Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з проведення поточного ремонту окремих приміщень НАЗК
Очікувана вартість
2 103 182,00 UAH
UA-2020-05-28-007256-b 04eb17ef6a804bf58aa97906d8cfb5de
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тарас Брижатюк

+380442000828 tender@nazk.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національне агентство з питань запобігання корупціїї
Код ЄДРПОУ: 40381452
Вебсайт: https://nazk.gov.ua/
Місцезнаходження: 01103, Україна , Київська обл., місто Київ, бульвар Дружби Народів, буд. 28
Контактна особа: Тарас Брижатюк
+380442000828
tender@nazk.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2020 18:14
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 червня 2020 09:00
Початок аукціону: 16 червня 2020 14:18
Очікувана вартість: 2 103 182,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 515,91 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 63000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з проведення поточного ремонту окремих приміщень НАЗК
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01103, Україна, м. Київ, Київ, бульвар Дружби народів, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг відповідно до умов договору Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічні Договори
Дата подання: 01 червня 2020 13:51
Дата відповіді: 04 червня 2020 11:37
Прошу Замовника переглянути і скасувати дискимінаційну вимогу щодо загальної площі виконаного аналогічного Договору: *Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір аналогічного предмету цієї закупівлі про надання послуг з проведення поточного ремонту окремих приміщень загальною площею не менше 500 м2. Чому площа відремонтованих приміщень не може бути меншою і як це впливає на якість робіт і т. п.?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Частиною другою статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну «аналогічний договір».
Таким чином, оскільки Замовник може встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, він може і зазначати в тендерній документації інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників такому критерію. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному критерію, визначає Замовник самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Зважаючи на обмежений період надання послуг та безперервність роботи установи, зазначений кваліфікаційний критерій підтверджує можливість забезпечення Учасником вчасного надання обсягів Послуг, визначених в тендерній документації Замовника.
Керуючись принципами здійснення публічних закупівель та враховуючи те, що планується здійснити поточний ремонт окремих приміщень Національного агентства загальною площею близько 800 м2, орієнтовна вартість закупівлі – 2 103 182,00 грн (два мільйони сто три тисячі сто вісімдесят дві грн), Замовником прийнято рішення щодо визначення аналогічного Договору - виконаний Договір аналогічного предмету цієї закупівлі про надання послуг з проведення поточного ремонту окремих приміщень загальною площею не менше 500 м2.
Трудові книжки
Дата подання: 04 червня 2020 12:28
Дата відповіді: 10 червня 2020 17:04
Тендерною документацією передбачено, учасник надає, зокрема, завірені копії всіх сторінок трудової книжки. Прошу Замовника надати роз"яснення стосовно того, чи можуть надаватися у складі тендерної пропозиції лише заповнені сторінки трудової книжки? Чи доцільно надавати усі сторінки, які є пустими? Чи стосується вимога обкладинки трудової книжки? Варто додатково зазначити, що трудова книжка містить більш ніж 60 сторінок, більшість з яких зазвичає незаповнені.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний запитувачу, за результатами розгляду Вашого питання повідомляємо, що тендерною документацією передбачено, що учасник надає, зокрема, завірені копії всіх сторінок трудової книжки. Під всіма сторінками трудової книжки слід розуміти лише її заповнені сторінки.
Підтвердження кваліфікації
Дата подання: 04 червня 2020 14:43
Дата відповіді: 10 червня 2020 17:07
Доброго дня, роз'ясніть будь-ласка, що в розумінні Замовника є довідка в електроному вигляді? Це документ в форматі наприклад doc з накладеним електронним підписом? Чи це відсканований з оригіналу довідки з печаткою ти підписом директора документ в форматі pdf з накладеним електронним підписом? Чи можна надати замість довідки в електронному вигляді для підтвердження наявності обладнання та працівників відскановані з оригіналу довідки з печаткою та підписом директора? Заздалегідь дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний запитувачу, в розділі ІІІ тендерної документації Замовника визначено наступне:
«Усі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції учасника та видані йому в оригіналі, завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді сканованої копії з оригіналу документу. Документи (матеріали та інформація) можуть бути надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
Документи, видані учаснику у вигляді копії, надаються учасником у вигляді сканованої копії з копії такого документу, засвідченого підписом та печаткою (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно діючого законодавства) учасника.
Документи, що складаються учасником у довільній формі, надаються на фірмовому бланку учасника (за наявності) за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та завіряються печаткою учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з діючим законодавством).
Допускається об’єднання файлів в електронні архіви та/або окремі електронні архіви із накладанням загального кваліфікованого електронного підпису. Архівні файли мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів.»
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-28-007256-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ХОФТ", Код ЄДРПОУ:40710017
Дата подання: 28 травня 2020 20:18
Скасування вимоги про надання трудових книжок працівників за сумісництвом.
Пунктом 5 розділу ІІІ Тендерної документації передбачено, що за критерієм наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надаються стосовно кожного виконавця, зокрема, - завірені копії всіх сторінок трудової книжки, у т.ч. працівників за сумісництвом.
У відповідності до п. 1.1. Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої спільним наказом Мінпраці, Мін’юсту і Мінсоцзахисту населення від 29.07.93 р. за № 58, на осіб, які працюють за сумісництвом, трудові книжки ведуться тільки за місцем основної роботи
Також у п. 2.14 цієї Інструкції зазначено: запис про роботу за сумісництвом за бажанням працівника вносить до його трудової книжки окремим рядком основний роботодавець.
Отже, трудові книжки зберігають і ведуть за основним місцем роботи. Відповідно запис про роботу за сумісництвом (внутрішнім або зовнішнім) до трудової книжки за бажанням працівника уповноважений вносити виключно роботодавець за основним місцем роботи.

Зважаючи на вимогу про надання копій трудових книжок на працівників за сумісництвом, Замовник суттєво звужує коло потенційних учасників. Учасник, працівники якого працюють за сумісництвом не зможуть виконати вищезазначену вимогу.

Підсумовючи вищевикладене, прошу Замовника скасувати дискримінаційну вимогу щодо надання копій трудових книжок на працівників за сумісництвом.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 травня 2020 17:28
Тендерним комітетом прийнято рішення внести відповідні зміни до пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації на закупівлю товару: код згідно з ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Послуга з проведення поточного ремонту окремих приміщень НАЗК), ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-28-007256-b, виклавши тендерну документацію у новій редакції, а також затвердити перелік змін, що вносяться.
Номер вимоги: UA-2020-05-28-007256-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ХОФТ", Код ЄДРПОУ:40710017
Дата подання: 28 травня 2020 20:18
Дискримінаційна вимога щодо надання копій повідомлення про прийняття на роботу (з відміткою податкової інспекції про отримання або копії квитанції про отримання)
Пунктом 5 розділу ІІІ Тендерної документації передбачено, що за критерієм наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надаються стосовно кожного виконавця, зокрема, повідомлення про прийняття на роботу (з відміткою податкової інспекції про отримання або копії квитанції про отримання).
Форма повідомлення про прийняття на роботу затверджена Постановою КМУ від 17 червня 2015 р. № 413. Зокрема, затверджена форма повідомлення, яку використовують на підприємтсвах містить реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта та інші персональні дані, за якими легко можна ідентифікувати ту чи іншу фізичну особу.
Статтею 2 Закону України "Про захист персональних даних" встановлено, що персональні дані — це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
До персональних даних фізичної особи можна віднести, такі, як, відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
Обробкою персональних даних є будь-яка дія або сукупність дій, таких як збирання, реєстрація, накопичення, зберігання, адаптування, зміна, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізація, передача), знеособлення, знищення персональних даних, у т. ч. з використанням інформаційних (автоматизованих) систем.

Вважаю, що замовник встановив дискримінаційну вимогу стосовно надання документів, які містять персональні дані працівників. Вимагаючи надати документи працівників, які містять персональні дані, Замовник змушує учасників порушувати ЗУ "Про захист персональних даних" та суттєво звужує конкуренцію в закупівлі.

Підсумовуючи вищевикладене, прошу Замовника скасувати дискримінаційну вимогу стосовно надання копій повідомлення про прийняття на роботу (з відміткою податкової інспекції про отримання або копії квитанції про отримання) .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 травня 2020 17:40
Тендерним комітетом прийнято рішення надати наступну відповідь.
Згідно з ч. 3 ст. 24 КЗпП України працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Тому враховуючи зазначене, складність і зміст предмету закупівлі, вимогу щодо надання повідомлення про прийняття на роботу (з відміткою податкової інспекції про отримання або копії квитанції про отримання) не вважаємо дискримінаційною.
З метою дотримання законодавства, при поданні інформації передбаченої пунктом 5 розділу ІІІ Тендерної документації необхідно надавати документи із знеособленням персональних даних (закреслення інформації, що є конфіденційною, зокрема реєстраційний номер облікової картки платників податків або серія і номер паспорта).

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 12 червня 2020 17:00
Кінець періоду оскарження: 23 червня 2020 00:00
Дата відміни: 23 червня 2020 00:02
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: У зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі послуг у заявлених обсягах
Документи:
12 червня 2020 17:00
Електронний підпис
12 червня 2020 16:58
ПРОТОКОЛ № 58.pdf