Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021 :2015 - 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з комплексного прибирання приміщень адміністративної будівлі)
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2020-05-29-000400-b a502dfb5be8f4a32854985bb1d2782b4
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сорока Катерина Василівна

380442027990 kateryna.soroka@kyivland.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 26199097
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик, 32-А
Контактна особа: Сорока Катерина Василівна
380442027990
kateryna.soroka@kyivland.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2020 09:32
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 червня 2020 11:00
Початок аукціону: 16 червня 2020 14:55
Очікувана вартість: 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 21000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021 :2015 - 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з комплексного прибирання приміщень адміністративної будівлі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, Хрещатик, 32А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом щомісячної оплати Замовником після пред'явлення Учасником рахунка-фактури на оплату послуг та після підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг. До рахунку-фактури додається Акт приймання-передачі наданих послуг, підписаний уповноваженими представниками Сторін, які надаються Замовнику. Платежі за даним Договором здійснюються Замовником шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на поточний рахунок Учасника протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання Сторонами Акта приймання-передачі наданих послуг. У випадку затримки оплати за Послуги Замовником як державної установи (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату зазначених у Договорі Послуг протягом десяти робочих днів з дня надходження коштів на рахунок. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 червня 2020 15:48
Тендерна документація прибирання.docx
03 червня 2020 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 15:27
Тендерна документація зі змінами.pdf
03 червня 2020 15:27
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
02 червня 2020 16:50
Відповідь на вимогу 2020-05-29-000400-b.b4.docx
29 травня 2020 09:39
проект договору прибирання.docx
03 червня 2020 15:48
Тендерна документація прибирання.docx
03 червня 2020 15:43
Тендерна 29.05.pdf
03 червня 2020 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 09:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 15:27
Тендерна документація зі змінами.pdf
29 травня 2020 09:39
Тендерна документація прибирання.docx
03 червня 2020 15:27
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
02 червня 2020 16:50
Відповідь на вимогу 2020-05-29-000400-b.b4.docx
29 травня 2020 09:39
проект договору прибирання.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення щодо вимог
Дата подання: 29 травня 2020 12:08
Дата відповіді: 02 червня 2020 12:58
Вимога тендерної документації Оригінали або засвідчені копії документів на підтвердження наявності власного сучасного технічного обладнання для виконання послуг, в т.ч. обов’язково щодо наявності в учасника не менше одного: пилососу, миючої машини для мармуру, деревини та ламінованих підлог (балансові виписки, договори про придбання із накладними/актами про отримання товару, тощо). Деталізований перелік наявного спеціального технічного обладнання з описом; Вам буде достатньо оодного з перелічених документів, або необхідно надати всі документи визначені в дужках?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Необхідно будь-який документ, який би підтверджував про наявність обладнання.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-29-000400-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 29 травня 2020 11:51
дискримінаційна вимога
Ви вимагаєте Довідку про підтвердження наявності власного транспорту з метою швидкого та мобільного реагування на вимогу щодо термінових робіт (в термін не більш ніж три години з моменту отримання заявки), оригінали або засвідчені копії свідоцтв про реєстрацію вказаних транспортних засобів за учасником. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки не у всіх учасників наявний власний автотранспорт, але у більшості учасників наявний орендований автотранспорт, яким учасники користуються постійно. Вимагаємо виключити дану вимогу, або внести зміни відносно наявності саме власного автотранспорту.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 червня 2020 15:39
Підлягає задоволенню та внесенню змін
Номер вимоги: UA-2020-05-29-000400-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 29 травня 2020 11:53
Вимога щодо документів, що підтверджують кваліфікацію
Вимагаємо надати роз'яснення відносно питання щодо надання учасниками - Копії звітів по формі 1ДФ, з відміткою Державної податкової служби України за 2018-2019. Закупівля проводиться у 2020 році та працівники можуть бути прийняті також у 2020 році. Вимагаємо Виключити дану вимогу з тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 червня 2020 15:42
Копії вказаних звітів по 1ДФ підтверджують прозорість сплати податків.
Номер вимоги: UA-2020-05-29-000400-b.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 29 травня 2020 11:57
Щодо кваліфікаційних вимог документації
Ви вимагаєте - Інформацію про працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для надання послуг, що зазначені у довідці, про те, що їх до кримінальної відповідальності не було притягнуто, засуджено (за кримінальними справами), що вони не значаться та в розшуку не перебувають. Але у даному пункті не визначено яким документом така інформація повинна бути підтверджена. Вимагаємо внести зміни до ТД в частині уточнення даної вимои, а саме: надання довідки в довільній формі або документів отриманих від Департаменту інформатизації МВС України або Територіальних сервісних центрів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 червня 2020 15:40
Підлягає задоволенню та внесенню змін
Номер вимоги: UA-2020-05-29-000400-b.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 29 травня 2020 12:17
Щодо кваіфікаційних документів на працівників
Ви вимагаєте надання у складі пропозиції копії санітарних книжок всіх працівників, вказаних у довідці. На сьогоднішній день в Україні діє форма особової медичної книжки № 1-ОМК. Вимагаємо надати роз'яснення відносно Вашої вимоги "санітарна книжка" та або внести зміни до тендерної документації в частині надання цього документу.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 червня 2020 14:33
Копії вказаних звітів по 1ДФ підтверджують прозорість сплати податків.
Номер вимоги: UA-2020-05-29-000400-b.b5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 29 травня 2020 12:36
Вимога про конфіденційні дані
Ви вимагаєте оригінали або засвідчені копії документів особових карток працівників заповнених відповідно чинного законодавства з копіями довідок ІПН на працівників Учасника, яких останній планує залучати до роботи. По перше, працівники учасника не погоджуються з наданням такої КОНФІДЕНЦІЙНОЇ інформації, оскільки в особових картках наявна інформація не лише про самих працівників але й про членів їх сімей. Також Учасник не має підстав для надання таких документів Замовнику у зв'язку з відсутністю дозволу членів сімей працівників на надання такої інформації. Вимагаємо виключити таку вимогу з тендерної документації, оскільки вона протирічить чинному законодавству України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 червня 2020 15:41
Підлягає задоволенню та внесенню змін
Номер вимоги: UA-2020-05-29-000400-b.b6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЧЕЛА УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:42809838
Дата подання: 03 червня 2020 10:55
Вимога Замовнику
Згідно п. 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону», Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Замовником вимагається надати:
Довідку, складену учасником в довільної формі, щодо документального підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт на території України понад 5 років даною особою (юридичною/фізичною).
Вважаємо дану вимогу такою, що обмежує конкуренцию та призводить до дискримінації
Учасників, через те, що у разі наявності даної вимоги прийняти участь у даній процедурі закупівлі можуть лише підприємства, які були зареєстровані понад 5 років тому. При цьому наше підприємство було зареєстровано менше, ніж 5 років тому, та не може прийняти участь в процедурі закупівлі.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не
повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації
учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у
спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель,
передбачені статтею 5 Закону.
Просимо виключити з тендерної документації вимогу про надання довідки, складеної учасником в довільної формі, щодо документального підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт на території України понад 5 років даною особою (юридичною/фізичною).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 червня 2020 10:21
Згідно з частиною другою статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Таким чином, критерій тендерної документації відповідає законодавству.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-29-000400-b.a7
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЧЕЛА УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:42809838
Дата подання: 02 липня 2020 09:11
Скарга на неправомірні дії Замовника
Просимо розглянути нашу скаргу у додатку.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 липня 2020 11:31
Коментар замовника щодо усунення порушення: За протокольним рішенням тендерного комітету від 31.08.2020 № 1-А на виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 29.07.2020 №14649-р/пк-пз скасоване рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЧЕЛА УКРАЇНА» за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з комплексного прибирання приміщень адміністративної будівлі). і рішення про визначення Фізичної особи-підприємця Моторного Володимира Юрійовича переможцем процедури закупівлі за предметом: ДК 021:2015: 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з комплексного прибирання приміщень адміністративної будівлі).
Дата виконання рішення замовником: 31 серпня 2020 16:20

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 червня 2020 15:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЧЕЛА УКРАЇНА" 527 798,58
UAH з ПДВ
524 298,57
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МОТОРНИЙ ВОЛОДИМИР ЮРІЙОВИЧ 648 150,79
UAH з ПДВ
527 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" 651 120,12
UAH з ПДВ
527 794,92
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Клінінг-Про" 699 999,96
UAH з ПДВ
530 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РУССНА" 698 267,33
UAH з ПДВ
698 267,33
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП" 698 267,33
UAH з ПДВ
698 267,33
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕДТЕХНОТРЕЙД» 700 000,00
UAH з ПДВ
700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 червня 2020 19:51
Електронний підпис
19 червня 2020 18:52
Рішення учасника 12 06 20.pdf
15 червня 2020 09:49
Електронний підпис
13 червня 2020 17:12
Тендерна пропозиція.pdf
13 червня 2020 17:12
Статут ЧЕЛА УКРАЇНА.pdf
13 червня 2020 17:12
Рішення учасника 110620.pdf
13 червня 2020 17:12
Рішення учасника 05 06 19.pdf
13 червня 2020 17:12
Рейтинг_Скан(4).pdf
13 червня 2020 17:12
Рейтинг(4).zip
13 червня 2020 17:12
Прибиральниці.pdf
13 червня 2020 17:12
Довіреність_скан(4).pdf
13 червня 2020 17:12
Ліцензія_скан(4).pdf
13 червня 2020 17:12
Довідка про ліцензії.pdf
13 червня 2020 17:12
Лист відгук ТОВ АМБ.pdf
13 червня 2020 17:12
Лiцензiя(4).zip
13 червня 2020 17:12
Довідка досвід роботи.pdf
13 червня 2020 17:12
Інструкція Бланідас.pdf
13 червня 2020 17:12
Інструкція ахд 2000.pdf
13 червня 2020 17:12
звіт 1 ДФ.pdf
13 червня 2020 17:12
Довідка 1ДФ.pdf
13 червня 2020 17:12
Довiренiсть_Рижий(4).zip
13 червня 2020 17:12
Деталізований перелік.pdf
13 червня 2020 17:12
Договір підряду.pdf
13 червня 2020 17:12
Держ реєстрація.pdf
13 червня 2020 17:12
Гарантія довкілля.pdf
13 червня 2020 17:12
Гарантия_3723.zip
13 червня 2020 17:12
Витяг ПДВ.pdf
13 червня 2020 17:11
Висновок мило.pdf
13 червня 2020 17:11
Балансова виписка.pdf
13 червня 2020 17:11
ISO 9001 2015.pdf

Публічні документи

23 червня 2020 14:50
Електронний підпис
23 червня 2020 14:48
тех2.pdf
23 червня 2020 14:48
тех_вимоги.pdf
23 червня 2020 14:48
ТД Ростова.pdf
23 червня 2020 14:48
ТД Пономаренко.pdf
23 червня 2020 14:48
ТД Зінченко.pdf
23 червня 2020 14:48
ТД Голяка.pdf
23 червня 2020 14:48
справка_особова.pdf
23 червня 2020 14:48
Рекомендація_тел.pdf
23 червня 2020 14:48
Рекв_Клиент.pdf
23 червня 2020 14:47
Лист прац_розшук.pdf
23 червня 2020 14:47
Лист прац_квал2.pdf
23 червня 2020 14:47
25 МК Зинченко 2.pdf
23 червня 2020 14:47
25 МК Зинченко 1.pdf
23 червня 2020 14:47
24 МК Голяка.pdf
23 червня 2020 14:47
23 МК Ростова.pdf
23 червня 2020 14:47
22 МК Пономаренко 2.pdf
23 червня 2020 14:47
14 Дог_мед_осблуж.pdf
23 червня 2020 14:47
22 МК Пономаренко 1.pdf
23 червня 2020 14:24
Електронний підпис
15 червня 2020 10:40
Електронний підпис
15 червня 2020 10:40
sert 3.pdf
15 червня 2020 10:40
sert 2.pdf
15 червня 2020 10:40
Підписаний_Лицензия.pdf
15 червня 2020 10:40
Лист підтвердження.pdf
15 червня 2020 10:39
лист пвдтвердження 1.pdf
15 червня 2020 10:39
Лист гарантія.pdf
15 червня 2020 10:39
Дог Моторний Руссна.pdf
15 червня 2020 10:39
7 Дог оренди склада.pdf
15 червня 2020 10:39
5 Довідка 2-техн. умови.pdf
15 червня 2020 10:39
4 Фін звіт 2019 Баланс.pdf
15 червня 2020 10:39
21 сертифікат ISO_Motorniy.pdf
15 червня 2020 10:39
20 Довідка -довкілля.pdf
15 червня 2020 10:39
14 Довідка 1 ДФ.pdf
15 червня 2020 10:39
1 Довідка 1- Форма.pdf
15 червня 2020 10:39
Сертифікат АХД 2000.pdf
15 червня 2020 10:39
Сертификат СЕС - АХД 2000.pdf
15 червня 2020 10:39
10 Тех талон.pdf

Публічні документи

15 червня 2020 10:47
Електронний підпис
15 червня 2020 10:46
ТП.pdf
15 червня 2020 10:46
Туалетній папір Tork.pdf
15 червня 2020 10:46
Статутні.pdf
15 червня 2020 10:46
Рішення власника.pdf
15 червня 2020 10:46
Про учасника.pdf
15 червня 2020 10:46
Про умови ТД.pdf
15 червня 2020 10:46
Про транспорт.pdf
15 червня 2020 10:46
Про санкції.pdf
15 червня 2020 10:46
Про приміщення.pdf
15 червня 2020 10:46
Про працівників.pdf
15 червня 2020 10:46
Про МТБ та миючі.pdf
15 червня 2020 10:46
Про ліцензування.pdf
15 червня 2020 10:46
Про довкілля.pdf
15 червня 2020 10:46
Оренда ТЗ.pdf
15 червня 2020 10:46
Оренда офіс ІГС.PDF
15 червня 2020 10:46
Мило Торк.pdf
15 червня 2020 10:46
Копії трудових.pdf
15 червня 2020 10:46
Копії медичних книжок.pdf
15 червня 2020 10:46
копії мед книг.pdf
15 червня 2020 10:46
Додаткова угода № 5.pdf
15 червня 2020 10:46
Додаткова угода № 3.PDF
15 червня 2020 10:46
Договір оренди складу.PDF
15 червня 2020 10:46
Відгуки.pdf
15 червня 2020 10:46
Витяг з ОЗ.pdf
15 червня 2020 10:46
Висновок ДСЕЕ ТОРК.pdf
15 червня 2020 10:46
Висновки.pdf
15 червня 2020 10:46
ISO оригінали ІГС.pdf
15 червня 2020 10:46
1 ДФ 2018-2019.pdf

Публічні документи

14 червня 2020 19:38
розрахунок вартості.pdf
14 червня 2020 19:38
техпаспорти.pdf
14 червня 2020 19:38
тех. х-ки.pdf
14 червня 2020 19:38
тендерна пропозиція.pdf
14 червня 2020 19:38
Статут _.pdf
14 червня 2020 19:38
Сертифікат_ISO_9001_.pdf
14 червня 2020 19:38
повноваження.pdf
14 червня 2020 19:38
медичні книжки.pdf
14 червня 2020 19:38
лист-погодження з ТД.pdf
14 червня 2020 19:38
договір_НБУ.pdf
14 червня 2020 19:38
договір оренди.pdf
14 червня 2020 19:38
довідка обладнання.pdf
14 червня 2020 19:38
довдка МТБ.pdf
14 червня 2020 19:38
акти нбу.pdf
14 червня 2020 19:38
акти банк.pdf
14 червня 2020 19:38
_трудові_книжки_.pdf
14 червня 2020 19:38
_Баланс ПП за 2019 рік.PDF

Публічні документи

12 червня 2020 16:32
Електронний підпис
12 червня 2020 16:30
РТТ Транспорт.pdf
12 червня 2020 16:30
РТТ Приміщення.pdf
12 червня 2020 16:30
РТТ Працівники.pdf
12 червня 2020 16:30
Лицензия Банковская.zip
12 червня 2020 16:30
РТТ Миючі засоби.pdf
12 червня 2020 16:30
РТТ Законодавство.pdf
12 червня 2020 16:30
РТТ Захист довкілля.pdf
12 червня 2020 16:30
РТТ Витяг ПДВ.pdf
12 червня 2020 16:30
РТТ Миюче обладнання.pdf
12 червня 2020 16:30
РТТ Квитанція 1-ДФ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЧЕЛА УКРАЇНА"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МОТОРНИЙ ВОЛОДИМИР ЮРІЙОВИЧ

ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС"

ПП "Клінінг-Про"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РУССНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕДТЕХНОТРЕЙД»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МОТОРНИЙ ВОЛОДИМИР ЮРІЙОВИЧ
#2824703630
Рішення скасоване 527 600,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 16:02
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 червня 2020 12:57
ТОВ "ЧЕЛА УКРАЇНА"
#42809838
Очікує рішення 524 298,57
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 16:13
ТОВ "ЧЕЛА УКРАЇНА"
#42809838
Рішення скасоване 524 298,57
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 16:13
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 червня 2020 15:30
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МОТОРНИЙ ВОЛОДИМИР ЮРІЙОВИЧ
#2824703630
Рішення скасоване 527 600,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 16:13

Вимога про усунення невідповідностей

1. Надати скановані копії документів на підтвердження наявності власного сучасного технічного обладнання для виконання послуг відповідно до наданої довідки №4 про наявність власного обладнання, (балансові виписки, договори про придбання із накладними/актами про отримання товару, тощо) відповідно до пункту 5.1.2 тендерної документації. 2. Надати довідку про працівників відповідної кваліфікації, скановані з оригіналу копії трудових книжок/ угод, або скановані копії з оригіналу документів особових карток працівників заповнених відповідно до законодавства та копії особових медичних книжок №1- ОМК працівників відповідно до наданої довідки про аутстафінг та наданої копії договору про надання послуг аутстафінгу від 09.01.2018 № 07/02, відповідно до пункту 5.2.1 тендерної документації. 3. Надати оригінал або засвідчену копію чинного договору підписаного учасником з медичним закладом м. Києва про проведення регулярного медичного огляду працівників учасника відповідно до пункту 5.2.2 тендерної документації. 4. Надати довідку про працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для надання послуг, що зазначені у довідці, щодо наявності або відсутності у них судимості, що вони не значаться та в розшуку не перебувають відповідно до наданої довідки про аутстафінг та наданої копії договору про надання послуг аутстафінгу від 09.01.2018 № 07/02, відповідно до пункту 5.2.4 тендерної документації. 5. Надати довідку з деталізацією місцевих номерів організації відповідно до наданої копії позитивного відгуку від контрагентів щодо виконання учасником договорів відповідно до пункту 5.3.3 тендерної документації. 6. Деталізувати технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі відповідно до додатку 2 тендерної документації

Документи

Вимога про усунення невідповідностей

1. Надати пояснення щодо розбіжності зазначеній в тендерній пропозиції стосовно періоду діяльності 1.5 року та в зазначеній довідці від 11.06.2020 №1106/20-10 щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт понад 5 років, відповідно до пункту 5.3.4 тендерної документації Замовника. 2. Учасником подані скановані договори підряду з працівниками, які будуть долучатися до надання послуг з прибирання. Вищевказані договори діють з 01.04.2020 по 30.06.2020 з вказаною винагородою одного працівника 7 200,00 грн за місяць, але в поданій ціновій пропозиції Учасник надав фонд оплати праці для одного працівника 7 619,67 грн, що є фінансовою розбіжністю. Враховуючи вищевикладене, даний договір підряду не підтверджує наявність працівників для виконання послуг з прибирання, оскільки строк дії договору закінчується 30.06.2020, що не відповідає пункту 5.2.1. тендерної документації. Учасник надав скановані копії договорів підряду на чотирьох працівників, а в тендерній пропозиції вказано п’ять працівників. Просимо привести у відповідність довідку про працівників і скановані документи. 3. Учасником надано РІШЕННЯ УЧАСНИКА №11/06/20 від 11.06.2020 року, в якому вказано: «ВИРІШИЛИ: Надати згоду директору ТОВ «ЧЕЛА Україна» Борисенку Ігорю Юрійовичу на вчинення правочину – підписання тендерної пропозиції та укладання договору у разі перемоги Товариства у процедурі закупівлі, що оголошена на сайті www.prozorro.gov.ua Комунальне підприємство «Київпастранс» ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-29-000400-b по предмету: ДК 021:2015- 90910000-9 — Послуги з прибирання (Послуги з комплексного прибирання приміщень адміністративної будівлі)», що не відповідає вимогам Замовника про права на підписання тендерної пропозиції Учасником. Просимо привести у відповідність дане рішення.

Документи

23 червня 2020 12:51
Електронний підпис
23 червня 2020 12:49
Протокол засідання.pdf

Документи

Інформація про відміну

Скасовано
Дата скасування відміни: 04 вересня 2020 15:32
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг, у зв’язку зі зміною технічних вимог до предмета закупівлі
Документи:
04 вересня 2020 15:32
Електронний підпис
04 вересня 2020 15:31
Протокол № 2-А відхилення тендеру.pdf
Виконано
Дата оприлюднення: 04 вересня 2020 15:35
Кінець періоду оскарження: 15 вересня 2020 00:00
Дата відміни: 15 вересня 2020 00:03
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг, у зв’язку зі зміною технічних вимог до предмета закупівлі
Документи:
04 вересня 2020 15:35
Електронний підпис
04 вересня 2020 15:34
Протокол № 2-А відхилення тендеру.pdf