Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Шкільні автобуси для закладів загальної середньої освіти
School buses for general secondary education
Очікувана вартість
45 600 000,00 UAH
UA-2020-05-28-007439-b f13fb52186c64fdf837c331a4d5c7289
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Парандюк Світлана Василівна

+380487226643 buh.osvita17@ukr.net

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 33722647
Місцезнаходження: 65107, Україна , Одеська область обл., м. Одеса, вул. Канатна, буд. 83
Контактна особа: Парандюк Світлана Василівна
+380487226643
buh.osvita17@ukr.net
Додаткові контактні особи: Parandyuk Svetlana Vasilyevna
+380487226643
buh.osvita17@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: DEPARTAMENT OSVITY I NAUKY ODESKOYI OBLASNOYI DERZHAVNOYI ADMINISTRATSIYI
National ID: 33722647
Contact point: Parandyuk Svetlana Vasilyevna
+380487226643
buh.osvita17@ukr.net
Additional contacts: Parandyuk Svetlana Vasilyevna
+380487226643
buh.osvita17@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 28 травня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 20 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 04 серпня 2020 14:35
Очікувана вартість: 45 600 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 228 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 28 травня 2020 20:26
Enquiries until: 20 червня 2020 00:00
Complaints submission until: до 26 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 30 червня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 45 600 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 228 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: No guarantee

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб


Scope of the procurement
Шкільні автобуси для закладів загальної середньої освіти – 24 одиниці.
Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 одиниця
Шкільні автобуси для закладів загальної середньої освіти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65107, Україна, Одеська область, місто Одеса, ВУЛИЦЯ КАНАТНА, будинок 83
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб

School buses for general secondary education
CPV: 34120000-4
Період постачання: по 30 серпня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар здійснюється на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України після фактичної поставки Товару з відстроченням платежу до 30 календарних днів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-01-000001 ● 4e140466e3444a60863ddfdc43d3a979
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 червня 2020 09:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.05.2020 Одеса № 161

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 29.05.2020.



Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 29.05.2020 № 161
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу

Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
2. UA-2020-05-28-007439-b 28.05.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Розглянувши висновок моніторингу даної закупівлі, Замовником було прийнято рішення про внесення змін до умов тендерної документації в частині строку дії тендерних пропозицій, а також оприлюднити відповідну інформацію на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель у спосіб та строк визначені Законом України «Про публічні закупівлі». Підсумовуючи вище зазначене, Замовником було усунуто порушення виявлене за результатами моніторингу процедури закупівлі.

2020-06-09 15:38:36


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

-

2020-06-09 16:28:06

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації: 27 липня 2020
UA-2020-05-28-007439-bf13fb52186c64fdf837c331a4d5c7289
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 33722647
Місцезнаходження: 65107, Україна, Одеська область обл., м. Одеса, вул. Канатна, буд. 83
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "АВТОГРАД-2007" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"" Документи
Допущено до аукціону
Документи
до 23 липня 2020 19:33

Документи

Публічні документи

26 червня 2020 11:32
sign.p7s
26 червня 2020 11:32
sign.p7s
26 червня 2020 09:59
Фін.звіт2019.pdf
26 червня 2020 09:59
Протокол повноваження.PDF
26 червня 2020 09:59
Проект договору.PDF
26 червня 2020 09:59
Опис до статуту.PDF
26 червня 2020 09:59
Лист-пояснення.PDF
26 червня 2020 09:59
Довідка Укргазбанк.PDF
26 червня 2020 09:59
Довідка довкілля.PDF
26 червня 2020 09:59
Гарантійний лист ціна.PDF
26 червня 2020 09:59
Тендерна пропозиція.PDF
26 червня 2020 09:59
Довідка МТБ.PDF
26 червня 2020 09:59
Тех.характеристики.PDF
26 червня 2020 09:59
Сертифікат типу.pdf
26 червня 2020 09:59
Креслення.PDF
26 червня 2020 09:59
Досвід.PDF
26 червня 2020 09:59
Договір Херсон.pdf
26 червня 2020 09:59
Договір 47 Львів.pdf
26 червня 2020 09:59
Довідка СТО.PDF
26 червня 2020 09:59
Довідка ст.17.PDF
26 червня 2020 09:59
Авторизація.pdf
26 червня 2020 09:59
photo D093S2.pdf
26 червня 2020 09:59
D093S2 ЗРАЗОК UA 46E 0037 04 (1).pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно п.1 ч. 3 Тендерної документації, для підтвердження повноважень учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю учасник повинен надати документ, який визначає вартість чистих активів учасника, а саме останню затверджену фінансову звітність, складену та заповнену у відповідності до вимог законодавства та документ, яким дану фінансову звітність було затверджено у відповідності до чинного законодавства України (рішення/протокол загальних зборів учасника). В складі тендерної пропозиції надано останню фінансову звітність, проте не надано документ яким дану фінансову звітність було затверджено у відповідності до чинного законодавства України (рішення/протокол загальних зборів учасника). Керуючись ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо усунути зазначені невідповідності шляхом завантаження в електронну систему закупівель необхідних документів відповідно до ч.9 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом 24 годин з моменту розміщення даного повідомлення про усунення невідповідностей. В разі не виправлення зазначених невідповідностей тендерна пропозиція буде відхилена у відповідності до п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи

Публічні документи

12 серпня 2020 13:22
sign.p7s
12 серпня 2020 13:17
Довідка банкрутство.pdf
12 серпня 2020 13:17
Довідка.pdf.p7s
12 серпня 2020 13:17
Довідка.pdf
12 серпня 2020 13:17
Довідка.pdf.p7s
12 серпня 2020 13:17
Довідка.pdf
11 серпня 2020 09:38
sign.p7s
11 серпня 2020 09:37
Документи переможця.pdf
11 серпня 2020 09:37
Довідка ГУ ДПС.pdf
11 серпня 2020 09:37
Dovidka_20189384250790085107.pdf.p7s
11 серпня 2020 09:37
Dovidka_20189384250790085107.pdf
23 липня 2020 08:32
sign.p7s
26 червня 2020 12:16
sign.p7s
26 червня 2020 12:16
sign.p7s
26 червня 2020 12:11
7_Інші Документи.pdf
26 червня 2020 12:11
6_Проект Договору.pdf
26 червня 2020 12:11
5_Технічні вимоги.pdf
26 червня 2020 12:11
4_Повноваження.pdf
26 червня 2020 12:11
3_Відповідність Ст.17.pdf
26 червня 2020 12:11
1_Тендерна пропозиція.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 серпня 2020 14:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"" 45 552 000,00
UAH з ПДВ
45 324 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВТОГРАД-2007" 45 600 000,00
UAH з ПДВ
45 372 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2020 13:22
sign.p7s
12 серпня 2020 13:17
Довідка банкрутство.pdf
12 серпня 2020 13:17
Довідка.pdf.p7s
12 серпня 2020 13:17
Довідка.pdf
12 серпня 2020 13:17
Довідка.pdf.p7s
12 серпня 2020 13:17
Довідка.pdf
11 серпня 2020 09:38
sign.p7s
11 серпня 2020 09:37
Документи переможця.pdf
11 серпня 2020 09:37
Довідка ГУ ДПС.pdf
11 серпня 2020 09:37
Dovidka_20189384250790085107.pdf.p7s
11 серпня 2020 09:37
Dovidka_20189384250790085107.pdf
23 липня 2020 08:32
sign.p7s
26 червня 2020 12:16
sign.p7s
26 червня 2020 12:16
sign.p7s
26 червня 2020 12:11
7_Інші Документи.pdf
26 червня 2020 12:11
6_Проект Договору.pdf
26 червня 2020 12:11
5_Технічні вимоги.pdf
26 червня 2020 12:11
4_Повноваження.pdf
26 червня 2020 12:11
3_Відповідність Ст.17.pdf
26 червня 2020 12:11
1_Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

26 червня 2020 11:32
sign.p7s
26 червня 2020 11:32
sign.p7s
26 червня 2020 09:59
Фін.звіт2019.pdf
26 червня 2020 09:59
Протокол повноваження.PDF
26 червня 2020 09:59
Проект договору.PDF
26 червня 2020 09:59
Опис до статуту.PDF
26 червня 2020 09:59
Лист-пояснення.PDF
26 червня 2020 09:59
Довідка Укргазбанк.PDF
26 червня 2020 09:59
Довідка довкілля.PDF
26 червня 2020 09:59
Гарантійний лист ціна.PDF
26 червня 2020 09:59
Тендерна пропозиція.PDF
26 червня 2020 09:59
Довідка МТБ.PDF
26 червня 2020 09:59
Тех.характеристики.PDF
26 червня 2020 09:59
Сертифікат типу.pdf
26 червня 2020 09:59
Креслення.PDF
26 червня 2020 09:59
Досвід.PDF
26 червня 2020 09:59
Договір Херсон.pdf
26 червня 2020 09:59
Договір 47 Львів.pdf
26 червня 2020 09:59
Довідка СТО.PDF
26 червня 2020 09:59
Довідка ст.17.PDF
26 червня 2020 09:59
Авторизація.pdf
26 червня 2020 09:59
photo D093S2.pdf
26 червня 2020 09:59
D093S2 ЗРАЗОК UA 46E 0037 04 (1).pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО""
#34248190
Переможець 45 324 000,00
UAH з ПДВ
04 серпня 2020 18:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 серпня 2020 18:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО""
#34248190
45 324 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
20 серпня 2020 16:49
Договір.pdf укладений
20 серпня 2020 16:46
sign.p7s зміни до договору
29 вересня 2020 09:44
sign.p7s зміни до договору
31 серпня 2020 17:04
Дод. уг. 3.pdf зміни до договору
31 серпня 2020 17:01
sign.p7s зміни до договору
21 серпня 2020 14:46
Дод. уг.2.pdf зміни до договору
21 серпня 2020 14:40
sign.p7s зміни до договору
21 серпня 2020 13:16
Дод. уг.1.pdf зміни до договору
21 серпня 2020 12:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник та Постачальник дійшли згоди щодо доповнення Розділу 1 Договору пунктами 1.2. та 1.3., у Розділі 4 Договору доповнити пункт 4.4. Внести зміни до пункту 1, 3 та до підпункту 8 пункту 7 Додатку №2 Договору та викласти їх в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник та Постачальник дійшли згоди,що поставка товару здійснюється не пізніше 07.09.2020 року, внести відповідні зміни до пункту 5.1. Договору та викласти його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник та Постачальник дійшли згоди внести зміни до пункту 4.4. Договору та викласти його в новій редакції, доповнити Розділ 13 Договору пунктом 13.3.
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 45 324 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 554 000,00 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку