Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт (влаштування) транспортної розв’язки в одному рівні кільцевого типу з середнім діаметром центрального острівця на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-22 Полтава-Олександрія на ділянці км 120+431, Полтавська область
Очікувана вартість
46 752 757,00 UAH
UA-2020-05-28-004153-b 40c9745bc76540dfab3b3999891d794d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Субчак

+380442570231 tender.fininpro@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Фінансування інфраструктурних проектів"
Код ЄДРПОУ: 37264503
Місцезнаходження: 03118, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4-А
Контактна особа: Роман Субчак
+380442570231
tender.fininpro@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2020 14:00
Звернення за роз’ясненнями: до 06 червня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 червня 2020 12:00
Початок аукціону: 17 червня 2020 14:35
Очікувана вартість: 46 752 757,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 233 763,79 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 233763.79 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт (влаштування) транспортної розв’язки в одному рівні кільцевого типу з середнім діаметром центрального острівця на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-22 Полтава-Олександрія на ділянці км 120+431, Полтавська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 листопада 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата вартості Робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на рахунок Підрядника, на підставі оформлених належним чином документів, підписаних уповноваженими представниками Сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України, впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту їх підписання. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за виконані Роботи здійснюється впродовж 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення. За умови наявності відповідного бюджетного призначення у Замовника виникають зобов'язання. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 (із змінами) «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» та належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів Замовник може прийняти рішення щодо надання Підряднику на строк не більше 3 (трьох) місяців авансу (але не пізніше кінця поточного бюджетного року) на виконання Робіт в сумі, що не перевищує 30 (тридцяти) відсотків вартості річного обсягу робіт, а саме загальної вартості робіт (Договірної ціни) на підставі наданих рахунків - фактур Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 травня 2020 14:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 14:00
Тендерна документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-10-000079 ● 1e7fcf903f6d4efeafbbbf216fcde7d3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 липня 2020 15:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


10.07.2020 № 193

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
10.07.2020 № 193

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2020-05-28-004153-b 28.05.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 20 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог частини 2 статті 4 Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Державним підприємством «Фінансування інфраструктурних проектів», керуючись частиною 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», 13.08.2020 подано позов про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі «ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт (влаштування) транспортної розв’язки в одному рівні кільцевого типу з середнім діаметром центрального острівця на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-22 Полтава-Олександрія на ділянці км 120+431, Полтавська область» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-05-28-004153-b)
Дата публікації: 14 серпня 2020

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 червня 2020 15:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АКАДЕМБУДСЕРВІС" 39 989 000,00
UAH з ПДВ
39 521 472,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІН БУД СЕРВІС" 40 674 898,00
UAH з ПДВ
39 751 236,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" 44 106 301,81
UAH з ПДВ
44 106 301,81
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 червня 2020 11:59
Електронний підпис
16 червня 2020 11:46
Електронний підпис
16 червня 2020 11:45
3-2. Аналог дог 2018-09-12.pdf
16 червня 2020 11:37
Електронний підпис
16 червня 2020 11:36
1-6. Дог оренди Крива.pdf
16 червня 2020 11:06
Електронний підпис
16 червня 2020 11:05
3-2. Аналог дог 2149-31-19 (2).pdf
16 червня 2020 10:46
Електронний підпис
16 червня 2020 10:32
7-2.Статут.pdf
16 червня 2020 10:32
7-1. Витяг ПДВ.pdf
16 червня 2020 10:32
6-1. ДЦ.pdf
16 червня 2020 10:32
4.1. Довідка ст.17 (1).pdf
16 червня 2020 10:32
3-2. Аналог дог 2149-31-19.pdf
16 червня 2020 10:32
1-12.Техпаспорти машин_2.pdf
16 червня 2020 10:32
1-12.Техпаспорти машин_1.pdf
16 червня 2020 10:32
1-9. ДУ до Дог АБС.pdf
16 червня 2020 10:32
1-4. Дог.оренди БТ-ДІ.pdf
16 червня 2020 10:32
1-1. Довідка приміщення.pdf

Публічні документи

23 липня 2020 13:20
Електронний підпис
10 липня 2020 15:47
Електронний підпис
10 липня 2020 15:46
Електронний підпис
16 червня 2020 08:46
Електронний підпис
16 червня 2020 08:45
Досвід підтвердження.pdf
16 червня 2020 08:45
Відгук ХХС.PDF
16 червня 2020 08:45
Працівники накази.pdf
16 червня 2020 08:45
Працівники.pdf
16 червня 2020 08:45
Свідоцтва завірені.PDF
16 червня 2020 08:45
МТБ ПБС.pdf
16 червня 2020 08:45
Лист-згода ХХС.PDF
16 червня 2020 08:45
Договори приміщення.PDF
16 червня 2020 08:45
Банківська гарантія.zip
16 червня 2020 08:45
6 Довідка про санкції.pdf
16 червня 2020 08:45
2 Технічне завдання.pdf
16 червня 2020 08:45
1 Гарантійний лист 1.1.pdf
16 червня 2020 08:45
Статут завірений.PDF

Публічні документи

16 червня 2020 11:15
Електронний підпис
16 червня 2020 11:12
Банківська гарантія.rar
16 червня 2020 11:12
3.2. Проект договору.pdf
16 червня 2020 11:12
3.1. Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АКАДЕМБУДСЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІН БУД СЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АКАДЕМБУДСЕРВІС"
#42013298
Відхилено 39 521 472,40
UAH з ПДВ
09 липня 2020 17:39
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІН БУД СЕРВІС"
#40777092
Переможець 39 751 236,20
UAH з ПДВ
13 липня 2020 18:17
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 липня 2020 17:41

Документи

09 липня 2020 17:39
Електронний підпис
22 червня 2020 18:06
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: - Учасником в складі тендерної пропозиції не надано інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів, зазначеного у рядку 11 Інформації про перелік основних машин та механізмів, а саме, автогудронатора ГУ-БР-1000/загальний причіп – загальний пр – бортовий – м/ПГМФ 8304-02. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - У пункті 1 Інформації про перелік основних машин та механізмів Додатку №3 тендерної документації вимагається: «1. Для підтвердження наявності власних машин та механізмів Учасник у складі пропозиції на кожну одиницю зазначену в Таблиці № 2 надає: - на машини та механізми, які підлягають обов’язковій державній реєстрації, копії технічних паспортів або свідоцтв про їх реєстрацію; - на інше обладнання (машини та механізми), реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів». 3. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати вказану у тендерній документації інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів для підтвердження вищезазначеного механізму.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 липня 2020 18:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІН БУД СЕРВІС"
#40777092
39 751 236,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 14:20
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2020 18:16
ДУ №1 до БДР 100-07-20.pdf зміни до договору
30 вересня 2020 18:16
Електронний підпис укладений
24 липня 2020 18:05
БДР 100-07-20.pdf укладений
24 липня 2020 18:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 5.4., Розділу 16 та Додатку 3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-100/07-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору №БДР-100/07-20 від 24.07.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 липня 2020 — 21 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0,01
UAH (в тому числі ПДВ 0,00 UAH)