Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Періодичний медичний огляд
Очікувана вартість
131 461,00 UAH
UA-2020-05-29-000016-a 9976d4d3f4df4baa9828dbb692810dea
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Касаткін Андрій Михайлович

067-871-09-83 DPRZ3.MTZ@DN.DSNS.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: 3 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління ДСНС України у Донецькій області
Код ЄДРПОУ: 38242758
Місцезнаходження: 87547, Україна , Донецька обл., Маріуполь, ВУЛИЦЯ МИТРОПОЛИТСЬКА, будинок 175
Контактна особа: Касаткін Андрій Михайлович
067-871-09-83
DPRZ3.MTZ@DN.DSNS.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2020 08:33
Звернення за роз’ясненнями: до 03 червня 2020 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2020 13:00
Початок аукціону: 11 червня 2020 11:37
Очікувана вартість: 131 461,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 657,31 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85110000-3: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
386 посл.
Періодичний медичний огляд
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87547, Україна, Донецька область, Маріуполь, Митрополитська, 175
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється протягом 30 банківських днів з дати підписання Акту наданих послуг. Але, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 30 банківських днів з дати отримання «ЗАМОВНИКОМ» бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2020 11:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №2 М.МАРІУПОЛЯ" 114 228,41
UAH
102 805,57
UAH
Документи
Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради "Центр первинної медико-санітарної допомоги №4 м.Маріуполя" 105 553,54
UAH
105 553,54
UAH
Документи

Публічні документи

11 червня 2020 14:18
Електронний підпис
10 червня 2020 10:28
Електронний підпис
10 червня 2020 10:26
Цінова пропозиція.pdf
10 червня 2020 10:26
Свідоцтво платник ПДВ.pdf
10 червня 2020 10:26
Ліцензія.pdf
10 червня 2020 10:26
Гарантійний лист.pdf
10 червня 2020 10:26
Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

09 червня 2020 13:00
Електронний підпис
09 червня 2020 12:24
Цінова пропозиція.pdf
09 червня 2020 12:24
Свідоцтво.pdf
09 червня 2020 12:24
Сертифікат.pdf
09 червня 2020 12:24
Сертифікат 2.pdf
09 червня 2020 12:24
Проект договору.pdf
09 червня 2020 12:24
Посвідчення.pdf
09 червня 2020 12:24
Про викон ан дог.pdf
09 червня 2020 12:24
Копія наказу.pdf
09 червня 2020 12:24
Лист погодження.pdf
09 червня 2020 12:24
Довідка з реквізитами.pdf
09 червня 2020 12:24
Довідка про досвід.pdf
09 червня 2020 12:24
Гарантійний лист.pdf
09 червня 2020 12:24
Місцезнаходження.pdf
09 червня 2020 12:24
Розпорядження.pdf
09 червня 2020 12:24
ПДВ Свідоцтво.pdf
09 червня 2020 12:24
Ліцензія.pdf
09 червня 2020 12:24
Копія наказу.pdf
09 червня 2020 12:24
акредит. сертифікат.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №2 М.МАРІУПОЛЯ"

Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради "Центр первинної медико-санітарної допомоги №4 м.Маріуполя"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №2 М.МАРІУПОЛЯ"
#24467263
Переможець 102 805,57
UAH
12 червня 2020 11:08

Документи

12 червня 2020 11:07
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2020 11:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №2 М.МАРІУПОЛЯ"
#24467263
102 805,57
UAH
Документи

Документи

12 червня 2020 11:07
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 16:02
звіт про виконання додаток 1.pdf укладений
18 січня 2021 16:01
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 08:35
Повідомлення к ПТК 112 (1).pdf зміни до договору
22 грудня 2020 08:35
Додаткова угода №2 від 21.12.2020 (1).pdf зміни до договору
22 грудня 2020 08:35
Електронний підпис укладений
02 липня 2020 17:03
Виправлення техн. помилки №27 (1).pdf зміни до договору
02 липня 2020 16:33
Електронний підпис укладений
26 червня 2020 09:16
Додаткова угода до д. 89-83 (1).pdf зміни до договору
26 червня 2020 09:13
Повідомлення до д. 89-83 (1).pdf зміни до договору
26 червня 2020 09:13
Електронний підпис укладений
24 червня 2020 14:28
Договір № 89-83 від 23.06.2020.pdf укладений
23 червня 2020 09:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно частини 5 статті 41 Закону, а саме покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 89/83
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): гідно Положення про уповноважену особу 3 державного пожежно-рятувального згону Головного управління ДСНС України у Донецькій області до Наказу №334 від 24.04.2020 року, передбачено п. 2.19. “Уповноважена особа (особи) має право”: приймати рішення (з оформленням відповідного протоколу Уповноваженої особи), в тому числі рішення щодо необхідності виправлення технічних (механічних, формальних) помилок, допущених при внесенні інформації про закупівлю, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу. Під час оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі за ДК 021:2015 : 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (Періодичний медичний огляд) (далі – Закупівля) була допущена технічна помилка, а саме не вказано “Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг”, таким чином ця інформація відсутня в наступних розділах і звітах: Оголошення про проведення спрощеної/допорогової закупівлі UA-2020-05-29-000016-a; Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-05-29-000016-a; Інформація про предмет закупівлі; Повідомлення про намір укласти договір. Затвердити і вважати чинним виправлення, а саме строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 24 грудня 2020 року в наступних розділах і звітах: Оголошення про проведення спрощеної/допорогової закупівлі UA-2020-05-29-000016-a; Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-05-29-000016-a; Інформація про предмет закупівлі; Повідомлення про намір укласти договір.
Номер договору про закупівлю: 89/83
Договір:
Номер додаткової угоди: Виправлення тех
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пп. “1” ч. 5 ст. 41 Закону України від 19.09.2019 року №114-ІХ Закон України “Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” (далі – Закон), а саме зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, та п. 8.1 Договору № 89/83 від 23.06.2020 року (далі – Договір), а також згодою Сторін, уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Сторони за взаємною згодою домовились зменшити загальну суму Договору на 10497,89 грн. (Десять тисяч чотириста дев’яносто сім грн. 89 коп.), без ПДВ та викласти п. 2.4. розділу 2. «Вартість послуг і порядок розрахунків» у наступній редакції: - «ЗАМОВНИК» сплачує «ВИКОНАВЦЮ» вартість послуг у сумі: 92307,68 грн. (Дев’яносто дві тисячі триста сім грн. 68 коп.) без ПДВ, за 347 працівників (медогляд) в т. ч. 36 жінок, 311 чоловіків. 2. Сторони домовилися внести зміни у розрахунок вартості послуг на проведення періодичних медичних оглядів та викласти у новій редакції Додаток 1 до Договору № 89/83 від 23.06.2020 року
Номер договору про закупівлю: 89/83
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 92 307,68
UAH