Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги комунальної власності по вул. Архітектурна в м. Сновськ Сновського району Чернігівської області (ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)
Очікувана вартість
636 667,00 UAH
UA-2020-05-28-006921-b 366a138a45c84b73a900cfe5664546df
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артеменко Ірина Анатоліївна

+380462677467 ukb_ead1@cg.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014246
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, вулиця Єлецька, 11
Контактна особа: Артеменко Ірина Анатоліївна
+380462677467
ukb_ead1@cg.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2020 17:09
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2020 19:00
Початок аукціону: 15 червня 2020 14:51
Очікувана вартість: 636 667,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 19000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції - тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги комунальної власності по вул. Архітектурна в м. Сновськ Сновського району Чернігівської області (ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»). (Джерело фінансування закупівлі - субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах.)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15200, Україна, Чернігівська область, Сновський район, м. Сновськ, вул. Архітектурна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповується за бюджетні кошти», від 27.12.2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», Замовник до початку надання послуг може перерахувати Виконавцю аванс у розмірі, що не перевищує 30% вартості Аванс 30 Календарні 30
Надання послуг Замовник проводить розрахунки за надані послуги на підставі підписаних Сторонами актів форми № КБ-2в (акт приймання наданих будівельних послуг) та форми № КБ-3 (довідка про вартість наданих будівельних послуг та витрат), при цьому Сторони домовилися про те, що строк (термін) оплати Замовником наданих Виконавцем послуг визначається відкладальною обставиною, а саме – після надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника за надані послуги, які є предметом даного Договору. Пiсляоплата 90 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 травня 2020 17:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 17:09
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ Поточний ремонт доріг з авансом.docx
28 травня 2020 17:09
Схеми Сновськ Архітектурна.rar
28 травня 2020 17:09
ТЗ Сновськ Архітектурна.rtf
28 травня 2020 17:09
ТД Сновськ Архітектурна.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-04-000013 ● 3350b9fef97c49e5829550e1924016e0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 січня 2021 16:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

04.01.2021 № 5

Херсон
Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-05-28-006921-b.
2. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами проведеного Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області моніторингу процедури закупівлі UA-2020-05-28-006921-b: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги комунальної власності по вул. Архітектурна в м. Сновськ Сновського району Чернігівської області (ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)» було встановлено порушення вимог п. 9 ч. 2 ст. 21 та абзацу 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Користуючись своїм правом Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації надає свої заперечення до висновку. 1)Щодо порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону. Відповідно до ст. 10 Закону інформація про закупівлю оприлюднюється в електронній системі закупівель через авторизовані електронні майданчики. Оголошення про проведення процедури відкритих торгів з предмету закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги комунальної власності по вул. Архітектурна в м. Сновськ Сновського району Чернігівської області (ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)» було оприлюднене в електронній системі закупівель через авторизований електронний майданчик «Держзакупівлі.Онлайн», на якому не передбачено технічної можливості для внесення інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Крім того, повідомляємо, що п.2 та п. 3 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації містять інформацію про вид, розмір, умови надання тендерного забезпечення, а також умови повернення чи неповернення тендерного забезпечення. Таким чином Замовником не було порушено вимоги пункту 9 частини 2 статті 21 Закону. Разом з тим повідомляємо, що в майбутньому під час оголошення процедур закупівель, з метою недопущення подібних ситуацій, інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій буде зазначено у полі «Примітки». 2) Щодо тендерної пропозиції учасника ФОП Мхітарян Мхітар Кавказович. Відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 22.06.2020 №431) учасника ФОП Мхітарян Мхітар Кавказович було визначено переможцем, оскільки ним було надано всі документи, які відповідають вимогам тендерної документації. Формою Довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, наведеної у додатку № 2 до тендерної документації «Перелік документів, що вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону» передбачено надання найменування марки обладнання у разі його наявності. Не все обладнання, матеріально-технічна база та технології мають марку, тому ця позиція і винесена у окремий стовпчик таблиці з приміткою (у разі наявності). Зважаючи на це, вимоги додатку № 2 до тендерної документації учасником було дотримано, а кваліфікаційний критерій щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у спосіб визначений Замовником в тендерній документації підтверджено належним чином. Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону у діях Замовника відсутні.

2021-01-15 16:09:17


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 26 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2020 15:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП" 422 895,00
UAH з ПДВ
422 895,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МХІТАРЯН МХІТАР КАВКАЗОВИЧ 635 765,86
UAH з ПДВ
635 765,86
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Бойко Володимир Іванович 636 278,78
UAH з ПДВ
636 278,78
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 червня 2020 14:34
Електронний підпис
16 червня 2020 14:33
Обгрунтування ціни.pdf
12 червня 2020 16:06
Електронний підпис
12 червня 2020 16:01
ДЦ.pdf
12 червня 2020 13:34
ТП.pdf
12 червня 2020 13:34
КВАЛІФІКАЦІЯ 1 ЧАСТИНА.pdf
12 червня 2020 13:34
КВАЛФІКАЦІЯ ДОСВІД.PDF

Публічні документи

26 червня 2020 00:00
Сновськ.pdf
26 червня 2020 00:00
ДОВІДКИ.pdf
12 червня 2020 14:40
забезпечення.zip
12 червня 2020 14:40
58.imd
12 червня 2020 14:40
10. КОШТОРИСНА СНОВСЬК.pdf
12 червня 2020 14:40
07. Техніка.pdf
12 червня 2020 14:40
06. Робітники.pdf
12 червня 2020 14:40
05. Договір, Акт, Відгук.PDF
12 червня 2020 14:40
04. Довідки.pdf
12 червня 2020 14:40
03. Витяг з Реєстру ПЄП.PDF
12 червня 2020 14:40
02. Виписка.PDF
12 червня 2020 14:40
01. Паспорт, код.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП"

ФОП МХІТАРЯН МХІТАР КАВКАЗОВИЧ

Фізична особа-підприємець Бойко Володимир Іванович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП"
#35884094
Відхилено
422 895,00
UAH з ПДВ
19 червня 2020 17:40
Обґрунтування аномально низької ціни
до 16 червня 2020 15:18
ФОП МХІТАРЯН МХІТАР КАВКАЗОВИЧ
#2499118554
Переможець 635 765,86
UAH з ПДВ
22 червня 2020 17:53

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

19 червня 2020 17:40
Електронний підпис
19 червня 2020 17:26
416

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 червня 2020 17:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП МХІТАРЯН МХІТАР КАВКАЗОВИЧ
#2499118554
635 765,86
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 11:16
Електронний підпис укладений
11 серпня 2020 11:54
27_1.pdf зміни до договору
11 серпня 2020 11:39
Електронний підпис укладений
03 липня 2020 09:40
27 укладений
03 липня 2020 09:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 635 749,84
UAH