Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021-2015 - 30210000-4 - Машини для обробки даних (Персональний комп'ютер форм-фактора ноутбук у складі: основний блок персонального комп'ютера форм-фактора ноутбук)
Очікувана вартість
1 020 000,00 UAH
UA-2020-05-29-000222-b 414599da44f74f779e804235b23ff92a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Довженко

+380522244380 uokmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ МІСЬКОЇ РАДИ МІСТА КРОПИВНИЦЬКОГО
Код ЄДРПОУ: 05403286
Місцезнаходження: 25022, Україна , Кіровоградська обл., м.Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 41
Контактна особа: Вікторія Довженко
+380522244380
uokmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2020 09:06
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 червня 2020 10:00
Початок аукціону: 16 червня 2020 11:59
Очікувана вартість: 1 020 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
85 одиниця
Персональний комп'ютер форм-фактора ноутбук у складі: основний блок персонального комп'ютера форм-фактора ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький (Кіровоград), вул. Велика Перспективна, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 травня 2020 09:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 09:06
Додаток 6.doc
29 травня 2020 09:06
Додаток 5.docx
29 травня 2020 09:06
Додаток 4.docx
29 травня 2020 09:06
Додаток 3.docx
29 травня 2020 09:06
Додаток 2.docx
29 травня 2020 09:06
Додаток 1.docx
29 травня 2020 09:06
ТД.docx
29 травня 2020 09:06
оголошення ноутбук.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та Уточнення
Дата подання: 02 червня 2020 09:52
Дата відповіді: 02 червня 2020 11:12
Шановний Замовник! 1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі. 2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! 1) Товар, який потрібен замовнику повинен відповідати технічним, якісним та кількісним характеристикам, викладеним у Додатку 3. Усі посилання на конкретну торгівельну марку чи форму, патент, розміри деталей, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника — читати як вираз «або еквівалент» чи "аналог". 2) Товар повинен поставлятися в зібраному стані і готовий до використання, важливою є саме поставка Товару за адресами замовника.
Офісне програмне забезпечення
Дата подання: 03 червня 2020 12:03
Дата відповіді: 03 червня 2020 14:01
Шановний Замовник. Чи буде відповідати Вашим вимогам, вказаним у Додатку 3 пакет офісного програмного забезпечення на основі ліцензій вільного поширення Libre Office?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за питання! Пакет офісного програмного забезпечення на основі ліцензій вільного поширення Libre Office буде відповідати вимогам, вказаним у тендерній документації, якщо всі характеристики, викладені в Додатку 3, що стосуються програмного забезпечення, є тотожними до характеристик пакету офісного програмного забезпечення на основі ліцензій вільного поширення Libre Office.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-29-000222-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 02 червня 2020 13:53
Умови
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Відповідно до ч.3 ст.5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте відповідно до технічних вимог Замовника учасник має надати «Копія листа від компанії Microsoft або представника ТОВ «Майкрсофт Україна», наданий на ім’я учасника, що підтверджує права використання технології ОЕМ активізації ОА 3.0 при виробництві. ». Звертаємо увагу, що право на використання технології OEM активації ОА 3.0 на території України має лише один виробник, що суперечить принципам добросовісної конкуренції та значно звужує коло потенційних учасників та можливих пропозицій, а також збільшує вартість закуповуваного обладнання, при тому що на сьогоднішній день на ринку представлені не гірші, але відчутно дешевші, альтернативні види активацій Microsoft® Windows® 10 Pro. Виникає питання стосовно цільового використання бюджетних коштів, оскільки як Вам має бути відомо ОА 3.0 активація передбачає цифровий запис ключа в материнську плату і у разі заміни материнської плати Ви автоматично втрачаєте ліцензійний ключ і можливість подальшого використання вказаного програмного продукту, тобто після заміни материнської плати прийдеться повторно купувати ліцензію. Таким чином, встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст.1, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних вимог встановлених до учасників. Усунення дискримінаційних вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 червня 2020 15:58
Доброго дня! Дана вимога не є дискримінаційною. Згідно Додатку 3 тендерної документації замовника "На умовах тендеру не обмежуються варіанти ліцензування закупівлі програмного забезпечення Microsoft лише варіантів ОЕМ поставки (Original Equipment Manufacturer). Розглядаються також варіанти корпоративного ліцензування OLP (Open License Program) або поставки ПЗ Microsoft попередньо встановленому на заводі-виробникові обладнання з інформуванням про це на транспортній упаковці та прописаним ключем активації у BIOS обладнання. Тобто ОЕМ (Original Equipment Manufacturer) є лише одним із варіантів, вказаних в тендерній документації. Якщо учасник пропонуватиме товар із ОЕМ (Original Equipment Manufacturer), йому потрібно буде надати "Копію листа від компанії Microsoft або представника ТОВ «Майкрсофт Україна», наданий на ім’я учасника, що підтверджує права використання технології ОЕМ активізації ОА 3.0 при виробництві." Документи, що вказані в тендерній документації замовника та не є можливими до подачі, учасником, він не подає за умови, що учасник надасть замість таких документів обґрунтоване пояснення з посиланням на норми чинного законодавства.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 червня 2020 12:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ" 1 014 900,00
UAH з ПДВ
1 004 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" 1 008 000,00
UAH з ПДВ
1 008 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ"

ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ"
#42893689
Переможець 1 004 700,00
UAH з ПДВ
19 червня 2020 10:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2020 10:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ"
#42893689
1 004 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 09:36
Електронний підпис укладений
08 липня 2020 09:55
договір 869 від 08.07.2020.pdf укладений
08 липня 2020 09:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 945 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 157 600,00 UAH)