Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розроблення регіонального плану управління відходами в Одеській області до 2030 року
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2020-05-28-007433-b 5ce5b35c0d184652b3f64e4ded2ab25d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Савалюк

+380487283505 dim_ust@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЕКОЛОГІЇ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 38721915
Вебсайт: http://ecology.odessa.gov.ua
Місцезнаходження: 65107, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Канатна, буд. 83
Контактна особа: Дмитро Савалюк
+380487283505
dim_ust@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2020 20:20
Звернення за роз’ясненнями: до 07 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 17 червня 2020 14:29
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90710000-7: Екологічний менеджмент


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розроблення регіонального плану управління відходами в Одеській області до 2030 року
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65107, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Канатна, буд. 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2020
ДК 021:2015: 90710000-7 — Екологічний менеджмент

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 10 Робочі 50
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 червня 2020 17:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2020 17:51
зміни до ТД в порядку абз.2 ч.2 ст.24 Закону.docx
09 червня 2020 17:51
Тендерна документація зі змінами 09.06.2020.docx
28 травня 2020 20:20
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
28 травня 2020 20:20
Тендерна документація .docx
09 червня 2020 17:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 20:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2020 17:51
зміни до ТД в порядку абз.2 ч.2 ст.24 Закону.docx
09 червня 2020 17:51
Тендерна документація зі змінами 09.06.2020.docx
28 травня 2020 20:20
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
28 травня 2020 20:20
Тендерна документація .docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-28-007433-b.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "ІНТЕРОЙЛ СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:39253577
СКАРГА щодо порушення законодавства та на незаконні дії замовника закупівлі № UA-2020-05-28-007433-b
28 травня 2020 року ДЕПАРТАМЕНТОМ ЕКОЛОГІЇ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ, код ЄДРПОУ – 38721915 (далі — Замовник) оприлюднило Оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю: Розроблення регіонального плану управління відходами в Одеській області до 2030 року (ДК 021:2015: 71310000-7 Екологічний менеджмент) (ID: 5ce5b35c0d184652b3f64e4ded2ab25d, Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-05-28-007433-b). Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, участь в процедурі закупівлі прийняли наступні учасники: Найменування учасника Інформація щодо ціни тендерної пропозиції після закінчення аукціону Дата та час подання тендерних пропозицій ТОВ "ІНТЕРОЙЛ СЕРВІС" (код ЄДРПОУ 39253577) (СКАРЖНИК) 750 000,00 UAH з ПДВ 16 червня 2020 21:29 ТОВ "УКРРЕСУРСИ-2011" (код ЄДРПОУ 37923407) 996 000,00 UAH з ПДВ 16 червня 2020 19:42 Відповідно до протоколу № 13 засідання тендерного комітету Замовника «Про розгляд та оцінку тендерної пропозиції щодо тендерної документації Розроблення регіонального плану управління відходами в Одеській області до 2030 року» від 18.06.2020, тендерну пропозицію Учасника – ТОВ "ІНТЕРОЙЛ СЕРВІС" (надалі – Скаржник), яку за результатами аукціону визначено найбільш економічно вигідною, було відхилено. Переможцем відкритих торгів визнано учасника ТОВ "УКРРЕСУРСИ-2011" (код ЄДРПОУ 37923407) (надалі – Учасник), відповідно до протоколу № 14 засідання тендерного комітету Замовника «Про розгляд та оцінку тендерної пропозиції щодо тендерної документації Розроблення регіонального плану управління відходами в Одеській області до 2030 року» від 22.06.2020, повідомлення про намір підписати договір сформовано: 23.06.20, 11:49. ТОВ "ІНТЕРОЙЛ СЕРВІС", Скаржник, не погоджується з вищезазначеним рішенням тендерного комітету щодо обрання переможцем ТОВ "УКРРЕСУРСИ-2011" та відхилення своєї пропозиції. Вважаємо за необхідне зазначити, що у Замовника є усі підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ "УКРРЕСУРСИ-2011", яке було визнано переможцем, а саме: 1. Учасником на порушення вимог частини ІІ «Відсутність підстав для відмови Учаснику в участі у процедурі закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів, що вимагаються для підтвердження кваліфікаційних критеріїв та інших вимог, необхідних для оцінки ТД» не надано документи (інформацію), для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до пункт 12 частини першої статті 17 Закону, а саме: «Довідка в довільній формі про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми» у складі тендерної пропозиції відсутня. Довідка про відсутність відстав для відмови в участі (вих. № 252 від 16.06.2020), що надана Учасником – не містить інформації щодо відсутності відмови в участі з підстави згідно до пункту 12 частини першої статті 17 Закону. Таким чином, у замовника наявні були підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ "УКРРЕСУРСИ-2011" передбачені Статтею 31: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. 2. Учасником на порушення вимог частини І «Відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів, що вимагаються для підтвердження кваліфікаційних критеріїв та інших вимог, необхідних для оцінки ТД» не надано копію договору оренди приміщення, а саме: Учасником у складі пропозиції надано Договір № 2005 суборенди нежитлового приміщення від 01 січня 2020 року, при цьому такий договір, не може вважатися підтвердження інформації оренди приміщення, адже його надано не в повному обсязі, лише його деякі сторінки, також відсутні реквізити та підписи Сторін. Таким чином, у замовника наявні були підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ "УКРРЕСУРСИ-2011" передбачені Статтею 31: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. 3. Учасником на порушення вимог частини І «Відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів, що вимагаються для підтвердження кваліфікаційних критеріїв та інших вимог, необхідних для оцінки ТД» не підтверджено належим чином «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», а саме: 3.1. Замовником вимагалось надати «Довідка на бланку Учасника (у разі наявності бланку) в довільній формі про наявність у нього працівників відповідної кваліфікації, зокрема не менше чотирьох працівників з вищою освітою екологічного спрямування та досвідом роботи у сфері екології та поводження з відходами не менше трьох років». ТОВ "УКРРЕСУРСИ-2011" надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (вих. № 252 від 16.06.2020) містить інформацію про п’ять працівників: 1. Остапюк А. С. (директор) 2. Андрійчук С. В. (інженер-проектувальник) 3. Сліпачук Ю. О. (начальник відділу поводження з небезпечними відходами) 4. Глава А. В. (інженер-еколог) 5. Кузьменко І. В. (інженер-еколог) При цьому Андрійчук С. В. (інженер-проектувальник) та Сліпачук Ю. О. (начальник відділу поводження з небезпечними відходами) не мають ВИЩОЇ освіти екологічного спрямування: 1. Андрійчук С. В. має освіту: - Кам’янець – Подільський сільськогосподарський інститут за спеціальністю «Механізація сільського господарства», що не є освітою екологічного спрямування - свідоцтва про підвищення кваліфікації, яке не вважається здобутою вищою освітою. 2. Сліпачук Ю. О. має лише свідоцтво про підвищення кваліфікації, яке не вважається здобутою вищою освітою. Таким чином, вимогу щодо наявності у учасника не менше чотирьох працівників з вищою освітою екологічного спрямування не виконано. 3.2. Замовником передбачено «Відповідність освіти та досвіду роботи повинні бути підтверджені дипломами, сертифікатами та свідоцтвами встановленого зразка з позначенням номеру та дати видачі.» - По Сліпачук Ю. О. свідоцтво про підвищення кваліфікації Державної екологічної академії післядипломної освіти та управління Міністерства екології та природних ресурсів України, від 22.03.2019 № 32-07, що вказано у довідці, не надано. - Диплом КВ № 37111275 від 30.06.2009р. на Кузьменко І. В. Київського національного університету будівництва і архітектури, не надано. Диплом Київського національного університету будівництва і архітектури КВ № 37111275 від 30.06.2009р. надано на Яковлеву Ірину Василівну, при цьому жодного документу на зміну прізвища, або будь-якого іншого документу на підтвердження дійсності такого диплому, не надано. Таким чином, вимогу щодо надання дипломів, сертифікатів та свідоцтв по Сліпачук Ю. О. та Кузьменко І. В. – не виконано. Таким чином, у замовника наявні були підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ "УКРРЕСУРСИ-2011" передбачені Статтею 31: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. 4. Вимогами пункту 6 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації передбачено: «Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист в довільній формі про обов’язок Учасника неухильно дотримуватися вимог природоохоронного законодавства України при наданні послуг, які є предметом закупівлі.» Гарантійний лист щодо дотримання вимог природоохоронного законодавства України у складі тендерної пропозиції ТОВ "УКРРЕСУРСИ-2011" – відсутній. Таким чином, у замовника наявні були підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ "УКРРЕСУРСИ-2011" передбачені Статтею 31: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. 5. Вимогами пункту 3 розділу «VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної пропозиції передбачено: «Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати заповнений та завізований Проект Договору з додатками.» ТОВ "УКРРЕСУРСИ-2011" надано не заповнений в повному обсязі Проект Договору з додатками, а саме: - Відсутнє технічне завдання, яке учасник повинен був викласти згідно додатку 3 до тендерної документації . - Додаток 2 до Проекту договору Кошторис не заповнено. - Не заповнена ціна за послуги в п.3.1. Проекту договору. - Не заповнена ціна в Додатку №4 до Проекту договору («Протокол погодження договірної ціни») Таким чином, у замовника наявні були підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ "УКРРЕСУРСИ-2011" передбачені Статтею 31: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. 6. Вимогами п. 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», в частині надання документів передбачено: - якщо у складі тендерної пропозиції наявна вимога Замовника надання оригіналу документа, то Учасник надає лише сканований оригінал документа; - якщо у складі тендерної пропозиції наявна вимога Замовника надання копії документа, то Учасник надає лише скановану копію зазначеного документа, завіряє його наступним написом: "Згідно з оригіналом", дата, підпис, посада, ПІБ уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції та печаткою (у разі наявності). Баланс та звіт про фінансові результати за попередній рік не завірені належним чином. Те саме стосується багатьох інших документів, поданих у складі тендерної пропозиції «ТОВ "УКРРЕСУРСИ-2011»: подано КОПІЇ наказів про прийняття на роботу, КОПІЇ сертифікатів, свідоцтв, дипломів; тоді як згідно тендерної документації Замовника не вимагалося надати копії (відповідно – слід вважати що вимагалися скановані оригінали документів). Навпаки, згідно умов тендерної документації Замовника (п. 2 розділу ІІІ» Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») – «Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF”, «JPEG» копія договору про надання гарантії або заяви про надання гарантії, за якими надається гарантія, погодженої з банком-гарантом, що має силу договору про надання гарантії; копія платіжного документа, що підтверджує перерахування коштів на тендерне забезпечення. Зазначені копії повинні бути завірені банком.» Натомість, «ТОВ "УКРРЕСУРСИ-2011» у складі своєї тендерної пропозиції надало скановані оригінали цих документів. Таким чином, вимогу щодо завірення документів Учасником – не виконано. 7. Вимогами частини І «Відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів, що вимагаються для підтвердження кваліфікаційних критеріїв та інших вимог, необхідних для оцінки ТД» не підтверджено належим чином «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», саме у частині доказу необхідного досвіду. Замовник вимагав вказати інформацію про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. «ТОВ "УКРРЕСУРСИ-2011» у складі своєї тендерної пропозиції не надало достатньої інформації про такий досвід роботи своїх співробітників, адже надані документи (або їх копії) про проходження кількаденних курсів підвищення кваліфікації – не можуть вважатися досвідом роботи як таким. 8. У складі тендерної пропозиції «ТОВ "УКРРЕСУРСИ-2011» подані ряд документів (дипломи, свідоцтва, сертифікати; оприлюднені дати народження, фінансові чинники тощо), які містять персональні дані співробітників даного підприємства: Андрійчук С. В., Сліпачук Ю. О., Глава А. В., Кузьменко І. В. Але тендерна пропозиція не містить письмових згод на оприлюднення таких персональних даних від вказаних працівників, чим порушується Закон України «Про захист персональних даних».
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Період оскарження закінчився

Документи подані скаржником

02 липня 2020 11:00
Скарга в АМКУ.pdf
02 липня 2020 11:00
Квітанція на 6000 грн.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-01-000046 ● 4b946b7482ee42868b00c23af7f1478b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 червня 2020 15:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.06.2020 Одеса № 165

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 01.06.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 01.06.2020.

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 01.06.2020 № 165
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
3. UA-2020-05-28-007433-b 28.05.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Зауваження у висновку про результати моніторингу Південного офісу Держаудитслужби від 03.06.2020 року щодо тендерної документації «Розроблення регіонального плану управління відходами в Одеській області до 2030року» враховані в повному обсязі.

2020-06-09 18:21:26


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 18 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

.

2020-06-10 12:56:22

  • UA-M-2021-09-01-000058 ● c6687af1a5c449c3b5bb3ca62b2672ef
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 вересня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 вересня 2021 14:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.09.2021 Одеса № 501

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 01.09.2021 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 01.09.2021.

Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 01.09.2021 № 501

Витяг з Переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
6 UA-2020-05-28-007433-b 28.05.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-09-08 15:38:18

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «УКРРЕСУРСИ-2011» умовам пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника відсутній гарантійний листа в довільній формі про обов’язок Учасника неухильно дотримуватися вимог природоохоронного законодавства України при наданні послуг, які є предметом закупівлі?
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «УКРРЕСУРСИ-2011» умовам пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника відсутня інформація та підтвердження наявності вищої освіти екологічного спрямування працівників Андрійчука С.В., Сліпачука Ю.О. та наявності досвіду роботи у сфері екології та поводження з відходами не менше трьох років у працівника Глави А.В.?
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «УКРРЕСУРСИ-2011» умовам Розділу ІІ «Відсутність підстав для відмови Учаснику в участі у процедурі закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції відсутня довідка в довільній формі про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми?
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «УКРРЕСУРСИ-2011» умовам пункту 4 «Переліку додаткових документів, що має надати учасник» Додатку 2 до тендерної документації, тоді як копії балансу та звіту про фінансові результати, які є у складі тендерної пропозиції, не завірені належним чином?
Чому умови укладеного договору про закупівлю за бюджетні кошти від 31.07.2020 № 10 відрізняються від проєкту договору, який є додатком до тендерної документації та який погоджено учасником-переможцем? Зокрема, пункти 1.1, 1.2, 4.2, 4.4, 4.5, 5.3, 5.5, 7.9 Договору викладено в іншій редакції.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-09-13 18:22:20

Лист Департаменту екології та природних ресурсів Одеської обласної державної адміністрації від 10.09.2021 № 06-17/3717 на запит про надання пояснень від 08.09.2021

Згідно листа Департаменту екології та природних ресурсів Одеської обласної державної адміністрації від 10.09.2021 № 06-17/3717 завантаженому до Системи.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументоване заперечення на висновок про результати моніторингу закупівлі, викладені в листі Департаменту екології та природних ресурсів Одеської обласної державної адміністрації № 06-17/3894 від 24.09.2021 року.

2021-09-24 16:29:23


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 вересня 2021
Кінцевий строк оскарження: 02 жовтня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог частини четвертої статті 41 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Департаментом екології та природних ресурсів Одеської обласної державної адміністрації за вих.№ 02-06/3912. від 27.09.2021 року до Одеського окружного адміністративного суду подано адміністративний позов про визнання протиправним та скасування висновку від 17.09.2021 року.
Дата публікації: 28 вересня 2021
Номер відкриття провадження: 420/17931/21
Дата відкриття провадження: 04 жовтня 2021

Документи:

18 жовтня 2021 19:09
Електронний підпис
18 жовтня 2021 19:06
4.jpeg
18 жовтня 2021 19:06
2.jpeg
18 жовтня 2021 19:06
3.jpeg
18 жовтня 2021 19:06
1.jpeg
18 жовтня 2021 19:09
Електронний підпис
05 жовтня 2021 18:50
Електронний підпис
28 вересня 2021 14:33
Електронний підпис
18 жовтня 2021 19:06
4.jpeg
18 жовтня 2021 19:06
2.jpeg
18 жовтня 2021 19:06
3.jpeg
18 жовтня 2021 19:06
1.jpeg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 червня 2020 14:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕРОЙЛ СЕРВІС" 750 000,00
UAH з ПДВ
750 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРРЕСУРСИ-2011" 996 000,00
UAH з ПДВ
996 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 червня 2020 21:30
Електронний підпис
16 червня 2020 21:29
G7655.20.7z
16 червня 2020 21:29
26. Листи-згоди.pdf
16 червня 2020 21:29
25. Довідки з ЄПБ.pdf
16 червня 2020 21:29
22. Витяг з ЄДР.pdf
16 червня 2020 21:29
21. Статут (з описом).pdf
16 червня 2020 21:29
15. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
16 червня 2020 21:29
14.1 Рішення власника.pdf
16 червня 2020 21:29
13. Довідка ст.17 ч.1. п.13.pdf
16 червня 2020 21:29
12. Довідка ст.17 ч.1. п.12.pdf
16 червня 2020 21:29
11. Довідка ст.17 ч.1. п.9.pdf
16 червня 2020 21:29
10. Довідка ст.17 ч.1. п.8.pdf
16 червня 2020 21:29
9. Довідка ст.17 ч.1. п.6.pdf
16 червня 2020 21:29
8. Довідка ст.17 ч.1. п.5.pdf
16 червня 2020 21:29
7. Довідка ст.17 ч.1. п.4.pdf
16 червня 2020 21:29
6. Довідка ст.17 ч.1. п.3.pdf
16 червня 2020 21:29
5. Довідка ст.17 ч.1. п.2.pdf
16 червня 2020 21:29
3.6 Наказ на Морозову.pdf
16 червня 2020 21:29
3.5.1 Трудова_Кубова.pdf
16 червня 2020 21:29
3.5 Наказ на Кубову.pdf
16 червня 2020 21:29
3.4 Наказ на Бережного.pdf
16 червня 2020 21:29
3.3 Наказ на Вербицьку.pdf
16 червня 2020 21:29
3.2 Наказ на Цимбал.pdf
16 червня 2020 21:29
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

03 липня 2020 13:43
Електронний підпис
03 липня 2020 13:19
2020-06-30 17-55.pdf
16 червня 2020 19:47
Електронний підпис
16 червня 2020 19:42
Довідка Альфа банк.pdf
16 червня 2020 19:42
Статут.pdf
16 червня 2020 19:42
довідка.pdf
16 червня 2020 19:42
договор гарантии.pdf
16 червня 2020 19:42
19290 Укрресурси-2011 p7s.zip
16 червня 2020 19:42
платіжне доручення.pdf
16 червня 2020 19:42
Довідка Глобус банк.pdf
16 червня 2020 19:42
Фінансова звітність.pdf
16 червня 2020 19:42
Тендерна пропозиція.pdf
16 червня 2020 19:42
витяг.pdf
16 червня 2020 19:42
гарантия.pdf
16 червня 2020 19:42
лист на обробку данних.pdf
16 червня 2020 19:42
виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНТЕРОЙЛ СЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРРЕСУРСИ-2011"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНТЕРОЙЛ СЕРВІС"
#39253577
Відхилено 750 000,00
UAH з ПДВ
19 червня 2020 13:44
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРРЕСУРСИ-2011"
#37923407
Переможець 996 000,00
UAH з ПДВ
23 червня 2020 11:49

Документи

19 червня 2020 13:44
Електронний підпис
19 червня 2020 13:40
1.jpeg
19 червня 2020 13:40
2.jpeg
19 червня 2020 13:40
3.jpeg
19 червня 2020 13:40
4.jpeg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 червня 2020 11:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРРЕСУРСИ-2011"
#37923407
996 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 16:35
Електронний підпис зміни до договору
05 липня 2021 11:06
додаткова 4.jpeg зміни до договору
02 липня 2021 18:25
2.jpeg зміни до договору
02 липня 2021 18:25
3.jpeg зміни до договору
02 липня 2021 18:25
4.jpeg зміни до договору
02 липня 2021 18:25
Електронний підпис зміни до договору
05 травня 2021 17:28
допугода 3.pdf зміни до договору
05 травня 2021 17:27
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 20:21
1.jpeg зміни до договору
17 грудня 2020 20:20
2.jpeg зміни до договору
17 грудня 2020 20:20
3.jpeg зміни до договору
17 грудня 2020 20:20
4.jpeg зміни до договору
17 грудня 2020 20:20
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2020 13:50
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
05 жовтня 2020 13:48
Електронний підпис зміни до договору
06 серпня 2020 15:33
Протокол 17.pdf зміни до договору
06 серпня 2020 15:31
Електронний підпис укладений
31 липня 2020 10:20
ДОГОВОР.pdf укладений
31 липня 2020 10:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строків виконання Договору
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження.
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку надання послуг.
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 липня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 996 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 166 000,00 UAH)