Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт водоводу будівлі «Травматологічний корпус» (інв. №10310005, літера Е-7) КНП «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» Запорізької міської ради, розташованої за адресою: вул. Перемоги, 80 м. Запоріжжя (за кодом ДК 021:2015 – 45230000-8– Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
97 000,00 UAH
UA-2020-05-28-004191-b 228685f74c1e40549048c7de02b8c2fa
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Шевцова

+380612805714 tender_shmd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05498677
Місцезнаходження: 69005, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Перемоги, буд. 80
Контактна особа: Надія Шевцова
+380612805714
tender_shmd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2020 14:03
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 червня 2020 15:00
Початок аукціону: 16 червня 2020 15:36
Очікувана вартість: 97 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 485,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт водоводу будівлі «Травматологічний корпус» (інв. №10310005, літера Е-7) КНП «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» Запорізької міської ради, розташованої за адресою: вул. Перемоги, 80 м. Запоріжжя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69005, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Перемоги, 80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг місцевий бюджет Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 травня 2020 14:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 14:03
Додаток_2_документи.docx
28 травня 2020 14:03
Додаток_4_субпідрядник_співвиконавець.docx
28 травня 2020 14:03
Додаток_1_технічне завдання.doc
28 травня 2020 14:03
Додаток_3_проект договору.doc
28 травня 2020 14:03
1-ТД _ремонт водоводу.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 червня 2020 15:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТСТРОЙХАУЗ" 69 000,00
UAH з ПДВ
69 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДІНФРАСТРУКТУРА" 96 757,66
UAH з ПДВ
96 757,66
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 червня 2020 17:30
довідки для переможця.pdf
24 червня 2020 09:41
Dovidka_20170337240750010788.pdf
22 червня 2020 15:45
Електронний підпис
22 червня 2020 15:39
Таблица № 6 травень.PDF
15 червня 2020 13:32
Електронний підпис
15 червня 2020 13:31
форма КБ-2в,форма КБ-3.pdf
15 червня 2020 13:31
Табл 6.PDF
15 червня 2020 13:31
Статут.pdf
15 червня 2020 13:31
стаття 17-2.pdf
15 червня 2020 13:31
стаття 17.pdf
15 червня 2020 13:31
пдв.pdf
15 червня 2020 13:31
Ліцензія та додаток.pdf
15 червня 2020 13:31
квитанция к табл № 6.pdf
15 червня 2020 13:31
Квитанция баланс.pdf
15 червня 2020 13:31
дозвіл.pdf
15 червня 2020 13:31
договір проект.pdf
15 червня 2020 13:31
довідка таблиця №6.pdf
15 червня 2020 13:31
виписка.pdf
15 червня 2020 13:31
Баланс 2019.PDF
15 червня 2020 13:31
аналог кошторис.pdf

Публічні документи

15 червня 2020 13:59
Електронний підпис
15 червня 2020 13:53
щодо субпідрядників.pdf
15 червня 2020 13:53
щодо працівників.pdf
15 червня 2020 13:53
щодо підпису.pdf
15 червня 2020 13:53
Фінансова звітність.pdf
15 червня 2020 13:53
Статут.pdf
15 червня 2020 13:53
Рішення.pdf
15 червня 2020 13:53
Наказ.pdf
15 червня 2020 13:53
МТБ.pdf
15 червня 2020 13:53
Лист-гарантія.pdf
15 червня 2020 13:53
Додаток 3 договір.pdf
15 червня 2020 13:53
Додаток 1.pdf
15 червня 2020 13:53
Договір оренди офісу.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТСТРОЙХАУЗ"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДІНФРАСТРУКТУРА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТСТРОЙХАУЗ"
#33471903
Переможець 69 000,00
UAH з ПДВ
23 червня 2020 15:36
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 червня 2020 15:10

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлених невідповідності: - всупереч вимогам таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, а саме наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасником до складу тендерної пропозиції не надано таблицю 6 «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованим особам» Додатку 4 до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, за попередній звітній місяць відносно дати розкриття пропозицій, з відміткою територіального органу доходів і зборів або наданням квитанції про прийняття електронної звітності, тобто за травень 2020 року. Учасником до складу тендерної пропозиції надано таблицю 6 «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованим особам» Додатку 4 до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за квітень 2020 року, а також довідку з поясненням причин ненадання документів, яка не містить посилань на діючі законодавчі або інших нормативно-правових актів України про неможливість подання відповідного документу до 15.06.2020 (кінцевий строк подання тендерних пропозицій). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - таблицю 6 «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованим особам» Додатку 4 до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, за попередній звітній місяць відносно дати розкриття пропозицій, з відміткою територіального органу доходів і зборів або наданням квитанції про прийняття електронної звітності, тобто за травень 2020 року.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 червня 2020 15:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТСТРОЙХАУЗ"
#33471903
69 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 14:30
Електронний підпис зміни до договору
15 липня 2020 16:52
ДУ 2 45-40.pdf зміни до договору
15 липня 2020 16:51
Електронний підпис зміни до договору
14 липня 2020 16:25
ДУ 1 45-40.pdf зміни до договору
14 липня 2020 16:23
Електронний підпис укладений
06 липня 2020 17:54
Договір 45-40.pdf укладений
06 липня 2020 17:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна в предметі договору
Номер договору про закупівлю: 45/40
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення предмету договору
Номер договору про закупівлю: 45/40
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 69 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 11 500,00 UAH)