Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Чорноморській 1 а в с. Кароліно-Бугаз Овідіопольського району Одеської області - будівництво
Очікувана вартість
5 583 755,60 UAH
UA-2020-05-28-007443-b 2532b5a4d9e44d5883b3e2c8b9a7a3f7
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Діброва

+380487148515 uks.ooda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 41485381
Місцезнаходження: 65107, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Канатна, буд. 83
Контактна особа: Марія Діброва
+380487148515
uks.ooda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2020 20:28
Звернення за роз’ясненнями: до 04 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 15 червня 2020 14:33
Очікувана вартість: 5 583 755,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 918,78 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 27918.77 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


кошти державного та місцевого бюджету . Клас наслідків (відповідальності) об'єкта СС1
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Чорноморській 1 а в с. Кароліно-Бугаз Овідіопольського району Одеської області - будівництво
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67844, Україна, Одеська область, с. Кароліно-Бугаз, Овідіопольський район, вул. Чорноморська, 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт Авансовий платіж є правом Замовника, а не його обов’язком. Замовник вправі відмовитися від перерахування авансового платежу Підряднику, а останній не вправі вимагати обов’язкової сплати такого платежу. Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані роботи здійснюються при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цих робіт. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 травня 2020 20:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 20:29
План фінансування.pdf
28 травня 2020 20:29
Додаток 7.pdf
28 травня 2020 20:29
ДОДАТОК 6.pdf
28 травня 2020 20:29
ДОДАТОК 5.pdf
28 травня 2020 20:29
ДОДАТОК 4.pdf
28 травня 2020 20:29
Додаток 2.pdf
28 травня 2020 20:28
Додаток 1.pdf
28 травня 2020 20:28
Графік до договору.pdf
28 травня 2020 20:28
Додаток 3.pdf
28 травня 2020 20:28
Додаток 8.pdf
28 травня 2020 20:28
ТД_амбулаторії Кароліно-Бугаз.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-28-007443-b.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП АСК, Код ЄДРПОУ:24543159
Дата подання: 03 липня 2020 15:54
Вимога про скасування незаконного рішення
ВИМОГА ДО ЗАМОВНИКА

За результатами аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією було визнано пропозицію ТОВ «ВЕСТА-ДЕВЕЛОП».
24.06.2020 за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції ТОВ «ВЕСТА-ДЕВЕЛОП» Замовником прийняте рішення про відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ВЕСТА-ДЕВЕЛОП» вимогам тендерної документації та повідомлено про намір укласти договір із даним учасником.

Вважаємо, що рішення Замовника зроблене при поверхневому вивчені тендерної пропозиції ТОВ «ВЕСТА-ДЕВЕЛОП» та прийняте всупереч вимогам діючого законодавства у сфері публічних закупівель, в зв’язку із наступним.

А. По-перше, тендерна пропозиція ТОВ «ВЕСТА-ДЕВЕЛОП» не відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної документації.

1. В тендерній документації (Додаток 1) Замовник вимагає від учасників підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «досвід виконання аналогічного договору».
Відповідно до п. 3.1. Додатку 1 тендерної документації «Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є укладений за останні два роки (2018-2019), з Замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (за наявності) або із Замовником не у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» повністю виконаний договір, який надається з усіма додатками та додатковими угодами, актами (актом) виконаних робіт та довідкою (довідками) про вартість виконаних робіт , які підтверджують наявність у учасника досвіду виконання робіт з нового будівництва або реконструкції або капітального ремонту.»

Так, в порушення вимог тендерної документації учасником ТОВ «ВЕСТА-ДЕВЕЛОП» у складі тендерної пропозиції наданий договір №59-2018 від 07.12.2018 року про виконання робіт «Ремонт (реставраційний) будівлі-пам’ятки комунального закладу вищої освіти «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради за адресою: м.Одеса, пров.Нахімова, 8».
Наданий учасником договір не підпадає під кваліфікаційні вимоги Замовника, оскільки не передбачає виконання робіт ані з нового будівництва, ані з реконструкції ані з капітального ремонту».

2. Відповідно до п. 3.1. Додатку 1 тендерної документації «Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є укладений за останні два роки (2018-2019), з Замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (за наявності) або із Замовником не у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» повністю виконаний договір, який надається з усіма додатками та додатковими угодами, актами (актом) виконаних робіт та довідкою (довідками) про вартість виконаних робіт , які підтверджують наявність у учасника досвіду виконання робіт з нового будівництва або реконструкції або капітального ремонту.»

Так, в порушення вимог тендерної документації учасником ТОВ «ВЕСТА-ДЕВЕЛОП» у складі тендерної пропозиції не надані акти (акт) виконаних робіт та довідку (довідки) про вартість виконаних робіт до договору про виконання робіт №59-2018 від 07.12.2018 року.

Вважаємо, що Замовник до цієї ситуації повинен був застосувати «правило невід’ємних додатків». За практикою розгляду скарг Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Колегія), «правило невід’ємних додатків» полягає в тому, що якщо учасник у складі тендерної пропозиції завантажив документ, який має додатки, що є невід’ємними частинами цього документа, але при цьому такі додатки або хоча б один з них не завантажено, то Колегія це сприймає як ненадання самого документа.

3. Відповідно до п. 1.1. Додатку 1 тендерної документації Замовником виставлена вимога до тендерних пропозицій учасників щодо «до довідки про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залученні при виконанні даних робіт обов’язково додаються: - у разі, якщо техніка є власною надаються скановані оригінали свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів і будівельної техніки, тощо.

Учасником ТОВ «ВЕСТА-ДЕВЕЛОП» у складі пропозиції наданий лист 1/4-к від 04.06.2020, де серед предметів матеріально-технічної бази учасника зазначені власні предмети (засоби) такі як: бітонозміщувач, далекомір, ак.шуруповерт, багатофункціональний розбризкувач, бензогенератор, дрилі, насос дренажний, перфоратори, пили циркулярні, шліфувальна машина, та інші.

Враховуючи наявність сполучника «тощо» в вимозі Замовника щодо підтвердження наявності матеріально-технічної бази, який, в свою чергу, згідно правил правопису, вказує на неповноту такого переліку, на можливість його продовження (тобто, та інше), а також, враховуючи той факт, що на вищезазначені предмети матеріально-тезнічної бази учасника при їх отриманні у власність учасника видаються (отримуються) технічні паспорти на прилади, квитанції, накладні та інші документи, вважаємо що учасником ТОВ «ВЕСТА-ДЕВЕЛОП» не виконана вимога Замовника щодо підтвердження наявності власних засобів (техніки, предметів) матеріально-технічної бази (п.1.1. Додатку 1).

4. Відповідно до п.6 Розділу 3 тендерної документації всі кошторисні розрахунки повинні бути завірені підписом сертифікованого інженера-проектвальника, який склав кошторисну документацію.
На виконання даної вимоги у складі пропозиції ТОВ «ВЕСТА-ДЕВЕЛОП» надані копії сертифікату інженера-проектувальника Маслюк Валентини Антонівни, який склав и підписав кошторисну документацію до тендерної пропозиції.
Однак, серед працівників учасника ТОВ «ВЕСТА-ДЕВЕЛОП», які зазначені у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації №1/5-к від 04.06.2020, відсутній такий працівник як Маслюк Валентина Антонівна.
На підставі вищенаведеного можна зробити висновок, що кошторисну документацію тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВЕСТА-ДЕВЕЛОП» склала особа, що не є працівником учасника, а серед працівників ТОВ «ВЕСТА-ДЕВЕЛОП» відсутній сертифікований інженер-проектувальник.
Відсутність серед працівників учасника ТОВ «ВЕСТА-ДЕВЕЛОП» сертифікованого інженера-проектувальника вважаємо невідповідністю учасника кваліфікаційним вимогам Замовника, що зазначені в тендерній документації, а відповідно ознакою неможливості ТОВ «ВЕСТА-ДЕВЕЛОП» кваліфіковано та якісно виконати проектувальну частину робіт предмету закупівлі.





Б. По-друге, тендерна пропозиція ТОВ «ВЕСТА-ДЕВЕЛОП» не відповідає іншим вимогам тендерної документації.
1. Відповідно до п.1 Розділу ІІІ тендерної документації, Замовник вимагає від учасників подання «відомостей про учасника із зазначенням форми власності (Додаток 5)».

В порушення вимог тендерної документації учасником ТОВ «ВЕСТА-ДЕВЕЛОП» в складі тендерної пропозиції наданий лист №7/к від 04.06.2020 «Відомості про учасника», який не містить інформації про форму власності».
Віднесення такої помилки до формальних помилок неможливе, оскільки відповідно до п.19 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Відповідно до п.1 Розділу ІІІ тендерної документації Замовником визначений вичерпний перелік формальних помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозиції. Серед даного переліку формальних помилок відсутній приклад помилки щодо не зазначення інформації відповідно Додатку 5. В інших документах, що надані учасником ТОВ «ВЕСТА-ДЕВЕЛОП» у складі тендерної пропозиції також відсутня інформація про форму власності учасника.

2. Відповідно до п.2 Розділу V тендерної документації Замовником виставлена наступна вимога до тендерних пропозицій учасників – «Усі відомості та довідки, надані у складі пропозиції мають бути датовані не раніше дати оголошення закупівлі».

В порушення даної вимоги тендерної документації учасником ТОВ «ВЕСТА-ДЕВЕЛОП» в складі тендерної пропозиції наданий Витяг з реєстру платників податку на додану вартість №1815534500346, виданий 21.05.2018 року.
Таким чином, вимога Замовника торгів щодо надання тільки «свіжої» інформації та документів, що обумовлена зобов’язанням Замовника щодо перевірки актуальності наданої учасниками інформації, не виконана учасником ТОВ «ВЕСТА-ДЕВЕЛОП».

3. Відповідно до п.6 Розділу ІІІ тендерної документації Замовником виставлена вимога до учасників процедури закупівлі щодо надання довідки, в якій зазначається перелік всіх податків що сплачуються учасником.
Виходячи із розуміння правових норм діючого законодавства, та визначення понять «переліку», відповідно до нормативно-правових актів органів виконавчої влади України, під переліком слід розуміти «перерахування назв та понять податків, що визначені діючим податковим законодавством України, в тому числі але не виключно Податковим кодексом України.»
В порушення даної вимоги тендерної документації учасником ТОВ «ВЕСТА-ДЕВЕЛОП» у складі пропозиції наданий лист №31/к від 04.06.2020 в якому замість переліку податків, поряд із двома конкретно визначеними податками зазначено «обов’язкові податки при нарахуванні заробітної плати». Поняття «обов’язкові податки при нарахуванні заробітної плати» не визначене діючим податковим законодавством України, а отже учасником не наданий повний перелік податків, що сплачується ним при здійсненні господарської діяльності».


У відповідності до ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.

У відповідності до ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.

На підставі вищенаведеного,

ПРОСИМО:

1. Скасувати Рішення про визнання тендерної пропозиції ТОВ «ВЕСТА-ДЕВЕЛОП» такою, що відповідає вимогам тендерної документації та технічним вимогам до предмету закупівлі.
2. Скасувати Рішення щодо визнання учасника ТОВ «ВЕСТА-ДЕВЕЛОП» переможцем процедури закупівлі.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

03 липня 2020 15:54
ВИМОГА

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2020 15:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СПЕЦ БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ" 5 305 466,55
UAH з ПДВ
5 025 799,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ НОРМАН ПЛАСТ 5 358 648,13
UAH з ПДВ
5 025 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТЮГСТРОЙ" 5 360 017,14
UAH з ПДВ
5 025 938,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Веста Девелоп" 5 421 522,93
UAH з ПДВ
5 026 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП АСК 5 403 400,00
UAH з ПДВ
5 299 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 червня 2020 23:10
Електронний підпис
13 червня 2020 23:07
107 Тендерна пропозиція.pdf
13 червня 2020 23:07
97 Проект договору.pdf
13 червня 2020 23:07
82 Довідка ст 17.pdf
13 червня 2020 23:07
81 Довідка ст 17 ч1.pdf
13 червня 2020 23:07
79 Довідка про санкції.pdf
13 червня 2020 23:07
63 Рiшення Правлiння.rar
13 червня 2020 23:07
51 Договірна ціна.imd
13 червня 2020 23:07
50 Розрахунок прибутку.pdf
13 червня 2020 23:07
45 Обєктний кошторис.pdf
13 червня 2020 23:07
44 Локальний кошторис.pdf
13 червня 2020 23:07
41 Договірна ціна.pdf
13 червня 2020 23:07
35 Лист-вiдгук 2.pdf
13 червня 2020 23:07
34 Лист-вiдгук.pdf
13 червня 2020 23:07
21 Довідка МТБ.pdf
13 червня 2020 23:07
14 Ліцензія ТОВ Латін -А.pdf
13 червня 2020 23:07
8 Наказ на директора.pdf
13 червня 2020 23:07
6 Статут.pdf
13 червня 2020 23:07
5 Рішення на керівника.pdf
13 червня 2020 23:07
3 Відомість з ЄДРПОУ.PDF
13 червня 2020 23:07
1 Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

13 червня 2020 21:30
Електронний підпис
13 червня 2020 21:27
Кошторис 7 частина.pdf
13 червня 2020 21:27
Кошторис 6 частина.pdf
13 червня 2020 21:27
Кошторис 5 частина.pdf
13 червня 2020 21:27
Кошторис 4 частина.pdf
13 червня 2020 21:27
Кошторис 3 частина.pdf
13 червня 2020 21:27
Кошторис 2 частина.pdf
13 червня 2020 21:27
Кошторис 1частина.pdf
13 червня 2020 21:27
27. Проект договору.pdf
13 червня 2020 21:27
26. Довідки 2.pdf
13 червня 2020 21:27
25. Витяг з ЄДР.pdf
13 червня 2020 21:27
24. Довідки.pdf
13 червня 2020 21:27
23. Довідка з банку.pdf
13 червня 2020 21:27
21. Інші документи.pdf
13 червня 2020 21:27
20. Документи ПДВ.pdf
13 червня 2020 21:27
19. Статутні документи.pdf
13 червня 2020 21:27
18. Пропозиція.pdf
13 червня 2020 21:26
12. 11.imd
13 червня 2020 21:26
11. Довідки згідно ст.17.pdf
13 червня 2020 21:26
7. Відгук.jpg
13 червня 2020 21:26
6. Аналогічний договір.pdf
13 червня 2020 21:26
4. Довідка працівники.pdf
13 червня 2020 21:25
0. Реєстр.pdf

Публічні документи

13 червня 2020 22:00
Електронний підпис
12 червня 2020 21:31
Електронний підпис
12 червня 2020 20:43
Електронний підпис
12 червня 2020 20:39
49 Тендерна пропозиція.PDF
12 червня 2020 20:39
42 Технічне завдання.PDF
12 червня 2020 20:39
35 Штатний розпис.PDF
12 червня 2020 20:39
83.Договірна ціна.PDF
12 червня 2020 20:39
82.Об’єктний кошторис;.PDF
12 червня 2020 20:39
81.Локальний кошторис.PDF
12 червня 2020 20:39
77. Рішення Правління.rar
12 червня 2020 20:38
49.Тендерна пропозиція.PDF
12 червня 2020 20:38
42.Технічне завдання.PDF
12 червня 2020 20:38
35.Штатний розпис.PDF
12 червня 2020 20:37
13. Довідка ст.17.PDF

Публічні документи

03 липня 2020 15:14
Електронний підпис
03 липня 2020 14:24
Електронний підпис
03 липня 2020 14:12
кб т11.pdf
03 липня 2020 14:12
кб т2.pdf
03 липня 2020 14:12
кб сср.pdf
03 липня 2020 14:12
кб ртсп.pdf
03 липня 2020 14:12
кб розр 1-4.pdf
03 липня 2020 14:12
кб план фин.pdf
03 липня 2020 14:12
кб опр лс 2-1-8.pdf
03 липня 2020 14:12
кб опр лс 2-1-4.pdf
03 липня 2020 14:12
кб опр.pdf
03 липня 2020 14:11
кб ос 2-1.pdf
03 липня 2020 14:11
кб опр лс 2-1-9.pdf
03 липня 2020 14:11
кб пз.pdf
03 липня 2020 14:11
кб опр лс 2-1-10.pdf
03 липня 2020 14:11
кб опр лс 2-1-7.pdf
03 липня 2020 14:11
кб опр лс 2-1-11.pdf
03 липня 2020 14:11
кб опр лс 2-1-3.pdf
03 липня 2020 14:11
кб опр лс 2-1-2.pdf
03 липня 2020 14:11
кб опр лс 2-1-1.pdf
03 липня 2020 14:11
кб лс 2-1-8.pdf
03 липня 2020 14:11
кб лс 2-1-11.pdf
03 липня 2020 14:11
кб лс 2-1-10.pdf
03 липня 2020 14:11
кб лс 2-1-9.pdf
03 липня 2020 14:11
кб лс 2-1-7.pdf
03 липня 2020 14:11
кб лс 2-1-1 часть 1.pdf
03 липня 2020 14:11
кб лс 2-1-4.pdf
03 липня 2020 14:11
кб ивр часть 3.pdf
03 липня 2020 14:11
кб лс 2-1-5.pdf
03 липня 2020 14:11
кб лс 2-1-6.pdf
03 липня 2020 14:11
кб лс 2-1-1 часть 2.pdf
03 липня 2020 14:10
кб ивр часть 2.pdf
03 липня 2020 14:10
кб лс 2-1-2.pdf
03 липня 2020 14:10
кб лс 2-1-3.pdf
03 липня 2020 14:10
кб ивр часть 1.pdf
03 липня 2020 14:10
кб календ график.pdf
03 липня 2020 14:10
кб ивр лс 2-1-1.pdf
03 липня 2020 14:10
кб ивр лс 2-1-8.pdf
03 липня 2020 14:10
кб ивр лс 2-1-4.pdf
03 липня 2020 14:10
кб дог цена.pdf
03 липня 2020 14:10
655.imd
03 липня 2020 14:10
кб ивр лс 2-1-9.pdf
03 липня 2020 14:10
кб ивр лс 2-1-7.pdf
03 липня 2020 14:10
кб ивр лс 2-1-11.pdf
03 липня 2020 14:10
кб ивр лс 2-1-2.pdf
03 липня 2020 14:10
кб ивр лс 2-1-3.pdf
03 липня 2020 14:10
кб ивр лс 2-1-10.pdf
03 липня 2020 14:10
пропозиція за рез.pdf
03 липня 2020 14:10
не суд.pdf
03 липня 2020 14:09
довідки ст 17.pdf
12 червня 2020 18:10
Електронний підпис
12 червня 2020 18:03
реестр КБ.pdf
12 червня 2020 18:03
довидка ст 17.pdf
12 червня 2020 18:03
ТЗ Додаток3.pdf
12 червня 2020 18:03
Решение о полномочиях.pdf
12 червня 2020 18:03
справка укргаз 01.06.20.pdf
12 червня 2020 18:03
КБ Договор.pdf
12 червня 2020 18:03
Пропозиция.pdf
12 червня 2020 18:03
Додаток8.pdf
12 червня 2020 18:03
Рішення Правління.rar
12 червня 2020 18:03
вытяг едрпоу.pdf
12 червня 2020 18:03
Декларация ОП.pdf
12 червня 2020 18:03
Статут ВД.pdf
12 червня 2020 18:03
паспорт код шевченко.pdf
12 червня 2020 18:03
Лицензия, Дозвил ОП.pdf
12 червня 2020 18:03
протокол признач дир.pdf
12 червня 2020 18:03
Витяг платника пдв.pdf
12 червня 2020 18:03
Статистика.pdf
12 червня 2020 18:03
наказ про призначення.pdf
12 червня 2020 18:03
КБ Розр витрат ЛК 2-1-8.pdf
12 червня 2020 18:03
КБ Розр витрат ЛК 2-1-11.pdf
12 червня 2020 18:03
КБ Розрах 1-4.pdf
12 червня 2020 18:03
КБ ПВР!.pdf
12 червня 2020 18:03
КБ Розр витрат ЛК 2-1-4.pdf
12 червня 2020 18:03
КБ Розр витрат ЛК 2-1-7.pdf
12 червня 2020 18:03
Пояснювальна записка.pdf
12 червня 2020 18:03
КБ Розр витрат ЛК 2-1-10.pdf
12 червня 2020 18:03
КБ Розр витрат ЛК 2-1-9.pdf
12 червня 2020 18:02
КБ Розр витрат ЛК 2-1-1.pdf
12 червня 2020 18:02
КБ Розр витрат ЛК 2-1-3.pdf
12 червня 2020 18:02
КБ Розр витрат ЛК 2-1-2.pdf
12 червня 2020 18:02
КБ ПВР ЛК 2-1-8.pdf
12 червня 2020 18:02
КБ ПВР ЛК 2-1-9.pdf
12 червня 2020 18:02
КБ Поясн записка.pdf
12 червня 2020 18:02
КБ ПВР ЛК 2-1-11.pdf
12 червня 2020 18:02
КБ ПВР ЛК 2-1-7.pdf
12 червня 2020 18:02
КБ ПВР ЛК 2-1-1.pdf
12 червня 2020 18:02
КБ ПВР ЛК 2-1-10.pdf
12 червня 2020 18:02
КБ ПВР ЛК 2-1-4.pdf
12 червня 2020 18:02
КБ ЛК 2-1-8.pdf
12 червня 2020 18:02
КБ ПВР ЛК 2-1-3.pdf
12 червня 2020 18:02
КБ ЛК 2-1-11.pdf
12 червня 2020 18:02
КБ ЛК 2-1-7.pdf
12 червня 2020 18:02
КБ ЛК 2-1-9.pdf
12 червня 2020 18:02
КБ ПВР ЛК 2-1-2.pdf
12 червня 2020 18:02
КБ ЛК 2-1-10.pdf
12 червня 2020 18:02
КБ ЛК 2-1-5 придбання.pdf
12 червня 2020 18:02
КБ ЛК 2-1-1.pdf
12 червня 2020 18:02
КБ ЛК 2-1-6 придбання.pdf
12 червня 2020 18:02
654.imd
12 червня 2020 18:02
КБ ЛК 2-1-4.pdf
12 червня 2020 18:02
КБ ЛК 2-1-2.pdf
12 червня 2020 18:02
КБ Вартисть машин.pdf
12 червня 2020 18:02
КБ Дог цена новая.pdf
12 червня 2020 18:02
КБ ЛК 2-1-3.pdf
12 червня 2020 18:02
КБ Зведений кошторис.pdf
12 червня 2020 18:02
КБ заг виробн витрати.pdf
12 червня 2020 18:02
довідка персонал.pdf
12 червня 2020 18:02
лист від власника.pdf
12 червня 2020 18:02
довидки.pdf
12 червня 2020 18:02
антикор програма.pdf
12 червня 2020 18:02
аналог дог із дод.pdf
12 червня 2020 18:02
довідка аналог дог.pdf
12 червня 2020 18:02
UA-2018-10-23-002556-b-contract-ongoing.pdf

Публічні документи

13 червня 2020 13:40
Електронний підпис
13 червня 2020 11:54
Рішення Правління.rar
13 червня 2020 11:54
ТП Додаток _4.pdf
13 червня 2020 11:54
Про выдкриття рахунку.pdf
13 червня 2020 11:54
70.imd
13 червня 2020 11:54
10. Проект.pdf
13 червня 2020 11:54
9. Інші 2.pdf
13 червня 2020 11:53
9. Інші 1.pdf
13 червня 2020 11:53
8. Субпідряд.pdf
13 червня 2020 11:53
7. Повноваження.pdf
13 червня 2020 11:53
6. Технічні 2.pdf
13 червня 2020 11:53
6. Технічні 1.pdf
13 червня 2020 11:53
5. Ст17047.pdf
13 червня 2020 11:53
4. Інформ. ст.17049.pdf
13 червня 2020 11:53
3. Досвід.pdf
13 червня 2020 11:53
2. Довідка працівники.pdf
13 червня 2020 11:53
1. МТБ.pdf
13 червня 2020 11:53
0. Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СПЕЦ БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ"

ТОВ НОРМАН ПЛАСТ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТЮГСТРОЙ"

ТОВ "Веста Девелоп"

ПП АСК

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СПЕЦ БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ"
#42561447
Відхилено 5 025 799,99
UAH з ПДВ
19 червня 2020 17:40
ТОВ НОРМАН ПЛАСТ
#41624516
Відхилено 5 025 800,00
UAH з ПДВ
19 червня 2020 17:42
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТЮГСТРОЙ"
#43420038
Відхилено 5 025 938,00
UAH з ПДВ
19 червня 2020 17:43
ТОВ "Веста Девелоп"
#35179778
Переможець 5 026 000,00
UAH з ПДВ
24 червня 2020 15:30
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

19 червня 2020 17:40
Електронний підпис

Документи

19 червня 2020 17:42
Електронний підпис

Документи

19 червня 2020 17:43
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Веста Девелоп" #35179778

№ рішення у справі

65/11-р/к

Дата рішення у справі

22.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 червня 2020 15:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Веста Девелоп"
#35179778
5 026 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 09:01
ДУ № 6 від 28.12.2021 Дог.№40.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 09:00
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2021 11:19
ду 5 дог. 40.PDF зміни до договору
03 вересня 2021 11:18
Електронний підпис зміни до договору
24 травня 2021 14:47
Договір №40 ДУ №4 від 24.05.2021.PDF зміни до договору
24 травня 2021 14:47
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 17:10
Д.У. № 3 до Договору № 40.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 17:07
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 08:33
Д.У. № 3 до Договору № 40.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 08:32
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 13:22
Д.У. № 3 до договору № 40.PDF зміни до договору
17 грудня 2020 13:16
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2020 14:01
SCAN0022.PDF зміни до договору
28 жовтня 2020 13:59
Електронний підпис зміни до договору
14 серпня 2020 08:53
Договір №40 ДУ №1 від 13.08.2020.pdf зміни до договору
14 серпня 2020 08:53
Електронний підпис укладений
13 липня 2020 11:41
Договір №40 від 13.07.2020.PDF укладений
13 липня 2020 11:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна директора ТОВ "Веста Девелоп", внесення змін в Додаток №3 "План фінансування робіт", внесення змін в розділ ХІІІ "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін" та викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін в преамбулу договору
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна п. 5.10 Розділуу 5, п. 12.1. Розділу 12 до Договору
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Анулювання попередньої угоди
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Анулювання попередньої додаткової угоди, зміна преамбули договору, подовження строку дії Договору
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до преамбули Договору 2. Внести зміни в Додаток №2 до Договору 3. Внести зміни в Додаток №3 до Договору 4. Внести зміни до розділу 16 Договору
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Додатку № 1 "Розрахунок договірної ціни" Договору (загальна ціна договору не змінюється)
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п.12.1 розділу 12 Договору
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML