Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з благоустрію внутрішьоквартальної територіїї по вул. Немировича-Данченко, 54, вул. 20-річчя Перемоги, 43, вул. Космонавтів, 6
Очікувана вартість
351 000,00 UAH
UA-2020-05-28-005659-b d13a0adae53043da8a8ef8de1a83de09
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Танченко

+380957706264
+380567283016
ira-1505@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА САМАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ ДНІПРІ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 13416788
Місцезнаходження: 49127, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. 20-РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ, 51
Контактна особа: Ірина Танченко
+380957706264,+380567283016
ira-1505@meta.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2020 15:37
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 червня 2020 20:00
Початок аукціону: 16 червня 2020 15:44
Очікувана вартість: 351 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 755,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


вул. 20-річчя Перемоги, 51, м. Дніпро, 49127,орган місцевого самоврядування, згідно статті 2, частини 1, пункту 1 Закону України "Про публічні закупівлі"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з благоустрію внутрішьоквартальної територіїї по вул. Немировича-Данченко, 54, вул. 20-річчя Перемоги, 43, вул. Космонавтів, 6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49127, Україна, Дніпропетровська область, Самарський район, вул. Немировича-Данченка, 54, вул. 20-річчя Перемоги, 43, вул. Космонавтів, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок за надані послуги здійснюється Замовником проміжними платежами після здачі-приймання послуг шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Підрядника, на підставі підписаних Сторонами та уповноваженим представником спеціалізованої організації, що здійснює технічний нагляд за виконанням послуг, актів виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки за формою КБ-3 та наданого Підрядником рахунку, але по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника. Розрахунки проводяться після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст. 23, Бюджетного кодексу України протягом 7 банківських днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет даного Договору на свій реєстраційний рахунок. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за виконані послуги здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування предмету даного Договору на свій реєстраційний рахунок. За наявності відповідного бюджетного призначення у Замовника виникають зобов’язання за Договором. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 травня 2020 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 16:13
Проект договору Додаток 6.doc
28 травня 2020 16:13
Тендерна документація.doc
28 травня 2020 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 16:13
Проект договору Додаток 6.doc
28 травня 2020 15:37
Проект договору Додаток 6.doc
28 травня 2020 16:13
Тендерна документація.doc
28 травня 2020 15:37
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 червня 2020 16:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Проектно-вишукувальний інститут "Укрспецпроект" 345 484,13
UAH з ПДВ
345 484,13
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Шевченко Євген Володимирович 350 650,62
UAH з ПДВ
350 650,62
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2020 17:31
Податкова
26 червня 2020 17:31
Несудимість
25 червня 2020 15:15
Тендерна пропозиція
25 червня 2020 15:15
Торгівля людьми
25 червня 2020 15:15
Санкції
25 червня 2020 15:15
Довідка банкрутство
15 червня 2020 12:20
Електронний підпис
15 червня 2020 12:17
35.Копії тех.паспортів.pdf
15 червня 2020 12:17
28.Довідка з банку.pdf
15 червня 2020 12:17
підписані довідки.rar
15 червня 2020 12:17
Довидка_.pdf
15 червня 2020 12:17
34.Довідка мтб.PDF
15 червня 2020 12:17
33.Кошторис.PDF
15 червня 2020 12:17
30.Копія балансу.PDF
15 червня 2020 12:17
26.Тендерна пропозиція.PDF
15 червня 2020 12:17
25.Захист довкілля.PDF
15 червня 2020 12:17
24.Копія витягу ПДВ.PDF
15 червня 2020 12:17
22.Копія статуту.PDF
15 червня 2020 12:17
18.Довідка щодо санкцій.PDF
15 червня 2020 12:17
14.Несудимість дир-ра.PDF
15 червня 2020 12:17
10.Працівники.PDF
15 червня 2020 12:17
9.Проект дог-ру.PDF
15 червня 2020 12:17
7.Субпідрядник.PDF
15 червня 2020 12:17
1.Реєстр документів.PDF

Публічні документи

12 червня 2020 10:30
Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Проектно-вишукувальний інститут "Укрспецпроект"

ФОП Шевченко Євген Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Проектно-вишукувальний інститут "Укрспецпроект"
#39545561
Переможець 345 484,13
UAH з ПДВ
19 червня 2020 14:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2020 14:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Проектно-вишукувальний інститут "Укрспецпроект"
#39545561
345 484,13
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 15:18
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 11:21
Д2.pdf зміни до договору
10 грудня 2020 11:13
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2020 16:27
Додаткова угода № 2 від 09.12.2020.pdf зміни до договору
09 грудня 2020 16:19
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2020 17:53
Додаткова угода 1 до договору № 01-07від 31.08.20.pdf зміни до договору
31 серпня 2020 17:50
Електронний підпис зміни до договору
07 липня 2020 14:05
Договір № 01-07 від 03.07.2020.pdf укладений
07 липня 2020 13:58
Протокол № 44 від 07.07.2020.pdf зміни до договору
07 липня 2020 13:23
Протокол № 44 выд 07.07.2020.pdf зміни до договору
07 липня 2020 13:20
Електронний підпис укладений
03 липня 2020 15:13
Договір 01-07 від 03 липня 2020.pdf укладений
03 липня 2020 14:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки тому що в «Договорі № 01-07 від 03 липня 2020 року» який був оприлюднено через авторизований електронний майданчик на Веб-порталі Уповноваженого органу – пропущені «сторінки 5-6»
Номер договору про закупівлю: 01-07
Договір:
Номер додаткової угоди: 44
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У розділі «Місце знаходження та банківські реквізити й підписи Сторін» реквізити «Підрядника» викласти в наступній редакції: ТОВ «Проектно – вишукувальний інститут «Укрспецпроект» м. Дніпро, вул.Набережна Перемоги, буд.128 тел.+380637860138 Код ЄДРПОУ 39545561 р/р UA613510050000026008879022696 АТ «УКРСИББАНК» м.Дніпро
Номер договору про закупівлю: 01-07
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до п.2 Ціна договору. Ціна цього Договору зменшується на 73 037,19 грн. (Сімдесят три тисячі тридцять сім грн. 19 коп.) у т.ч. ПДВ – 12 172,87 та cкладає 272 446,94 (Двісті сімдесят дві тисячі чотириста сорок шість гривень 94 копійки), у т.ч.ПДВ – 45407,82 грн. 2. Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника та неможливістю подальшого виконання послуг підрядником згідно листа № 0812-1 від 08.12.2020року. 3. Ця Додаткова угода до Договору набуває чинності з моменту її підписання Сторонами та діє до 31.12.2020року.
Номер договору про закупівлю: 01-07
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 01-07
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 272 446,94
UAH (в тому числі ПДВ 45 407,82 UAH)