Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Принтер Xerox Phaser 3020BI
Очікувана вартість
18 000,00 UAH
UA-2020-05-28-005388-b 25a7d6d3cf5e4baa8b1b6361d50e49cb
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хозяінова Катерина

380629336200 cpmsd3econom@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 3 м.Маріуполя"
Код ЄДРПОУ: 37885283
Місцезнаходження: 87555, Україна , Донецька обл., Маріуполь, проспект Миру, 80
Контактна особа: Хозяінова Катерина
380629336200
cpmsd3econom@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2020 15:22
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 червня 2020 16:00
Початок аукціону: 09 червня 2020 14:21
Очікувана вартість: 18 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 90,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
Принтер Xerox Phaser 3020BI
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87555, Україна, Донецька область, Маріуполь, проспект Миру, 80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування-власні кошти (НСЗУ) Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 травня 2020 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 15:25
Перелік документів.docx
28 травня 2020 15:24
Договор купли продажи НСЗУ.doc
28 травня 2020 15:24
ТЗ на лазерний принтер.pdf
28 травня 2020 15:24
Цінова пропозиція.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 29 травня 2020 18:03
Дата відповіді: 01 червня 2020 11:19
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі. Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику!
1) Так, ми допускаємо на торги "аналоги" і "еквіваленти" товару, що є предметом закупівлі за тієї умови, щоб технічні характеристики таких "аналогів" та/або "еквівалентів" були не гіршими від вказаних в ТЗ Замовника.
2) Ми будемо визначати товар як "еквівалент" чи "аналог" за всіма характеристиками по тим пунктам ТЗ Замовника із зазначенням "не більше/не менше".
3) Також звертаємо Вашу увагу на те, що в м. Маріуполі є Департамент ІТ технологій Маріупольської міської ради, без погодження яким Технічних характеристик товару, запропонованого Учасником, ми не зможемо визначити цого переможцем.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-28-005388-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КОМЕЛ", Код ЄДРПОУ:24083083
Дата подання: 12 червня 2020 14:50
Вимога відмінити рішення щодо дискваліфікації ТОВ "КОМЕЛ"
Шановний замовнику, вимагаємо відмінити рішення щодо дискваліфікації ТОВ "КОМЕЛ", так як вимога внесення в обладнання непередбачених компанією-виробником технічних змін, зі збереженням гарантійних забов`язань виробника, суперечить нормативній документації компанії-виробника (© Xerox Corporation, США), а саме:

- Внесение изменений и модернизация аппарата без разрешения компании Xerox может привести
к потере права эксплуатации данного аппарата.

Посилання на офіційну документацію, на сайті компанії-виробника: http://download.support.xerox.com/pub/docs/3020/userdocs/any-os/ru/Phaser_3020_UG_RU.pdf

- Внесение изменений и модернизация данного устройства без особого разрешения корпорации
Xerox может привести к потере права на эксплуатацию данного аппарата.

- Гарантия Xerox, соглашения об обслуживании и гарантия Total Satisfaction Guarantee
(Общая гарантия качества) не распространяются на поломки, неправильную работу или
снижение качества работы, вызванные использованием расходных материалов других
производителей или использованием расходных материалов Xerox, не предназначенных
для этого принтера. Total Satisfaction Guarantee (Общая гарантия качества) действует в
США и Канаде. В других регионах могут действовать другие гарантийные условия. За
дополнительной информацией обращайтесь в местное представительство компании Xerox.

- . Не рекомендуется использовать расходные материалы других производителей.
Гарантия Xerox, соглашения об обслуживании и гарантия Total Satisfaction Guarantee (Общая
гарантия качества) не распространяются на поломки, неправильную работу или снижение
качества работы, вызванные использованием расходных материалов других производителей
или использованием расходных материалов Xerox, не предназначенных для этого принтера.
Total Satisfaction Guarantee (Общая гарантия качества) действует в США и Канаде. В других
регионах могут действовать другие гарантийные условия. За дополнительной информацией
обращайтесь в местное представительство компании Xerox.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 червня 2020 13:33
Доброго дня! Ми цілком згодні із тим, що гарантія Xerox, погодження про обслуговування та гарантія Total Satisfaction Guarantee не розповсюджується на поламки, неправильну роботу або зниження якості роботи, в зв'язку з використанням расходних матеріалів іншихх виробників. Але ми не вимагаємо того, аби Ви порушили виробничі пломби і сказли про те, що гарантійний термін складатиме 12 місяців. Обов'язок в Технічному завданні до закупівлі стосується того, що учасник перед поставленням товару має провести перепрошивку і взяти на себе обов'язки по гарантійному обслуговуванню всіх випадків, які б підпадали під гарантійне обслуговування виробника, якщо б не проводилась перепрошивка. Тобто, після перепрошивки переможець перебирає на себе обов'язки по гарантійному обслуговуванню, діє гарантію від себе. Ви із цим не погодились, не виконали умови Технічного завдання закупівлі, а тому Вас було обґрунтовано дискваліфіковано.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 червня 2020 15:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 15 594,12
UAH з ПДВ
15 504,12
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ 17 880,00
UAH з ПДВ
15 593,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ПРИХОДЬКО ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ 16 281,00
UAH з ПДВ
15 593,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЗОВ-АРСЕНАЛ" 16 934,40
UAH з ПДВ
16 070,40
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" 17 712,00
UAH з ПДВ
16 104,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІМПЕРІАЛ ГРУП СЕРВИС" 17 994,00
UAH з ПДВ
16 158,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ" 16 998,00
UAH з ПДВ
16 280,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 16 983,72
UAH з ПДВ
16 791,84
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 17 100,00
UAH з ПДВ
16 792,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 червня 2020 17:46
Цінова пропозиція.jpg
04 червня 2020 17:46
Ф1_Ф2_квит_2019.pdf
04 червня 2020 17:46
Статут Комел 2018.pdf
04 червня 2020 17:46
Санкції.jpg
04 червня 2020 17:46
Охорона довкілля.jpg
04 червня 2020 17:46
Лист-згода.jpg
04 червня 2020 17:46
Лист-довідка.jpg
04 червня 2020 17:46
Лист-довідка (якість).jpg
04 червня 2020 17:46
Лист-довідка (податки).jpg
04 червня 2020 17:46
Лист-довідка (злочини).jpg
04 червня 2020 17:46
Копія довідки ЄДРПОУ.PDF
04 червня 2020 17:46
ДовідкаЧистіАктиви_2019.JPG
04 червня 2020 17:46
Гарантійний лист.jpg
04 червня 2020 17:46
Витяг Комел 03.02.2020.pdf

Публічні документи

04 червня 2020 18:42
Цінова пропозиція.pdf
04 червня 2020 18:42
Установчі док.(підпис).pdf
04 червня 2020 18:42
Довідка без печатки.pdf
04 червня 2020 18:42
Відомості ФОП Виничук.pdf

Публічні документи

03 червня 2020 08:22
05 Витяг ЄДРПОУ.pdf
03 червня 2020 08:22
04 Статут.pdf
03 червня 2020 08:22
01 Цінова пропозиція.pdf
03 червня 2020 08:22
07 Проєкт договору.pdf

Публічні документи

03 червня 2020 14:20
Статут Компаком 2000.pdf
03 червня 2020 14:20
Виписка держреєстру.pdf
03 червня 2020 14:20
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМЕЛ"

ФОП ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ

ФОП ПРИХОДЬКО ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЗОВ-АРСЕНАЛ"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТОВ "ІМПЕРІАЛ ГРУП СЕРВИС"

ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Відхилено 15 504,12
UAH з ПДВ
12 червня 2020 13:30
ФОП ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ
#3447101710
Відхилено 15 593,00
UAH з ПДВ
17 червня 2020 14:59
ФОП ПРИХОДЬКО ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ
#2229521031
Рішення скасоване 15 593,00
UAH з ПДВ
23 червня 2020 15:59
ФОП ПРИХОДЬКО ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ
#2229521031
Відхилено 15 593,00
UAH з ПДВ
23 червня 2020 16:06
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЗОВ-АРСЕНАЛ"
#32320793
Переможець 16 070,40
UAH з ПДВ
24 червня 2020 15:33
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

Документи

17 червня 2020 14:59
скан відхилення.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЗОВ-АРСЕНАЛ" #32320793

№ рішення у справі

70/69-р/к

Дата рішення у справі

20.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 червня 2020 15:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЗОВ-АРСЕНАЛ"
#32320793
16 070,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 липня 2020 09:37
скан договору.pdf укладений
06 липня 2020 09:36