Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Щебінь із природного каменю фр.20-40 мм
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2020-05-28-007510-b ● 49b9c43a768d4da49259fcee98c0f9d4
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Миргородводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03362560 |
Місцезнаходження: | 37604, Україна , Полтавська обл., місто Миргород, вул. Шишацька 82 |
Контактна особа: |
Нейковська Ольга Вікторівна +380505848649 neyola@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 травня 2020 21:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 червня 2020 22:03 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 червня 2020 22:03 |
Початок аукціону: | 10 червня 2020 13:50 |
Очікувана вартість: | 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
243 т
Щебінь із природного каменю фр.20-40 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37604, Україна, Полтавська область, м.Миргород, вул. Шишацька, 82
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 14210000-6 — Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 травня 2020 22:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 травня 2020 21:58 |
Проект договору щебінь.pdf | |
28 травня 2020 21:58 |
Оголошення щебінь.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стосовно походжепння щебеню
Дата подання: 29 травня 2020 09:29
Дата відповіді: 29 травня 2020 11:18
Доброго дня. Вказаний вами щебінь повинен бути гранітний чи базальтовий? І якими партіями чи усю одразу потрібно буде доставити? Дякую
Відповідь: Добрий день, щебінь гранітний. Обсяг поставки товару визначатиметься в заявках Замовника, орієнтовно по 40 т щомісяця.
Дякую.
Дякую.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-28-007510-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3365102253
Дата подання: 16 червня 2020 17:07
Безпідставна дискваліфікація учасника
Детально ознайомившись з пропозицією учасника, встановлено, що документи наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам документації. Відповідно до додатку 2 допоголошення про поведення закупівлі іформації про технічні якісні характеристики до предмета закупівлі розділу п. 2 особливі аимоги до предмета закупівлі п. 2.1 цього розділу постачальник при поставці продукції надає наступні документи, а саме видаткову накладну, оригінал або копію офіційних документів які засвідчують відповідні і якісні характеристики товару ( копію сертифікату відповідності, паспорт якості та /або інший документ, таким чином при поставці продукції будуть наданні документи передбаченні п. 2.2 додатку 2 також ми надали документ вих № 691 від 09.06.20 в якому зазначили що продуція відповідає вимогам замовника до неї визначені в додатку 2 і пітвердили надання документів передбачених п. 2.1 при прставці продукції не порушивши вимог документації.
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Отже, пропозиція учасника відповідає Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ"» та під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 та вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути
Згорнути
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Отже, пропозиція учасника відповідає Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ"» та під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 та вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 червня 2020 09:39
1. Відповідно до пп.2.2. пункту 2 Додатку 2 документації, на підтвердження відповідності продукції Замовник встановив наступну вимогу: надати наступні документи: - документ, що засвідчує якість товару (сертифікат відповідності, паспорт якості, тощо); документ, що засвідчує безпеку продукції ( протокол випробувань та паспорт радіаційної якості сировини). В пропозиції Учасника Фізичної особи підприємця БОГДАНА Р.Ю. ЖОДНОГО З ВИЩЕПЕРЕЛІЧЕНИХ ДОКУМЕНТІВ НЕ МІСТИЛОСЯ. В той же час Учасником було надано велику кількість інших документів (довідок), які Замовником не вимагалися.
2. Слід також звернути увагу на те, що в складі пропозиції Учасника містяться відгуки інших підприємств, а саме Національний історико-архітектурний музей «Київська фортеця» щодо постачання картриджів та чорнил для лазерних принтерів та КП «Коростенська центральна лікарня коростенської міської ради» щодо постачання лічильних приладів. Тому взагалі не зрозуміло, адже зазвичай Учасник надає в складі пропозиції листи (відгуки) від Замовників - кінцевих споживачів предмету закупівлі про позитивний досвід Учасника щодо виконання аналогічних договорів, тобто договорів поставки (щебеню, піску в асортименті).
3. Також учасником не дотримано вимог до оформлення документів п.14.2, а саме: на сканованих копіях документів відсутній напис: «Згідно з оригіналом» дата, підпис, посада, ПІБ.
2. Слід також звернути увагу на те, що в складі пропозиції Учасника містяться відгуки інших підприємств, а саме Національний історико-архітектурний музей «Київська фортеця» щодо постачання картриджів та чорнил для лазерних принтерів та КП «Коростенська центральна лікарня коростенської міської ради» щодо постачання лічильних приладів. Тому взагалі не зрозуміло, адже зазвичай Учасник надає в складі пропозиції листи (відгуки) від Замовників - кінцевих споживачів предмету закупівлі про позитивний досвід Учасника щодо виконання аналогічних договорів, тобто договорів поставки (щебеню, піску в асортименті).
3. Також учасником не дотримано вимог до оформлення документів п.14.2, а саме: на сканованих копіях документів відсутній напис: «Згідно з оригіналом» дата, підпис, посада, ПІБ.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 червня 2020 14:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ" |
135 837,00
UAH з ПДВ
|
133 837,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРІАЛ АЛЬЯНС" |
156 812,50
UAH з ПДВ
|
135 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНБУДПОСТАЧ" |
199 989,00
UAH з ПДВ
|
199 989,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ" #3365102253 |
Відхилено |
133 837,00
UAH з ПДВ
|
15 червня 2020 11:25
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРІАЛ АЛЬЯНС" #39376931 |
Переможець |
135 000,00
UAH з ПДВ
|
18 червня 2020 14:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Додаткова угода _2.pdf | зміни до договору |
20 липня 2021 14:14
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 16:15
|
Додаткова угода _1.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 16:13
|
Договір поставки .pdf | укладений |
06 липня 2020 09:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, дійшли згоди внести зміни до Договору №11/07 від 06.07.2020 року так як зобов'язання Постачальника та Замовника виконані не в повному обсязі, тобто обсяг продукції передбачений цим договорм не повністю відвантажено й таким чином договір вирішено продовжити на настуний рік. |
Номер договору про закупівлю: | 11/07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 від 29.12.2020 року |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі зростанням ціни на внутрішньому ринку України, що підтверджено Довідкою від Хмельницької торгово-промислової палати № 22-05/657 від 14.07.2021 р. |
Номер договору про закупівлю: | 11/07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |