Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі (комплекти учнівські одномісні)
Очікувана вартість
111 000,00 UAH
UA-2020-05-28-006885-b 9c911b1f6b644dde87e7d5e60d808ab8
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алешківська Вікторія Вікторівна

380679000081 aleshkivska@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №250 з поглибленим вивченням математики Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 03598794
Вебсайт: http://www.school250.at.ua
Місцезнаходження: 02222, Україна , Київська обл., Київ, проспект Маяковського 49б
Контактна особа: Алешківська Вікторія Вікторівна
380679000081
aleshkivska@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2020 17:05
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2020 18:00
Очікувана вартість: 111 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 555,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Шкільні меблі (комплекти учнівські одномісні) («Нова українська школа»)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
90 комплект
Шкільні меблі (комплекти учнівські одномісні) («Нова українська школа»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Маяковського, 49-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар здійснюється на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України на підставі видаткової накладної не пізніше 5 (п’яти) банківських днів з дня підписання цього документу уповноваженими представниками Сторін, при наявності коштів на реєстраційному рахунку. Розрахунки здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника у межах отриманого бюджетного фінансування уповноваженими представниками Сторін, при наявності коштів на реєстраційному рахунку. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування товару, зазначеного в п. 1.2. Договору, на свій розрахунковий рахунок. Замовник не несе відповідальність за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань у разі затримки бюджетного фінансування. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Невідповідність ДСТУ та технічних характеристик
Дата подання: 02 червня 2020 15:40
Шановний Замовнику! В тендерній документації вказано, що меблі повинні відповідати вимогам ДСТУ 22046:2004. В технічній документації вказано вимоги, що суперечать вимогам ДСТУ, а саме ГОСТ 5994-93, ГОСТ 11015-93, ГОСТ 11016-93. Прохаємо Вас привести тендерну документацію у відповідність до вимог діючого законодавства.
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 червня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кирильченко Олеся Анатолїївна 110 700,00
UAH з ПДВ
110 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 червня 2020 08:25
Електронний підпис
04 червня 2020 08:22
20. Авторизаційний лист.pdf
04 червня 2020 08:22
15. Гарантійний термін.pdf
04 червня 2020 08:22
9. Тендерна пропозиція.pdf
04 червня 2020 08:22
5. Про захист довкілля.pdf
04 червня 2020 08:22
3. висновок СЕС.pdf
04 червня 2020 08:22
2. Копія ТУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кирильченко Олеся Анатолїївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кирильченко Олеся Анатолїївна
#2863710161
Переможець 110 700,00
UAH з ПДВ
05 червня 2020 15:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 червня 2020 15:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кирильченко Олеся Анатолїївна
#2863710161
110 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 13:04
Електронний підпис укладений
15 червня 2020 18:34
Додаток 1. Специфікація.pdf укладений
15 червня 2020 16:09
Договір 15-06-20-КУО.pdf укладений
15 червня 2020 16:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 110 700,00
UAH