Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

98110000-7 – Послуги підприємницьких, професійних та спеціалізованих організацій
Очікувана вартість
3 678 150,00 UAH
UA-2020-05-29-000390-c 10d2cf5b3c944853b56a430ce7e80a54
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Голяк

+380564922711 kvk.zakupka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Кривбасводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03341316
Місцезнаходження: 50027, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, вулиця Єсеніна, 6А
Контактна особа: Ольга Голяк
+380564922711
kvk.zakupka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2020 11:05
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 червня 2020 15:00
Початок аукціону: 16 червня 2020 11:03
Початок аукціону: 16 червня 2020 11:03
Очікувана вартість: 3 678 150,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36 781,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98110000-7: Послуги підприємницьких, професійних та спеціалізованих організацій


98110000-7 – Послуги підприємницьких, професійних та спеціалізованих організацій

98110000-7 – Послуги підприємницьких, професійних та спеціалізованих організацій
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 услуга
98110000-7 – Послуги підприємницьких, професійних та спеціалізованих організацій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 98110000-7 — Послуги підприємницьких, професійних та спеціалізованих організацій

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані Послуги, здійснюються впродовж 90 календарних днів після їх надання, що підтверджується підписання Сторонами Акту прийому-передачі наданих послуг. Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 травня 2020 11:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 11:08
Додаток 4. Проект Договору.docx
29 травня 2020 11:08
Додаток 1. Технічне завдання.docx
29 травня 2020 11:08
Додаток 2. Кваліфікаційні вимоги.docx
29 травня 2020 11:07
Додаток 3. Вимоги ст. 17.docx
29 травня 2020 11:07
тендерна документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-07-14-000071 ● 1613f31561ca41f89d5c66ce71dbc842
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 липня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 липня 2021 22:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

13.07.2021 № 358

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ


Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 13.07.2021 № 358
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2020-05-29-000390-c 29.05.2021 Комунальне підприємство "Кривбасводоканал" (ЄДРПОУ 03341316) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-07-21 16:07:20

Про надання пояснень

питання у файлі

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-07-26 18:21:09

Відповідь на запит

У відповідь на запит про здійснення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-05-29-000390-c), повідомляємо наступне:
1. з питання першого, щодо порушення порядку визначення предмету закупівлі зазначаємо,
19 червня 2020 року вступив в дію Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 15.04.2020 № 708 (далі - Порядок), який затверджує новий порядок визначення предмета закупівлі.
Відповідно до п.3 Порядку визначення предмету закупівлі ПОСЛУГ Замовник повинен керуватись наступною нормою:
«3. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.».
Тобто , Замовник на виконання п.3, Порядку та п.п.21і 22 частини першої Закону, при визначенні предмету закупівлю предмет закупівлі визначив : Вид –послуги.
Далі Замовник визначав предмет закупівлі показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
При використанні Єдиного закупівельного словника, саме за показниками четвертої цифри, визначив : «98110000-7 — Послуги підприємницьких, професійних та спеціалізованих організацій», оскільки заплановано укласти договір саме із спеціалізованою оргаізацією.
За вашим твердженням, щодо вибору коду за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, Замовник повинен був обрати «92200000-3 Послуги теле- та радіомовлення» не погоджуємся, оскільки: словник базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і складаються з дев’яти цифр. Код складається з 8 цифр. За показником другої цифри цього класифікатору , яка звучить :
92000000-1 Послуги у сфері відпочинку, культури та спорту
зазначені послуги не відповідають, оскільки не є послугами у сфері відпочинку, культури та спорту, а відносяться до послуг саме спеціалізованих організацій.
Саме тому вважаємо, що Замовник правильно визначив предмет закупівлі, оскільки вимоги п. 3 Порядку дотримано в повному обсязі:
1) Вид предмету закупівлі –послуги;
2) За показниками четвертої цифри Єдиного закупівельного словника,- послуги спеціалізованих організацій.
2. У відповідь на питання друге щодо неузгодження істотних умов Договору зазначаємо, що Учасником при наданні тендерної пропозиції за результатами аукціону було допущено технічну описку у ціні за одиницю послуги.
У зв’язку з тим, що умови договору не повинні відрізнятись від пропозиції за результатами електронного аукціону (в тому числі за одиницю товару) переможця процедури, Замовником було укладено договір саме на таких умовах. Але з метою виправлення технічної описки, Замовником було укладено Додаткову угоду на виправлення технічної описки. При цьому підставою для внесення змін до договору є саме технічна описка, а не зміна ціни. Оскільки виправлення цієї помилки жодним чином не вплинули на вартість пропозиції, оприлюднену Учасником за результатами аукціону, Замовником ДУ не було оприлюднено, оскільки дані зміни, не визначені ст. 41 Закону (виправлення технічних описок).

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-05-29-000390-c повідомляємо, що Замовником усунуто порушення, зазначені у Висновку, шляхом приведення зобов’язань за Договором №311-ПС від 30.06.2020р. до умов тендерної пропозиції щодо загальної ціни за результатами аукціону без зміни обсягу послуг, визначених у технічному Завданні до тендерної документації. Замовником підписано Додаткову угоду, що додається.

2021-08-13 15:07:16


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 серпня 2021
Кінцевий строк оскарження: 21 серпня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 червня 2020 11:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПЕРШИЙ МІСЬКИЙ ТЕЛЕКАНАЛ. КРИВИЙ РІГ" 3 613 366,20
UAH з ПДВ
3 503 003,10
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ "НОВА" 3 630 000,00
UAH з ПДВ
3 519 654,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 червня 2020 14:47
Свідоцтво ЄП.jpg
15 червня 2020 14:47
Протокол.pdf
15 червня 2020 14:47
Пропозиція.pdf
15 червня 2020 14:47
Проект договору.pdf
15 червня 2020 14:47
Наказ.pdf
15 червня 2020 14:47
ЛИЦНОВА6.jpg
15 червня 2020 14:47
ЛИЦНОВА5.jpg
15 червня 2020 14:47
ЛИЦНОВА4.jpg
15 червня 2020 14:47
ЛИЦНОВА3.jpg
15 червня 2020 14:47
ЛИЦНОВА1.jpg
15 червня 2020 14:47
ЛИЦНОВА.jpg
15 червня 2020 14:47
Документ_ЄДР_23085811.zip
15 червня 2020 14:47
ДОДАТОК НОВА 3-5.pdf
15 червня 2020 14:47
74.pdf
15 червня 2020 14:47
73.pdf
15 червня 2020 14:47
72.pdf
15 червня 2020 14:47
71.pdf
15 червня 2020 14:47
70.pdf
15 червня 2020 14:47
69.pdf
15 червня 2020 14:47
68.pdf
15 червня 2020 14:47
67.pdf
15 червня 2020 14:47
66.pdf
15 червня 2020 14:47
65.pdf
15 червня 2020 14:47
64.pdf
15 червня 2020 14:47
63.pdf
15 червня 2020 14:47
62.pdf
15 червня 2020 14:47
61.pdf
15 червня 2020 14:47
60.pdf
15 червня 2020 14:47
59.pdf
15 червня 2020 14:47
58.pdf
15 червня 2020 14:47
57.pdf
15 червня 2020 14:47
56.pdf
15 червня 2020 14:47
55.pdf
15 червня 2020 14:47
54.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПЕРШИЙ МІСЬКИЙ ТЕЛЕКАНАЛ. КРИВИЙ РІГ"

ТОВ "ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ "НОВА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПЕРШИЙ МІСЬКИЙ ТЕЛЕКАНАЛ. КРИВИЙ РІГ"
#39865405
Переможець 3 503 003,10
UAH з ПДВ
16 червня 2020 16:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 червня 2020 16:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПЕРШИЙ МІСЬКИЙ ТЕЛЕКАНАЛ. КРИВИЙ РІГ"
#39865405
3 503 003,10
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 червня 2020 10:22
311-ПС.PDF укладений
30 червня 2020 10:21