаткова угода № 2 від 20.08.2020 зміни до договору
20 серпня 2020 17:02
Електронний підпис укладений
15 липня 2020 17:22
Повідомлення про внесення змін зміни до договору
15 липня 2020 17:14
додаткова угода № 1 зміни до договору
15 липня 2020 17:14
Електронний підпис укладений
01 липня 2020 16:57
договір № 351 від 01.07.2020 укладений
01 липня 2020 16:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни у пункт 2.5 Договору ,виклавши у наступній редакції: "Розрахунок за виконані послуги здійснюється на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт №КБ-2в та рахунку на відшкодування розміщення будівельного сміття та полігоні ТПВ"
Номер договору про закупівлю: 351
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «1. Зменшити суму договору №351 від 01.07.2020 р. на 7 грн 90 коп (сім грн. 90 коп.) 2. Внести зміни до п. 2.1 розділу 2. «Ціна договору та умови оплати» договору № 351 від 01.07.2020 та викласти у наступній редакції: Ціна договору становить: 116094,79 грн (Сто шістнадцять тисяч дев`яносто чотири грн. 79 коп), в тому числі ПДВ 19349,13 грн. (дев`ятнадцять тисяч триста сорок дев`ять грн 13 коп) : ця ціна складається з договірної ціни на суму 113914,79 грн. (сто тринадцять тисяч дев`ятсот чотирнадцять грн. 79 коп.), у тому числі ПДВ 18985 грн. 80 коп.; вартості послуг на розміщення будівельного сміття на полігоні ТПВ на суму 2180,00 грн. (дві тисячі вісімдесят грн. 00 коп), у тому числі ПДВ 363 грн. 33 коп.
Номер договору про закупівлю: 351
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викласти пункт 1.2. в наступній редакції: «1.2. Строк надання послуг: до 15.10.2020 р.
Номер договору про закупівлю: 351
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «1. Анулювати додаткову угоду №1 від 13.07.2020 до договору №351 від 01.07.2020. 2. Анулювати додаткову угоду №2 від 20.08.2020 до договору №351 від 01.07.2020. 3. Зменшити суму договору №351 від 01.07.2020 на 8,91 (вісім грн 91 коп.) грн, в тому числі ПДВ 1,49 грн. 4. Пункт 2.1 розділу 2 «Ціна договору та умови оплати» викласти в наступній редакції «Ціна Договору становить 116093,78 (сто шістнадцять тисяч дев`яносто три грн. 78 коп.) грн, в тому числі ПДВ 19348,96 грн. 5. Внести зміни в договірну ціну і дефектний акт та викласти їх у новій редакції»
Номер договору про закупівлю: 351
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 116 093,78
UAH (в тому числі ПДВ 19 348,96 UAH)