Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021 :2015 - 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з комплексного прибирання приміщень адміністративної будівлі)
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2020-05-29-000400-b ● a502dfb5be8f4a32854985bb1d2782b4
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 26199097 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик, 32-А |
Контактна особа: |
Сорока Катерина Василівна 380442027990 kateryna.soroka@kyivland.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 травня 2020 09:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 червня 2020 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 червня 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 16 червня 2020 14:55 |
Очікувана вартість: | 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 21000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021 :2015 - 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з комплексного прибирання приміщень адміністративної будівлі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, м. Київ, м. Київ, Хрещатик, 32А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом щомісячної оплати Замовником після пред'явлення Учасником рахунка-фактури на оплату послуг та після підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг. До рахунку-фактури додається Акт приймання-передачі наданих послуг, підписаний уповноваженими представниками Сторін, які надаються Замовнику. Платежі за даним Договором здійснюються Замовником шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на поточний рахунок Учасника протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання Сторонами Акта приймання-передачі наданих послуг. У випадку затримки оплати за Послуги Замовником як державної установи (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату зазначених у Договорі Послуг протягом десяти робочих днів з дня надходження коштів на рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 червня 2020 15:48 |
Тендерна документація прибирання.docx | |
03 червня 2020 15:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 червня 2020 15:27 |
Тендерна документація зі змінами.pdf | |
03 червня 2020 15:27 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
02 червня 2020 16:50 |
Відповідь на вимогу 2020-05-29-000400-b.b4.docx | |
29 травня 2020 09:39 |
проект договору прибирання.docx |
03 червня 2020 15:48 |
Тендерна документація прибирання.docx
|
|||||||||
03 червня 2020 15:46 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
03 червня 2020 15:27 |
Тендерна документація зі змінами.pdf
|
|||||||||
03 червня 2020 15:27 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
|||||||||
02 червня 2020 16:50 |
Відповідь на вимогу 2020-05-29-000400-b.b4.docx
|
|||||||||
29 травня 2020 09:39 |
проект договору прибирання.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення щодо вимог
Дата подання: 29 травня 2020 12:08
Дата відповіді: 02 червня 2020 12:58
Вимога тендерної документації Оригінали або засвідчені копії документів на підтвердження наявності власного сучасного технічного обладнання для виконання послуг, в т.ч. обов’язково щодо наявності в учасника не менше одного: пилососу, миючої машини для мармуру, деревини та ламінованих підлог (балансові виписки, договори про придбання із накладними/актами про отримання товару, тощо). Деталізований перелік наявного спеціального технічного обладнання з описом; Вам буде достатньо оодного з перелічених документів, або необхідно надати всі документи визначені в дужках?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Необхідно будь-який документ, який би підтверджував про наявність обладнання.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-29-000400-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 29 травня 2020 11:51
дискримінаційна вимога
Ви вимагаєте Довідку про підтвердження наявності власного транспорту з метою швидкого та мобільного реагування на вимогу щодо термінових робіт (в термін не більш ніж три години з моменту отримання заявки), оригінали або засвідчені копії свідоцтв про реєстрацію вказаних транспортних засобів за учасником. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки не у всіх учасників наявний власний автотранспорт, але у більшості учасників наявний орендований автотранспорт, яким учасники користуються постійно. Вимагаємо виключити дану вимогу, або внести зміни відносно наявності саме власного автотранспорту.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 червня 2020 15:39
Підлягає задоволенню та внесенню змін
Номер вимоги: UA-2020-05-29-000400-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 29 травня 2020 11:53
Вимога щодо документів, що підтверджують кваліфікацію
Вимагаємо надати роз'яснення відносно питання щодо надання учасниками - Копії звітів по формі 1ДФ, з відміткою Державної податкової служби України за 2018-2019. Закупівля проводиться у 2020 році та працівники можуть бути прийняті також у 2020 році. Вимагаємо Виключити дану вимогу з тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 червня 2020 15:42
Копії вказаних звітів по 1ДФ підтверджують прозорість сплати податків.
Номер вимоги: UA-2020-05-29-000400-b.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 29 травня 2020 11:57
Щодо кваліфікаційних вимог документації
Ви вимагаєте - Інформацію про працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для надання послуг, що зазначені у довідці, про те, що їх до кримінальної відповідальності не було притягнуто, засуджено (за кримінальними справами), що вони не значаться та в розшуку не перебувають. Але у даному пункті не визначено яким документом така інформація повинна бути підтверджена. Вимагаємо внести зміни до ТД в частині уточнення даної вимои, а саме: надання довідки в довільній формі або документів отриманих від Департаменту інформатизації МВС України або Територіальних сервісних центрів.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 червня 2020 15:40
Підлягає задоволенню та внесенню змін
Номер вимоги: UA-2020-05-29-000400-b.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 29 травня 2020 12:17
Щодо кваіфікаційних документів на працівників
Ви вимагаєте надання у складі пропозиції копії санітарних книжок всіх працівників, вказаних у довідці. На сьогоднішній день в Україні діє форма особової медичної книжки № 1-ОМК. Вимагаємо надати роз'яснення відносно Вашої вимоги "санітарна книжка" та або внести зміни до тендерної документації в частині надання цього документу.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 червня 2020 14:33
Копії вказаних звітів по 1ДФ підтверджують прозорість сплати податків.
Номер вимоги: UA-2020-05-29-000400-b.b5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 29 травня 2020 12:36
Вимога про конфіденційні дані
Ви вимагаєте оригінали або засвідчені копії документів особових карток працівників заповнених відповідно чинного законодавства з копіями довідок ІПН на працівників Учасника, яких останній планує залучати до роботи. По перше, працівники учасника не погоджуються з наданням такої КОНФІДЕНЦІЙНОЇ інформації, оскільки в особових картках наявна інформація не лише про самих працівників але й про членів їх сімей. Також Учасник не має підстав для надання таких документів Замовнику у зв'язку з відсутністю дозволу членів сімей працівників на надання такої інформації. Вимагаємо виключити таку вимогу з тендерної документації, оскільки вона протирічить чинному законодавству України.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 червня 2020 15:41
Підлягає задоволенню та внесенню змін
Номер вимоги: UA-2020-05-29-000400-b.b6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЧЕЛА УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:42809838
Дата подання: 03 червня 2020 10:55
Вимога Замовнику
Згідно п. 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону», Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Замовником вимагається надати:
Довідку, складену учасником в довільної формі, щодо документального підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт на території України понад 5 років даною особою (юридичною/фізичною).
Вважаємо дану вимогу такою, що обмежує конкуренцию та призводить до дискримінації
Учасників, через те, що у разі наявності даної вимоги прийняти участь у даній процедурі закупівлі можуть лише підприємства, які були зареєстровані понад 5 років тому. При цьому наше підприємство було зареєстровано менше, ніж 5 років тому, та не може прийняти участь в процедурі закупівлі.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не
повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації
учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у
спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель,
передбачені статтею 5 Закону.
Просимо виключити з тендерної документації вимогу про надання довідки, складеної учасником в довільної формі, щодо документального підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт на території України понад 5 років даною особою (юридичною/фізичною).
Розгорнути
Згорнути
Довідку, складену учасником в довільної формі, щодо документального підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт на території України понад 5 років даною особою (юридичною/фізичною).
Вважаємо дану вимогу такою, що обмежує конкуренцию та призводить до дискримінації
Учасників, через те, що у разі наявності даної вимоги прийняти участь у даній процедурі закупівлі можуть лише підприємства, які були зареєстровані понад 5 років тому. При цьому наше підприємство було зареєстровано менше, ніж 5 років тому, та не може прийняти участь в процедурі закупівлі.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не
повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації
учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у
спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель,
передбачені статтею 5 Закону.
Просимо виключити з тендерної документації вимогу про надання довідки, складеної учасником в довільної формі, щодо документального підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт на території України понад 5 років даною особою (юридичною/фізичною).
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 червня 2020 10:21
Згідно з частиною другою статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Таким чином, критерій тендерної документації відповідає законодавству.
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Таким чином, критерій тендерної документації відповідає законодавству.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-05-29-000400-b.a7
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЧЕЛА УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:42809838
Дата подання: 02 липня 2020 09:11
Дата подання: 02 липня 2020 09:11
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 липня 2020 11:31
рішення від 0607.2020№13092+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 07 липня 2020 11:31
Інформація про перенесення розгляду скарги від 16.07.2020№10365.pdf
Дата публікації: 17 липня 2020 12:57
Інформація про перенесення розгляду скарги від 20.07.2020№10626.pdf
Дата публікації: 20 липня 2020 22:09
Інформація про перенесення розгляду скарги від 22.07.2020№10889.pdf
Дата публікації: 23 липня 2020 10:51
Інформація про перенесення розгляду скарги від 27.07.2020№11211.pdf
Дата публікації: 28 липня 2020 12:01
Інформація про резолютивну частину рішення від 29.07.2020№14649.pdf
Дата публікації: 30 липня 2020 17:41
рішеня від 29.07.2020№14649.pdf
Дата публікації: 03 серпня 2020 17:57
Коментар замовника щодо усунення порушення: За протокольним рішенням тендерного комітету від 31.08.2020 № 1-А на виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 29.07.2020 №14649-р/пк-пз скасоване рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЧЕЛА УКРАЇНА» за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з комплексного прибирання приміщень адміністративної будівлі).
і рішення про визначення Фізичної особи-підприємця Моторного Володимира Юрійовича переможцем процедури закупівлі за предметом: ДК 021:2015: 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з комплексного прибирання приміщень адміністративної будівлі).
Дата виконання рішення замовником: 31 серпня 2020 16:20
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 червня 2020 15:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЧЕЛА УКРАЇНА" |
527 798,58
UAH з ПДВ
|
524 298,57
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МОТОРНИЙ ВОЛОДИМИР ЮРІЙОВИЧ |
648 150,79
UAH з ПДВ
|
527 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" |
651 120,12
UAH з ПДВ
|
527 794,92
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Клінінг-Про" |
699 999,96
UAH з ПДВ
|
530 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РУССНА" |
698 267,33
UAH з ПДВ
|
698 267,33
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП" |
698 267,33
UAH з ПДВ
|
698 267,33
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕДТЕХНОТРЕЙД» |
700 000,00
UAH з ПДВ
|
700 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МОТОРНИЙ ВОЛОДИМИР ЮРІЙОВИЧ #2824703630 |
Рішення скасоване |
527 600,00
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2020 16:02
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 червня 2020 12:57
|
ТОВ "ЧЕЛА УКРАЇНА" #42809838 |
Очікує рішення |
524 298,57
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2020 16:13
|
|
ТОВ "ЧЕЛА УКРАЇНА" #42809838 |
Рішення скасоване |
524 298,57
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2020 16:13
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 червня 2020 15:30
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МОТОРНИЙ ВОЛОДИМИР ЮРІЙОВИЧ #2824703630 |
Рішення скасоване |
527 600,00
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2020 16:13
|
Інформація про відміну
Скасовано
Дата скасування відміни: | 04 вересня 2020 15:32 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг, у зв’язку зі зміною технічних вимог до предмета закупівлі |
Документи:
04 вересня 2020 15:32
|
Електронний підпис |
04 вересня 2020 15:31
|
Протокол № 2-А відхилення тендеру.pdf |
Виконано
Дата оприлюднення: | 04 вересня 2020 15:35 |
Кінець періоду оскарження: | 15 вересня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 15 вересня 2020 00:03 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг, у зв’язку зі зміною технічних вимог до предмета закупівлі |
Документи:
04 вересня 2020 15:35
|
Електронний підпис |
04 вересня 2020 15:34
|
Протокол № 2-А відхилення тендеру.pdf |