Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютер персональний
Очікувана вартість
2 244 360,00 UAH
UA-2020-05-28-007034-b 6509c20a1776492a85f60094d62d6338
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Тимощук

+380322350293 vmtz@lv.minjust.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЗАХІДНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М. ЛЬВІВ)
Код ЄДРПОУ: 43317547
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., м. Львів, площа Шашкевича, буд. 1
Контактна особа: Оксана Тимощук
+380322350293
vmtz@lv.minjust.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2020 17:23
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2020 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 червня 2020 21:00
Початок аукціону: 16 червня 2020 13:58
Очікувана вартість: 2 244 360,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 221,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 65000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: відповідно до п.1 ч.4 ст.2 Закону, а саме: органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад;
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (детальний опис міститься у ч.1.7 Розділу 1 Загальні положення Тендерної документації)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 комплект
Комп’ютер персональний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, м.Львів, пл. Шашкевича, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови розрахунків визначені договором Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 травня 2020 17:30
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 17:23
Технічна специфікація.docx
28 травня 2020 17:23
Проект Договору.doc
28 травня 2020 17:23
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-28-007034-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Уліс Сістемс", Код ЄДРПОУ:20049451
Дата подання: 01 червня 2020 11:52
Вимога на умови закупівлі - усунення дискримінаційних вимог
Шановний Замовник ,
Наша компанія має намір прийняти участь у відкритих торгах на закупівлю ДК 021:2015 – 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комп’ютер персональний).
Розглянувши тендерну документацію ,повідомляємо про встановлення дискримінаційних вимог ,які обмежують конкуренцію та суперечать нормам чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
Так у Додатку 5 до тендерної документації (Проект договору ) п 4.1. вказано :
поставка товару здійснюється не пізніше як через 7 робочих днів з дати заявки Покупця та до 31.07.2020 року.
Така вимога до термінів постачання обмежує конкуренцію серед учасників торгів ,що призводить до дискримінації та штучного звуження кола потенційно можливих учасників торгів і, як наслідок порушують один із основних принципів публічних закупівель , встановлених статтею 5 Закону України “Про публічні закупівлі”- недискримінація учасників,відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель , запобігання корупційним діям і зловживанням.
З метою можливості надання пропозицій на постачання обладнання від лідерів галузі виробництва персональних комп’ютерів звертаємось з вимогою до Замовника внести зміни в умови тендерної документації , а саме : в Проекті договору вказати термін постачання не пізніше як через 30 робочих днів з дати заявки Покупця.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 червня 2020 18:10
Шановний Учасник!
Замовник під час формування вимог тендерної документації керується виключно нормами ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до вказаних умов зазначаємо, що початкова дата поставки чітко не визначена, а буде відштовхуватись від заявки Замовника, тому це не може жодним чином вважатись такою вимогою, яка дискримінує учасників. До того ж, задля забезпечення роботи Замовника, у зв’язку із значним розширенням внаслідок реорганізації державного органу, а відтак великим обсягом роботи, бо до підпорядкування Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Львів) входить тепер Львівська, Волинська та Рівненська області, у замовника виникає нагальність у забезпеченні матеріально- технічною базою працівників, а відтак обґрунтованою нагальністю поставки комп’ютерної техніки у найкоротші строки.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 червня 2020 14:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БИСТРОВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 1 989 100,00
UAH з ПДВ
1 989 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЮРОЧКО АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ 2 233 467,00
UAH з ПДВ
2 233 467,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 червня 2020 13:29
Електронний підпис
22 червня 2020 11:59
public_doc.pdf
22 червня 2020 11:59
public_doc.p7s
19 червня 2020 11:07
Podatkova_Bystrov.pdf
18 червня 2020 17:13
Dovidka_20153472730080921068.pdf.p7s
18 червня 2020 17:13
Dovidka_20153472730080921068.pdf
15 червня 2020 18:17
Електронний підпис
15 червня 2020 18:09
Довідка ФОП БИСТРОВ.pdf
15 червня 2020 18:09
ТЗ_Бистров.pdf
15 червня 2020 18:09
КК_Бистров.pdf
15 червня 2020 18:09
ІД_Бистров.pdf
15 червня 2020 18:09
ВПВ17_Бистров.pdf

Публічні документи

15 червня 2020 15:27
Електронний підпис
15 червня 2020 15:18
ЦінПроп.pdf
15 червня 2020 15:18
Відсутність_підстав.pdf
15 червня 2020 15:18
ТехнЗавд.pdf
15 червня 2020 15:18
ПроектДоговору.pdf
15 червня 2020 15:18
Кваліф.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БИСТРОВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ФОП ЮРОЧКО АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БИСТРОВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2855115791
Переможець 1 989 100,00
UAH з ПДВ
18 червня 2020 15:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2020 15:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БИСТРОВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2855115791
1 989 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 20:50
Електронний підпис зміни до договору
18 серпня 2020 20:45
ду Бистров.pdf зміни до договору
18 серпня 2020 20:34
1.pdf зміни до договору
14 серпня 2020 09:53
Електронний підпис укладений
09 липня 2020 20:04
договір 06 07 по компютерах Бистров.pdf укладений
09 липня 2020 19:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Під покращенням якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі слід розуміти викладення терміну поставки та специфікації в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 06/07
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 989 100,00
UAH