Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100)
Очікувана вартість
198 000,00 UAH
UA-2020-05-28-006697-b ● ea1410929e39406da59bd9c2cb9db7e7
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Чехівський психоневрологічний інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 02770191 |
Місцезнаходження: | 19933, Україна , Черкаська обл., с.Чехівка, вул. Центральна,1 |
Контактна особа: |
Хмелевська Жанна Ігорівна 380473952386,380963506134 chehivkapni@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 травня 2020 16:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 червня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 10 червня 2020 14:02 |
Очікувана вартість: | 198 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 980,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 тони
Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
19933, Україна, Черкаська область, с.Чехівка, Центральна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 червня 2020 16:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 червня 2020 16:12 |
Оголошення про закупівлю вугілля.docx |
02 червня 2020 16:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 червня 2020 16:12 |
Оголошення про закупівлю вугілля.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання стосовно вимог договору
Дата подання: 02 червня 2020 10:35
Дата відповіді: 02 червня 2020 15:43
Доброго дня! Для чого в договорі пункт 6.4. Наявність санітарного паспорту на транспортний засіб і санітарної книжки водія - експедитора обов’язково при постачанні товар? Але ж предметом закупівлі є вугілля, а не продукти харчування, и не існує нормативних документів в законодавстві України, які б зобов'язували мати санпаспорт на автотранспорт та санітарну книжку водію при доставці непродовольчих товарів. Це є неправомірна та дискримінаційна вимога.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня ! Це проект договору. Під час підписання договір може бути редагованим сторонами.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-28-006697-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ", Код ЄДРПОУ:41264504
Дата подання: 02 червня 2020 09:34
проект договору
Шановний замовнику, просимо в тексті проекту договору (Додаток 3 до ТД) видалити наступні пункти: п. 4.2. Товар повинен бути запакований у тару, яка відповідає вимогам стандартів або технічних умов і забезпечує його схоронність при перевезенні та зберіганні. , п. 6.4. Наявність санітарного паспорту на транспортний засіб і санітарної книжки водія - експедитора обов’язково при постачанні товару, та п. 6.6. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення та зберігання. Тара та упаковка одноразового використання поверненню Постачальнику не підлягають.
Данні пункти не відповідають товару який ви закуповуєте - вугілля. Вугілля не фасується , не упаковується, та санітарних книжок при транспортуванні для водіїв не передбачені, так як поставка вугілля регулюється ДСТУ 7146-2010 , де є посилання на санітарні норми, захист довкілля та т.і.
Тому вимагаємо видалити данні пункти, які скоріше відносяться до постачання продуктів харчування. З повагою
Розгорнути
Згорнути
Данні пункти не відповідають товару який ви закуповуєте - вугілля. Вугілля не фасується , не упаковується, та санітарних книжок при транспортуванні для водіїв не передбачені, так як поставка вугілля регулюється ДСТУ 7146-2010 , де є посилання на санітарні норми, захист довкілля та т.і.
Тому вимагаємо видалити данні пункти, які скоріше відносяться до постачання продуктів харчування. З повагою
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 червня 2020 16:43
Доброго дня.Проект договору замінено на інший.
Номер вимоги: UA-2020-05-28-006697-b.c2
Статус:
Скасована
Учасник: Приватне підприємство "ВУГЛЕТРЕЙДІНГ", Код ЄДРПОУ:43399970
Дата подання: 17 червня 2020 10:37
Порушення Закону
Відповідно до пункту 1 статті 13. Закону Замовник зобов’язаний відхилити пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Згідно з пунктом 4.1. проекту договору, наведеного у додатку № 3 до оголошення, вимагалося: «(Для цілей складання проекту договору про закупівлю за результатами закупівлі учасник повинен надати довідки з усіх обслуговуючих учасника банків з інформацією про наявність в учасника відкритого рахунку в кожній з таких банківських установ, відповідно до переліку зазначеного у відповідній довідці про наявність поточного рахунку, в усіх обслуговуючих банках Учасника торгів, що надана у довільній формі та міститься у складі тендерної пропозиції; по тексту довідок з обслуговуючих учасника банків повинно бути зазначено номер відповідного рахунку, а також кожна така довідка повинна бути видана протягом не більше ніж 10 днів щодо дати подання тендерної пропозиції учасником (включно з датою подання такої тендерної пропозиції через електронну систему закупівель))».
У складі пропозиція ТОВ "ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ" відсутні довідки з обслуговуючих учасника банків з інформацією про наявність в учасника відкритого рахунку, що не відповідає вищезазначеним умовам оголошення.
Таким чином, відповідно до пункту 1 статті 13. Закону Замовник зобов’язаний відхилити пропозицію ТОВ "ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ" через невідповідність її умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Згідно з пунктом 4.1. проекту договору, наведеного у додатку № 3 до оголошення, вимагалося: «(Для цілей складання проекту договору про закупівлю за результатами закупівлі учасник повинен надати довідки з усіх обслуговуючих учасника банків з інформацією про наявність в учасника відкритого рахунку в кожній з таких банківських установ, відповідно до переліку зазначеного у відповідній довідці про наявність поточного рахунку, в усіх обслуговуючих банках Учасника торгів, що надана у довільній формі та міститься у складі тендерної пропозиції; по тексту довідок з обслуговуючих учасника банків повинно бути зазначено номер відповідного рахунку, а також кожна така довідка повинна бути видана протягом не більше ніж 10 днів щодо дати подання тендерної пропозиції учасником (включно з датою подання такої тендерної пропозиції через електронну систему закупівель))».
У складі пропозиція ТОВ "ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ" відсутні довідки з обслуговуючих учасника банків з інформацією про наявність в учасника відкритого рахунку, що не відповідає вищезазначеним умовам оголошення.
Таким чином, відповідно до пункту 1 статті 13. Закону Замовник зобов’язаний відхилити пропозицію ТОВ "ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ" через невідповідність її умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Скасована
Дата: 17 червня 2020 16:46
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2020-05-28-006697-b.c3
Статус:
Скасована
Учасник: Приватне підприємство "ВУГЛЕТРЕЙДІНГ", Код ЄДРПОУ:43399970
Дата подання: 17 червня 2020 13:35
Порушення Закону
Відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (із змінами) (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019) (далі – Закон) Замовник зобов’язаний відхилити пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Згідно з пунктом 4.1. проекту договору, наведеного у додатку № 3 до оголошення, вимагалося: «(Для цілей складання проекту договору про закупівлю за результатами закупівлі учасник повинен надати довідки з усіх обслуговуючих учасника банків з інформацією про наявність в учасника відкритого рахунку в кожній з таких банківських установ, відповідно до переліку зазначеного у відповідній довідці про наявність поточного рахунку, в усіх обслуговуючих банках Учасника торгів, що надана у довільній формі та міститься у складі тендерної пропозиції; по тексту довідок з обслуговуючих учасника банків повинно бути зазначено номер відповідного рахунку, а також кожна така довідка повинна бути видана протягом не більше ніж 10 днів щодо дати подання тендерної пропозиції учасником (включно з датою подання такої тендерної пропозиції через електронну систему закупівель))». У складі пропозиція ТОВ "ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ" відсутні довідки з обслуговуючих учасника банків з інформацією про наявність в учасника відкритого рахунку, що не відповідає вищезазначеним умовам оголошення. Таким чином, відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону Замовник зобов’язаний відхилити пропозицію ТОВ "ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ" через невідповідність її умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Скасована
Дата: 17 червня 2020 16:46
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2020-05-28-006697-b.c4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ", Код ЄДРПОУ:41264504
Дата подання: 17 червня 2020 20:58
неправомірне відхилення переможця
Шановний Замовнику!
Нагадуємо Вам про відповідальність за порушення в сфері публічних :
Підстави притягнення до відповідальності згідно статті 164-14 КУпАП ч.3-4 «відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення);
розмір штрафу згідно статті 164-14 КУпАП та особа на яку накладається 1500-3000 НМД (25500 – 51000 грн.), на службових (посадових) осіб;
-3000-5000 НМД (51000 – 85000 грн.) за ті самі дії, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за одне із цих правопорушень.
Одночасно повідомляємо, що у випадку незадоволення цієї вимоги ми будемо вимушені подати скаргу до АМКУ та за результатами звернутися до суду з позивом про стягнення з Вас витрат за подання Скарги разом з компенсуванням витрат на юридичні послуги, та подати заяву до Державної аудиторської служби України щодо притягнення усіх членів тендерного комітету до персональної відповідальності.
Вимоги наступні:
1. Згідно вимог оголошення учасник повинен надати наступні документи:
«…15. Інша інформація:
Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у форматі pdf в складі своєї пропозиції наступні документи:
- копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
- копії документів, які свідчать про якість товарів, що пропонуються Учасником (сертифікат якості (якщо предмет закупівлі підлягає сертифікації) або посвідчення/паспорт якості або висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо);
- копію документу (за наявності), що підтверджує правомочність на укладення договору про закупівлю (копія виписки з протоколу засновників, або копія наказу про призначення, або довіреності, тощо);
- цінову пропозицію.
Учасник, якого визнано переможцем закупівлі, під час укладання договору про закупівлю (але не пізніше 3 робочих днів з моменту публікації інформації про визначення переможця) надає замовнику в паперовому вигляді за підписом та печаткою учасника наступні документи:
- цінову пропозицію;
- товарна накладна;
- Договір (Додаток № 3(додаток №1 до договору-специфікація)).
Додатки:
Додаток № 1 – Форма цінової пропозиції
Додаток № 2 – Технічна характеристика
Додаток № 3 – Договір (проект), (додаток №1 до договору-специфікація)…».
ТОВ «Покровськ-вугілля» виконало усі вимоги та надало документи згідно переліку пункту 15 тендерної документації, де не вказано , що Учасник повинен надати довідку про наявність рахунків в усіх обслуговуючих банках.
Тому відхилення нашої тендерної пропозиції є безпідставне.
Відповідно до ст. 14 Закону ч. 13 зазначено перелік підстав для відхилення, а саме:
«Стаття 14. Спрощені закупівлі
13. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.».
Як бачимо, згідно Закону, не має правових підстав для відхилення пропозиції за надуманими причинами, а саме ненадання довідок з банків.
2. У проекті договору п. 4.1. у розділі IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ
сказано:
«4.1. Замовник здійснює оплату фактично поставлених товарів після підписання Сторонами документів, що підтверджують отримання таких товарів, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок учасника, та з можливістю відстрочення платежу до 10 календарних днів (для цілей складання проекту договору про закупівлю за результатами закупівлі учасник повинен надати довідки з усіх обслуговуючих учасника банків з інформацією про наявність в учасника відкритого рахунку в кожній з таких банківських установ, відповідно до переліку зазначеного у відповідній довідці про наявність поточного рахунку, в усіх обслуговуючих банках Учасника торгів, що надана у довільній формі та міститься у складі тендерної пропозиції; по тексту довідок з обслуговуючих учасника банків повинно бути зазначено номер відповідного рахунку, а також кожна така довідка повинна бути видана протягом не більше ніж 10 днів щодо дати подання тендерної пропозиції учасником (включно з датою подання такої тендерної пропозиції через електронну систему закупівель)). Здійснення попередньої оплати не передбачається.»
Тобто, надання довідок з банківських установ стосується переможця за «результатами закупівлі» для здійснення оплати.
ТОВ «Покровськ-вугілля» гарантує надати банківські довідки у строки не пізніше 3 робочих днів з моменту публікації інформації про визначення переможця, як того вимагає замовник.
4. Також повідомляємо, що «Скарга про невідповідність учасника», на яку посилається Замовник у протоколі № 06/17/3 від 17.06.2020 року, не існує взагалі.
Вимога, яка подавалась через систему електронних закупівель 17.06.2020 року о 13:35 годині, від Приватного підприємства "ВУГЛЕТРЕЙДІНГ" має статус «Скасована» , тому посилання на скаргу (якої до речі не має, стосовно даної закупівлі) у тексті протоколу Замовника або вимогу в Протоколі № 06/17/3 від 17.06.2020 року є безпідставним, так як на момент подання «Протоколу про відхилення учасника» тендерним комітетом «Чехівський психоневрологічний інтернат» , який було завантажено на сайт електронних закупівель о 17:19 годині 17 червня.2020 року, стосовно вимоги про обрання переможця закупівлі, дана вимога « …стосовно обрання переможця закупівлі…» вже була скасована, що підтверджується інформацією на сайті закупівель.
Тому посилання на дану вимогу є безпідставним, та рішення про відхилення ТОВ «Покровськ-вугілля», як переможця, є неправомірним.
5. Пункт 10 Тендерної документації наголошує наступне: що «…Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є – ціна. Питома вага цього критерію – 100%...»
Тому нам не зрозуміло, з яких підстав, тендерний комітет або уповноважений на процедуру закупівлі, вимагає довідки, які учасник/переможець може надати у будь яку мить, і це ніяким чином не впливає на ціну та якість вугілля, та не нівелює здатність переможця в аукціоні
здійснити постачання якісного товару Замовнику.
Також нагадуємо, що згідно Закону України «про публічні закупівлі», а саме стаття 5 наголошує наступне:
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимагаємо надати стосовне пояснення щодо рішення про нашу дискваліфікацію та скасувати своє рішення. Втім повідомляємо, що у випадку незадоволення нашої вимоги ми будемо вимушені звернутися до органів державного фінансового контролю, та подати заяву до Державної аудиторської служби України щодо притягнення усіх членів тендерного комітету та уповноваженого до персональної відповідальності, згідно Закону.
Розгорнути
Згорнути
Нагадуємо Вам про відповідальність за порушення в сфері публічних :
Підстави притягнення до відповідальності згідно статті 164-14 КУпАП ч.3-4 «відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення);
розмір штрафу згідно статті 164-14 КУпАП та особа на яку накладається 1500-3000 НМД (25500 – 51000 грн.), на службових (посадових) осіб;
-3000-5000 НМД (51000 – 85000 грн.) за ті самі дії, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за одне із цих правопорушень.
Одночасно повідомляємо, що у випадку незадоволення цієї вимоги ми будемо вимушені подати скаргу до АМКУ та за результатами звернутися до суду з позивом про стягнення з Вас витрат за подання Скарги разом з компенсуванням витрат на юридичні послуги, та подати заяву до Державної аудиторської служби України щодо притягнення усіх членів тендерного комітету до персональної відповідальності.
Вимоги наступні:
1. Згідно вимог оголошення учасник повинен надати наступні документи:
«…15. Інша інформація:
Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у форматі pdf в складі своєї пропозиції наступні документи:
- копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
- копії документів, які свідчать про якість товарів, що пропонуються Учасником (сертифікат якості (якщо предмет закупівлі підлягає сертифікації) або посвідчення/паспорт якості або висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо);
- копію документу (за наявності), що підтверджує правомочність на укладення договору про закупівлю (копія виписки з протоколу засновників, або копія наказу про призначення, або довіреності, тощо);
- цінову пропозицію.
Учасник, якого визнано переможцем закупівлі, під час укладання договору про закупівлю (але не пізніше 3 робочих днів з моменту публікації інформації про визначення переможця) надає замовнику в паперовому вигляді за підписом та печаткою учасника наступні документи:
- цінову пропозицію;
- товарна накладна;
- Договір (Додаток № 3(додаток №1 до договору-специфікація)).
Додатки:
Додаток № 1 – Форма цінової пропозиції
Додаток № 2 – Технічна характеристика
Додаток № 3 – Договір (проект), (додаток №1 до договору-специфікація)…».
ТОВ «Покровськ-вугілля» виконало усі вимоги та надало документи згідно переліку пункту 15 тендерної документації, де не вказано , що Учасник повинен надати довідку про наявність рахунків в усіх обслуговуючих банках.
Тому відхилення нашої тендерної пропозиції є безпідставне.
Відповідно до ст. 14 Закону ч. 13 зазначено перелік підстав для відхилення, а саме:
«Стаття 14. Спрощені закупівлі
13. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.».
Як бачимо, згідно Закону, не має правових підстав для відхилення пропозиції за надуманими причинами, а саме ненадання довідок з банків.
2. У проекті договору п. 4.1. у розділі IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ
сказано:
«4.1. Замовник здійснює оплату фактично поставлених товарів після підписання Сторонами документів, що підтверджують отримання таких товарів, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок учасника, та з можливістю відстрочення платежу до 10 календарних днів (для цілей складання проекту договору про закупівлю за результатами закупівлі учасник повинен надати довідки з усіх обслуговуючих учасника банків з інформацією про наявність в учасника відкритого рахунку в кожній з таких банківських установ, відповідно до переліку зазначеного у відповідній довідці про наявність поточного рахунку, в усіх обслуговуючих банках Учасника торгів, що надана у довільній формі та міститься у складі тендерної пропозиції; по тексту довідок з обслуговуючих учасника банків повинно бути зазначено номер відповідного рахунку, а також кожна така довідка повинна бути видана протягом не більше ніж 10 днів щодо дати подання тендерної пропозиції учасником (включно з датою подання такої тендерної пропозиції через електронну систему закупівель)). Здійснення попередньої оплати не передбачається.»
Тобто, надання довідок з банківських установ стосується переможця за «результатами закупівлі» для здійснення оплати.
ТОВ «Покровськ-вугілля» гарантує надати банківські довідки у строки не пізніше 3 робочих днів з моменту публікації інформації про визначення переможця, як того вимагає замовник.
4. Також повідомляємо, що «Скарга про невідповідність учасника», на яку посилається Замовник у протоколі № 06/17/3 від 17.06.2020 року, не існує взагалі.
Вимога, яка подавалась через систему електронних закупівель 17.06.2020 року о 13:35 годині, від Приватного підприємства "ВУГЛЕТРЕЙДІНГ" має статус «Скасована» , тому посилання на скаргу (якої до речі не має, стосовно даної закупівлі) у тексті протоколу Замовника або вимогу в Протоколі № 06/17/3 від 17.06.2020 року є безпідставним, так як на момент подання «Протоколу про відхилення учасника» тендерним комітетом «Чехівський психоневрологічний інтернат» , який було завантажено на сайт електронних закупівель о 17:19 годині 17 червня.2020 року, стосовно вимоги про обрання переможця закупівлі, дана вимога « …стосовно обрання переможця закупівлі…» вже була скасована, що підтверджується інформацією на сайті закупівель.
Тому посилання на дану вимогу є безпідставним, та рішення про відхилення ТОВ «Покровськ-вугілля», як переможця, є неправомірним.
5. Пункт 10 Тендерної документації наголошує наступне: що «…Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є – ціна. Питома вага цього критерію – 100%...»
Тому нам не зрозуміло, з яких підстав, тендерний комітет або уповноважений на процедуру закупівлі, вимагає довідки, які учасник/переможець може надати у будь яку мить, і це ніяким чином не впливає на ціну та якість вугілля, та не нівелює здатність переможця в аукціоні
здійснити постачання якісного товару Замовнику.
Також нагадуємо, що згідно Закону України «про публічні закупівлі», а саме стаття 5 наголошує наступне:
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимагаємо надати стосовне пояснення щодо рішення про нашу дискваліфікацію та скасувати своє рішення. Втім повідомляємо, що у випадку незадоволення нашої вимоги ми будемо вимушені звернутися до органів державного фінансового контролю, та подати заяву до Державної аудиторської служби України щодо притягнення усіх членів тендерного комітету та уповноваженого до персональної відповідальності, згідно Закону.
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 червня 2020 17:01
Шановний учасник!
Ваша вимога розглянута. За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Закупівля оголошене та проведена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до вимог додатку 3 до оголошення про закупівлю для цілей складання проекту договору про закупівлю за результатами закупівлі учасник повинен надати довідки з усіх обслуговуючих учасника банків з інформацією про наявність в учасника відкритого рахунку в кожній з таких банківських установ, відповідно до переліку зазначеного у відповідній довідці про наявність поточного рахунку, в усіх обслуговуючих банках Учасника торгів, що надана у довільній формі та міститься у складі тендерної пропозиції; по тексту довідок з обслуговуючих учасника банків повинно бути зазначено номер відповідного рахунку, а також кожна така довідка повинна бути видана протягом не більше ніж 10 днів щодо дати подання тендерної пропозиції учасником (включно з датою подання такої тендерної пропозиції через електронну систему закупівель)).
Відповідно до п.37 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Відповідно до п.19 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець спрощеної закупівлі - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю.
Отже, вимога зазначена у додатку 3 до оголошення по закупівлі стосується учасників торгів, а не переможців.
Таким чином, ваша пропозиція не відповідала вимогам оголошення про закупівлю та підлягала відхиленню на підставі п.1 ч.13. ст.. 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Додатково повідомляємо, що оскарження спрощеної закупівлі шляхом подачі скарги до АМКУ Законом України «Про публічні закупівлі» або іншим чинним нормативно-правовим актом не передбачено.
Запрошуємо до участі у наступних закупівлях.
Ваша вимога розглянута. За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Закупівля оголошене та проведена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до вимог додатку 3 до оголошення про закупівлю для цілей складання проекту договору про закупівлю за результатами закупівлі учасник повинен надати довідки з усіх обслуговуючих учасника банків з інформацією про наявність в учасника відкритого рахунку в кожній з таких банківських установ, відповідно до переліку зазначеного у відповідній довідці про наявність поточного рахунку, в усіх обслуговуючих банках Учасника торгів, що надана у довільній формі та міститься у складі тендерної пропозиції; по тексту довідок з обслуговуючих учасника банків повинно бути зазначено номер відповідного рахунку, а також кожна така довідка повинна бути видана протягом не більше ніж 10 днів щодо дати подання тендерної пропозиції учасником (включно з датою подання такої тендерної пропозиції через електронну систему закупівель)).
Відповідно до п.37 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Відповідно до п.19 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець спрощеної закупівлі - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю.
Отже, вимога зазначена у додатку 3 до оголошення по закупівлі стосується учасників торгів, а не переможців.
Таким чином, ваша пропозиція не відповідала вимогам оголошення про закупівлю та підлягала відхиленню на підставі п.1 ч.13. ст.. 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Додатково повідомляємо, що оскарження спрощеної закупівлі шляхом подачі скарги до АМКУ Законом України «Про публічні закупівлі» або іншим чинним нормативно-правовим актом не передбачено.
Запрошуємо до участі у наступних закупівлях.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-05-28-006697-b.c5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ", Код ЄДРПОУ:41264504
Дата подання: 19 червня 2020 09:49
неправомірне відхилення учасника торгів
Шановний Замовнику, ще раз нагадуємо про неправомірне відхилення переможця аукціону, на закупівлю вугілля ДГ 13-100, а саме з наступних причин: У Додатку 3 тендерної документації Замовника , а саме "Проект Договору про закупівлю", пунк 4.1. наголошує наступне : "... 4.1. Замовник здійснює оплату фактично поставлених товарів після підписання Сторонами документів, що підтверджують отримання таких товарів, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок учасника, та з можливістю відстрочення платежу до 10 календарних днів (для цілей складання проекту договору про закупівлю за результатами закупівлі учасник повинен надати довідки з усіх обслуговуючих учасника банків з інформацією про наявність в учасника відкритого рахунку в кожній з таких банківських установ, відповідно до переліку зазначеного у відповідній довідці про наявність поточного рахунку, в усіх обслуговуючих банках Учасника торгів, що надана у довільній формі та міститься у складі тендерної пропозиції; по тексту довідок з обслуговуючих учасника банків повинно бути зазначено номер відповідного рахунку, а також кожна така довідка повинна бути видана протягом не більше ніж 10 днів щодо дати подання тендерної пропозиції учасником (включно з датою подання такої тендерної пропозиції через електронну систему закупівель)). Здійснення попередньої оплати не передбачається..."
Саме вираз з пункту проекту договору 4.1. "... для цілей складання проекту договору про закупівлю ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ЗАКУПІВЛІ... ", наголошує на тому, що учасник повинен надати довідки з усіх обслуговуючих банків саме за результатами закупівлі, тобто після проведення аукціону, а не на стадії подання тендерної пропозиції.
В тендерної документації Замовника в, оприлюдненому на сайті закупівель, файлі "ОГОЛОШЕННЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ" пункт 14 та 15 наголошує, які документи повинен надати учасник, а саме:
"... 14. Цінова пропозиція Учасника, оформлена на фірмовому бланку (за наявності) у відповідності до вимог Додатку № 1, подається Учасником у сканованому вигляді у форматі pdf. в паперовому вигляді, завірена підписом та печаткою Учасника, надається Замовнику переможцем не пізніше 3 робочих днів з моменту публікації інформації про визначення переможця.
15. Інша інформація:
Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у форматі pdf в складі своєї пропозиції наступні документи:
- копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
- копії документів, які свідчать про якість товарів, що пропонуються Учасником (сертифікат якості (якщо предмет закупівлі підлягає сертифікації) або посвідчення/паспорт якості або висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо);
- копію документу (за наявності), що підтверджує правомочність на укладення договору про закупівлю (копія виписки з протоколу засновників, або копія наказу про призначення, або довіреності, тощо);
- цінову пропозицію.
Учасник, якого визнано переможцем закупівлі, під час укладання договору про закупівлю (але не пізніше 3 робочих днів з моменту публікації інформації про визначення переможця) надає замовнику в паперовому вигляді за підписом та печаткою учасника наступні документи:
- цінову пропозицію;
- товарна накладна;
- Договір (Додаток № 3(додаток №1 до договору-специфікація))..."
Тобто в тендерній документації Замовника не вказується вимога, щодо подання учасником інформації, стосовно дійсних банківських рахунків, Тому дискваліфікація ТОВ "Покровськ-вугілля", як переможця в аукціоні є неправомірною.
Ваша відповідь від 18.06.2020 на нашу вимогу повідомляє наступне: "...Шановний учасник! Ваша вимога розглянута. За результатами розгляду повідомляємо наступне. Закупівля оголошене та проведена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ВИМОГ додатку 3 до оголошення про закупівлю для цілей складання проекту договору про закупівлю за результатами закупівлі учасник повинен надати довідки з усіх обслуговуючих учасника банків з інформацією про наявність в учасника відкритого рахунку в кожній з таких банківських установ, відповідно до переліку зазначеного у відповідній довідці про наявність поточного рахунку, в усіх обслуговуючих банках Учасника торгів, що надана у довільній формі та міститься у складі тендерної пропозиції; по тексту довідок з обслуговуючих учасника банків повинно бути зазначено номер відповідного рахунку, а також кожна така довідка повинна бути видана протягом не більше ніж 10 днів щодо дати подання тендерної пропозиції учасником (включно з датою подання такої тендерної пропозиції через електронну систему закупівель)). Відповідно до п.37 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Відповідно до п.19 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець спрощеної закупівлі - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю. Отже, вимога зазначена у додатку 3 до оголошення по закупівлі стосується учасників торгів, а не переможців. ..."
Згідно данної відповіді, ви суперечити самі собі, так як Додаток 3 - а це саме "Проект Договору про закупівлю*", який згідно вашої ж примітки з зірочкою наголошує наступне: "... * Зазначені в цьому додатку основні вимоги до договору не є остаточними та вичерпними і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо публічних закупівель.... ".
Також нами, у складі тендерної пропозиції надано лист - файл "13_Лист_внесення_змін_в_ договір", де погоджуємося з внесенням змін у текст договору, якщо ці зміни не суперечать законодавству.
Тому ніяких "ВИМОГ", як ви вказуєте в відповіді на сайті закупівель, в проекті договору немає, це є саме ПРОЕКТ ДОГОВОРУ, який може бути скоригованний або доповнений за згодою сторін.
Повідомляємо, що у випадку незадоволення нашої вимоги, та не скасування рішення про дискваліфікацію ТОВ "Покровськ-вугілля" , як переможця торгів, ми будемо вимушені звернутися до органів державного фінансового контролю, суду, та подати заяву до Державної аудиторської служби України, щодо притягнення уповноваженого з закупівлі до персональної відповідальності, згідно Закону.
Про штрафні санцкції, щодо покарання уповноваженного з закупівлі, ми вже писали
З повагою
Розгорнути
Згорнути
Саме вираз з пункту проекту договору 4.1. "... для цілей складання проекту договору про закупівлю ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ЗАКУПІВЛІ... ", наголошує на тому, що учасник повинен надати довідки з усіх обслуговуючих банків саме за результатами закупівлі, тобто після проведення аукціону, а не на стадії подання тендерної пропозиції.
В тендерної документації Замовника в, оприлюдненому на сайті закупівель, файлі "ОГОЛОШЕННЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ" пункт 14 та 15 наголошує, які документи повинен надати учасник, а саме:
"... 14. Цінова пропозиція Учасника, оформлена на фірмовому бланку (за наявності) у відповідності до вимог Додатку № 1, подається Учасником у сканованому вигляді у форматі pdf. в паперовому вигляді, завірена підписом та печаткою Учасника, надається Замовнику переможцем не пізніше 3 робочих днів з моменту публікації інформації про визначення переможця.
15. Інша інформація:
Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у форматі pdf в складі своєї пропозиції наступні документи:
- копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
- копії документів, які свідчать про якість товарів, що пропонуються Учасником (сертифікат якості (якщо предмет закупівлі підлягає сертифікації) або посвідчення/паспорт якості або висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо);
- копію документу (за наявності), що підтверджує правомочність на укладення договору про закупівлю (копія виписки з протоколу засновників, або копія наказу про призначення, або довіреності, тощо);
- цінову пропозицію.
Учасник, якого визнано переможцем закупівлі, під час укладання договору про закупівлю (але не пізніше 3 робочих днів з моменту публікації інформації про визначення переможця) надає замовнику в паперовому вигляді за підписом та печаткою учасника наступні документи:
- цінову пропозицію;
- товарна накладна;
- Договір (Додаток № 3(додаток №1 до договору-специфікація))..."
Тобто в тендерній документації Замовника не вказується вимога, щодо подання учасником інформації, стосовно дійсних банківських рахунків, Тому дискваліфікація ТОВ "Покровськ-вугілля", як переможця в аукціоні є неправомірною.
Ваша відповідь від 18.06.2020 на нашу вимогу повідомляє наступне: "...Шановний учасник! Ваша вимога розглянута. За результатами розгляду повідомляємо наступне. Закупівля оголошене та проведена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ВИМОГ додатку 3 до оголошення про закупівлю для цілей складання проекту договору про закупівлю за результатами закупівлі учасник повинен надати довідки з усіх обслуговуючих учасника банків з інформацією про наявність в учасника відкритого рахунку в кожній з таких банківських установ, відповідно до переліку зазначеного у відповідній довідці про наявність поточного рахунку, в усіх обслуговуючих банках Учасника торгів, що надана у довільній формі та міститься у складі тендерної пропозиції; по тексту довідок з обслуговуючих учасника банків повинно бути зазначено номер відповідного рахунку, а також кожна така довідка повинна бути видана протягом не більше ніж 10 днів щодо дати подання тендерної пропозиції учасником (включно з датою подання такої тендерної пропозиції через електронну систему закупівель)). Відповідно до п.37 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Відповідно до п.19 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець спрощеної закупівлі - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю. Отже, вимога зазначена у додатку 3 до оголошення по закупівлі стосується учасників торгів, а не переможців. ..."
Згідно данної відповіді, ви суперечити самі собі, так як Додаток 3 - а це саме "Проект Договору про закупівлю*", який згідно вашої ж примітки з зірочкою наголошує наступне: "... * Зазначені в цьому додатку основні вимоги до договору не є остаточними та вичерпними і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо публічних закупівель.... ".
Також нами, у складі тендерної пропозиції надано лист - файл "13_Лист_внесення_змін_в_ договір", де погоджуємося з внесенням змін у текст договору, якщо ці зміни не суперечать законодавству.
Тому ніяких "ВИМОГ", як ви вказуєте в відповіді на сайті закупівель, в проекті договору немає, це є саме ПРОЕКТ ДОГОВОРУ, який може бути скоригованний або доповнений за згодою сторін.
Повідомляємо, що у випадку незадоволення нашої вимоги, та не скасування рішення про дискваліфікацію ТОВ "Покровськ-вугілля" , як переможця торгів, ми будемо вимушені звернутися до органів державного фінансового контролю, суду, та подати заяву до Державної аудиторської служби України, щодо притягнення уповноваженого з закупівлі до персональної відповідальності, згідно Закону.
Про штрафні санцкції, щодо покарання уповноваженного з закупівлі, ми вже писали
З повагою
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 червня 2020 16:28
Щановний Учаснику! Дякуємо за звернення! Відповідь по Вашій вимозі надана в попередньому зверненні до Вас.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 червня 2020 15:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ" |
140 950,00
UAH з ПДВ
|
87 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГО ГРУПП" |
149 000,00
UAH з ПДВ
|
88 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС" |
161 700,00
UAH з ПДВ
|
90 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП сев-сервіс 2000 |
176 500,00
UAH з ПДВ
|
95 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БИНГО-ПЛЮС" |
145 000,00
UAH з ПДВ
|
100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "МОНОЛІТ ГРУП" |
154 500,00
UAH з ПДВ
|
150 540,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Славресурс |
163 500,00
UAH з ПДВ
|
151 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "ВУГЛЕТРЕЙДІНГ" |
188 888,50
UAH з ПДВ
|
151 515,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Оніксістем" |
177 000,00
UAH з ПДВ
|
177 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМЕНЕРГІЯ" |
188 750,00
UAH з ПДВ
|
188 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ" #41264504 |
Рішення скасоване |
87 500,00
UAH з ПДВ
|
17 червня 2020 16:46
|
ТОВ "ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ" #41264504 |
Відхилено |
87 500,00
UAH з ПДВ
|
17 червня 2020 17:19
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГО ГРУПП" #43215972 |
Переможець |
88 000,00
UAH з ПДВ
|
23 червня 2020 10:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 10:07
|
Електронний підпис | укладений |
01 липня 2020 11:02
|
070,1.pdf | укладений |
01 липня 2020 11:01
|
070,2.pdf | укладений |
01 липня 2020 11:01
|
070,0.pdf | укладений |
01 липня 2020 11:01
|
070,3.pdf | укладений |
01 липня 2020 11:01
|
070,4.pdf | укладений |
01 липня 2020 11:01
|
070,5.pdf | укладений |
01 липня 2020 11:01
|