Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області |
Код ЄДРПОУ: | 24718432 |
Вебсайт: | http://kr.ukravtodor.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 25015, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул. Полтавська, 38 |
Контактна особа: |
Нагула Олег Миколайович 380522378939 sadko_tender_y@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 травня 2020 19:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 червня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 червня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 30 червня 2020 13:33 |
Очікувана вартість: | 149 895 381,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 749 476,91 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 749476 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник, в межах отриманого бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, щомісячно здійснює розрахунки за виконані роботи з Підрядником протягом десяти робочих днів на підставі акту приймання виконаних робіт (форма КБ№-2в) та довідки про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3), підписаних уповноваженими представниками сторін. Оплата виконаних робіт здійснюється після підписання документів Замовником, в п’ятиденний термін після отримання коштів. | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 70 |
Дата подання заявки | За наявності відповідного дозволу від розпорядника бюджетних коштів, попередня оплата (авансування) може бути здійснена на строк не більше дванадцяти місяців в межах поточного бюджетного періоду, у розмірі до 30 відсотків від їх річної вартості, виходячи з лімітів, встановлених планом використання бюджетних коштів на поточний рік. Попередня оплата (авансування) здійснюється Замовником шляхом спрямування протягом 5 робочих днів з дня звернення Підрядника бюджетних коштів Підряднику на банківський рахунок з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з такого рахунку для цілей, визначених цим Договором, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби України для здійснення відповідних платежів. | Аванс | 5 | Робочі | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 червня 2020 17:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 червня 2020 17:41 |
Перелік змін 4 до ТД КР Південний обхід 0-5.docx | |
20 червня 2020 17:40 |
Додатки 1-6 до ТД КР Південний обхід 0-5 (Нова редакція 4).docx | |
20 червня 2020 17:39 |
Додаток 7 до ТД КР Півд_обхід 0-5 (Проект договору) (Нова редакція 4).docx | |
20 червня 2020 17:39 |
Додаток 8 до ТД Південний обхід 0-5 (Нова редакція 4).rar | |
20 червня 2020 17:39 |
ТД КР Південний обхід 0-5 (Нова редакція 4).doc | |
20 червня 2020 10:14 |
Перелік змін 3 до ТД КР Південний обхід 0-5.docx | |
15 червня 2020 20:24 |
Перелік змін 2 до ТД КР Південний обхід 0-5.docx | |
01 червня 2020 09:39 |
Перелік змін 1 до ТД КР Південний обхід 0-5.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-13-000025 ● ba67cedf32014e22bffb739e1bb9b37f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 жовтня 2021 13:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.10.2021 № 361
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
17 UA-2020-05-28-007365-b 28.05.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-19 13:09:41
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту Південного обходу м. Кропивницького на ділянці
км 0+000 – км 5+000 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-14 Олександрівка-Кропивницький-Миколаїв (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-05-28-007365-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-20 13:14:51
Пояснення
На запит Держаудитслужби України від 19 жовтня 2021 року Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області пояснює наступне.
1. Переліком об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у 2020 році та обсяги бюджетних коштів для їх фінансування за рахунок спеціального фонду державного бюджету за програмою 3111020 «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення», затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 29 січня 2020 р. №36
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 19 серпня 2020 р. №738), визначено об’єкт: Капітальний ремонт Південного обходу м. Кропивницького на ділянці км 0+000 – км 5+000 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-14 Олександрівка-Кропивницький-Миколаїв.
2. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а також його очікувану вартість визначено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275, з урахуванням Відомчих будівельних норм ВБН Г.1-218-182:2006 «Класифікація робіт з ремонтів автомобільних доріг загального користування», затверджених рішенням колегії Державної служби автомобільних доріг України від 10.04.2006 №16, на підставі проектно-кошторисної документації та експертного звіту. Експертний звіт №28-0035-20 від 25 травня 2020 року (додається).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 листопада 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Відповідно до частини 10 статті Закону України «Про публічні закупівлі», Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області повідомляє, що 19 листопада 2021 року висновок оскаржено до суду. |
Дата публікації: | 22 листопада 2021 |
Документи:
22 листопада 2021 13:25
|
Електронний підпис |
22 листопада 2021 13:25
|
Електронний підпис |
22 листопада 2021 13:25
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 червня 2020 14:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
135 000 000,00
UAH з ПДВ
|
124 985 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Барнат" |
147 697 727,80
UAH з ПДВ
|
124 990 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "САМАРЬ-АВТОШЛЯХСЕРВІС" |
142 423 749,60
UAH з ПДВ
|
124 995 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" |
149 800 000,00
UAH з ПДВ
|
125 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” |
140 118 964,80
UAH з ПДВ
|
134 240 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
137 902 000,00
UAH з ПДВ
|
134 490 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" |
142 400 600,00
UAH з ПДВ
|
142 400 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" #32851616 |
Переможець |
124 985 400,00
UAH з ПДВ
|
03 липня 2020 14:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2021 11:39
|
Договір 149_20 (ДУ 8)).pdf | укладений |
20 грудня 2021 11:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2021 11:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2021 11:37
|
Договір 149_20 (ДУ 8)).pdf | зміни до договору |
20 грудня 2021 11:26
|
Електронний підпис | укладений |
21 липня 2020 15:38
|
Договір 149_20 (додатки).pdf | укладений |
21 липня 2020 15:37
|
Договір 149_20.pdf | укладений |
21 липня 2020 15:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 5 частини 5 статті 41 Закону |
Номер договору про закупівлю: | 149/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |