Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

72260000-5 – Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Сервісне обслуговування програмного забезпечення Градієнт: Підприємство)
Очікувана вартість
37 055,00 UAH
UA-2020-05-29-000489-b 310b932d19da4896a08bea5b5a0f2873
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Віталійович Ткачук

+380688398993
+380963204661
knpmml9@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МАРІУПОЛЬСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №9"
Код ЄДРПОУ: 43522608
Місцезнаходження: 87510, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. ГАГАРІНА, буд. 114/116
Контактна особа: Ігор Віталійович Ткачук
+380688398993,+380963204661
knpmml9@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2020 09:44
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2020 09:00
Очікувана вартість: 37 055,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,54%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Технічні вимоги до предмета закупівлі та Кваліфікаційні вимоги до учасників зі способами їх підтвердження, форма «Пропозиція учасника-гарантійний лист», проект Договору - позначено та оприлюднено в окремих документах закупівлі. Умови надання Послуг - згідно умов проекту договору про надання послуг.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Сервісне обслуговування програмного забезпечення Градієнт: Підприємство
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вулиця Гагарина, будинок 114/116
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2020 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГРАДІЄНТ-СЕРВІС" 37 035,18
UAH з ПДВ
37 035,18
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 червня 2020 12:32
Електронний підпис
10 червня 2020 12:29
Витяг ЕП.pdf
10 червня 2020 12:29
ВИТЯГ_ГрС.pdf
10 червня 2020 12:29
Свідоцтво рег ГрС.pdf
10 червня 2020 12:29
Інформація про ГрС.pdf
10 червня 2020 12:29
Дог Права 3-УК.pdf
10 червня 2020 12:29
Статут ГрС.pdf
10 червня 2020 12:29
Комерц проп ГБ-9.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГРАДІЄНТ-СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГРАДІЄНТ-СЕРВІС"
#30417361
Переможець 37 035,18
UAH з ПДВ
12 червня 2020 11:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2020 11:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГРАДІЄНТ-СЕРВІС"
#30417361
37 035,18
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 09:01
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2020 09:14
ду 1 до договору 44_152 выд 16.06.2020.pdf зміни до договору
12 жовтня 2020 09:13
Договір про надання послуг №44-152 від 16.06.2020р..pdf укладений
16 червня 2020 13:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): за рахунок власних коштів 22886,76 грн. (двадцять дві тисячі вісімсот вісімдесят шість гривень, 76 коп.), без ПДВ; за рахунок місцевого бюджету 14148,42 грн. (чотирнадцять тисяч сто сорок вісім гривень, 42 коп.), без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: №44/152
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 37 035,18
UAH