Електрична енергія
Очікувана вартість
1 917 500,00 UAH
UA-2020-05-29-000570-c 53f0ea0de5e64a66988af0f39456d21a
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ференчук Віктор Віталійович

+380965749306 engineerptd@gmail.com

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: КП Міськводоканал Дунаєвецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 32013356
Місцезнаходження: 32400, Україна , Хмельницька обл., місто Дунаївці, вулиця Горького 15
Контактна особа: Ференчук Віктор Віталійович
+380965749306
engineerptd@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 18 червня 2020 15:52
Очікувана вартість: 1 917 500,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 587,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
650000 кВт
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32400, Україна, Хмельницька область, м. Дунаївці, вул. Горького 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

03 червня 2020 11:31
Електронний цифровий підпис
03 червня 2020 10:47
Додаток 5.doc
29 травня 2020 11:59
Тендерна документація.doc
29 травня 2020 11:59
Додаток 7.docx
29 травня 2020 11:59
Додаток 6.doc
29 травня 2020 11:59
Додаток 4.doc
29 травня 2020 11:59
Додаток 3 Проект_договору.doc
29 травня 2020 11:59
Додаток 2.doc
29 травня 2020 11:59
Додаток 1.doc
03 червня 2020 11:31
Електронний цифровий підпис
29 травня 2020 12:04
Електронний цифровий підпис
03 червня 2020 10:47
Додаток 5.doc
29 травня 2020 11:59
Додаток 5.doc
29 травня 2020 11:59
Тендерна документація.doc
29 травня 2020 11:59
Додаток 7.docx
29 травня 2020 11:59
Додаток 6.doc
29 травня 2020 11:59
Додаток 4.doc
29 травня 2020 11:59
Додаток 3 Проект_договору.doc
29 травня 2020 11:59
Додаток 2.doc
29 травня 2020 11:59
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тех характеристики
Дата подання: 01 червня 2020 11:51
Дата відповіді: 03 червня 2020 11:27
Шановний Щамовник! В тех характеристиках вказано, що до ціни ТП необхідно включати послуги з розподілу, але в додатку №2 до проекту договору вказано, що розподіл Замовник сплачує самостійно відповідному ОСР. . Як правильно? І якщо розподіл буде сплачуватися через постачальника, надайте будь-ласка відомості про ОСР, а також уточніть чи увесь запланований джо споживання обсяг відноситься до 1 класу напруги та чи уваесь його облік ведеться по групі Б? Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник сплачує самостійно
Щодо розподілу
Дата подання: 02 червня 2020 16:08
Дата відповіді: 03 червня 2020 10:16
Шановний Замовник, просимо Вас повідомити чи врахована в складі очікуваної вартості предмету закупівлі вартість оплати за послугу з розподілу Оператору Системи Розподілу? До якого ОСР Ви відноситесь?
Відповідь: Не врахована.
Щодо передачі
Дата подання: 02 червня 2020 16:08
Дата відповіді: 03 червня 2020 10:22
Доброго дня! Чи включено до очікуваної вартості закупівлі тариф на послуги з передачі електричної енергії ПРАТ «НЕК «УКРЕНЕРГО» згідно Постанова НКРЕКП від 10.12.2019р. № 2668?
Відповідь: Не включено
щодо документації
Дата подання: 02 червня 2020 16:14
Дата відповіді: 03 червня 2020 10:25
Шановний Замовнику. В тендерній документації, а саме в Додатку 5 до Тендерної документації , Форма письмової згоди на обробку наявних персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», Лист згода адресований Голові тендерного комітету відділу освіти Кропивницької районної державної адміністрації Кіровоградської області Олійник Н.М. Даний додаток містить інформацію щодо невідповідності замовника. Просимо внести зміни
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Враховано
Щодо вимоги
Дата подання: 02 червня 2020 16:27
Дата відповіді: 03 червня 2020 10:32
Шановний замовнику. Згідно Додатку 1 до тендерної документації наявна вимога щодо подання документів переможця в паперовому вигляді, а саме: Документи, які подаються переможцем торгів у паперовому вигляді, повинні бути складені в такому порядку: - супровідний лист про надання пакету документів; - реєстр документів з зазначенням нумерації документів; - документи для підтвердження інформації про відсутність підстав для відмови учаснику - переможцю в участі в процедурі закупівлі на підставі частини 1 та 2 статті 17 Закону; - друкований варіант оригіналу тендерної пропозиції, у тому числі заповнену форму “ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ” із визначенням ціни тендерної пропозиції за результатами аукціону (враховуючи зменшення). При цьому, друкований варіант не повинен відрізнятися від тендерної пропозиції, поданої в електронному вигляді; - інші документи передбачені тендерною документацією. Всі документи, які подаються Замовнику повинні бути пронумеровані та прошнуровані, а на зворотній стороні останнього документу, затверджені печаткою (в разі її використання) та підписом керівника. У разі ненадання переможцем торгів документів відповідно до всіх вимог документації в зазначені строки замовник акцептує наступну найбільш економічно вигідну пропозицію відповідно до частини 7 ст. 33 Закону. Відповідно до ст. 17 п. 6 Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Просимо внести зміни до тендерної документації та привести документацію у відповідності до діючого законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Всі документи, які подаються Замовнику повинні бути пронумеровані та прошнуровані, а на зворотній стороні останнього документу, затверджені печаткою (в разі її використання) та підписом керівника.
У разі ненадання переможцем торгів документів відповідно до всіх вимог документації в зазначені строки замовник акцептує наступну найбільш економічно вигідну пропозицію відповідно до частини 7 ст. 33 Закону.
Щодо вимоги
Дата подання: 02 червня 2020 16:34
Дата відповіді: 03 червня 2020 10:37
Шановний замовнику. В тендерній документації, р.3 Інструкція з підготовки тендерних пропозицій, п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, згідно п.п. 6.2 Учасник повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на виробництво електричної енергії за якими можливо постачання товару до кінця дії договору. Тендерна пропозиція, що не відповідає технічним вимогам, викладеним у Додатку 6, буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Тобто, учасник має надати ліцензію на виробництво електричної енергії. Відповідно до законодавства України щодо ринку електричної енергії, якщо підприємство постачальник або трейдер електричної енергії не являється виробником електричної енергії та не займається її генерацією - ліцензія на виробництво електричної енергії не є обов’язковою. В Додатку 1 до тендерної документації, документи які додатково подаються учасниками наявна вимога в п. 5 надати Копію ліцензії з постачання електричної енергії та/або копію постанови про видачу ліцензії на постачання електричної енергії споживачу, отримана відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу затверджених Постановою НКРЕКП від 27.12.2017 №1469. У разі, якщо термін дії має закінчитись найближчим часом учаснику необхідно надати лист підтвердження про своєчасне подання документів до відповідної установи щодо її подовження. Тобто, учасник має надати ліцензію на постачання електричної енергії. Просимо Вас повідомити який документ Ви маєте на увазі під цими вимогами? Можливо, малась на увазі ліцензія на постачання електричної енергії? Просимо виправити помилку та внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на виробництво електричної енергії
щодо мови
Дата подання: 02 червня 2020 16:40
Дата відповіді: 03 червня 2020 10:39
Шановний Замовник. Відповідно до ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити обов’язкову інформацію, у т.ч. про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія. Вказані порушення можуть привести до проведення моніторингу закупівлі Держаудитслужбою, у зв’язку з даними автоматичних індикаторів ризиків, що може привести до відміни процедури закупівлі. Просимо внести зміни у відповідності до діючого законодавства України, а саме ст. 21. Додатково повідомляємо, що відповіді на вимоги та питання необхідно надавати вчасно, без порушення строків, що також являється автоматичним індикатором ризиків.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Всю інформацію надано
Щодо вимоги
Дата подання: 03 червня 2020 08:17
Дата відповіді: 03 червня 2020 10:42
Шановний Замовнику! Під час підготовки пропозиції встановлена наявність положень, що суперечать принципам, які покладені в природу процедури закупівлі, зокрема, принципам встановленим у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», - добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Така вимога передбачена в Додатку 6 до Тендерної документації "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ", а саме: Учасник повинен надати Довідку, що засвідчує можливість надання Замовнику платіжних документів безоплатно у центрі обслуговування клієнтів, представництві тощо за місцем розташування (із вказанням місця розташування, посади, ПіБ та контактного телефону керівника) та на персональній сторінці споживача через веб-сайт електропостачальника, у порядку, передбаченому договором про постачання електричної енергії споживачу. Довідку, про надання Замовнику безоплатного та безперешкодного доступу до інформації, передбаченої Законом України «Про особливості доступу до інформації у сферах постачання електричної енергії, природного газу, теплопостачання, централізованого постачання гарячої води, централізованого питного водопостачання та водовідведення» із зазначенням форми надання та способу доступу до даної інформації, в тому числі у підрозділах, в яких проводитиметься особистий прийом та здійснюватиметься обмін документами із Замовником. Довідку в довільній формі, про наявність в Учасника кол-центру згідно з вимогами, встановленими нормативно-правовими актами НКРЕКП або, у разі, якщо створення кол-центру не є обов‘язковим для Учасника - довідку з інформацією про засоби комунікації та службову особу(осіб) Учасника на яку(яких) покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами (контактний телефон, посада прізвище, ім‘я по-батькові та графік роботи). Для документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів та кол-центру не є обов’язковим для Учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 50000 споживачів, такий Учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, до мереж яких Учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного ОСР. Довідки повинні бути видані не раніше 15 днів відносно дати розкриття тендерних пропозицій, зазначеної в оголошенні про закупівлю. Наявність такої вимоги – пряма дискримінація учасників. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Таким чином, у інших Постачальників виникає необґрунтована перевага над одним з конкурентів. Вдаючись до таких критеріїв Вами безпосередньо порушується Закон України «Про публічні закупівлі». Жодним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язок створення точок контакту по всій території України, чи мати більше ніж одну. Це виключно бажання Ліцензіата (Товариства). Просимо Вас змінити дані вимоги Тендерної документації та привести її у відповідність до діючого законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дана вимога є обєктивною, і не порушує чинного законодавства
щодо мови
Дата подання: 03 червня 2020 10:52
Шановний замовник, дякуємо за наданні відповіді. Стосовно мови повідомляємо, що інформацію необхідно надати безпосередньо в оголошенні про провдення відкритих торгів, так як відповідно до ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити обов’язкову інформацію, у т.ч. про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Не надання інформації про мову в оголошенні про закупівлю вважається порушенням, що може привести до проведення моніторингу закупівлі Держаудитслужбою та відміни процедури закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Щодо вимоги
Дата подання: 03 червня 2020 11:06
Шановний Замовник. Надана Вами відповідь щодо документів у паперовому виді містить посилання на частини 7 ст. 33 ст. Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) в старій редакції до 19.04.2020 року до введення в дію змін до Закону та набуття чинності Закону у новій редакції, а саме: Всі документи, які подаються Замовнику повинні бути пронумеровані та прошнуровані, а на зворотній стороні останнього документу, затверджені печаткою (в разі її використання) та підписом керівника. У разі ненадання переможцем торгів документів відповідно до всіх вимог документації в зазначені строки замовник акцептує наступну найбільш економічно вигідну пропозицію відповідно до частини 7 ст. 33 Закону . Згідно до чинного законодавства відповідно ст 17 п. 6. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Просимо внести зміни відповідно до чинного законодавства
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Щодо передачі
Дата подання: 03 червня 2020 11:14
Згідно Вашої відповіді на запитання тариф на послуги з передачі електричної енергії оператору системи передачі АТ "Укренерго" учасники не повинні враховувати. Однак, слід зазначити, що починаючи з 01.07.2019 відповідно до Закону України від 13.04.2017 року №2019-VIII «Про ринок електричної енергії» (далі – Закон) запроваджується нова модель ринку електричної енергії. З моменту запровадження нової моделі ринку електричної енергії, Оператор системи передачі (ОСП) (яким є Державне підприємство «Національна енергетична компанія «УКРЕНЕРГО» (далі – ДП «НЕК «Укренерго») набув прав, які визначені п.2 статті 33 розділу V цього Закону. Як зазначено в розділі ІХ Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП №309 від 14.03.2018, постачальник електроенергії укладає договір про надання послуг з передачі ОСП споживачам. Пунктами 1.2.6, 3.3.1 та 4.31 Правил роздрібного ринку електроенергії, затверджених постановою НКРЕКП №312 від 14.03.2018, передбачено внесення споживачами плати за послуги з передачі електричної енергії ОСП через постачальника, а також включення сум оплати послуг систем оператора в платіжні документи. Враховуючи вищезазначене, всім юридичним споживачам, які знаходяться в договірних відносинах з Постачальником та розраховуються по «вільним» цінам до вартості спожитої електроенергії з 1 липня додається вартість (тариф) послуг ОСП. На даний час постановою НКРЕКП затверджений тариф з передачі електричної енергії складає 0,1554 грн без ПДВ за 1 кВт*год. Питання, яким чином Вами буде сплачуватися даний тариф? Як плануєте компенсувати дані витрати постачальнику?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Щодо вимоги
Дата подання: 03 червня 2020 11:30
Шановний замовнику! З урахуванням вимог Закону України «Про ринок електричної енергії», з 01 січня 2019 року один і той самий суб’єкт господарювання не має права одночасно здійснювати діяльність з розподілу та постачання електричної енергії, розподіл електричної енергії здійснюють оператори систем розподілу (природні монополії), а власне постачання електричної енергії споживачам - окремі від операторів систем розподілу юридичні особи - електропостачальники, які обираються споживачами, за вільними (ринковими) цінами. Всі Учасники (електропостачальники) здійснюють свою діяльність на підставі отриманих ліцензій на право провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу, відповідно до постанов НКРЕКП. Враховуючи наведене вище повідомляємо, якщо підприємство постачальник або трейдер електричної енергії не являється виробником електричної енергії та не займається її генерацією отримання ліцензії на виробництво електричної енергії не потребується. Просимо внести зміни до тендерної документації щодо вимоги, а саме: Учасник повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на виробництво електричної енергії
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Про відсутність координації між членами тендерного комітету або зумисне введення в оману потенційних учасників процедури
Дата подання: 04 червня 2020 19:01
Шановний Замовник. Відповідно до Додатку 6 до ТД «Учасник включає до вартості тендерної пропозиції вартість послуг з розподілу електричної енергії та передачі». Водночас Ваші відповіді на запитання датовані 03.06.2020 о 10:22:25 та 03.06.2020 о 10:16:34 говорять про потилежне. Це відсутність координації між членами тендерного комітету чи зумисне введення в оману потенційних учасників процедури? Отже Чи включені тарифи за передачу та розподіл до очікуваної вартості предмету закупівлі? Надайте, будь ласка, відповідь до якого оператора системи розподілу приєднаний Замовник? Чи увесь запланований до споживання обсяг відноситься до 1 класу напруги?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 13 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-10-000027 ● 257e9f0f4c1e445f82dde469d3026759
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-06-10
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-06-10 16:20:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
10.06.2020 35

Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 10.06.2020 №35
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Працівник, відповідальний за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-05-29-000570-c 29.05.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шинкаренко Г. В.

В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Надсилаємо протокол засідання тендерного комітету стосовно виявлених порушень по закупівлі Електрична енергія

2020-06-16 15:27:24

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 12 червня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 27 червня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КП Міськводоканал Дунаєвецької міської ради, 32013356, Україна, місто Дунаївці, вулиця Горького 15
  2. Інформація про предмет закупівлі: Електрична енергія, 1917500UAH, 09310000-5, ДК021, 650000, кВт
  3. Інформація про оприлюднення: 53f0ea0de5e64a66988af0f39456d21a, 2020-05-29
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 10 червня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 червня 2020 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020) (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Комунального підприємства Міськводоканал Дунаєвецької міської ради (далі – Замовник) за номером ID: UA-P-2020-05-28-001342-a; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника. За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено, що-в порушення пункту 1 частини другої статті четвертої Закону у річному плані за номером ID: UA-P-2020-05-28-001342-a відсутня інформація щодо місцезнаходження Замовника та його категорії. Відповідно до пункту 1 частини другої статті 4 Закону у річному плані повинна міститися така інформація: найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія. Крім того, згідно з оприлюдненим Замовником річним планом за номером ID: UA-P-2020-05-28-001342-a у пункті 8 «Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі» зазначено – червень, 2020, що не відповідає оголошеній Замовником у травні 2020 року процедурі закупівлі та є порушенням вимог частини першої статті 4 Закону. Відповідно до абзаців другого та третього частини першої статті 4 Закону річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Таким чином, оскільки відповідно до статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану, складання річного плану та внесення до нього змін (в тому числі орієнтовного початку проведення процедури закупівлі) є передумовою здійснення процедур закупівель, визначених Законом та передує їх проведенню. За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено, що в порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено якою (якими) мовою повинні готуватися тендерні пропозиції. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що в порушення вимог Закону: - в порушення пункту 5 частини другої статті 22 Закону Замовником у пункті 4.3 розділу I тендерної документації не зазначено кількість товару; - строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, зазначений Замовником у пункті 4 Розділу ІІІ тендерної документації не відповідає вимогам пункту 11 частини другої статті 22 Закону; Відповідно до пункту 11 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначається строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; - в порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону Замовником у тендерній документації не зазначено кінцевого строку подання тендерних пропозицій; Також, у пункті 5.14 Розділу 5 Проєкту договору (Додаток 3) тендерної документації зазначено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватись після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених статтею 36 Закону. В даному випадку здійснено посилання на невідповідні статті чинної редакції Закону (статті 36 замість статті 41 Закону). У редакції Закону, яка є чинною на момент оголошення процедури закупівлі, основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього визначено у статті 41 Закону. Крім того, інформація зазначена Замовником у пункті 2 розділу V тендерної документації не є актуальною. Президент України указом від 14.05.2020 №184/2020 увів в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 14 травня 2020 року "Про застосування, скасування і внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)". За результатами аналізу питання дотримання порядку внесення змін до тендерної документації встановлено, що Замовником 03.06.2020 в 10:47 були внесені зміни до тендерної документації (розділ «Тендерна документація» «Остання редакція» та «Історія змін» - « Додаток 5»). Натомість, в порушення вимог абзацу другого частини другої статті 24 Закону Замовник не оприлюднив разом із змінами до тендерної документації в окремому документі перелік змін, що вносяться.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення частини першої та пункту 1 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пунктів 5,11,14 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання порядку внесення змін до тендерної документації встановлено порушення абзацу другого частини другої статті 24 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та відповідно частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (В порушення пункту 1 частини другої статті четвертої Закону у річному плані за номером ID: UA-P-2020-05-28-001342-a відсутня інформація щодо місцезнаходження Замовника та його категорії. В порушення вимог частини першої статті 4 Закону згідно з оприлюдненим Замовником річним планом за номером ID: UA-P-2020-05-28-001342-a у пункті 8 «Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі» зазначено – червень, 2020, що не відповідає оголошеній Замовником у травні 2020 року процедурі закупівлі . В порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено якою (якими) мовою повинні готуватися тендерні пропозиції.)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (В порушення пункту 1 частини другої статті четвертої Закону у річному плані за номером ID: UA-P-2020-05-28-001342-a відсутня інформація щодо місцезнаходження Замовника та його категорії. В порушення вимог частини першої статті 4 Закону згідно з оприлюдненим Замовником річним планом за номером ID: UA-P-2020-05-28-001342-a у пункті 8 «Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі» зазначено – червень, 2020, що не відповідає оголошеній Замовником у травні 2020 року процедурі закупівлі . В порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено якою (якими) мовою повинні готуватися тендерні пропозиції.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Замовником оприлюднено рішення про відміну тендеру на підставі пункту 2 частини першої статті 32 Закону через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, (протокол від 16.06.2020 №69).

2020-06-18 09:46:50

Інформація про відміну

Скасовано
Дата скасування відміни: 18 червня 2020 08:38
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відміна закупівлі в зв`язку з неможливістю усунення виявлених порушень
Документи:
17 червня 2020 08:38
протокол
17 червня 2020 08:38
протокол
Виконано
Дата оприлюднення: 18 червня 2020 09:50
Кінець періоду оскарження: 29 червня 2020 00:00
Дата відміни: 29 червня 2020 00:00
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Неможливо усунути виявлені порушення, тому прийнято рішення про відміну закупівлі
Документи:
18 червня 2020 09:49
Електронний цифровий підпис
18 червня 2020 09:28
протокол
18 червня 2020 09:28
протокол

Актуальні тендери

До пошуку