Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, «Капітальний ремонт їдальні та санвузлів Комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа № 143» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Коробова, 3-Д». Коригування» (капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
9 465 416,00 UAH
UA-2020-05-28-005839-b cad9fd02e6754f828dd6f20e4120a37c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Олександрівна Зіменко

+380660136170 zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А
Контактна особа: Людмила Олександрівна Зіменко
+380660136170
zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2020 15:47
Звернення за роз’ясненнями: до 10 червня 2020 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 червня 2020 22:00
Початок аукціону: 22 червня 2020 15:11
Очікувана вартість: 9 465 416,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 47 327,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника - м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75А; Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону; Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт їдальні та санвузлів Комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа № 143» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Коробова, 3-Д». Коригування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Коробова, 3-Д (КЗО "СЗШ № 143" ДМР)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 15 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 120 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2020 15:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА-ГІЛЬДІЯ" 9 459 889,30
UAH з ПДВ
9 459 889,30
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кулак Євген Анатолійович 9 465 416,00
UAH з ПДВ
9 465 416,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2020 21:16
Електронний підпис
03 липня 2020 16:02
Штепа 23.06.pdf
03 липня 2020 16:02
податкова.rar
20 червня 2020 11:23
Електронний підпис
20 червня 2020 00:54
52 Кошторис.rar
20 червня 2020 00:54
45 Довідка екологія.pdf
20 червня 2020 00:54
43 Витяг з реєстру ПДВ.pdf
20 червня 2020 00:54
36 Лист гарантія бюджет.pdf
20 червня 2020 00:54
29 Ліцензія.pdf
20 червня 2020 00:54
27 статут.pdf
20 червня 2020 00:54
26.3 ЦПД 11-15.rar
20 червня 2020 00:54
26.2 накази 6-10.pdf
20 червня 2020 00:54
26. 1 ЦПД 2-5.rar
20 червня 2020 00:54
25 відгук.pdf
20 червня 2020 00:54
21 Фінансовий звіт 2019.pdf
20 червня 2020 00:54
16 накладна на техніку20.pdf
20 червня 2020 00:54
2 статут.pdf
20 червня 2020 00:54
2 паспорт та ІПН.pdf
20 червня 2020 00:54
1 Тендерна пропозиция.pdf

Публічні документи

19 червня 2020 15:37
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА-ГІЛЬДІЯ"

ФОП Кулак Євген Анатолійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА-ГІЛЬДІЯ"
#42750528
Переможець 9 459 889,30
UAH з ПДВ
26 червня 2020 10:13
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА-ГІЛЬДІЯ" #42750528

№ рішення у справі

54/63-р/к

Дата рішення у справі

13.08.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

54/70-р/к

Дата рішення у справі

29.08.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2020 10:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА-ГІЛЬДІЯ"
#42750528
9 459 889,30
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 листопада 2020 17:20
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2020 17:14
дод.угода №4 від 19.11.2020 договір №18ПД_20 від 14.07.2020.pdf зміни до договору
19 листопада 2020 17:14
Електронний підпис зміни до договору
17 серпня 2020 09:08
дод.угода №3 від 13.08.2020 договір №18ПД_20 від 14.07.2020.pdf зміни до договору
17 серпня 2020 09:05
Електронний підпис зміни до договору
07 серпня 2020 11:09
дод.угода №2 від 07.08.2020 договір №18ПД_20 від 14.07.2020.pdf зміни до договору
07 серпня 2020 11:08
Електронний підпис зміни до договору
16 липня 2020 19:14
дод.угода №1 від 16.07.2020 договір №18ПД_20 від 14.07.2020.pdf зміни до договору
16 липня 2020 19:14
Електронний підпис укладений
16 липня 2020 11:30
договір №18ПД_20 від 14.07.2020.pdf укладений
16 липня 2020 11:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення щодо оплат
Номер договору про закупівлю: 18ПД/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в преамбулу та реквізити Підрядника, у зв'язку зі зміною директора, к.тел., та ел.пошти
Номер договору про закупівлю: 18ПД/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 18ПД/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 18ПД/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 липня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 9 381 378,23
UAH (в тому числі ПДВ 1 563 563,04 UAH)