Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Модернізація резервуарів у кількості 12 штук с заміною систем контролю об’єму і маси рідин у резервуарах
Очікувана вартість
1 900 000,00 UAH
UA-2020-05-29-000213-b ea1049b2b9ab475e9c151ddfc42325fd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Гончарук

+380462641101 astra@rezerv.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна організація "Комбінат "Айстра" Державного агентства резерву України
Код ЄДРПОУ: 14373259
Місцезнаходження: 14001, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, вул.Чудінова
Контактна особа: Роман Гончарук
+380462641101
astra@rezerv.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2020 09:04
Звернення за роз’ясненнями: до 04 червня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 червня 2020 15:00
Початок аукціону: 15 червня 2020 12:42
Очікувана вартість: 1 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Модернізація резервуарів у кількості 12 штук с заміною систем контролю об’єму і маси рідин у резервуарах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14001, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вулиця Чудінова б/н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2020
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Математична формула для розрахунку приведеної ціни: Ц=Ц1-ПДВ, де Ц1 -Ціна пропозиції з ПДВ Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 травня 2020 09:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 09:05
тендерна документація 29052020.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2020 13:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ФОРТУНА" 1 830 000,00
UAH з ПДВ
1 830 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНГРЕСС" 1 900 000,00
UAH з ПДВ
1 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2020 11:48
Електронний підпис
25 червня 2020 11:48
Д13 про не судимість.PDF
25 червня 2020 11:48
Д10 не було притягнуто .PDF
15 червня 2020 23:34
Електронний підпис
12 червня 2020 21:19
Електронний підпис
12 червня 2020 21:19
Д06 Лист-гарантія.PDF

Публічні документи

11 червня 2020 15:19
Електронний підпис
11 червня 2020 15:16
Тендерна пропозиція.pdf
11 червня 2020 15:16
Свідоцтво з ПДВ.pdf
11 червня 2020 15:16
Проект договору.pdf
11 червня 2020 15:16
Новий Статут.pdf
11 червня 2020 15:16
Наказ.pdf
11 червня 2020 15:16
Лист-згода.pdf
11 червня 2020 15:16
Лист-гарантія.pdf
11 червня 2020 15:16
Лист.pdf
11 червня 2020 15:16
Довідка.pdf
11 червня 2020 15:16
Витяг.pdf
11 червня 2020 15:16
Виписка.pdf
11 червня 2020 15:16
Аналогічний договір.pdf
11 червня 2020 15:16
Акти №2.pdf
11 червня 2020 15:16
Аки №1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ФОРТУНА"

ТОВ "ІНГРЕСС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "ФОРТУНА"
#30093555
Переможець 1 830 000,00
UAH з ПДВ
16 червня 2020 16:42
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 червня 2020 16:24

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1. В складі тендерної пропозиції ПП «Фортуна» надано Лист-гарантія про відсутність підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» не за формою, встановленою додатком № 3 до тендерної документації та всупереч вимог статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Для усунення вказаної невідповідності учасник має надати вказаний лист-гарантію за формою, визначеною додатком № 3 до тендерної документації. 2. В складі тендерної пропозиції ПП «Фортуна» не надано - копії актів прийомки передач або копії інших документів, що підтверджують факт(и) передачі/поставки аналогічного предмету закупівлі та виконання договору в повному обсязі або позитивний лист-відгук від контрагента, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору (зазначеного Учасником у довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору), що не відповідає вимогам, вказаним в додатку № 2 до тендерної документації, встановлені на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям. В листі-відгуку ПАТ «Дніпронафтопродукт» немає посилання на конкретний договір з учасником. Для усунення вказаної невідповідності учасник має надати копії актів прийомки передач або копії інших документів, що підтверджують факт(и) передачі/поставки аналогічного предмету закупівлі та виконання договору в повному обсязі або позитивний лист-відгук від контрагента, у довільній формі, по тим договорам, які вказані Учасником у в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 червня 2020 16:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ФОРТУНА"
#30093555
1 830 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 13:55
Електронний підпис укладений
07 липня 2020 15:38
Договор Фортуна 53.pdf укладений
07 липня 2020 15:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 830 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 305 000,00 UAH)