Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
послуги з ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів військового призначення (50630000-0) (капітальний ремонт двигуна УТД-20)
repair and maintenance services of military vehicles (50630000-0) (major overhaul of the УТД-20 engine)
Очікувана вартість
55 654 800,00 UAH
UA-2020-05-28-005128-b e60ede261c1b49059f7da91d644ebc31
Переговорна процедура для потреб оборони    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Латишкевич

+380444547355 latmila@mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Міністерство оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком оперативного, технічного та медичного забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ)
Код ЄДРПОУ: 00034022
Місцезнаходження: 03168, Україна , м. Київ обл., м. Київ, пр-т. Повітрофлотський, 6
Контактна особа: Людмила Латишкевич
+380444547355
latmila@mil.gov.ua
Додаткові контактні особи: Анатолій Васьківський
+380444815451
latmila@mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони
National ID: 00034022
Contact point: +380444547355
latmila@mil.gov.ua
Additional contacts: Анатолій Васьківський
+380444815451
latmila@mil.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 28 травня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 04 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2020 18:00
Очікувана вартість: 55 654 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 556 548,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %
Publication date: 28 травня 2020 15:05
Enquiries until: 04 червня 2020 18:00
Complaints submission until: до 05 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 10 червня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 55 654 800 UAH including VAT
Minimal lowering step: 556 548 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50630000-0: Послуги з ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів військового призначення


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
152 штуки
капітальний ремонт двигуна УТД-20
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61172, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Кільцевий проїзд 2А
ДК 021:2015: 50630000-0 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів військового призначення

major overhaul of the УТД-20 engine
CPV: 50630000-0
Період постачання: по 15 листопада 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг термін надання звітних документів з ремонту – до 30.11.2020 року Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 травня 2020 15:12
Електронний підпис
28 травня 2020 15:05
Проект договору.doc
28 травня 2020 15:05
284 оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо використання в процесі надання послуг покупних та комплектуючих виробів
Дата подання: 02 червня 2020 12:32
Дата відповіді: 04 червня 2020 11:21
Дозволяється або не дозволяється використання в процесі надання послуг покупних та комплектуючих виробів , а саме: Вкладиш внутрішнього шатуна Вкладиш вильчатого шатуна Клапан випуску Клапан впуску Кільце маслоз'ємне Кільце поршневе ущільнююче Поршень Втулка циліндра (Гільза) які виготовлені в РФ та/або походять з Російської Федерації (країни агресора) , враховуючи такі, що були придбані/ ввезені та територію України попередньо, до присвоєння РФ статусу країни -агресора ? При підготовці відповіді просимо врахувати , що аналогічні вироби / комплектуючі виробляються і поставляються згідно ДОЗ вітчизняними виробниками в рамках програми імпортозаміщення в забезпечення вимог ст.28 ЗУ « Про національну безпеку України» .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно з абзацом 6 статі 6 Господарського кодексу України “Загальні принципи господарювання” Замовник не має права втручатися в господарські відносини підприємств;
вибір постачальників та їх погодження являється втручанням в господарську діяльність підприємства тому не може погоджуватись Замовником.
Згідно розпорядження Кабінету Міністрів України від 11.09.2014 № 829-р “Про пропозиції щодо застосування персональних економічних та інших обмежувальних заходів”, закупівля комплектуючих виробництва Російської Федерації “заборонено здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб – резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності РФ, а також інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з РФ, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівель іншими неможливий, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі України”.
Відповідно до роз’яснень Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 10.04.2019 № 3304-04/15309-06 “Щодо застосування санкцій”, відповідно до пункту 12 частини 1 статі 8 “Закону України про публічні закупівлі” інформую що при здійсненні закупівель відповідно до “Закону України про публічні закупівлі” Замовникам необхідно врахувати вимоги “Закону України про санкції” та Указу Президента України від 19.03.2019 № 82/2019 “Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року “Про застосування, скасування та внесення змін до персональних, спеціальних, економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)”, а саме фізичних осіб згідно з додатком 1 та юридичних осіб згідно з додатком 2.
Щодо проведення вхідного контролю купівельних комплектуючих, повідомляю що контроль якості продукції за Договором покладається на відповідне військове представництво Міністерства оборони України згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2009 р. № 1107 “Про затвердження Положення про представництва державних замовників з оборонного замовлення на підприємствах, в установах і організаціях” (зі змінами)
Щодо преревірки фактичної вартості наданих послуг
Дата подання: 03 червня 2020 17:51
Дата відповіді: 05 червня 2020 14:20
Просимо надати роз'яснення як / яким чином при виконанні / приймані виконаних послуг з ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів військового призначення (50630000-0) (капітальний ремонт двигуна УТД-20) Замовником будуть враховані вимоги Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. № 1644- VII, Закону України « Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» № 361-IX від 28.04.2020 р. , а також вимоги рішень РНБО України, Указів Президента України, Постанов Кабінету Міністрів України щодо обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію, заборони ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації, застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), тощо , в т.ч. щодо уникнення корупційних ризиків в рамках боротьби з легалізацією незаконних доходів і ухилення від оподаткування та з метою недопущення використання покупних і комплектуючих виробів походження країни агресора РФ зокрема, а також сумнівної якості та походження в цілому ? Чи будуть проведені ЗАМОВНИКом перевірки / аналіз / аудит / дослідження щодо документів, які підтверждують фактичну вартість виконаних робіт? На підставі яких нормативних документів? ПЕРЕЛІК ЯКИХ супровідних документів (як фінансових так і товарних) повинен бути наданий ВИКОНАВЦЕМ ЗАМОВНИКУ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: “Повідомляємо, що згідно пункту 8.1 постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2009 №1107 «Про затвердження Положення про представництва державних замовників з оборонного замовлення на підприємствах, в установах і організаціях»(далі-Постанова) контроль якості продукції оборонного призначення на всіх стадіях ремонту є основним завданням військового представництва МОУ.
Також згідно пункту 11.11 Постанови керівник військового представництва організовує роботу представництв з економічних питань і відповідає за правильність розрахунку (формування) та застосування цін на продукцію оборонного призначення за державним оборонним замовленням, обґрунтування витрат на всіх етапах.
Операційний аудит здійснюється представниками внутрішнього аудиту згідно наказів Міністерства оборони України відповідно від 5 червня 2019 року N 280 «Про затвердження Положення про Департамент внутрішнього аудиту Міністерства оборони України» та від 21.11.2014 № 828 «Про затвердження Інструкції про порядок проведення операційного аудиту централізованих та децентралізованих розрахунків, очікуваної вартості предметів закупівель, проектів договорів, додаткових угод та змін до них».
Враховуючи зазначене контроль якості за договором на всіх стадіях ремонту буде здійснювати визначене ВП МОУ, як і ціноутворення із залученням представників територіального аудиту які діють згідно наказу Міністерства оборони України від 21.11.2014 № 828 «Про затвердження Інструкції про порядок проведення операційного аудиту централізованих та децентралізованих розрахунків, очікуваної вартості предметів закупівель, проектів договорів, додаткових угод та змін до них”.
Щодо конкретизації посилання на нормативну базу
Дата подання: 04 червня 2020 14:22
Дата відповіді: 09 червня 2020 11:27
Просимо конкретизувати нормативну базу, щодо якої міститься посилання у п. 5.10. проекту Договору , представленого у складі тендерної документації , а саме: « 5.10. При виконанні Договору Сторони зобов’язані дотримуватись вимог чинного законодавства щодо обмеження доступу до робіт і документів у відповідності із ступенем таємності та інших обов’язкових при цьому умов.» Просимо визначити конкретно вимоги яких саме розділів, статей , пунктів та підпунктів , яких саме Законів України мають бути дотримані при виконанні Договору, враховуючи той факт, що вищевказаний Договір №370/3/5/2/____ про закупівлю послуг за державні кошти ,предметом якого є надання Послуги з ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів військового призначення (50630000-0) (капітальний ремонт двигуна УТД-20) (по суті – ремонт ремонт двигуна УТД-20) розповсюджується виключно на надання послуги на території України між двома підприємтсвами- резидентами України, а також той факт, що технологія капітального ремонту двигуна УТД-20 освоєна понад 55 років тому (5 років тому ВАТ «Барнаултрансмаш» відзначав 50-й річний ювілей початку серійного виробництва двигуна УТД-20). При відповіді на дане питання/пропозицію просимо врахувати , що наявність п.5.10 в існуючій редакції може бути механізмом / інструментом приховування (ухилення від моніторингу) з метою спотворення інформації про дійсне походження покупних і комплектуючих виробів , а також про фактичні витрати на придбання їх та відповідних послуг на вищевказаний капітальний ремонт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: “Пунктом 5.10. Проекту Договору передбачено посилання на статті 3; 8 пунктів 1, 2 Закону України про «Державну таємницю» від 21.10.1994 (введений в дію Постановою ВР № 3856-XII від 21.01.94, ВВР, 1994, № 16, ст.94 зі змінами) та наказу служби безпеки України від 12.08.2005 № 440 “Про затвердження Зводу відомостей, що становлять державну таємницю” розділ 1.4.15 “Відомостей, що становлять державну таємницю”.
Щодо уточнення відповіді на поставлене раніше питання
Дата подання: 04 червня 2020 17:16
Дата відповіді: 09 червня 2020 11:30
Просимо надати конкретну відповідь ( так або ні) з приводу того, чи підпадає під дію санкцій постачання комплектуючих виробів (конкретно вкладиш внутрішнього шатуна, вкладиш вильчатого шатуна клапан випуску ,тощо) походженням із РФ, які були виготовлені в РФ до 15.05.2014 року та поставлені на територію України до введення в дію економічних та інших обмежувальних заходів, враховуючи що вказані позиції виробляються і поставляються вітчизняними виробниками в рамках програми імпортозаміщення ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: “Дане питання поставлено не коректно у зв’язку з відсутністю відповідних даних для надання конкретної відповіді, а саме:
- походження продукції, що не дає можливості перевірити чи застосовуються(лись) до її постачальника санкції згідно “Закону України про санкції” та Указу Президента України від 19.03.2019 № 82/2019 “Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року “Про застосування, скасування та внесення змін до персональних, спеціальних, економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)”, а саме фізичних осіб згідно з додатком 1 та юридичних осіб згідно з додатком 2
- відсутнє відповідне підтвердження Міністерства економічного розвитку і торгівлі України про неможливість заміщення таких предметів закупівель іншими згідно розпорядження Кабінету Міністрів України від 11.09.2014 № 829-р “Про пропозиції щодо застосування персональних економічних та інших обмежувальних заходів”, закупівля комплектуючих виробництва Російської Федерації”.
Крім того наголошую, що предметом закупівлі є “Послуги з ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів військового призначення (50630000-0) капітальний ремонт двигуна УТД-20, а не закупівля «вкладишів внутрішнього шатуна, вкладишів вильчатого шатуна клапан випуску ,тощо» тому зазначене питання знаходиться поза компетенцією Замовника”.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-28-005128-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТИЦІЙНЕ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:38705778
Дата подання: 03 червня 2020 09:03
Вимога до договору
Представити в проекті Договору ( в якості додатку до Договору) « Перелік покупних та комплектуючих виробів, сировини, матеріалів, які підлягають обов'язковій перевірці військовими представництвами МОУ» із визначенням обов’язкових процедур вхідного контролю безпосередньо представниками ВП МОУ щодо позицій ,вказаних у такому переліку , та доповнити проект Договору додатком- зразком документу «Акт результатів вхідного контролю покупних та комплектуючих виробів , сировини, матеріалів »
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 червня 2020 14:31
“Членами тендерного комітету Міністерства оборони України пропонується надати відповідь на вимогу № UA-2020-05-28-005128-b.a1 враховуючи пропозиції Центрального бронетанкового управління Озброєння Командування Сил логістики Збройних Сил України щодо внесення змін до договору у запропонованій редакції
Згідно пункту 2.2 договору про закупівлю послуг за державні кошти контроль якості послуг з ремонту Виробів, дефектації виробів, які надходять для ремонту від Замовника і вхідний контроль покупних та комплектуючих виробів, які використовуються в процесі надання послуг, здійснюється штатними працівниками відділу технічного контролю Виконавця з пред’явленням контрольних операцій військовому представництву Міністерства оборони України відповідно до Переліку обов’язкових пред’явлень озброєння і військової техніки (далі – ОВТ) та переліку комплектуючих Виробів, сировини, матеріалів, які підлягають обов'язковій перевірці військовими представництвами Міністерства оборони України на перелік вхідного контролю, який розробляється відповідними службами Виконавця на підставі діючої конструкторської, ремонтної та технологічної документації у відповідності та погоджується з відповідним ВП МОУ. Перелік обов’язкових пред’явлень розробляється ВП МОУ згідно умов договору, що в свою чергу обумовлює безпосередній фізичний контакт з покупними і комплектуючими виробами та унеможливлює корупційні ризики. Вищезазначені дії ВП МОУ здійснює на підставі пункту 8.1 постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2009 №1107 «Про затвердження Положення про представництва державних замовників з оборонного замовлення на підприємствах, в установах і організаціях” .
Номер вимоги: UA-2020-05-28-005128-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТИЦІЙНЕ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:38705778
Дата подання: 04 червня 2020 11:49
Щодо внесення доповнення в проект Договору
Згідно Закону України «Про запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 06.12.2019 № 361-ІХ, а також вимог які діють в країнах-учасницях ЄС норм четвертої Директиви (ЄС) 2015/849 «Про запобігання використанню фінансової системи для відмивання грошей та фінансування тероризму» та норм Регламенту (ЄС) 2015/847 «Про інформацію, що супроводжує грошові перекази» ,
Вимагаємо :
Внести відповідне доповнення в проект Договору, представлений у складі тендерної документації , згідно з яким передбачити зобов’язання ЗАМОВНИКА отримувати документальне підтвердження від підприємства / виробника(Виконавця) (на підставі відповідного запиту боку Замовника) щодо походження партії окремих виробів, які проходять стадію вхідного контролю .
У разі ,якщо вищевказані покупні і комплектуючі вироби виготовлені підприємством - НЕРЕЗИДЕНТОМ,необхідно передбачити зобов’язання ЗАМОВНИКА протягом 5-ти робочих днів від дати початку вхідного контролю вищевказаної партії таких виробів направити відповідний запит / повідомлення в:
- Державну служба експортного контролю України;
- Державну служба фінансового моніторингу України ( у випадках , передбачених відповідним законодавством);
- Офіс фінансового контролю (до 2019 року - Державна аудиторська служба України) (копія);
- Державну митна служба України (копія).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 червня 2020 12:02
“Умовами договору пунктами 2.2 – 2.5 передбачений контроль якості продукції на всіх стадіях ремонту військовим представництвом МОУ, яке є представником замовника та діє в його інтересах згідно постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2009 №1107 “Про затвердження Положення про представництва державних замовників з оборонного замовлення на підприємствах, в установах і організаціях».(далі-Постанова). Також пунктом 5.9 Договору передбачено що Замовник має право перевіряти хід і якість надання послуг.
У разі виявлення покупних і комплектуючих виробів виготовлених підприємством – НЕРЕЗИДЕНТОМ, або інших порушень ВП МОУ, як представник Замовника керується вимогами статті 7 Закону України “Про запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення” від 06.12.2019 № 361-ІХ” .
1. Суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний у своїй діяльності застосовувати ризик-орієнтований підхід, враховуючи відповідні критерії ризику, зокрема, пов’язані з його клієнтами, географічним розташуванням держави реєстрації клієнта або установи, через яку він здійснює передачу (отримання) активів, видом товарів та послуг, що клієнт отримує від суб’єкта первинного фінансового моніторингу, способом надання (отримання) послуг. Ризик-орієнтований підхід має бути пропорційний характеру та масштабу діяльності суб’єкта первинного фінансового моніторингу.
2. Суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний здійснювати оцінку/переоцінку ризиків, у тому числі притаманних його діяльності, документувати їх результати, а також підтримувати в актуальному стані інформацію щодо оцінки ризиків, притаманних його діяльності (ризик-профіль суб’єкта первинного фінансового моніторингу), та ризику своїх клієнтів таким чином, щоб бути здатним продемонструвати своє розуміння ризиків, що становлять для нього такі клієнти (ризик-профіль клієнтів)”.
Враховуючи зазначене, пропонується: Вимогу учасника UA-2020-05-28-005128-b.a2. не задовольняти.
Номер вимоги: UA-2020-05-28-005128-b.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТИЦІЙНЕ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:38705778
Дата подання: 04 червня 2020 17:48
Про доповнення Договору
З огляду на високий рівень корупційних ризиків, низький ступінь прозорості умов договору, неможливість справедливої конкуренції з боку відповідного державного підприємства , яке спеціалізується в тому числі і на капітальному ремонті двигунів УТД-20, в т.ч. шляхом створення складних умов для виконання послуги , враховуючи велику кількість та стислі терміни виконання
ВИМАГАЄМО:
Доповнити проекту Договору положеннями щодо механізму реалізації ГРОМАДСЬКОГО КОНТРОЛЮ за виконанням Договору з урахуванням ролі / функцій Громадської ради при МОУ згідно чинного законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 червня 2020 12:09
“Повідомляємо, що проект договору розроблений згідно вимог Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України та наказів Міністра оборони України від 29.04.2016 №235 «Про затвердження Інструкції з проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти в Міністерстві оборони України за централізованими розрахунками» та №757 від 31.12.2016 «Про організацію розподілу бюджетних асигнувань і централізованої оплати в Міністерстві оборони України» та від 01.12.2015 №681 «Про затвердження інструкції про порядок організації і супроводження ремонту озброєння та військової техніки Збройних Сил України”.

Документи подані скаржником

03 червня 2020 09:03
Вимоги до договору.docx

Документи

Документи подані скаржником

04 червня 2020 11:49
Вимога.docx

Документи

Документи подані скаржником

04 червня 2020 17:48
ВИМАГАЄМО.docx

Документи

09 червня 2020 12:09
284 вимога 3 ПР_6_УТД -20 .docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПФ "ПРОМЕНЕРГО" 55 654 800,00
UAH з ПДВ
55 654 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 червня 2020 18:00
Електронний підпис
17 червня 2020 16:36
Електронний підпис
10 червня 2020 18:27
Електронний підпис
10 червня 2020 14:29
Електронний підпис
09 червня 2020 12:06
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПФ "ПРОМЕНЕРГО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПФ "ПРОМЕНЕРГО"
#30357156
Переможець 55 654 800,00
UAH з ПДВ
19 червня 2020 11:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2020 11:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПФ "ПРОМЕНЕРГО"
#30357156
55 654 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 липня 2020 09:32
Договір 370-3-5-2-1-26 від 03.07.2020 .pdf укладений
06 липня 2020 09:29
Електронний підпис зміни до договору
14 квітня 2021 09:11
Звіт про виконання договору від 03.07.2020 №370_3_5_2_1_26 з ПФ ПРОМЕНЕРГО по КР УТД-20 за процедурою UA-2020-05-28-005128-b.PDF укладений
14 квітня 2021 09:09
Електронний підпис зміни до договору
10 березня 2021 13:26
Окремо повідомлення про внесення змін до Договору 370_3_5_2_1_26 від 03.07.2020 за процедурою UA-2020-05-28-005128-b.pdf зміни до договору
10 березня 2021 13:24
Додаткова угода №4 від 10.03.2021 до Договору 370_3_5_2_1_26 від 03.07.2020 за процедурою UA-2020-05-28-005128-b.pdf зміни до договору
10 березня 2021 13:23
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2021 15:09
Додаткова угода №3 від 27.01.2021 до Договору №370_3_5_2_1_26 від 03.07.2020 за процедурою UA-2020-05-28-005128-b.pdf зміни до договору
29 січня 2021 15:03
Повідомлення про внесення змін до Договору.pdf зміни до договору
29 січня 2021 15:03
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 10:51
додаткова угода 2 від 28.12.2020 до договору 370_3_5_2_1_26 від 03.07.2020 за процедурою UA-2020-05-28-005128-b .pdf зміни до договору
30 грудня 2020 10:46
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2020 15:22
Додаткова угода до договору 370_3_5_3_2_26 від 03.07.2020 за процедурою UA-2020-05-28-005128-b.pdf зміни до договору
30 жовтня 2020 15:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 370/3/5/1/26
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони домовились внести зміни до пункту 10.1 Договору про закупівлю і викласти в його в новій редакції з продовженням строку дії Договору.
Номер договору про закупівлю: 370/3/5/1/26
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони домовились збільшити загальну суму Договору з визначенням обсягу фінансування на 2021 рік та відповідно пункт 3.1 Договору, Додаток 1 «Календарний план надання послуг» та Додаток 7 «Специфікація» до Договору про закупівлю викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 370/3/5/1/26
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони домовились внести зміни в Додаток 7 «Специфікація» до Договору (без змін кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) та відповідно викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 370/3/5/1/26
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 липня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 66 601 759,32
UAH (в тому числі ПДВ 11 100 293,22 UAH)