Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Щебінь із природного каменю фр.20-40 мм
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2020-05-28-007510-b 49b9c43a768d4da49259fcee98c0f9d4
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нейковська Ольга Вікторівна

+380505848649 neyola@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Миргородводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03362560
Місцезнаходження: 37604, Україна , Полтавська обл., місто Миргород, вул. Шишацька 82
Контактна особа: Нейковська Ольга Вікторівна
+380505848649
neyola@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2020 21:58
Звернення за роз’ясненнями: до 03 червня 2020 22:03
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 червня 2020 22:03
Початок аукціону: 10 червня 2020 13:50
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
243 т
Щебінь із природного каменю фр.20-40 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37604, Україна, Полтавська область, м.Миргород, вул. Шишацька, 82
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 14210000-6 — Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 травня 2020 22:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 21:58
Проект договору щебінь.pdf
28 травня 2020 21:58
Оголошення щебінь.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно походжепння щебеню
Дата подання: 29 травня 2020 09:29
Дата відповіді: 29 травня 2020 11:18
Доброго дня. Вказаний вами щебінь повинен бути гранітний чи базальтовий? І якими партіями чи усю одразу потрібно буде доставити? Дякую
Відповідь: Добрий день, щебінь гранітний. Обсяг поставки товару визначатиметься в заявках Замовника, орієнтовно по 40 т щомісяця.
Дякую.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-28-007510-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3365102253
Дата подання: 16 червня 2020 17:07
Безпідставна дискваліфікація учасника
Детально ознайомившись з пропозицією учасника, встановлено, що документи наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам документації. Відповідно до додатку 2 допоголошення про поведення закупівлі іформації про технічні якісні характеристики до предмета закупівлі розділу п. 2 особливі аимоги до предмета закупівлі п. 2.1 цього розділу постачальник при поставці продукції надає наступні документи, а саме видаткову накладну, оригінал або копію офіційних документів які засвідчують відповідні і якісні характеристики товару ( копію сертифікату відповідності, паспорт якості та /або інший документ, таким чином при поставці продукції будуть наданні документи передбаченні п. 2.2 додатку 2 також ми надали документ вих № 691 від 09.06.20 в якому зазначили що продуція відповідає вимогам замовника до неї визначені в додатку 2 і пітвердили надання документів передбачених п. 2.1 при прставці продукції не порушивши вимог документації.
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.

Отже, пропозиція учасника відповідає Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ"» та під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 та вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 червня 2020 09:39
1. Відповідно до пп.2.2. пункту 2 Додатку 2 документації, на підтвердження відповідності продукції Замовник встановив наступну вимогу: надати наступні документи: - документ, що засвідчує якість товару (сертифікат відповідності, паспорт якості, тощо); документ, що засвідчує безпеку продукції ( протокол випробувань та паспорт радіаційної якості сировини). В пропозиції Учасника Фізичної особи підприємця БОГДАНА Р.Ю. ЖОДНОГО З ВИЩЕПЕРЕЛІЧЕНИХ ДОКУМЕНТІВ НЕ МІСТИЛОСЯ. В той же час Учасником було надано велику кількість інших документів (довідок), які Замовником не вимагалися.
2. Слід також звернути увагу на те, що в складі пропозиції Учасника містяться відгуки інших підприємств, а саме Національний історико-архітектурний музей «Київська фортеця» щодо постачання картриджів та чорнил для лазерних принтерів та КП «Коростенська центральна лікарня коростенської міської ради» щодо постачання лічильних приладів. Тому взагалі не зрозуміло, адже зазвичай Учасник надає в складі пропозиції листи (відгуки) від Замовників - кінцевих споживачів предмету закупівлі про позитивний досвід Учасника щодо виконання аналогічних договорів, тобто договорів поставки (щебеню, піску в асортименті).
3. Також учасником не дотримано вимог до оформлення документів п.14.2, а саме: на сканованих копіях документів відсутній напис: «Згідно з оригіналом» дата, підпис, посада, ПІБ.

Документи

17 червня 2020 09:39
Відповідь

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2020 14:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ" 135 837,00
UAH з ПДВ
133 837,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРІАЛ АЛЬЯНС" 156 812,50
UAH з ПДВ
135 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНБУДПОСТАЧ" 199 989,00
UAH з ПДВ
199 989,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 червня 2020 12:57
718.pdf
09 червня 2020 20:38
щебень.pdf
09 червня 2020 20:38
банкруцтво 23.04.20.pdf
09 червня 2020 20:38
Відгук музей.pdf
09 червня 2020 20:38
Відгук лікарня.pdf
09 червня 2020 20:38
Витяг ЄДР 14.02.20.pdf
09 червня 2020 20:38
Дов-ка про мат. базу.pdf
09 червня 2020 20:38
Паспорт+ІПН завірені.pdf
09 червня 2020 20:38
Завірені установчі.pdf

Публічні документи

09 червня 2020 16:59
Електронний підпис
09 червня 2020 16:57
Цінова пропозиція.PDF
09 червня 2020 16:57
Радіація.PDF
09 червня 2020 16:57
Протокол.PDF

Публічні документи

04 червня 2020 10:09
Електронний підпис
04 червня 2020 10:09
Електронний підпис
04 червня 2020 10:03
Цінова пропозиція.pdf
04 червня 2020 10:03
Договір.pdf
04 червня 2020 10:03
Технічні вимоги.doc.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРІАЛ АЛЬЯНС"

ТОВ "ГРАНБУДПОСТАЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ"
#3365102253
Відхилено 133 837,00
UAH з ПДВ
15 червня 2020 11:25
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРІАЛ АЛЬЯНС"
#39376931
Переможець 135 000,00
UAH з ПДВ
18 червня 2020 14:15

Документи

15 червня 2020 11:25
Протокол

Документи

18 червня 2020 14:15
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2020 14:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРІАЛ АЛЬЯНС"
#39376931
135 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 червня 2020 14:15
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова угода _2.pdf зміни до договору
20 липня 2021 14:14
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 16:15
Додаткова угода _1.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 16:13
Договір поставки .pdf укладений
06 липня 2020 09:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, дійшли згоди внести зміни до Договору №11/07 від 06.07.2020 року так як зобов'язання Постачальника та Замовника виконані не в повному обсязі, тобто обсяг продукції передбачений цим договорм не повністю відвантажено й таким чином договір вирішено продовжити на настуний рік.
Номер договору про закупівлю: 11/07
Договір:
Номер додаткової угоди: №1 від 29.12.2020 року
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зростанням ціни на внутрішньому ринку України, що підтверджено Довідкою від Хмельницької торгово-промислової палати № 22-05/657 від 14.07.2021 р.
Номер договору про закупівлю: 11/07
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML