Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Психофізіологічна експертиза
Очікувана вартість
27 477,00 UAH
UA-2020-05-29-000043-c a0feeb487c1b4da38b6ba0bfaf1f1db8
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Касаткін Андрій Михайлович

067-871-09-83 DPRZ3.MTZ@DN.DSNS.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: 3 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління ДСНС України у Донецькій області
Код ЄДРПОУ: 38242758
Місцезнаходження: 87547, Україна , Донецька обл., Маріуполь, ВУЛИЦЯ МИТРОПОЛИТСЬКА, будинок 175
Контактна особа: Касаткін Андрій Михайлович
067-871-09-83
DPRZ3.MTZ@DN.DSNS.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2020 08:46
Звернення за роз’ясненнями: до 03 червня 2020 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 червня 2020 13:00
Початок аукціону: 09 червня 2020 12:28
Очікувана вартість: 27 477,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 137,39 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85110000-3: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
345 посл.
Психофізіологічна експертиза
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87547, Україна, Донецька область, Маріуполь, Митрополитська, 175
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані послуги здійснюється «ЗАМОВНИКОМ» шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок «ВИКОНАВЦЯ» згідно Акту наданих послуг. Оплата здійснюється протягом 30 банківських днів з дати підписання Акту наданих послуг. Але, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 30 банківських днів з дати отримання «ЗАМОВНИКОМ» бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 червня 2020 12:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХПРОМЭКСПЕРТИЗА" 24 840,00
UAH
24 840,00
UAH
Документи
Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради "Центр первинної медико-санітарної допомоги №4 м.Маріуполя" 25 336,80
UAH
25 336,80
UAH
Документи
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №2 М.МАРІУПОЛЯ" 27 475,80
UAH
27 475,80
UAH
Документи

Публічні документи

08 червня 2020 12:51
Електронний підпис
08 червня 2020 12:49
Цінова_пропозиція_2[1].jpg
08 червня 2020 12:49
Цінова_пропозиція[1].jpg
08 червня 2020 12:49
Лист-погодження_2[1].jpg
08 червня 2020 12:49
Лист-погодження[1].jpg
08 червня 2020 12:49
Довідка_про_учасника[1].jpg
08 червня 2020 12:49
Гарант._лист[1].jpg
08 червня 2020 12:49
Договор.pdf
08 червня 2020 12:49
Витяг податки.pdf
08 червня 2020 12:49
Ведомость ЕГРПОУ.pdf

Публічні документи

05 червня 2020 12:45
Електронний підпис
05 червня 2020 12:43
Проект дог 2.pdf
05 червня 2020 12:43
Копія договору.pdf
05 червня 2020 12:43
Гарантійний лист.pdf
05 червня 2020 12:43
Довідка про досвід пс..pdf
05 червня 2020 12:43
Відповідна підготовка.pdf
05 червня 2020 12:43
Довідка з реквізитами.pdf
05 червня 2020 12:43
Лист погодження.pdf
05 червня 2020 12:43
Довідка про досвід.pdf
05 червня 2020 12:43
Місцезнаходження.pdf
05 червня 2020 12:43
Цінова пропозиція.pdf
05 червня 2020 12:43
Витяг з реєстру.pdf
05 червня 2020 12:43
акредит. сертифікат.pdf
05 червня 2020 12:43
Ліцензія.pdf
05 червня 2020 12:43
Розпорядження.pdf

Публічні документи

05 червня 2020 12:42
Електронний підпис
05 червня 2020 11:42
Цінова пропозиція.pdf
05 червня 2020 11:42
Свідоцтво платник ПДВ.pdf
05 червня 2020 11:42
Проект договору.pdf
05 червня 2020 11:42
Ліцензія.pdf
05 червня 2020 11:42
Договір на обробку ПФЕ.pdf
05 червня 2020 11:42
Гарантійний лист.pdf
05 червня 2020 11:42
Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХПРОМЭКСПЕРТИЗА"

Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради "Центр первинної медико-санітарної допомоги №4 м.Маріуполя"

КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №2 М.МАРІУПОЛЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕХПРОМЭКСПЕРТИЗА"
#41124517
Відхилено 24 840,00
UAH
11 червня 2020 09:21
Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради "Центр первинної медико-санітарної допомоги №4 м.Маріуполя"
#37885278
Переможець 25 336,80
UAH
12 червня 2020 10:51

Документи

11 червня 2020 09:21
Електронний підпис

Документи

12 червня 2020 10:51
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2020 10:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради "Центр первинної медико-санітарної допомоги №4 м.Маріуполя"
#37885278
25 336,80
UAH
Документи

Документи

12 червня 2020 10:51
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 16:06
звіт про виконання додаток 2.pdf укладений
18 січня 2021 16:06
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 08:44
Додаткова угода №2 від 23.12.2020 (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2020 08:44
Повідомлення (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2020 08:44
Електронний підпис укладений
02 липня 2020 17:03
Виправлення техн. помилки №28 (1).pdf зміни до договору
02 липня 2020 16:27
Електронний підпис укладений
26 червня 2020 09:56
Додаткова угода до д. 108-88 (1).pdf зміни до договору
26 червня 2020 09:13
Повідомлення до д. 108-88 (1).pdf зміни до договору
26 червня 2020 09:13
Електронний підпис укладений
24 червня 2020 14:28
Договір №108-88 від 23.06.2020.pdf укладений
23 червня 2020 09:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частин 5 статті 41 Закуону, а саме покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 108/88
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно Положення про уповноважену особу 3 державного пожежно-рятувального згону Головного управління ДСНС України у Донецькій області до Наказу №334 від 24.04.2020 року, передбачено п. 2.19. “Уповноважена особа (особи) має право”: приймати рішення (з оформленням відповідного протоколу Уповноваженої особи), в тому числі рішення щодо необхідності виправлення технічних (механічних, формальних) помилок, допущених при внесенні інформації про закупівлю, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу. Затвердити і вважати чинним виправлення, а саме строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 24 грудня 2020 року в наступних розділах і звітах: Оголошення про проведення спрощеної/допорогової закупівлі UA-2020-05-29-000043-c; Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-05-29-000043-c; Інформація про предмет закупівлі; Повідомлення про намір укласти договір.
Номер договору про закупівлю: 108/88
Договір:
Номер додаткової угоди: Виправлення тех
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пп. “1” ч. 5 ст. 41 Закону України від 19.09.2019 року №114-ІХ Закон України “Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” (далі – Закон), а саме зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, та п. 8.1 Договору № 108/88 від 23.06.2020 року (далі – Договір), а також згодою Сторін, уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Сторони за взаємною згодою домовились зменшити загальну суму Договору на 8004,96 грн. (вісім тисяч чотири грн. 96 коп.), без ПДВ та викласти п. 2.3. розділу 2. «Вартість послуг і порядок розрахунків» у наступній редакції: «ЗАМОВНИК» сплачує «ВИКОНАВЦЮ» вартість послуг у сумі: 17331,84 грн. (сімнадцять тисяч триста тридцять одна грн. 84 коп.) без ПДВ за 236 осіб.
Номер договору про закупівлю: 108/88
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 17 331,84
UAH