Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ЕКОЛОГІЇ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 38721915 |
Вебсайт: | http://ecology.odessa.gov.ua |
Місцезнаходження: | 65107, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Канатна, буд. 83 |
Контактна особа: |
Дмитро Савалюк +380487283505 dim_ust@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 травня 2020 20:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 червня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 червня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 17 червня 2020 14:29 |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 30000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90710000-7: Екологічний менеджмент
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 10 | Робочі | 50 | |
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 червня 2020 17:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 червня 2020 17:51 |
зміни до ТД в порядку абз.2 ч.2 ст.24 Закону.docx | |
09 червня 2020 17:51 |
Тендерна документація зі змінами 09.06.2020.docx | |
28 травня 2020 20:20 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc | |
28 травня 2020 20:20 |
Тендерна документація .docx |
09 червня 2020 17:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 червня 2020 17:51 |
зміни до ТД в порядку абз.2 ч.2 ст.24 Закону.docx
|
|||
09 червня 2020 17:51 |
Тендерна документація зі змінами 09.06.2020.docx
|
|||
28 травня 2020 20:20 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
|
|||
28 травня 2020 20:20 |
Тендерна документація .docx
|
Скарги до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-01-000046 ● 4b946b7482ee42868b00c23af7f1478b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 червня 2020 15:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.06.2020 Одеса № 165
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 01.06.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 01.06.2020.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 01.06.2020 № 165
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
3. UA-2020-05-28-007433-b 28.05.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Зауваження у висновку про результати моніторингу Південного офісу Держаудитслужби від 03.06.2020 року щодо тендерної документації «Розроблення регіонального плану управління відходами в Одеській області до 2030року» враховані в повному обсязі.
2020-06-09 18:21:26
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
.
2020-06-10 12:56:22
- UA-M-2021-09-01-000058 ● c6687af1a5c449c3b5bb3ca62b2672ef
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 вересня 2021 14:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.09.2021 Одеса № 501
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 01.09.2021 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 01.09.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 01.09.2021 № 501
Витяг з Переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
6 UA-2020-05-28-007433-b 28.05.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-08 15:38:18
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «УКРРЕСУРСИ-2011» умовам пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника відсутній гарантійний листа в довільній формі про обов’язок Учасника неухильно дотримуватися вимог природоохоронного законодавства України при наданні послуг, які є предметом закупівлі?
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «УКРРЕСУРСИ-2011» умовам пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника відсутня інформація та підтвердження наявності вищої освіти екологічного спрямування працівників Андрійчука С.В., Сліпачука Ю.О. та наявності досвіду роботи у сфері екології та поводження з відходами не менше трьох років у працівника Глави А.В.?
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «УКРРЕСУРСИ-2011» умовам Розділу ІІ «Відсутність підстав для відмови Учаснику в участі у процедурі закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції відсутня довідка в довільній формі про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми?
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «УКРРЕСУРСИ-2011» умовам пункту 4 «Переліку додаткових документів, що має надати учасник» Додатку 2 до тендерної документації, тоді як копії балансу та звіту про фінансові результати, які є у складі тендерної пропозиції, не завірені належним чином?
Чому умови укладеного договору про закупівлю за бюджетні кошти від 31.07.2020 № 10 відрізняються від проєкту договору, який є додатком до тендерної документації та який погоджено учасником-переможцем? Зокрема, пункти 1.1, 1.2, 4.2, 4.4, 4.5, 5.3, 5.5, 7.9 Договору викладено в іншій редакції.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-13 18:22:20
Лист Департаменту екології та природних ресурсів Одеської обласної державної адміністрації від 10.09.2021 № 06-17/3717 на запит про надання пояснень від 08.09.2021
Згідно листа Департаменту екології та природних ресурсів Одеської обласної державної адміністрації від 10.09.2021 № 06-17/3717 завантаженому до Системи.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументоване заперечення на висновок про результати моніторингу закупівлі, викладені в листі Департаменту екології та природних ресурсів Одеської обласної державної адміністрації № 06-17/3894 від 24.09.2021 року.
2021-09-24 16:29:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог частини четвертої статті 41 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | Департаментом екології та природних ресурсів Одеської обласної державної адміністрації за вих.№ 02-06/3912. від 27.09.2021 року до Одеського окружного адміністративного суду подано адміністративний позов про визнання протиправним та скасування висновку від 17.09.2021 року. |
Дата публікації: | 28 вересня 2021 |
Номер відкриття провадження: | 420/17931/21 |
Дата відкриття провадження: | 04 жовтня 2021 |
Документи:
18 жовтня 2021 19:09
|
Електронний підпис |
18 жовтня 2021 19:06
|
4.jpeg |
18 жовтня 2021 19:06
|
2.jpeg |
18 жовтня 2021 19:06
|
3.jpeg |
18 жовтня 2021 19:06
|
1.jpeg |
18 жовтня 2021 19:09
|
Електронний підпис |
05 жовтня 2021 18:50
|
Електронний підпис |
28 вересня 2021 14:33
|
Електронний підпис |
18 жовтня 2021 19:06
|
4.jpeg |
18 жовтня 2021 19:06
|
2.jpeg |
18 жовтня 2021 19:06
|
3.jpeg |
18 жовтня 2021 19:06
|
1.jpeg |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 червня 2020 14:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНТЕРОЙЛ СЕРВІС" |
750 000,00
UAH з ПДВ
|
750 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРРЕСУРСИ-2011" |
996 000,00
UAH з ПДВ
|
996 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНТЕРОЙЛ СЕРВІС" #39253577 |
Відхилено |
750 000,00
UAH з ПДВ
|
19 червня 2020 13:44
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРРЕСУРСИ-2011" #37923407 |
Переможець |
996 000,00
UAH з ПДВ
|
23 червня 2020 11:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2022 16:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 липня 2021 11:06
|
додаткова 4.jpeg | зміни до договору |
02 липня 2021 18:25
|
2.jpeg | зміни до договору |
02 липня 2021 18:25
|
3.jpeg | зміни до договору |
02 липня 2021 18:25
|
4.jpeg | зміни до договору |
02 липня 2021 18:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 травня 2021 17:28
|
допугода 3.pdf | зміни до договору |
05 травня 2021 17:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2020 20:21
|
1.jpeg | зміни до договору |
17 грудня 2020 20:20
|
2.jpeg | зміни до договору |
17 грудня 2020 20:20
|
3.jpeg | зміни до договору |
17 грудня 2020 20:20
|
4.jpeg | зміни до договору |
17 грудня 2020 20:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 жовтня 2020 13:50
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
05 жовтня 2020 13:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 серпня 2020 15:33
|
Протокол 17.pdf | зміни до договору |
06 серпня 2020 15:31
|
Електронний підпис | укладений |
31 липня 2020 10:20
|
ДОГОВОР.pdf | укладений |
31 липня 2020 10:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строків виконання Договору |
Номер договору про закупівлю: | 10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження. |
Номер договору про закупівлю: | 10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання зобов’язань. |
Номер договору про закупівлю: | 10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку надання послуг. |
Номер договору про закупівлю: | 10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |