Вугілля кам’яне
Очікувана вартість
819 000,00 UAH
UA-2020-05-29-000504-a 47281d4fd8bc4aa591a06aaaa6f829db
Відкриті торги    Подання пропозицій
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЧЕМЕРОВЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41150018
Місцезнаходження: 31600, Україна , Хмельницька обл., селище міського типу Чемерівці, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 40
Контактна особа: Шатковська Ольга Михайлівна
+380678471551
octovber_1980@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 13 липня 2020 15:05
Очікувана вартість: 819 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 095,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Категорія замовника: п.3 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»; Мова (мови), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції: усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. Джерело фінансування кошти місцевого бюджету – 819000,00 грн.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
195 т
Вугілля кам’яне марки ДГКО 25-80
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31600, Україна, Хмельницька область, Чемеровецький район, навчальні заклади відділу освіти, молоді та спорту Чемеровецької селищної ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 7 банківських днів з моменту поставки товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ЩОДО ДИСКРИМІНАЦІЇ У ПІДТВЕРДЖЕННІ АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ
Дата подання: 01 червня 2020 12:48
Дата відповіді: 04 червня 2020 09:21
У відповідності із вимогою п.3 Розділу ІІІ тендерної документації ви вимагаєте від Учасників подати у складі тендерної пропозиції: Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (их)* договору (ів), за формою: № з/п Назва організації (замовника), з якою було укладено договір П.І.Б., посада, контактної особи (замовника), телефон Назва об’єкту, на який поставлявся товар Ціна договору (грн.) Строк та стан виконання договору 1 2 3 4 5 6 Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи учасника Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (их)* договору (ів) до довідки додаються: - скановані з оригіналу два договори на постачання вугілля кам’яного марки ДГКО 25-80, акти прийому-передачі та/або видаткові накладні до них; - листи-відгуки, в яких зазначається інформація про якість поставленого товару, своєчасність поставки, обсяги поставки, посилання на номер та дату укладеного договору. Лист-відгук повинен бути адресований замовнику із посиланням на номер (ідентифікатор) даної закупівлі. Аналогічним є той договір, який укладений із бюджетною організацією, тобто підприємством, установою, організацією, яка здійснювала розрахунок за поставлене вугілля за бюджетні кошти (кошти державного та/або місцевих бюджетів). Окрім цього, аналогічним є той договір, предмет якого є ідентичним даному предмету закупівлі, в частині марки та фракції вугілля. Учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надає копію посвідчення якості товару, видану виробником разом із копією залізничної накладної із зазначенням номеру вагону (або товарно-транспортної накладної), видаткової накладної та/або акту прийому-передачі, що підтверджують реальність отримання товару від виробника (постачальника), який у подальшому і було поставлено учасником іншим особам в рамках виконання аналогічного договору. Якщо в рамках виконання аналогічного договору учасник придбавав вугілля не у виробника, а у постачальника, то він повинен надати два пакети документів, сторонами за якими є виробник-постачальник та постачальник-учасник У тендерної документації містяться дискримінаційні вимоги: Ви не маєте права встановлювати вимоги щодо кількості аналогічних договорів ( скановані з оригіналу два договори на постачання вугілля кам’яного марки ДГКО 25-80, акти прийому-передачі та/або видаткові накладні до них), це підтверджує рішення антимонопольного комітету № 1002-р/пк-пз від 03.03.2017 року, № 1207-р/пк-пз від 14.03.2017 року, № 1279-р/пк-пз від 16.03.2017 року по аналонічному. Просимо Вас у найкоротші терміни внести зміни до тендерної документації шляхом усунення вище зазначеного. У тендерної документації містяться дискримінаційні вимоги: - скановані з оригіналу два договори на постачання вугілля кам’яного марки ДГКО 25-80, акти прийому-передачі та/або видаткові накладні до них; Ви не маєте права встановлювати вимоги про те, що підтвердженням виконання аналогічного договору було виконання договору щодо вугілля кам’яного саме марки ДГКО 25-80. Предметом закупівлі є «код ДК 021:2015 - 09110000-3 – «Тверде паливо» (вугілля кам’яне)». Тому і виконання аналогічного договору Учасниками має стосуватися «код ДК 021:2015 - 09110000-3 – «Тверде паливо» (вугілля кам’яне)», без будь-яких дискримінаційних уточнень по марці!!!! Дискримінаційну вимогу з аналогічного питання підтверджує рішення тендерного комітету № 10218 від 04.10.2018 року. Просимо Вас у найкоротші терміни внести зміни до тендерної документації шляхом усунення вище зазначеного. Ви прописуєте у тендерній документації, що аналогічним є той договір, який укладений із бюджетною організацією, тобто підприємством, установою, організацією, яка здійснювала розрахунок за поставлене вугілля за бюджетні кошти (кошти державного та/або місцевих бюджетів). Окрім цього, аналогічним є той договір, предмет якого є ідентичним даному предмету закупівлі, в частині марки та фракції вугілля. Яким чином аналогічний договір із приватною структурою, яка не є розпорядником бюджетних коштів не зможе підтвердити добросовісну поставку вугілля Учасником!!! Зможе, звичайно!!! Просимо Вас у найкоротші терміни внести зміни до тендерної документації шляхом усунення вище зазначеного. Учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надає копію посвідчення якості товару, видану виробником разом із копією залізничної накладної із зазначенням номеру вагону (або товарно-транспортної накладної), видаткової накладної та/або акту прийому-передачі, що підтверджують реальність отримання товару від виробника (постачальника), який у подальшому і було поставлено учасником іншим особам в рамках виконання аналогічного договору. Якщо в рамках виконання аналогічного договору учасник придбавав вугілля не у виробника, а у постачальника, то він повинен надати два пакети документів, сторонами за якими є виробник-постачальник та постачальник-учасник. Яким чином дані щодо походження вугілля по аналогічному договору, інформації у кого воно закуплялося ( конфіденційної звичайно), інформації про транспортуванням залізницею підтвердить виконання аналогічного договору? Листа-відгука не достатньо буде?? Просимо Вас у найкоротші терміни внести зміни до тендерної документації шляхом усунення вище зазначеного і не позоритися. Вам як Замовнику не соромно лише у п.3 Розділу ІІІ тендерної документації прописати стільки дискримінації!!!! Країна у надзвичайно складній економічній ситуації у зв’язку із інфекцією коронавірусу, а ви корупцією займатися час знайшли. Позор!!!! Ви ж розумієте, що порядок оплати під час оскарження в АМКУ змінено!!! Ми оплатимо за подання скарги, виграємо оскарження, і нам повернуть наші гроші. Нам нема чого втрачати, схаменіться, поки не пізно, і внесіть зміни
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, що почала діяти з 19.04.2020 року), замовник може вимагати від учасника наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних договорів) за предметом закупівлі договору (договорів). Минула редакція даної статті (яка діяла до 19.04.2020 року) мала наступний зміст: замовник установлює такий кваліфікаційний критерій, як наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Таким чином, у чинній редакції зазначеної статті, по-перше, замовник може вимагати як наявність аналогічного договору (одного), так і аналогічних договорів (декількох, тобто два і більше), а, по-друге, замовник може вимагати від учасника наявність таких аналогічних договорів саме за предметом закупівлі.
Таким чином, зазначена нами вимога у Тендерній документації, щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів (двох) саме за предметом закупівлі (а предметом закупівлі є вугілля кам’яне ДГКО 25-80) жодним чином не є дискримінаційною умовою. Ваше посилання на рішення АМКУ в даному випадку не є доречним, оскільки ці рішення винесені виходячи саме з минулої редакції статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а вона, як зазначається, зазнала суттєвих змін.
Крім того, зауважуємо, що умова, яка стосується того, що аналогічним вважається той договір, який укладено саме з бюджетною організацією, пов’язано із специфікою укладання таких договорів. Договори, укладені такими організаціями укладаються з використанням системи Прозорро, що, у свою чергу, дозволяє нам перевірити реальність такої угоди, факт її виконання, та відсутність факту його розірвання з вини Постачальника (відсутність додаткової угоди, оприлюдненої на порталі Прозорро про те, що договір розірвано через його невиконання Постачальником). Враховуючи значний обсяг закупівлі, те, що нами використовуються бюджетні кошти, ми маємо намір провести закупівлю із максимальною ефективністю використання таких коштів. Саме це і зумовлює те, що нами було встановлено посилені вимоги до підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Крім того, у своїй скарзі ви не зазначаєте, що не можете виконати дану вимогу, що у вас відсутні договори, що укладені із бюджетними організаціями, тому вважати дану вимогу дискримінаційною по відношенню до вас, як потенційного учасника, ми не можемо, саме через відсутність доведеності дискримінаційності з вашого боку.
Інші документи, вимагаються від учасника саме для підтвердження виконання аналогічного договору. Видаткова накладна, або акт приймання-передачі є у кожного постачальника, який виконав аналогічний договір. В цьому жодної дискримінації не вбачається. Крім того, відповідно до абзацу 2 частини 2 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Таким чином, документи, що підтверджують досвід виконання аналогічних договорів не є конфіденційними. Також зазначаємо, що в цій частині ваша вимога дещо позбавлена логіки. З одного боку ви зазначаєте, що можете надати відгук (а у відгуці зазначається обсяг закупівлі, посилання на номер і дату договору, зазначається назва покупця), а з іншого боку вказуєте на те, що інформація про те в кого закуповувалось вугілля є конфіденційною. Інформація, яка підтверджує легальність походження вугілля та досвід виконання аналогічного договору жодним чином конфіденційною бути не може.
Враховуючи вищенаведене ваша вимога є такою, що не підлягає задоволенню.
Дякуємо за взаєморозуміння!
Щодо річного доходу учасника за 2019 рік
Дата подання: 01 червня 2020 14:44
Дата відповіді: 04 червня 2020 09:22
У відповідності до ч.4 Розділу ІІІ тендерної документації: Учасник повинен надати фінансову звітність для підтвердження своєї фінансової спроможності за 2019 рік. Обсяг річного доходу учасника за 2019 рік повинен становити не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Не менше означає - більше!!! Ви закон «Про публічні закупіві» читали???? Чи, виходячи із пункту 5.2.3 розділу V тендерної документації 5.2.3. На Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати в сумі 8000,00 грн. (вісім тисяч гривень) на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором. ви повністю дану закупівлю доручили консультанту торгів, якому Учасник-переможець може оплатити 8000,00 грн. (вісім тисяч гривень) і Консультант торгів ще й потім Вам % відстягне??? Повідомляємо Вам, що ч.3 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено: 3. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Розумієте про що мова??? Усуньте з тендерної документації наступне : «Обсяг річного доходу учасника за 2019 рік повинен становити не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі»!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Пункт 5.2.3 розділу V тендерної документації можете залишити, бо такому недобросовісному консультанту торгів згідно із вимогами тендерної документації на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати в сумі 8000,00 грн., а можуть і не покладатися!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Ознайомившись із вашою вимогою повідомляємо наступне.
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може установити такий кваліфікаційний критерій, як наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. При цьому, згідно з ч. 3 цієї статті у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
На підставі зазначеного у тендерній документації була встановлена наступна вимога: Учасник повинен надати фінансову звітність для підтвердження своєї фінансової спроможності за 2019 рік. Обсяг річного доходу учасника за 2019 рік повинен становити не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі.
Фразу «не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі» слід розуміти як таку, що обсяг річного доходу учасника за 2019 рік повинен дорівнювати або ж перевищувати розмір очікуваної вартості предмету закупівлі. Тобто, бути 819 000,00 грн., або більше. Однак, якщо учасник надасть фінансову звітність, у якій буде зазначено, що обсяг річного доходу за 2019 рік склав 819 000,00 це не буде підставою для відхилення тендерної пропозиції. Оскільки в такому випадку учасник буде цілком і повністю відповідати кваліфікаційному критерію, встановленому ТД та регламентованому п. 4 ч. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Ми не вимагаємо фінансову спроможність у розміру більшому, ми лише встановлюємо те, що якщо вона буде більше, то це не буде підставою для відхилення, однак вона повинна бути не менше ніж очікувана вартість предмету закупівлі.
Дякуємо за взаєморозуміння!
ЩОДО МАРКИ ВУГІЛЛЯ, ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК
Дата подання: 01 червня 2020 16:25
Дата відповіді: 04 червня 2020 09:24
Згідно з пунктом 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовником встановлено, що закупити планується наступна марка вугілля: Вугілля кам’яне марки ДГКО 25-80– 195 т. Зольність – не більше ніж 14%; Вологість – не більше ніж 14%; Нижча теплота згорання (ккал/кг), не менше ніж – 6100; Показники відбиття вітриніту – 0,5 – 0,69 %; Товщина пластичного шару – 6-9 мм. Єдиним діючим ДСТУ, що визначає марки вугілля для комунально-побутових потреб ( яким і є Замовник) являється ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб». Вказаним ДСТУ передбачено, що для комунально-побутових потреб використовується вугілля марок Д, ДГ, Г, П, А та Ж. Марка ДГКО не передбачено згідно ДСТУ 7146:2010. Ми, як потенційний Учасник, маємо можливість здійснити постачання вугілля марок, що передбачені ДСТУ та національними стандартами України. Марку вугілля, яку ви плануєте закупити не відповідає цим стандартам, та для уникнення дискримінації потенційних Учасників повинна бути змінена!!!!!!!!!!! Для уникнення оскарження вище вказаного, та враховуючи зміну підходу АМКУ до дискримінації Учасників в частині визначення предмету закупівлі, враховуючи рішення АМКУ № 9778-р/пк-пз від 19.05.2020 року просимо Вас внести зміни до тендерної документації!!!! Також звертаємо Вашу увагу на те, що згідно ДСТУ 7146:2010 для марки вугілля ДГ зазначаються наступні технічні та якісні параметри: Вугілля кам’яне марки ДГ 13-100 Зольність на сухий стан палива – не більше ніж 14%; Загальна волога на робочий стан палива – не більше ніж 14% Масова частка кусків розміром менше нижчої границі не більше ніж 17 % Нижча теплота згорання (ккал/кг), не менше ніж – 5500; Обмежень, щодо показників відбиття вітриніту чи товщина пластичного шару ДСТУ не передбачає, це дискримінаційна вимога Замовника!!!! Також дискримінацією є встановлення обмежень щодо нижчої теплоти згорання (ккал/кг), не менше ніж – 6100 ккал/кг, це пряма невідповідність ДСТУ 7146:2010. А ця ваша вимога у тендерній документації взагалі викликала у нас думку, що у Вашого тендерного комітету проблеми психологічного характеру!!!!! Спікливість рогу запропонованого учасником вугілля ДГКО 25-80 повинна бути до 44 (включно), про що учасник зазначає у окремому документі тендерної пропозиції та у якості підтвердження вказаного надає сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик. Що вам дає. Якщо спікливість рогу запропонованого учасником вугілля ДГКО 25-80 буде до 44 (включно). Ви взагалі знаєте, що це таке????? Яким документом (ДСТУ) прописано вимоги до цього показника??? Ми вам надамо розяснення, тому що впевнені, що цей дорогий восьмитисячний Консультант торгів не пояснив вам, що це таке. Спікливість вугілля – здатність вугілля кам’яного переходити при нагріванні без доступу повітря в пластичний стан з утворенням нелеткого грудкового пористого залишку, що спікся (напівкокс і кокс). Вугілля розм'якшується і перебуває в пластичному стані при т-рі 350-500 оС (в залежності від марки). Вугілля, що спікається – сировина для виробництва коксу. Не спікаються низькометаморфізоване, буре і високометаморфізоване вугілля марок Т і А. Вугілля сер. ступеня метаморфізму (марок Ж, К) спікається добре. У спіканні вугілля беруть участь всі компоненти, що складають пластичну вугільну масу, хоч їх роль в цьому процесі різна. Тверді складові вугільної пластичної маси (неспікливі: фюзеніт, мінеральні компоненти вугілля, високо конденсовані продукти деструкції) суттєво впливають на процес сплавлення, граючи роль хімічно активного наповнювача. У зв'язку з тим, що хімічні реакції взаємодії продуктів деструкції протікають в основному на поверхні твердих компонентів, велике значення має змочуваність їх поверхні рідкими нелеткими продуктами. С. має велике значення для оцінки енергетичних і технологічних властивостей вугілля. Низька С. сприятлива для енергетичного вугілля, що спалюється в побутових, промислових топках і для більшості процесів газифікації. Для коксування використовуються суміші вугілля, відмінні за спікливістю. Для оцінки спікливості застосовують пластометричні методи. За міжнар. класифікацією вугілля, для визначення С. використовується метод Рога та індекс вільного спучування. До нашої марки ДГКО цей показник не має абсолютно ніякого відношення. Викиньте!!!! дану дискримінаційну вимогу із тендерної документації і не позорьтеся!!!!! Вам як Замовнику не соромно при виборі марки та її технічних і якісних характеристик прописати стільки дискримінації!!!! Країна у надзвичайно складній економічній ситуації у зв’язку із інфекцією коронавірусу, а ви корупцією займатися час знайшли. Позор!!!! За ВАМИ ПРОКУРАТУРА ПЛАЧЕ!!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Замовник при визначенні марки та фракції вугілля не обмежений лише чинними ДСТУ.
Крім того, ДСТУ 7146:2010 містить вугілля кам’яне ДГ 25-100. При цьому, у даному ДСТУ є посилання на застосування ГОСТ 19242-73.
Відповідно до ГОСТ 19242-73 допускаються класи з заміною відповідно верхнього та нижнього меж крупності 100 мм на 80 мм, 50 мм на 40 мм, 25 мм на 20 мм, 13 мм на 10 мм і 6 мм на 5(8) мм, а також поєднані класи ПК, КО, ОМ, МС за умови співвідношення між нижнім і верхнім межею на більше 1:4 і класи ОМСШ, МСШ і СШ, а також клас 13-100 і для спрощених сортувань клас 25-200 (300) мм.
Таким чином, вугілля ДГКО 25-80 є таким, яке може закуповувати Замовник.
Крім того, марка вугілля визначаеться за 3-ма показниками: вихід летких речовин,товщина пластичного шару і відбитяття вітриніту.ВДСТУ3472:2015 межі цих показників прописані,і замовник за них не виходить. Стосовно спікливості рогу,даного показника в ДСТУ на дану марку вугілля не має, а отже замовник може самостійно його встановлювати не порушуючи держстандарти. Якщо б замовник, наприклад, встановив відбиття вітриніту не 0.5-0.69, а 0.5-0.6, або товщину пластичного шару,не 6-9,6-7,то він би дискримінував інших учасників. А так всі показники не виходять за рамки ДСТУ. Спікливість рогу замовник встановив саме таку,тому що часто постачальники здійснюють постачання вугілля, яке спікаєтся(коксується),для котлів це не дуже добре,тому що вугілля не перегорає повністю, і не дає такої тепловіддачі,як повинно,так як неякісне. Саме через це замовником і була встановлена ця вимога. Повторюємо,вона не дискримінаційна,тому що держстандартами не встановлено верхньої та нижньої межі, а отже замовник може встановлювати їх самостійно.
Дякуємо за взаєморозуміння!
ЩОДО МАРКИ ВУГІЛЛЯ
Дата подання: 01 червня 2020 16:26
Дата відповіді: 04 червня 2020 09:25
Згідно з пунктом 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовником встановлено, що закупити планується наступна марка вугілля: Вугілля кам’яне марки ДГКО 25-80– 195 т. Зольність – не більше ніж 14%; Вологість – не більше ніж 14%; Нижча теплота згорання (ккал/кг), не менше ніж – 6100; Показники відбиття вітриніту – 0,5 – 0,69 %; Товщина пластичного шару – 6-9 мм. Повідомляємо Вам, що «Українським науково-дослідним та проектно-конструкторським інститутом по збагаченню і брикетуванню вугілля» ДП «УКРНДІВУГЛЕЗБАГАЧЕННЯ» Сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля кам’яне марки ДГКО 25-80 видано у обмеженій кількості, що у свою чергу створює дискримінацію, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискриміцію учасників. Вказану марку вугілля може постачати дуже обмежена кількість учасників, оскільки кількість виробників – обмежена, а ті виробники під вугілля камяне марки ДГКО 25-80, яких зроблений даний тендер, не нададуть документи, що вимагаються іншими пунктами Документації звичайним Учасникам, а нададуть лише наближеним фірмам, які на етапі оголошення закупівлі вже є потенційними переможцями. Також ми вважаємо, що Замовник не має розроблених технічних умов для своїх котлів саме на цю марку вугілля!!! У разі нехтування нашої вимоги для притягнення до відповідальності таких недобросовісних та корумпованих Замовників як Ви ми будемо змушені звернутися до Аудиторської служби та Прокуратури!!!! Для уникнення оскарження вище вказаного, та враховуючи зміну підходу АМКУ до дискримінації Учасників в частині визначення предмету закупівлі, враховуючи рішення АМКУ № 9778-р/пк-пз від 19.05.2020 року просимо Вас внести зміни до тендерної документації!!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо наступне. Дана марка та фракція вугілля не є рідкісною. У системі Прозорро оголошено та проведено чимало тендерів із закупівлі саме вугілля кам’яного ДГКО 25-80. Крім того, сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик видається усім виробникам без будь-яких обмежень та складнощів. Враховуючи зазначене, ваша вимога не підлягає задоволенню з огляду на недоведеність вами факту дискримінації по відношенню до вас та інших учасників закупівлі. Дякуємо за взаєморозуміння!
ЩОДО КОРУПЦІЙНИХ ТА ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ ЗАМОВНИКА
Дата подання: 01 червня 2020 16:49
Дата відповіді: 04 червня 2020 09:26
Згідно з пунктом 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовником встановлено, що Учасники мають подати наступні документи: 3.6.7. Документальне підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам має бути надане у складі тендерної пропозиції:  сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, виданий виробникові та завірений його мокрою печаткою (надається у вигляді кольорової скан-копії, зробленої з оригіналу документа, що містить мокру печатку особи, що видає сертифікат). На сертифікаті повинно бути позначення, що він наданий учаснику для участі у закупівлі, із зазначенням ідентифікатора закупівлі (номер закупівлі). Сертифікат повинен зберігати чинність протягом строку дії договору, укладеного із переможцем закупівлі. Учасник повинен надати лист від власника такого сертифікату щодо надання учаснику можливості його використання у даній закупівлі, із посиланням на номер (ідентифікатор) закупівлі. Такий лист повинен бути адресований учаснику та замовнику закупівлі.  договір з виробником (або постачальником) товару із специфікацією на обсяги не менші, ніж визначені даною закупівлею, із зазначенням ціни товару (у випадку, якщо учасник не є виробником). Якщо учасник надає договір із постачальником, то учасник повинен також надати договір між виробником та постачальником, завірений мокрою печаткою виробника. Строк дії таких договорів повинен бути до 31.12.2020 року (якщо договір укладено більше ніж до 31.12.2020 року, то це не є підставою для відхилення тендерної пропозиції). У специфікації або в тексті самого договору повинна бути зазначена вартість та обсяг закупівлі. Якщо учасник є виробником, то він надає лист-довідку із зазначенням місцезнаходження шахти, дозволи на проведення підземних гірничих робіт та дозвіл на користування надрами, та документ, що підтверджує знаходження вугілля на складі, в обсягах визначених даною закупівлею;  лист від виробника (або постачальника) із посиланням на номер та дату закупівлі, щодо гарантування поставки вугілля учаснику в обсягах та в терміни, визначені даною закупівлею. Якщо учасник є виробником, то він надає такий лист від себе. Якщо учасник надає лист від постачальника, то він також повинен надати лист від виробника, виданий такому постачальнику, щодо гарантування поставки вугілля постачальнику в обсягах та в терміни, визначені даною закупівлею. У випадку, якщо учасник вже придбав таку кількість вугілля, яка є не меншою ніж закуповує замовник, такий учасник повинен надати видаткову накладну (або акт приймання-передачі), посвідчення якості від виробника, товаро-транспортну накладу та/або накладну на перевезення вугілля залізничним транспортом (залізнична накладна), на підтвердження факту придбання товару. Також, такий учасник повинен надати лист-гарантію про те, що вугілля знаходиться у нього на складі (вугільному майданчику), у обсязі, необхідному для постачання у даній закупівлі.  Лист-погодження про солідарну відповідальність із учасником у вигляді штрафу в розмірі 20 % від ціни укладеного за результатом закупівлі договору, у випадку поставки учасником товару неналежної якості. Лист- погодження надається: - якщо учасник закуповує вугілля у виробника – від виробник вугілля; - якщо учасник закуповує вугілля у постачальника – від постачальника та виробника вугілля; - у випадку якщо учасник закуповує вугілля у постачальника, який сам закуповує у постачальника – від усіх постачальників та виробника. Учасник повинен надати: - якщо учасник закуповує вугілля у виробника - спеціальний дозвіл на користування надрами та дозвіл на виконання підземних гірничих робіт, виданий виробникові вугілля (у вигляді кольорової скан-копії, зробленої з оригіналу документа, що містить мокру печатку уповноваженого органу). Дозволи повинні зберігати свою чинність протягом строку дії договору, укладеного за результатом закупівлі. Учасник повинен надати лист від виробника, адресований учаснику та замовнику із зазначенням номеру закупівлі стосовно можливості використання у даній закупівлі таких дозволів. - якщо учасник закуповує вугілля у збагачувальної фабрики, то він повинен окрім зазначеного вище дозволу від виробника, надати дозвіл на збагачення корисних копалин. Також учасик повинен надати договір із зазначеним обсягом та ціною на видобуту марку вугілля, яка підлягала збагачуванню і документ, що підтверджує ситофракційний аналіз виходу марки ДГКО 25-80 на об’єм не менший ніж потребує замовник з іншої фракції вугілля (дгр 0-200, дгр 0-100 тощо). Також учасник надає посвідчення якості та протокол випробувань (по можливості) видані на партію вугілля, що закуповувалася власником сертифікату генетичних технологічних та якісних характеристик (переробником). Учасник повинен надати лист від виробника, адресований учаснику із зазначенням номеру закупівлі стосовно можливості використання у даній закупівлі таких дозволів (або лист від виробника, адресований збагачувальній фабриці із зазначенням у листі можливості передачі права користування дозволами третім особам та лист від такої збагачувальної фабрики, адресований учаснику та замовнику із зазначенням номеру закупівлі стосовно можливості використання у даній закупівлі таких дозволів). - якщо учасник закуповує вугілля у переробника (власника сертифікату), то він повинен надати договір між переробником та шахтою, що видобуває вугілля, яке переробник збагачує (сортує чи переробляє), шляхом сортування, грохотання, або сухого розсіву за допомогою установки. Також учасник повинен надати дозволи від шахти, так як вона є офіційним видобувальником вугілля. Дані дозволи підтверджують те, що видобувальник вугілля є дійсним його видобувачем. Також учасник повинен надати дозвіл або інший документ, виданий відповідною службою на збагачення (сортування, грохотання, сухого розсіву), в якому вказано місце переробки даного вугілля. Також учасник повинен надати паспорт або інший документ на дану установку. Також якщо переробник орендує дану установку, то учасник повинен надати договір оренди (договір користування) між переробником та власником даної установки, в якому зазначено місце знаходження даної установки. Учасник повинен надати лист від виробника, адресований учаснику із зазначенням номеру закупівлі стосовно можливості використання у даній закупівлі таких дозволів (або лист від виробника, адресований переробнику із зазначенням у листі можливості передачі права користування дозволами третім особам та лист від такого переробника, адресований учаснику та замовнику із зазначенням номеру закупівлі стосовно можливості використання у даній закупівлі таких дозволів). Також, учасник повинен надати документ, що підтверджує ситофракцiйний аналiз виходу марки ДГКО 25-80 на об’єм не менший нiж потребує Замовник з iншої фракцiї вугiлля (дгр 0-200, дг 0-100 тощо), також учасник повинен надати посвідчення якості та протокол випробувань (по можливості) на перероблену партію вугілля вiд переробника. Даний пункт застосовується, якщо учасник не закуповує вугілля безпосередньо у виробника. Якщо ж вугілля закуповується безпосередньо у виробника, то пункт викладений у даному абзаці не застосовується, а відповідні документи від учасника не вимагаються. Спеціальний дозвіл на користування надрами повинен бути наданий разом із копією невід’ємної його частини – угодою про умови користування ділянкою надр. На даній угоді повинно бути позначення, що вона надана учаснику. Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати копію Акту про надання гірничого відводу. Даний документ повинен засвідчувати надання гірничного відводу виробнику вугілля (вугілля якого учасник пропонує у даній закупівлі). Учасник повинен надати лист від виробника, адресований учаснику із зазначенням номеру закупівлі стосовно можливості використання у даній закупівлі такого акту (або лист від виробника, адресований збагачувальній фабриці (переробнику) із зазначенням у листі можливості передачі права користування актом третім особам та лист від такої збагачувальної фабрики (переробника), адресований учаснику та замовнику із зазначенням номеру закупівлі стосовно можливості використання у даній закупівлі такого акту). Учасник повинен у складі своєї пропозиції надати лист від виробника, у якому останній зазначає місце видобування вугілля та басейн видобування. У листі повинно бути посилання на номер даної закупівлі (ідентифікатор закупівлі). Технічна специфікація, що подається Учасником у складі тендерної пропозиції також повинна містити інформацію щодо відповідності кількісних, якісних та технологічних показників вугілля, що є предметом закупівлі (в тому числі показники зольності на сухий стан палива, загальної вологи на робочий стан палива, нижчої теплоти згорання, виходу летких речовин, показники якості, що характеризують безпечність вугілля), включати посилання на відповідні нормативні документи, вимогам яких відповідає вугілля, що буде постачатись згідно умов даної закупівлі, а також інформацію про походження вугілля, повне найменування виробника вугілля, його адресу та контактні номери телефонів. Учасник повинен надати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропоновані марки вугілля (надається у вигляді кольорової скан-копії, зробленої з оригіналу документа). Додатково для підтвердження забезпечення якості запропонованого товару, надати сертифікат, що засвідчує, що система менеджмента якості учасника відповідає вимогам ISO 9001:2015. У сертифікаті повинно бути зазначено, що система менеджмента якості учасника стосовно торгівлі вугіллям кам’яним ДГКО 25-80, що є предметом закупівлі, відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2015. Учасник повинен надати протокол загальних зборів або рішення учасника стосовно надання згоди уповноваженій особі, директору (керівнику) на укладання договору за результатом даної закупівлі (із посиланням у протоколі або рішенні на номер (ідентифікатор) даної закупівлі), у відповідності до Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю». Інформаційна довідка складена у довільній формі про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля. Замовник має право при поставці кожної окремої партії вугілля вимагати проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних та технічних показників вугілля та їх відповідності вимогам замовника за рахунок Учасника. В такому випадку Учасник зобов’язаний вжити заходів щодо забезпечення доставки проб вугілля до лабораторії та здійснити оплату відповідних лабораторних досліджень. (надати відповідний гарантійний лист у складі тендерної пропозиції). Також, у складі своєї пропозиції учасник повинен надати протокол випробувань, сертифікат якості та акт відбору проб, видані незалежною лабораторією, яка провела хімічний аналіз запропонованого учасником вугілля. У всіх цих трьох документах повинно бути зазначено місце відбору проб. До складу цих документів учасник надає копію договору, на підставі якого було здійснено такий лабораторний аналіз та копію атестату акредитації лабораторії. Учасник повинен надати декларацію про відповідність (згідно ДСТУ ISO/ІЕК 17050-1:2006) на вугілля ДГКО 25-80, дійсну до 31.12.2020 року. Учасник повинен надати сертифікат відповідності, виданий незалежним центром сертифікації із зазначеним строком дії до 31.12.2020 року (якщо зазначений строк дії більше ніж до 31.12.2020 року, то це не є підставою для відхилення тендерної пропозиції). Ці вимоги не те, що дискримінаційні, вони «брєдові». Що за вимоги про дійсність вищеперелічених документів до 31.12.2020 року, ви ж самі прописали: Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.08.2020!!!! Що за вимоги надати десятки гарантійних листів, десятки документів, завірених мокрими печатками (чому оригінал не підходить????), що за вимоги надати безліч документів щодо якості вугілля (Також, у складі своєї пропозиції учасник повинен надати протокол випробувань, сертифікат якості та акт відбору проб, видані незалежною лабораторією, яка провела хімічний аналіз запропонованого учасником вугілля. У всіх цих трьох документах повинно бути зазначено місце відбору проб. До складу цих документів учасник надає копію договору, на підставі якого було здійснено такий лабораторний аналіз та копію атестату акредитації лабораторії. Учасник повинен надати декларацію про відповідність (згідно ДСТУ ISO/ІЕК 17050-1:2006) на вугілля ДГКО 25-80, дійсну до 31.12.2020 року.). Ви що, зобов’язуєте Учасників закупити вугілля до початку тендеру, щоб надати Вам необхідні документи? А як ми програємо??? Повідомляю Вам, що ВСІ!!!!!!! Вище перелічені документи, які ви вимагаєте від Учасників є «брєдовими», та так як ви вимагаєте їх як Замовник заставляє нас не думати, а стверджувати, що Вам трошки «бракує розуму», що ви не добросовісний, а саме КОРУМПОВАНИЙ ЗАМОВНИК, БЕЗСОВІСНИЙ ЗАМОВНИК!!!! Якщо Ваш хворий Консультант торгів це все попрописував, пошліть його подальше, і зрозумійте для себе, що ні один із вище перелічних документів ніколи не підтвердить якість вугілля, яке ви плануєте закупити!!!! Документом, який роками усі Замовники вимагають від учасників при закупівлі вугілля кам’яного є лише копія сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик. Усі інші листи від виробника чи посередника, договора, дозвола, будь-які аналізи, висновки, сертифікати відповідності чи протоколи – це документи, що обмежують добросовісну конкуренцію, та поширюють корупцію!!!! Щодо кожного окремого «брєдового» документу, які ви вимагаєте у п.6 розділу ІІІ тендерної документації є рішення антимонопольного комітету, які м обов’язково знайдемо і розпишемо, якщо ви не відреагуєте на наше звернення і не усунете цей бардак із п.6 розділу ІІІ тендерної документації при зверненні нашого товариства до АМКУ. Наводимо приклад: ви вимагаєте: Учасник повинен надати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропоновані марки вугілля (надається у вигляді кольорової скан-копії, зробленої з оригіналу документа) – рішенням АМКУ №8911-р/пк-пз від 07.05.2020 року визнано, що даний документ є дискримінційним. ВНЕСІТЬ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ!!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Шановний, учаснику!
Перелічені вами документи не є дискримінаційними. АМКУ вже розглядав подібні скарги щодо неприпустимості вимагати від учасників сертифікати якості, сертифікати відповідності та інші документи, та встановив, що ці документи може отримати будь-хто, а отже вони не є дискримінаційними (рішення АМКУ № 3405- р/пк-пз від 21.02.2020 у закупівлі UA-2020-01-20-002942-c).
У кожного легального виробника є дозвіл на користування надрами та дозвіл на виконання підземних гірничих робіт. Саме ці документи підтверджують реальність походження вугілля. У зв’язку з цим, а також з метою того, щоб переконатися у легальності походження вугілля і була встановлена відповідна вимога. Так як ці документи є у кожного виробника вугілля, тож жодних дискримінаційних проявів не вбачається. Те ж саме і стосується тих документів, що учасник повинен надати від збагачувальної фабрики (від переробника чи власника сертифікату).
Наявність інформації щодо місця видобування вугілля не має ознак втручання у господарську діяльність виробника. Така інформація необхідна для пересвідчення замовника у реальності походження вугілля, що у свою чергу, мінімізує ризики закупівлі неякісного товару та нераціонального використання бюджетних коштів.
Відповідно до ч. 1 ст. 7 Закону України «Про відповідальність за шкоду, завдану внаслідок дефекту продукції» несе виробник товару. Крім того, користувачем такої продукції є як фізична, так і юридична особа. Продукцією ж відповідно до цього закону є будь-яке рухоме майно, в тому числі готова продукція, сировина. Таким чином дія цього Закону поширюється на замовника в частині закупівлі вугілля. Крім того, вимога щодо наявності солідарної відповідальності виробника направлена на мінімізацію ризиків поставки неякісного товару. Така вимога відповідає нормам чинного законодавства України.
Враховуючи вище наведене жодних дискримінаційних умов у тендерній документації немає.
Дякуємо за взаєморозуміння!
ЩОДО ДСТУ
Дата подання: 04 червня 2020 16:12
Дата відповіді: 05 червня 2020 17:02
Просимо Вас повідомити якому ДСТУ має відповідати вугілля камяне ДГКО 25-80!
Відповідь: Доброго дня. Повідомляємо Вас, що ДСТУ 7146:2010 містить показники вугілля кам’яного ДГ 25-100. У даному ж ДСТУ є посилання на застосування ГОСТ 19242-73.
Відповідно до ГОСТ 19242-73 допускаються класи з заміною відповідно верхнього та нижнього меж крупності 100 мм на 80 мм, 50 мм на 40 мм, 25 мм на 20 мм, 13 мм на 10 мм і 6 мм на 5(8) мм, а також поєднані класи ПК, КО, ОМ, МС за умови співвідношення між нижнім і верхнім межею на більше 1:4 і класи ОМСШ, МСШ і СШ, а також клас 13-100 і для спрощених сортувань клас 25-200 (300) мм.
Таким чином, вугілля кам’яне ДГ 25-80, є вугіллям кам’яним ДГ 25-100 із зміненою верхньою межею крупності.
Додатково зазначаємо, що замовник не обмежений одним лише прямим застосуванням ДСТУ. На вугілля марки ДГ 25-80 видаються сертифікати генетичних, технологічних та якісних характеристик. Це є та марка та фракція вугілля, яка досить часто придбавається замовниками шляхом проведення тендеру. Крім того, трапляються випадки, коли замовники закуповують і такі фракції, які так само прямо не визначені ДСТУ – ДГ 20-70, ДГ 20-100 і так далі.
Дякуємо за взаєморозуміння!
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 04 червня 2020 16:32
Дата відповіді: 05 червня 2020 17:03
Шановний тендерний комітет, тендерною документацією передбачено, що учасник має надати у складі пропозиції : Лист-погодження про солідарну відповідальність із учасником у вигляді штрафу в розмірі 20 % від ціни укладеного за результатом закупівлі договору, у випадку поставки учасником товару неналежної якості. Лист- погодження надається: - якщо учасник закуповує вугілля у виробника – від виробник вугілля; - якщо учасник закуповує вугілля у постачальника – від постачальника та виробника вугілля; - у випадку якщо учасник закуповує вугілля у постачальника, який сам закуповує у постачальника від усіх постачальників та виробника. Дана вимога ТД є дискримінаційною так як зобов’язує учасника надати листи від третіх осіб які не мають будь якого юридичного та фактичного відношення до учасника, наприклад учасник має надати документи від усіх постачальників та виробника. Вказана вимога обмежує конкуренцію та дискримінує учасників, а тому просимо внести зміни до ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо наступне. Відповідно до ч. 1 ст. 7 Закону України «Про відповідальність за шкоду, завдану внаслідок дефекту продукції» несе виробник товару. Крім того, користувачем такої продукції є як фізична, так і юридична особа. Продукцією ж відповідно до цього закону є будь-яке рухоме майно, в тому числі готова продукція, сировина. Таким чином дія цього Закону поширюється на замовника в частині закупівлі вугілля. Крім того, вимога щодо наявності солідарної відповідальності виробника направлена на мінімізацію ризиків поставки неякісного товару. Така вимога відповідає нормам чинного законодавства України.
Розяснення щодо документації
Дата подання: 04 червня 2020 16:43
Дата відповіді: 05 червня 2020 17:05
Шановний тендерний комітет Замовника, наша компанія за останні роки прийняла участь в більше ніж 500 закупівля твердого палива і зокрема вугілля камяного, в тому числі і у Вас. Маємо величезний досвід виконання аналогічних договорів, але вперше бачимо таку вимогу щодо якісних показників вугілля Замовника як Показники відбиття вітриніту – 0,5 – 0,69 %; Товщина пластичного шару – 6-9 мм. На підставі викладеного просимо надати розяснення, що це за показники, та на що вони впливають в цій закупівлі і в якому ДСТУ вони передбачені.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо наступне. Згідно ДСТУ 3472:2015 марка вугілля визначається за допомогою таких показників: відбиття вітриніту, товщина пластичного шару і вихід летких речовин. Дане ДСТУ містить вимоги до марок вугілля, зокрема і до марки ДГ, яка закуповується у даному тендері. Встановлюючи технічні вимоги до вугілля, замовник не виходить за межі показників, що визначені у ДСТУ 3472:2015
У зв’язку з цим, замовник не порушує вимоги чинного законодавства України та не дискримінує учасників.
Дякуємо за взаєморозуміння.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-29-000504-a.b1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП", Код ЄДРПОУ:39782701
СКАРГА
СКАРГА
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-05-29-000504-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП", Код ЄДРПОУ:39782701
Дата подання: 10 червня 2020 15:26
скарга
скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 червня 2020 20:06
Коментар замовника щодо усунення порушення: З рішенням ознайомлені, зміни в тендерну документацію внесено, рішення виконане.
Дата виконання рішення замовником: 03 липня 2020 10:01
Номер скарги: UA-2020-05-29-000504-a.c3
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42827548
не законне рішення замовника
не законне рішення замовника
Документи
Причина: Період оскарження закінчився

Документи подані скаржником

10 червня 2020 14:22
Скарга

Документи подані скаржником

10 червня 2020 14:45
Скарга
22 червня 2020 15:37
Додаток до скарги
22 червня 2020 16:06
Сертифівкат ДГКО 25-80
22 червня 2020 16:16
ДСТУ 3472

Документи подані замовником

17 червня 2020 09:53
Пояснення
17 червня 2020 09:53
Пояснення

Документи подані скаржником

07 липня 2020 18:15
ДГ 25-80 (1).jpg
07 липня 2020 18:15
ДГ 25-80 (2).jpg
07 липня 2020 18:15
скарга.pdf

Актуальні тендери

До пошуку