Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пристрій для зчитування інформації паспортів з безконтактним електронним носієм у формі ID-картки
Очікувана вартість
39 000,00 UAH
UA-2020-05-28-007404-b 7683959397784c4781d2ec6b46e6772b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Неубауер Наталія Валеріївна

+380563712767 psjust@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Південно-Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Дніпро)
Код ЄДРПОУ: 43314918
Місцезнаходження: 49027, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 21А
Контактна особа: Неубауер Наталія Валеріївна
+380563712767
psjust@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2020 19:49
Звернення за роз’ясненнями: до 06 червня 2020 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 червня 2020 22:00
Початок аукціону: 17 червня 2020 13:57
Очікувана вартість: 39 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 195,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 шт
Пристрій для зчитування інформації паспортів з безконтактним електронним носієм у формі ID-картки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69107, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 164
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату товару не пізніше 30 (тридцяти) банківських днів з дати поставки Товару шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Постачальника Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 червня 2020 18:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2020 16:44
ЗМІНИ зчитувачі паспортів 2020.docx
09 червня 2020 16:44
ТД __ID паспорти зі змінами.docx
09 червня 2020 18:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 19:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2020 16:44
ЗМІНИ зчитувачі паспортів 2020.docx
09 червня 2020 16:44
ТД __ID паспорти зі змінами.docx
28 травня 2020 19:50
ТД __ID паспорти.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Пристрій для зчитування інформації паспортів
Дата подання: 29 травня 2020 14:24
Дата відповіді: 03 червня 2020 19:19
Згідно чинного законодавства України, а саме Технічному регламенту радіообладнання (затверджений постановою КМУ №355 від 24.05.2017 р.), всі пристрої на території України, обладнані NFC-антеною повинні мати декларацію про відповідність та копію сертифікату експертизи типу. За документацією замовника товар – магнітні та оптичні зчитувальні пристрої (NFC-зчитувачі) обладнані антеною NFC. Тому просимо додати до Додатку 3 Документації (ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) обов’язкову наявність наступних документів: копію декларації про відповідність та копію сертифіката експертизи типу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені в найкоротший термін.
Пристрій для зчитування інформації паспортів
Дата подання: 29 травня 2020 14:27
Дата відповіді: 03 червня 2020 19:34
В Додатку 3 (Пристрій для зчитування інформації паспортів) в розділі "Інші вимоги" вимагається: Наявність програмного інтерфейсу прикладного рівня для зчитування через веб-додатки інформації, що міститься у безконтактних електронних носіях паспортів... Просимо дати роз'яснення, яке саме ПЗ необхідне і що мається на увазі під зчитуванням через веб-додатки? Наперед вдячні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Програмне забезпечення (ПЗ) повинно бути призначене для швидкого і легкого зчитування інформації з внутрішніх паспортів громадян України нового зразка (ID-паспорт) та біометричних закордонних паспортів, та яке автоматично перевіряє зчитувану інформацію, та дозволяє переглянути електроні сертифікати державних органів, які видали документ, не вимагає високопродуктивних ПК, підтримує роботу з операційними системами, що вказані в технічній документації.
Пристрій для зчитування інформації паспортів
Дата подання: 31 травня 2020 15:24
Дата відповіді: 03 червня 2020 18:43
Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» ч. 1 ст. 16 Закону встановлений перелік кваліфікаційних критеріїв, зокрема - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Отже, вимога Замовника п.3.1. Додатку 1 Документації на закупівлю Пристроїв для зчитування інформації паспортів з безконтактним електронним носієм у формі ID-картки Ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-28-007404-b ID 7683959397784c4781d2ec6b46e6772b надати довідку у про виконання договорів є необґрунтованою, а відхилення пропозиції на підставі невиконання цих необґрунтованих вимог — незаконним. Також наявність відгуків від Замовників про належне виконання учасником договорів згідно п.3.1. Додатку 1, зазначених у довідці та наданих у складі тендерної пропозиції не є обов’язковою згідно ч. 1 ст. 16 Закону, оскільки підтвердженням виконання договорів є копії накладних до них. Відгуки про виконання наданого у довідці договору на відміну від самих договорів, накладних та інших передбачених законодавством правочинів, не передбачені Законодавством України та в ньому не визначені. Відповідно до Частини 4 Статті 16 Закону України «Про публічні Закупівлі»: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.» Зважаючи на вищевикладене та з метою виконання Закону України «Про публічні закупівлі» п. 1 Статті 3 , п.4 статті 16, та п.4 статті 22 Закону просимо: видалити з п.3.1. Додатку 1 Тендерної документації наступні вимоги: надання листа-відгука від контрагента до копії виконаного договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!

Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення державних закупівель є максимальна економія та ефективність. Станом на сьогоднішній день чинне законодавство про закупівлі не містить визначення дискримінаційних вимог тендерної документації. Проте відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України "Щодо розробки тендерної документації" від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та вказує в тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Також, згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Враховуючи вищезазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням законодавства в цілому. Враховуючи положення статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником в тендерній документації за вищезазначеним предметом закупівлі визначено спосіб документального підтвердження такого критерію, як наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Вимога щодо підтвердження учасниками досвіду виконання аналогічного договоріу оригіналом листа-відгуку від контрагента Замовнику, інформація по якому відображена учасником в Довідці, за встановленими Замовником вимогами, дає можливість допустити до участі в аукціоні учасників, які виконували аналогічні договори, в яких були відсутні факти виявлення недоліків щодо якості товару його поставки та відсутні з боку замовника претензії, позови тощо щодо порушення учасником умов договору. Така вимога надає Замовнику захист від недобросовісних учасників або підрядників, які здійснюють поставку товару неналежної якості.
Тому, дана вимога замовника не є дискримінаційною умовою. Одночасно зазначаємо, що автором даного питання документально не доведено у своєму проханні, чому він не може підтвердити досвід виконання аналогічних договорів за встановленими вимогами, а також яким чином дана вимога порушує його права та законні інтереси, перешкоджає йому взяти участь у даній процедурі закупівлі, адже тендерна документація по даній процедурі дає можливість кожному учаснику подати в складі тендерної пропозиції документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання тих чи інших документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації. Отже, тендерна документація за процедурою закупівлі товару згідно з ДК 021:2015 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання»
(Пристрій для зчитування інформації паспортів з безконтактним електронним носієм у формі ID-картки) розроблена з дотриманням всіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить будь-яких вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.
Враховуючи викладене усунення вимоги в тендерній документації щодо надання листа-відгука щодо виконання аналогічного договору, на думку Замовника є недоцільним, в зв’язку з чим така вимога задоволенню не підлягає.
адресні листи-відгуки
Дата подання: 02 червня 2020 13:07
Дата відповіді: 05 червня 2020 19:03
Згідно вимог ТД на закупівлю товару - ДК 021:2015 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання» (Пристрій для зчитування інформації паспортів з безконтактним електронним носієм у формі ID-картки) на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів вимагається подання оригіналу листа-відгука від контрагента, підписаний керівником та адресований Замовнику (Південно-Східному міжрегіональному управлінню міністерства юстиції (м. Дніпро), який підтверджує повне виконання аналогічного договору та належне виконання Учасником обов’язків за аналогічним договором. Дана вимога суперечить вимогам ст. ст. 5, 16 Закону України «Про публічні закупівлі», має явно дискримінаційний характер, оскільки значно звужує коло потенційних учасників. Згідно ст. 16 кваліфікаційним критерієм процедури закупівлі є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). В законі відсутні вимоги щодо наявності листа-відгуку, адресованого безпосередньо Замовнику закупівлі. За усталеною практикою контрагенти, з якими було укладено договори та які підтверджують інформацію щодо виконання таких договорів, адресують такі листи безпосередньо Учаснику на їх запит, або ж «Тим, кого це стосується». Вимога щодо надання листа-відгуку безпосередньо на ім’я Замовника створює додаткове навантаження на таких контрагентів та непотрібний зайвий документообіг.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення державних закупівель є максимальна економія та ефективність. Станом на сьогоднішній день чинне законодавство про закупівлі не містить визначення дискримінаційних вимог тендерної документації. Проте відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України "Щодо розробки тендерної документації" від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та вказує в тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Також, згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Враховуючи вищезазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням законодавства в цілому.
Враховуючи викладене усунення вимоги в тендерній документації щодо надання листа-відгука Замовнику щодо виконання аналогічного договору, на думку Замовника є недоцільним, в зв’язку з чим така вимога задоволенню не підлягає.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 червня 2020 14:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Бюро-Інформаційних-Технологій 26 280,00
UAH з ПДВ
26 280,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 29 570,40
UAH з ПДВ
29 570,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЦЕНТР СЕРТИФІКАЦІЇ КЛЮЧІВ "УКРАЇНА" 33 300,00
UAH з ПДВ
33 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 червня 2020 18:35
Електронний підпис
22 червня 2020 18:33
Довідка МВС
19 червня 2020 18:25
Електронний підпис
19 червня 2020 18:22
Довідка ст.17
19 червня 2020 18:22
Кошторис
15 червня 2020 20:19
Електронний підпис
15 червня 2020 20:17
Цінова пропозиція.pdf
15 червня 2020 20:17
Рекомендовании_ лист.pdf
15 червня 2020 20:17
Проект договору.pdf
15 червня 2020 20:17
ПДВ_ ЄДР_ Опис копия.pdf
15 червня 2020 20:17
Виконані договори.pdf
15 червня 2020 20:17
БІТ_Статут копія.pdf

Публічні документи

12 червня 2020 17:02
Електронний підпис
12 червня 2020 17:00
34. Проект договору.pdf
12 червня 2020 17:00
17. Витяг з ЄДР.pdf.p7s
12 червня 2020 17:00
17. Витяг з ЄДР.pdf
12 червня 2020 17:00
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

16 червня 2020 12:20
10. МТБ.pdf
16 червня 2020 12:20
7. Наказ.pdf
16 червня 2020 12:20
6. Статут.pdf
16 червня 2020 12:20
5. ПДВ.pdf
16 червня 2020 12:20
4. Довідка.pdf
16 червня 2020 12:20
3. Виписка.pdf
16 червня 2020 12:20
3. Виписка.pdf
16 червня 2020 12:20
2. Лист від розробника.pdf
16 червня 2020 12:20
1. Пропозиція.pdf
16 червня 2020 12:20
16. Проект договору.pdf
16 червня 2020 12:20
15. Лист-згода.pdf
16 червня 2020 12:20
14. Лист-Гарантія.pdf
16 червня 2020 12:20
13. Стаття 17.pdf
16 червня 2020 12:20
12. Аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Бюро-Інформаційних-Технологій

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "ЦЕНТР СЕРТИФІКАЦІЇ КЛЮЧІВ "УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Бюро-Інформаційних-Технологій
#37770296
Переможець 26 280,00
UAH з ПДВ
19 червня 2020 16:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2020 16:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Бюро-Інформаційних-Технологій
#37770296
26 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 14:17
Звіт укладений
13 січня 2021 14:16
Електронний підпис укладений
30 червня 2020 17:20
Договір укладений
30 червня 2020 17:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 26 280,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 380,00 UAH)