Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція спортивного залу Діловецької ЗОШ І-ІІІ ст. по вул. Трибушанській, №14 в с. Ділове Рахівського району Закарпатської області» Коригування (код за ДК 021:2015 (CPV): - 45200000-9 - Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)
Очікувана вартість
2 069 117,00 UAH
UA-2020-05-28-007316-b df9b12724432457aa2357b224eb608d5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Ворохта

+380973534779 osvita-rakhiv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ РАХІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 38533251
Вебсайт: http://rakhiv-osvita.gov.ua
Місцезнаходження: 90600, Україна , Закарпатська обл., Рахівський р-н, м. Рахів, вул. Миру, 1
Контактна особа: Наталія Ворохта
+380973534779
osvita-rakhiv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2020 18:41
Звернення за роз’ясненнями: до 03 червня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 червня 2020 23:00
Початок аукціону: 15 червня 2020 13:23
Очікувана вартість: 2 069 117,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 691,17 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорії замовника – підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі».

Мова, якою повинні бути складені тендерні пропозиції - під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.

Детальний об"єм робіт наведено в тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція спортивного залу Діловецької ЗОШ І-ІІІ ст. по вул. Трибушанській, №14 в с. Ділове Рахівського району Закарпатської області» Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90600, Україна, Закарпатська область, с. Ділове, Рахівський район, вул. Трибушанська, №14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Після отримання письмового дозволу від ЗАМОВНИКА та надання ним авансу в розмірі 30% від договірної ціни ГЕНПІДРЯДНИК, на свій ризик виконує всі роботи передбачені Договором, а ЗАМОВНИК оплачує ці роботи згідно з умовами Договору, після отримання відповідного бюджетного призначення (бюджетного асигнування). Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі Акту виконаних робіт за формою КБ-2в та Довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3, щомісячно проміжними платежами в міру виконання робіт та надходження коштів з джерел фінансування. ГЕНПІДРЯДНИК визначає обсяги та вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті, та готує відповідні документи і подає їх для підписання ЗАМОВНИКУ за 5 днів до завершення звітного періоду. ЗАМОВНИК зобов′язаний підписати подані ГЕНПІДРЯДНИКОМ документи, що підтверджують виконання робіт, або обгрунтувати причини відмови від їх підписання протягом 3 днів з дня одержання. Оплата фактично виконаних робіт здійснюється протягом 10 календарних днів з дня підписання документів ЗАМОВНИКОМ. Категорії замовника – підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Мова, якою повинні бути складені тендерні пропозиції - під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Аванс 10 Календарні 30
Iнша подія Після отримання письмового дозволу від ЗАМОВНИКА та надання ним авансу в розмірі 30% від договірної ціни ГЕНПІДРЯДНИК, на свій ризик виконує всі роботи передбачені Договором, а ЗАМОВНИК оплачує ці роботи згідно з умовами Договору, після отримання відповідного бюджетного призначення (бюджетного асигнування). Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі Акту виконаних робіт за формою КБ-2в та Довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3, щомісячно проміжними платежами в міру виконання робіт та надходження коштів з джерел фінансування. ГЕНПІДРЯДНИК визначає обсяги та вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті, та готує відповідні документи і подає їх для підписання ЗАМОВНИКУ за 5 днів до завершення звітного періоду. ЗАМОВНИК зобов′язаний підписати подані ГЕНПІДРЯДНИКОМ документи, що підтверджують виконання робіт, або обгрунтувати причини відмови від їх підписання протягом 3 днів з дня одержання. Оплата фактично виконаних робіт здійснюється протягом 10 календарних днів з дня підписання документів ЗАМОВНИКОМ. Категорії замовника – підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Мова, якою повинні бути складені тендерні пропозиції - під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 травня 2020 18:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 18:41
додаток_1 _на ОПРИЛЮДНЕННЯ.docx
28 травня 2020 18:41
додаток_2_на ОПРИЛЮДНЕННЯ.docx
28 травня 2020 18:41
додаток_3_на ОПРИЛЮДНЕННЯ.docx
28 травня 2020 18:41
Тендерна_документацiя_ роботи _ на ОПРИЛЮДНЕННЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Наявність ліцензії
Дата подання: 03 червня 2020 14:49
Дата відповіді: 06 червня 2020 11:02
Доброго дня, підскажіть будь-ласк ліцензія якого класа наслідків необхідна для здійсня даного виду робіт CC1, CC2, CC3?
Відповідь: Доброго дня, оскільки дана закупівля є завершувальними роботами з реконструкції спортивного залу Діловецької ЗОШ І-ІІІ, що триває з 2018 року, тому як і вже здійснені основні роботи, завершувальні роботи, що є предметом даної закупівлі здійснюються на підставі ліцензії CC2.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2020 13:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Оптимал-буд 1 949 852,64
UAH з ПДВ
1 849 150,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Надія-будкомпані 2 009 843,00
UAH з ПДВ
1 849 151,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гривул Василь Васильович 2 017 593,00
UAH з ПДВ
2 017 593,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 червня 2020 22:59
2_ДЦ_ВРЛС_2-1-6.pdf
13 червня 2020 22:59
2_ДЦ_ВРЛС_2-1-5.pdf
13 червня 2020 22:59
2_ДЦ_ВРЛС_2-1-4.pdf
13 червня 2020 22:59
2_ДЦ_ВРЛС_2-1-3.pdf
13 червня 2020 22:59
2_ДЦ_ВРЛС_2-1-2.pdf
13 червня 2020 22:59
2_ДЦ_ВРЛС_2-1-1.pdf
13 червня 2020 22:59
Паспорт_ код.pdf
13 червня 2020 22:59
Відгуки.pdf

Публічні документи

20 червня 2020 22:20
Електронний підпис
20 червня 2020 22:17
Довiдка_з_МВС.pdf
20 червня 2020 22:10
Електронний підпис
20 червня 2020 22:06
14 наказ.pdf
20 червня 2020 22:06
Договiрна_цiна.pdf
20 червня 2020 22:06
1_2_3 Довідки.pdf
20 червня 2020 22:06
13 ДОРУЧЕННЯ.docx
20 червня 2020 22:06
Лiцензiя.pdf
20 червня 2020 22:06
Довiдка_з_МВС.pdf
12 червня 2020 17:54
Електронний підпис
12 червня 2020 17:52
6 Кошторисний прибуток.pdf
12 червня 2020 17:52
5 Відомість ресурсів.pdf
12 червня 2020 17:52
2 Договірна ціна.pdf
12 червня 2020 17:52
1 Пояснювальна записка.pdf
12 червня 2020 17:52
Статут.pdf
12 червня 2020 17:52
Свiдоцтво_2.pdf
12 червня 2020 17:52
Свiдоцтво.pdf
12 червня 2020 17:52
ПП_Надiя_Будкомпанi.pdf
12 червня 2020 17:52
Лiцензiя.pdf
12 червня 2020 17:52
21 щодо маркувань _ тощо.pdf
12 червня 2020 17:52
16 про ліцензію.pdf
12 червня 2020 17:52
15 Лист-згода.pdf
12 червня 2020 17:52
14 наказ.pdf
12 червня 2020 17:52
13 ДОРУЧЕННЯ.pdf
12 червня 2020 17:52
12 Корупція.pdf
12 червня 2020 17:52
10_11 Довідки.pdf
12 червня 2020 17:52
6_7_8 Гарантії.pdf
12 червня 2020 17:52
5 про субпідряд.pdf
12 червня 2020 17:52
3.2 лист-відгук.pdf
12 червня 2020 17:52
3.1 Договір 17-1 від 17 08.PDF
12 червня 2020 17:52
2 Наявність робітників.pdf
12 червня 2020 17:52
РЕЄСТР.pdf

Публічні документи

10 червня 2020 09:21
Установчі документи.pdf
10 червня 2020 09:21
Лист-згода.pdf
10 червня 2020 09:21
7 мощення - поясн.pdf
10 червня 2020 09:21
7 мощення - лок.pdf
10 червня 2020 09:21
7 мощення - дц.pdf
10 червня 2020 09:21
6 водопостачання - лок.pdf
10 червня 2020 09:21
6 водопостачання - дц.pdf
10 червня 2020 09:21
5 мережа 0_4 кВт - поясн.pdf
10 червня 2020 09:21
5 мережа 0_4 кВт - лок.pdf
10 червня 2020 09:21
5 мережа 0_4 кВт - дц.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Оптимал-буд

ПП Надія-будкомпані

ФОП Гривул Василь Васильович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Оптимал-буд
#42744556
Відхилено 1 849 150,00
UAH з ПДВ
18 червня 2020 19:57
ПП Надія-будкомпані
#33617347
Переможець 1 849 151,00
UAH з ПДВ
19 червня 2020 17:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2020 17:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Надія-будкомпані
#33617347
1 849 151,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
07 липня 2020 11:33
додаткова угода 2 _ на ОПРИЛЮДНЕННЯ.pdf зміни до договору
07 липня 2020 11:32
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2020 22:18
2020-07-01-0001.jpg зміни до договору
01 липня 2020 22:16
Електронний підпис укладений
30 червня 2020 21:25
Підрядний договір _ на ОПРИЛЮДНЕННЯ.pdf укладений
30 червня 2020 21:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились про наступне: 1. Встановити, що ціна Договору зменшена на суму 437 981,58 грн. (Чотириста тридцять сім тисяч дев'ятсот вісімдесят одна гривня, 58 копійок) 2. Відповідно до пункту 3.2. Договору внести зміни до пункту 3.1. Договору №30/06/1 від 30.06.2020 року. 3. Викласти пункт 3.1. Договору у новій редакції, такого змісту: п. 3.1. Ціна (вартість) даної Додаткової угоди складає 1 411 169 (Один мільйон чотириста одинадцять тисяч сто шістдесят дев'ять грн. без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 30/06/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Був обраний один з запропонованих вище пунктів, оскільки в нашому випадку не було більш відповідного випадку (пункту). Причина внесення змін - видалення пункту з інформацією про аванс.
Номер договору про закупівлю: 30/06/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML