Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Чорноморській 1 а в с. Кароліно-Бугаз Овідіопольського району Одеської області - будівництво
Очікувана вартість
5 583 755,60 UAH
UA-2020-05-28-007443-b ● 2532b5a4d9e44d5883b3e2c8b9a7a3f7
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 41485381 |
Місцезнаходження: | 65107, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Канатна, буд. 83 |
Контактна особа: |
Марія Діброва +380487148515 uks.ooda@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 травня 2020 20:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 червня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 червня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 15 червня 2020 14:33 |
Очікувана вартість: | 5 583 755,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 918,78 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 27918.77 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
кошти державного та місцевого бюджету . Клас наслідків (відповідальності) об'єкта СС1
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Чорноморській 1 а в с. Кароліно-Бугаз Овідіопольського району Одеської області - будівництво
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67844, Україна, Одеська область, с. Кароліно-Бугаз, Овідіопольський район, вул. Чорноморська, 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт Авансовий платіж є правом Замовника, а не його обов’язком. Замовник вправі відмовитися від перерахування авансового платежу Підряднику, а останній не вправі вимагати обов’язкової сплати такого платежу. | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані роботи здійснюються при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цих робіт. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 травня 2020 20:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 травня 2020 20:29 |
План фінансування.pdf | |
28 травня 2020 20:29 |
Додаток 7.pdf | |
28 травня 2020 20:29 |
ДОДАТОК 6.pdf | |
28 травня 2020 20:29 |
ДОДАТОК 5.pdf | |
28 травня 2020 20:29 |
ДОДАТОК 4.pdf | |
28 травня 2020 20:29 |
Додаток 2.pdf | |
28 травня 2020 20:28 |
Додаток 1.pdf | |
28 травня 2020 20:28 |
Графік до договору.pdf | |
28 травня 2020 20:28 |
Додаток 3.pdf | |
28 травня 2020 20:28 |
Додаток 8.pdf | |
28 травня 2020 20:28 |
ТД_амбулаторії Кароліно-Бугаз.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-28-007443-b.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП АСК, Код ЄДРПОУ:24543159
Дата подання: 03 липня 2020 15:54
Вимога про скасування незаконного рішення
ВИМОГА ДО ЗАМОВНИКА
За результатами аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією було визнано пропозицію ТОВ «ВЕСТА-ДЕВЕЛОП».
24.06.2020 за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції ТОВ «ВЕСТА-ДЕВЕЛОП» Замовником прийняте рішення про відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ВЕСТА-ДЕВЕЛОП» вимогам тендерної документації та повідомлено про намір укласти договір із даним учасником.
Вважаємо, що рішення Замовника зроблене при поверхневому вивчені тендерної пропозиції ТОВ «ВЕСТА-ДЕВЕЛОП» та прийняте всупереч вимогам діючого законодавства у сфері публічних закупівель, в зв’язку із наступним.
А. По-перше, тендерна пропозиція ТОВ «ВЕСТА-ДЕВЕЛОП» не відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної документації.
1. В тендерній документації (Додаток 1) Замовник вимагає від учасників підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «досвід виконання аналогічного договору».
Відповідно до п. 3.1. Додатку 1 тендерної документації «Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є укладений за останні два роки (2018-2019), з Замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (за наявності) або із Замовником не у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» повністю виконаний договір, який надається з усіма додатками та додатковими угодами, актами (актом) виконаних робіт та довідкою (довідками) про вартість виконаних робіт , які підтверджують наявність у учасника досвіду виконання робіт з нового будівництва або реконструкції або капітального ремонту.»
Так, в порушення вимог тендерної документації учасником ТОВ «ВЕСТА-ДЕВЕЛОП» у складі тендерної пропозиції наданий договір №59-2018 від 07.12.2018 року про виконання робіт «Ремонт (реставраційний) будівлі-пам’ятки комунального закладу вищої освіти «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради за адресою: м.Одеса, пров.Нахімова, 8».
Наданий учасником договір не підпадає під кваліфікаційні вимоги Замовника, оскільки не передбачає виконання робіт ані з нового будівництва, ані з реконструкції ані з капітального ремонту».
2. Відповідно до п. 3.1. Додатку 1 тендерної документації «Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є укладений за останні два роки (2018-2019), з Замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (за наявності) або із Замовником не у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» повністю виконаний договір, який надається з усіма додатками та додатковими угодами, актами (актом) виконаних робіт та довідкою (довідками) про вартість виконаних робіт , які підтверджують наявність у учасника досвіду виконання робіт з нового будівництва або реконструкції або капітального ремонту.»
Так, в порушення вимог тендерної документації учасником ТОВ «ВЕСТА-ДЕВЕЛОП» у складі тендерної пропозиції не надані акти (акт) виконаних робіт та довідку (довідки) про вартість виконаних робіт до договору про виконання робіт №59-2018 від 07.12.2018 року.
Вважаємо, що Замовник до цієї ситуації повинен був застосувати «правило невід’ємних додатків». За практикою розгляду скарг Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Колегія), «правило невід’ємних додатків» полягає в тому, що якщо учасник у складі тендерної пропозиції завантажив документ, який має додатки, що є невід’ємними частинами цього документа, але при цьому такі додатки або хоча б один з них не завантажено, то Колегія це сприймає як ненадання самого документа.
3. Відповідно до п. 1.1. Додатку 1 тендерної документації Замовником виставлена вимога до тендерних пропозицій учасників щодо «до довідки про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залученні при виконанні даних робіт обов’язково додаються: - у разі, якщо техніка є власною надаються скановані оригінали свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів і будівельної техніки, тощо.
Учасником ТОВ «ВЕСТА-ДЕВЕЛОП» у складі пропозиції наданий лист 1/4-к від 04.06.2020, де серед предметів матеріально-технічної бази учасника зазначені власні предмети (засоби) такі як: бітонозміщувач, далекомір, ак.шуруповерт, багатофункціональний розбризкувач, бензогенератор, дрилі, насос дренажний, перфоратори, пили циркулярні, шліфувальна машина, та інші.
Враховуючи наявність сполучника «тощо» в вимозі Замовника щодо підтвердження наявності матеріально-технічної бази, який, в свою чергу, згідно правил правопису, вказує на неповноту такого переліку, на можливість його продовження (тобто, та інше), а також, враховуючи той факт, що на вищезазначені предмети матеріально-тезнічної бази учасника при їх отриманні у власність учасника видаються (отримуються) технічні паспорти на прилади, квитанції, накладні та інші документи, вважаємо що учасником ТОВ «ВЕСТА-ДЕВЕЛОП» не виконана вимога Замовника щодо підтвердження наявності власних засобів (техніки, предметів) матеріально-технічної бази (п.1.1. Додатку 1).
4. Відповідно до п.6 Розділу 3 тендерної документації всі кошторисні розрахунки повинні бути завірені підписом сертифікованого інженера-проектвальника, який склав кошторисну документацію.
На виконання даної вимоги у складі пропозиції ТОВ «ВЕСТА-ДЕВЕЛОП» надані копії сертифікату інженера-проектувальника Маслюк Валентини Антонівни, який склав и підписав кошторисну документацію до тендерної пропозиції.
Однак, серед працівників учасника ТОВ «ВЕСТА-ДЕВЕЛОП», які зазначені у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації №1/5-к від 04.06.2020, відсутній такий працівник як Маслюк Валентина Антонівна.
На підставі вищенаведеного можна зробити висновок, що кошторисну документацію тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВЕСТА-ДЕВЕЛОП» склала особа, що не є працівником учасника, а серед працівників ТОВ «ВЕСТА-ДЕВЕЛОП» відсутній сертифікований інженер-проектувальник.
Відсутність серед працівників учасника ТОВ «ВЕСТА-ДЕВЕЛОП» сертифікованого інженера-проектувальника вважаємо невідповідністю учасника кваліфікаційним вимогам Замовника, що зазначені в тендерній документації, а відповідно ознакою неможливості ТОВ «ВЕСТА-ДЕВЕЛОП» кваліфіковано та якісно виконати проектувальну частину робіт предмету закупівлі.
Б. По-друге, тендерна пропозиція ТОВ «ВЕСТА-ДЕВЕЛОП» не відповідає іншим вимогам тендерної документації.
1. Відповідно до п.1 Розділу ІІІ тендерної документації, Замовник вимагає від учасників подання «відомостей про учасника із зазначенням форми власності (Додаток 5)».
В порушення вимог тендерної документації учасником ТОВ «ВЕСТА-ДЕВЕЛОП» в складі тендерної пропозиції наданий лист №7/к від 04.06.2020 «Відомості про учасника», який не містить інформації про форму власності».
Віднесення такої помилки до формальних помилок неможливе, оскільки відповідно до п.19 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Відповідно до п.1 Розділу ІІІ тендерної документації Замовником визначений вичерпний перелік формальних помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозиції. Серед даного переліку формальних помилок відсутній приклад помилки щодо не зазначення інформації відповідно Додатку 5. В інших документах, що надані учасником ТОВ «ВЕСТА-ДЕВЕЛОП» у складі тендерної пропозиції також відсутня інформація про форму власності учасника.
2. Відповідно до п.2 Розділу V тендерної документації Замовником виставлена наступна вимога до тендерних пропозицій учасників – «Усі відомості та довідки, надані у складі пропозиції мають бути датовані не раніше дати оголошення закупівлі».
В порушення даної вимоги тендерної документації учасником ТОВ «ВЕСТА-ДЕВЕЛОП» в складі тендерної пропозиції наданий Витяг з реєстру платників податку на додану вартість №1815534500346, виданий 21.05.2018 року.
Таким чином, вимога Замовника торгів щодо надання тільки «свіжої» інформації та документів, що обумовлена зобов’язанням Замовника щодо перевірки актуальності наданої учасниками інформації, не виконана учасником ТОВ «ВЕСТА-ДЕВЕЛОП».
3. Відповідно до п.6 Розділу ІІІ тендерної документації Замовником виставлена вимога до учасників процедури закупівлі щодо надання довідки, в якій зазначається перелік всіх податків що сплачуються учасником.
Виходячи із розуміння правових норм діючого законодавства, та визначення понять «переліку», відповідно до нормативно-правових актів органів виконавчої влади України, під переліком слід розуміти «перерахування назв та понять податків, що визначені діючим податковим законодавством України, в тому числі але не виключно Податковим кодексом України.»
В порушення даної вимоги тендерної документації учасником ТОВ «ВЕСТА-ДЕВЕЛОП» у складі пропозиції наданий лист №31/к від 04.06.2020 в якому замість переліку податків, поряд із двома конкретно визначеними податками зазначено «обов’язкові податки при нарахуванні заробітної плати». Поняття «обов’язкові податки при нарахуванні заробітної плати» не визначене діючим податковим законодавством України, а отже учасником не наданий повний перелік податків, що сплачується ним при здійсненні господарської діяльності».
У відповідності до ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
У відповідності до ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
На підставі вищенаведеного,
ПРОСИМО:
1. Скасувати Рішення про визнання тендерної пропозиції ТОВ «ВЕСТА-ДЕВЕЛОП» такою, що відповідає вимогам тендерної документації та технічним вимогам до предмету закупівлі.
2. Скасувати Рішення щодо визнання учасника ТОВ «ВЕСТА-ДЕВЕЛОП» переможцем процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
За результатами аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією було визнано пропозицію ТОВ «ВЕСТА-ДЕВЕЛОП».
24.06.2020 за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції ТОВ «ВЕСТА-ДЕВЕЛОП» Замовником прийняте рішення про відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ВЕСТА-ДЕВЕЛОП» вимогам тендерної документації та повідомлено про намір укласти договір із даним учасником.
Вважаємо, що рішення Замовника зроблене при поверхневому вивчені тендерної пропозиції ТОВ «ВЕСТА-ДЕВЕЛОП» та прийняте всупереч вимогам діючого законодавства у сфері публічних закупівель, в зв’язку із наступним.
А. По-перше, тендерна пропозиція ТОВ «ВЕСТА-ДЕВЕЛОП» не відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної документації.
1. В тендерній документації (Додаток 1) Замовник вимагає від учасників підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «досвід виконання аналогічного договору».
Відповідно до п. 3.1. Додатку 1 тендерної документації «Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є укладений за останні два роки (2018-2019), з Замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (за наявності) або із Замовником не у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» повністю виконаний договір, який надається з усіма додатками та додатковими угодами, актами (актом) виконаних робіт та довідкою (довідками) про вартість виконаних робіт , які підтверджують наявність у учасника досвіду виконання робіт з нового будівництва або реконструкції або капітального ремонту.»
Так, в порушення вимог тендерної документації учасником ТОВ «ВЕСТА-ДЕВЕЛОП» у складі тендерної пропозиції наданий договір №59-2018 від 07.12.2018 року про виконання робіт «Ремонт (реставраційний) будівлі-пам’ятки комунального закладу вищої освіти «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради за адресою: м.Одеса, пров.Нахімова, 8».
Наданий учасником договір не підпадає під кваліфікаційні вимоги Замовника, оскільки не передбачає виконання робіт ані з нового будівництва, ані з реконструкції ані з капітального ремонту».
2. Відповідно до п. 3.1. Додатку 1 тендерної документації «Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є укладений за останні два роки (2018-2019), з Замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (за наявності) або із Замовником не у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» повністю виконаний договір, який надається з усіма додатками та додатковими угодами, актами (актом) виконаних робіт та довідкою (довідками) про вартість виконаних робіт , які підтверджують наявність у учасника досвіду виконання робіт з нового будівництва або реконструкції або капітального ремонту.»
Так, в порушення вимог тендерної документації учасником ТОВ «ВЕСТА-ДЕВЕЛОП» у складі тендерної пропозиції не надані акти (акт) виконаних робіт та довідку (довідки) про вартість виконаних робіт до договору про виконання робіт №59-2018 від 07.12.2018 року.
Вважаємо, що Замовник до цієї ситуації повинен був застосувати «правило невід’ємних додатків». За практикою розгляду скарг Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Колегія), «правило невід’ємних додатків» полягає в тому, що якщо учасник у складі тендерної пропозиції завантажив документ, який має додатки, що є невід’ємними частинами цього документа, але при цьому такі додатки або хоча б один з них не завантажено, то Колегія це сприймає як ненадання самого документа.
3. Відповідно до п. 1.1. Додатку 1 тендерної документації Замовником виставлена вимога до тендерних пропозицій учасників щодо «до довідки про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залученні при виконанні даних робіт обов’язково додаються: - у разі, якщо техніка є власною надаються скановані оригінали свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів і будівельної техніки, тощо.
Учасником ТОВ «ВЕСТА-ДЕВЕЛОП» у складі пропозиції наданий лист 1/4-к від 04.06.2020, де серед предметів матеріально-технічної бази учасника зазначені власні предмети (засоби) такі як: бітонозміщувач, далекомір, ак.шуруповерт, багатофункціональний розбризкувач, бензогенератор, дрилі, насос дренажний, перфоратори, пили циркулярні, шліфувальна машина, та інші.
Враховуючи наявність сполучника «тощо» в вимозі Замовника щодо підтвердження наявності матеріально-технічної бази, який, в свою чергу, згідно правил правопису, вказує на неповноту такого переліку, на можливість його продовження (тобто, та інше), а також, враховуючи той факт, що на вищезазначені предмети матеріально-тезнічної бази учасника при їх отриманні у власність учасника видаються (отримуються) технічні паспорти на прилади, квитанції, накладні та інші документи, вважаємо що учасником ТОВ «ВЕСТА-ДЕВЕЛОП» не виконана вимога Замовника щодо підтвердження наявності власних засобів (техніки, предметів) матеріально-технічної бази (п.1.1. Додатку 1).
4. Відповідно до п.6 Розділу 3 тендерної документації всі кошторисні розрахунки повинні бути завірені підписом сертифікованого інженера-проектвальника, який склав кошторисну документацію.
На виконання даної вимоги у складі пропозиції ТОВ «ВЕСТА-ДЕВЕЛОП» надані копії сертифікату інженера-проектувальника Маслюк Валентини Антонівни, який склав и підписав кошторисну документацію до тендерної пропозиції.
Однак, серед працівників учасника ТОВ «ВЕСТА-ДЕВЕЛОП», які зазначені у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації №1/5-к від 04.06.2020, відсутній такий працівник як Маслюк Валентина Антонівна.
На підставі вищенаведеного можна зробити висновок, що кошторисну документацію тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВЕСТА-ДЕВЕЛОП» склала особа, що не є працівником учасника, а серед працівників ТОВ «ВЕСТА-ДЕВЕЛОП» відсутній сертифікований інженер-проектувальник.
Відсутність серед працівників учасника ТОВ «ВЕСТА-ДЕВЕЛОП» сертифікованого інженера-проектувальника вважаємо невідповідністю учасника кваліфікаційним вимогам Замовника, що зазначені в тендерній документації, а відповідно ознакою неможливості ТОВ «ВЕСТА-ДЕВЕЛОП» кваліфіковано та якісно виконати проектувальну частину робіт предмету закупівлі.
Б. По-друге, тендерна пропозиція ТОВ «ВЕСТА-ДЕВЕЛОП» не відповідає іншим вимогам тендерної документації.
1. Відповідно до п.1 Розділу ІІІ тендерної документації, Замовник вимагає від учасників подання «відомостей про учасника із зазначенням форми власності (Додаток 5)».
В порушення вимог тендерної документації учасником ТОВ «ВЕСТА-ДЕВЕЛОП» в складі тендерної пропозиції наданий лист №7/к від 04.06.2020 «Відомості про учасника», який не містить інформації про форму власності».
Віднесення такої помилки до формальних помилок неможливе, оскільки відповідно до п.19 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Відповідно до п.1 Розділу ІІІ тендерної документації Замовником визначений вичерпний перелік формальних помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозиції. Серед даного переліку формальних помилок відсутній приклад помилки щодо не зазначення інформації відповідно Додатку 5. В інших документах, що надані учасником ТОВ «ВЕСТА-ДЕВЕЛОП» у складі тендерної пропозиції також відсутня інформація про форму власності учасника.
2. Відповідно до п.2 Розділу V тендерної документації Замовником виставлена наступна вимога до тендерних пропозицій учасників – «Усі відомості та довідки, надані у складі пропозиції мають бути датовані не раніше дати оголошення закупівлі».
В порушення даної вимоги тендерної документації учасником ТОВ «ВЕСТА-ДЕВЕЛОП» в складі тендерної пропозиції наданий Витяг з реєстру платників податку на додану вартість №1815534500346, виданий 21.05.2018 року.
Таким чином, вимога Замовника торгів щодо надання тільки «свіжої» інформації та документів, що обумовлена зобов’язанням Замовника щодо перевірки актуальності наданої учасниками інформації, не виконана учасником ТОВ «ВЕСТА-ДЕВЕЛОП».
3. Відповідно до п.6 Розділу ІІІ тендерної документації Замовником виставлена вимога до учасників процедури закупівлі щодо надання довідки, в якій зазначається перелік всіх податків що сплачуються учасником.
Виходячи із розуміння правових норм діючого законодавства, та визначення понять «переліку», відповідно до нормативно-правових актів органів виконавчої влади України, під переліком слід розуміти «перерахування назв та понять податків, що визначені діючим податковим законодавством України, в тому числі але не виключно Податковим кодексом України.»
В порушення даної вимоги тендерної документації учасником ТОВ «ВЕСТА-ДЕВЕЛОП» у складі пропозиції наданий лист №31/к від 04.06.2020 в якому замість переліку податків, поряд із двома конкретно визначеними податками зазначено «обов’язкові податки при нарахуванні заробітної плати». Поняття «обов’язкові податки при нарахуванні заробітної плати» не визначене діючим податковим законодавством України, а отже учасником не наданий повний перелік податків, що сплачується ним при здійсненні господарської діяльності».
У відповідності до ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
У відповідності до ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
На підставі вищенаведеного,
ПРОСИМО:
1. Скасувати Рішення про визнання тендерної пропозиції ТОВ «ВЕСТА-ДЕВЕЛОП» такою, що відповідає вимогам тендерної документації та технічним вимогам до предмету закупівлі.
2. Скасувати Рішення щодо визнання учасника ТОВ «ВЕСТА-ДЕВЕЛОП» переможцем процедури закупівлі.
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 червня 2020 15:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СПЕЦ БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ" |
5 305 466,55
UAH з ПДВ
|
5 025 799,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ НОРМАН ПЛАСТ |
5 358 648,13
UAH з ПДВ
|
5 025 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТЮГСТРОЙ" |
5 360 017,14
UAH з ПДВ
|
5 025 938,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Веста Девелоп" |
5 421 522,93
UAH з ПДВ
|
5 026 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП АСК |
5 403 400,00
UAH з ПДВ
|
5 299 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СПЕЦ БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ" #42561447 |
Відхилено |
5 025 799,99
UAH з ПДВ
|
19 червня 2020 17:40
|
|
ТОВ НОРМАН ПЛАСТ #41624516 |
Відхилено |
5 025 800,00
UAH з ПДВ
|
19 червня 2020 17:42
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТЮГСТРОЙ" #43420038 |
Відхилено |
5 025 938,00
UAH з ПДВ
|
19 червня 2020 17:43
|
|
ТОВ "Веста Девелоп" #35179778 |
Переможець |
5 026 000,00
UAH з ПДВ
|
24 червня 2020 15:30
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 09:01
|
ДУ № 6 від 28.12.2021 Дог.№40.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 09:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 вересня 2021 11:19
|
ду 5 дог. 40.PDF | зміни до договору |
03 вересня 2021 11:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 травня 2021 14:47
|
Договір №40 ДУ №4 від 24.05.2021.PDF | зміни до договору |
24 травня 2021 14:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 17:10
|
Д.У. № 3 до Договору № 40.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2020 17:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 08:33
|
Д.У. № 3 до Договору № 40.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2020 08:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2020 13:22
|
Д.У. № 3 до договору № 40.PDF | зміни до договору |
17 грудня 2020 13:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 жовтня 2020 14:01
|
SCAN0022.PDF | зміни до договору |
28 жовтня 2020 13:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 серпня 2020 08:53
|
Договір №40 ДУ №1 від 13.08.2020.pdf | зміни до договору |
14 серпня 2020 08:53
|
Електронний підпис | укладений |
13 липня 2020 11:41
|
Договір №40 від 13.07.2020.PDF | укладений |
13 липня 2020 11:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна директора ТОВ "Веста Девелоп", внесення змін в Додаток №3 "План фінансування робіт", внесення змін в розділ ХІІІ "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін" та викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін в преамбулу договору |
Номер договору про закупівлю: | 40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна п. 5.10 Розділуу 5, п. 12.1. Розділу 12 до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Анулювання попередньої угоди |
Номер договору про закупівлю: | 40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Анулювання попередньої додаткової угоди, зміна преамбули договору, подовження строку дії Договору |
Номер договору про закупівлю: | 40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Внести зміни до преамбули Договору 2. Внести зміни в Додаток №2 до Договору 3. Внести зміни в Додаток №3 до Договору 4. Внести зміни до розділу 16 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до Додатку № 1 "Розрахунок договірної ціни" Договору (загальна ціна договору не змінюється) |
Номер договору про закупівлю: | 40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до п.12.1 розділу 12 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |