Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 “15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні ” ( Добовий польовий набір продуктів )
Очікувана вартість
49 500,00 UAH
UA-2020-05-28-006928-b 994d11fa09154dd6b638a19aea42f8c8
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Чорна

+380983133439 chornalunx@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 40108672
Вебсайт: http://vn.npu.gov.ua/
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Театральна, буд. 10
Контактна особа: Наталія Чорна
+380983133439
chornalunx@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні


Продавець повинен передати (поставити) Покупцеві товар (товари), якість якого відповідає технічним вимогам, що пред’являються діючим законодавством, до такого роду товарів, а також не мати дефектів товарного вигляду.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
220 комплект
Добовий польовий набір продуктів (кошти державного бюджету, додаткове фінансування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21010, Україна, Вінницька область, Вінниця, Ботанічна 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Продавця впродовж 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання Товару, на підставі документів, що підтверджують факт поставки (видаткових накладних) Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

28 травня 2020 17:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ РЕСУРС-СЕРВІС КМ
#41955471
Переможець 49 500,00
UAH з ПДВ
28 травня 2020 17:10

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 17:42
Електронний підпис укладений
28 травня 2020 17:13
договір №326 від 28.05.2020.pdf укладений
28 травня 2020 17:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 49 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 8 250,00 UAH)