Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт акушерсько-гінекологічного відділення КНП «Хмельницька центральна районна лікарня» Хмельницького району
Очікувана вартість
1 577 338,00 UAH
UA-2020-05-28-006272-b 3ee085a0ae2445f9ae21aee39b6f3e2e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стебло Антоніна Степанівна

+380382221324 xcrl@ukrpost.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне Некомерційне Підприємство "Хмельницька центральна районна лікарня" Хмельницького району
Код ЄДРПОУ: 05481104
Місцезнаходження: 29016, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький район село Масівці, вул. Центральна 29
Контактна особа: Стебло Антоніна Степанівна
+380382221324
xcrl@ukrpost.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2020 16:16
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 15 червня 2020 15:26
Очікувана вартість: 1 577 338,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 886,69 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження Замовника: Україна, 29016, м. Хмельницький, вул. Львівське шосе, буд. № 1. Категорія: Відповідно до п.3 ч.4 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі». тендерна пропозиція повинна готуватися Українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт акушерсько-гінекологічного відділення КНП «Хмельницька центральна районна лікарня» Хмельницького району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт оплати Замовником, за наявності фінансування, на підставі норм Постанови КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» №1764 від 27.12.2001 року та Постанови КМУ «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 4 грудня 2019 р. № 1070, попередньої оплати (авансу) на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів в розмірі не більше 30 (тридцяти) % від вартості робіт, що фінансуються у 2020 році на строк не більше 90 календарних днів Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 травня 2020 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 16:17
4.4. Додаток_4_Субпiдрядники.doc
28 травня 2020 16:17
4.3. Додаток_3_Проект_договору.doc
28 травня 2020 16:17
4.2. Додаток 2 Технічне завдання.doc
28 травня 2020 16:17
4.1. Додаток_1_Пропозицiя_(1).doc
28 травня 2020 16:17
4. ТД Капітальний ремонт.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-17-000024 ● 7315e58d6fb34d938873077e42a90e05
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 липня 2020 14:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.07.2020 № 45
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 17.07.2020 № 45

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Працівник, відповідальний за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
6 UA-2020-05-28-006272-b 28.05.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Анжела Задоянчук
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

КНП «Хмельницька центральна районна лікарня» Хмельницького району повідомляє по неможливість усунення порушення у зв’язку технічною неможливістю внесення змін до публікації договору шляхом дозавантаження Додатків, на етапі виконання договору про закупівлі.

2020-07-31 17:55:25


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2020 15:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВІ ТЕХНОЛОГІЇ" 1 569 229,84
UAH з ПДВ
1 494 369,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКО-ВТОРРЕСУРС" 1 525 929,60
UAH з ПДВ
1 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МОНОЛІТ ЦМ" 1 574 460,00
UAH з ПДВ
1 574 460,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 червня 2020 16:26
статут.pdf
12 червня 2020 16:26
додаток до договору 2.pdf
12 червня 2020 16:26
додаток до договору 1.pdf
12 червня 2020 16:26
аналогдогов №32.pdf
12 червня 2020 16:26
додатки до договору.pdf
12 червня 2020 16:26
аналог.догов №59.pdf
12 червня 2020 16:26
тендерна пропозиція.pdf
12 червня 2020 16:26
наказ №58.pdf
12 червня 2020 16:26
листи+довідки.pdf
12 червня 2020 16:26
договір.pdf
12 червня 2020 16:26
гарантійні листи.pdf
12 червня 2020 16:26
локальний кошторис 2-2-4.pdf
12 червня 2020 16:26
локальний кошторис 2-2-3.pdf
12 червня 2020 16:26
локальний кошторис 2-2-2.pdf
12 червня 2020 16:26
локальний кошторис 2-2-1.pdf
12 червня 2020 16:26
локальний кошторис 2-1-3.pdf
12 червня 2020 16:26
локальний кошторис 2-1-2.pdf
12 червня 2020 16:26
локальний кошторис 2-1-1.pdf
12 червня 2020 16:26
Договірна ціна.pdf
12 червня 2020 16:26
318.imd

Публічні документи

24 червня 2020 16:30
Електронний підпис
24 червня 2020 16:22
Довідка_ч2_ст17
24 червня 2020 16:22
Довідка_п12
24 червня 2020 16:22
Довідка МВС
12 червня 2020 17:20
Електронний підпис
12 червня 2020 17:13
Гарантійний_ГОСТ.pdf
12 червня 2020 17:13
Гарантійний_матеріали.pdf
12 червня 2020 17:13
Форма_пропозиція_нов.pdf
12 червня 2020 17:13
Договірна ціна_нов.pdf
12 червня 2020 17:13
Гарантійний_ст17_нов.pdf
12 червня 2020 15:17
Електронний підпис
12 червня 2020 15:06
Паспорт_код_Фомін.pdf
12 червня 2020 13:34
Договірна ціна.pdf
12 червня 2020 13:34
дог Мілівці.pdf
12 червня 2020 13:34
Довідка_працівники.pdf
12 червня 2020 13:34
Довідка_підписант.pdf
12 червня 2020 13:34
Довідка_обладнання.pdf
12 червня 2020 13:34
Довідка_незалучення.pdf
12 червня 2020 13:34
Довідка_згода з тд.pdf
12 червня 2020 13:34
ліцензія2.jpg
12 червня 2020 13:34
Гарантійний_ст17.pdf
12 червня 2020 13:34
ліцензія1.jpg
12 червня 2020 13:34
Лист_код статут.pdf
12 червня 2020 13:34
КБ3 Хмобленер грудень.pdf
12 червня 2020 13:34
Форма_пропозиція.pdf
12 червня 2020 13:34
КБ3 Мілівці.pdf
12 червня 2020 13:34
Проект договору.pdf
12 червня 2020 13:34
Згода_помилки.pdf
12 червня 2020 13:34
наказ_директор.pdf
12 червня 2020 13:34
Згода_істотні умови.pdf
12 червня 2020 13:34
Згода_звернення.pdf
12 червня 2020 13:34
Згода_дія санкцій.pdf
12 червня 2020 13:34
Згода_госп санкції.pdf

Публічні документи

10 червня 2020 11:43
Електронний підпис
10 червня 2020 11:40
ліцензія.PDF
10 червня 2020 11:40
ВИПИСКА.pdf
10 червня 2020 11:40
6.3 Листи-відгуки.pdf
10 червня 2020 11:40
2.1 Опис до статуту.pdf
10 червня 2020 11:40
2. СТАТУТ (новий).PDF
10 червня 2020 11:40
проект договору.pdf
10 червня 2020 11:40
Паспорт.pdf
10 червня 2020 11:40
ДЦ.pdf
10 червня 2020 11:40
док 4.pdf
10 червня 2020 11:40
док 3.pdf
10 червня 2020 11:40
док 2.pdf
10 червня 2020 11:40
док 1.pdf
10 червня 2020 11:40
3. лист згода.pdf
10 червня 2020 11:40
2. Лист до статуту.pdf
10 червня 2020 11:40
1. Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВІ ТЕХНОЛОГІЇ"

ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКО-ВТОРРЕСУРС"

ТОВ "МОНОЛІТ ЦМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#23655399
Відхилено 1 494 369,60
UAH з ПДВ
17 червня 2020 16:04
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКО-ВТОРРЕСУРС"
#40505108
Переможець 1 500 000,00
UAH з ПДВ
17 червня 2020 16:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 червня 2020 16:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКО-ВТОРРЕСУРС"
#40505108
1 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 14:41
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 08:49
Додаткова угода 2 зміни до договору
28 грудня 2020 14:26
Електронний підпис укладений
06 липня 2020 16:47
Договір укладений
06 липня 2020 16:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 122/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 500 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 250 000,00 UAH)